Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Esther 21-08-2020

Super goede service, werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ophaalservice in de winkel vaan gratis en top.

Mill 21-08-2020

Online artikel besteld dat in winkel zou zijn. Geen bericht ontvangen dat het er niet was maar geld werd zonder bericht teruggestort. Vele uren daarna kreeg ik pas bericht dat het artikel toch niet meer voorradig was

N 21-08-2020

2/3 van mijn bestelling niet leverbaar, waarvan 1 ding ik dus nooit bericht van heb gekregen. Ik wachten wachten en toen zelf maar contact opgenomen met de klantenservice, die toen meldde dat het artikel niet meer leverbaar was. Op de site stond van wel, dus vreemd verhaal.
Het andere artikel was ineens geannuleerd wegens niet op voorraad. Kom ik een van die artikelen halen in de winkel, is het ruim op voorraad? Heel apart allemaal en voor mij de eerste, maar direct de laatste keer dat ik bij Blokker bestel. Geef mij maar Coolblue of Bol.com.

Nijmegen 21-08-2020

Bestelling laten leveren in een winkel. Na bestelling en betaling totaal geen respons meer gehad. Zelf de specifieke winkel gebeld, en na een week per mail bevestiging gekregen dat het af te halen was. Dat had ik inmiddels zelf al gedaan..

DG 21-08-2020

Ik heb online een artikel besteld. Bewust gekozen voor een winkel waar op de website stond dat ik het morgen kon ophalen. In de loop van die dag kreeg ik de melding dat bij het sorteren van het artikel dit niet meer op voorraad bleek te zijn.
Kortom: slechte werking van de logistieke systemen.

J 21-08-2020

Ik had 2 curver wasmanden besteld en die waren gewoon incompleet. Er mistte een stuk handvat (wat er op geklikt hoort) en bij de andere wasmand waren deze twee opkliksels gewoon los. Er zat 1 etiket in de doos los bij in en een paar van die luchtkussentjes lagen in de wasmand (alsof dat dus enige vorm van beschadiging tegengaat). Ik heb het hele pakket geretourneerd en bestel hier nooit weer.

Marissa 21-08-2020

Het online bestellen verliep goed. Ik bestelde rond 12 uur en het artikel (zwembad in dit geval) was voorradig in winkel.
De volgende dag was is tot mijn spijt nog niet gebeld dat het artikel voor mij klaar lag, dus heb ik zelf met de winkel gebeld. Telefoontje ging ietwat rommelig omdat men dacht dat ik het artikel thuis geleverd zou krijgen. Nogmaals uitgelegd dat het in de winkel voorradig was en klaar zou liggen. Ze gingen het nakijken en ik zou terug gebeld worden binnen x tijd. Nadat dat niet gebeurde heb ik zelf terug gebeld. Ze boden excuses aan dat ik niet was teruggebeld. Maar het was de dag ervoor blijkbaar mis gegaan en het artikel was nu niet meer voorradig. Afgesproken dat het bedrag wordt teruggestuurd en dat het artikel opnieuw werd besteld.
Enkele dagen later werd ik gebeld dat het artikel in de winkel klaar lag. Ik erheen en het opgehaald. Bleek toen ik onderweg naar huis was het niet hetzelfde artikel was, maar een stuk kleiner formaat.
Opnieuw terug naar de winkel gegaan en toen mijn geld terug gevraagd. Situatie uitgelegd hoe het is mis gegaan en toen gaf de medewerker aan dat het van een andere partij kwam, dat het daardoor de 1e keer was misgelopen. Toen heb ik nogmaals uitgelegd dat het product gewoon voorradig was en klaar gelegd zou worden, had niks met opsturen te maken. Ik was er eerlijk gezegd wel klaar mee. Ik heb het geld netjes mee gekregen en het eerder betaalde bedrag is ook terug overgeboekt.
Erg jammer hoe dit is gelopen aangezien het zwembad in die hete dagen zeer welkom was geweest.

Linde 21-08-2020

Product niet geleverd dat ik op de site heb besteld, daarover werd niet gebeld. Ik heb zelf na een week gebeld. Ze zouden het geld terugstorten, maar heb tot op heden niets ontvangen.

Producten snel te vinden 21-08-2020

Product makkelijk gevonden op de site en ik kon het ophalen in mijn dichstbijzijde blokkerfiliaal.
top service.

E 21-08-2020

Een paar dagen nadat ik mijn bestelling had opgehaald, kreeg ik bericht dat het klaar stond.

Sanne 21-08-2020

Product gereserveerd in een winkel, bleek dat ze het helemaal niet hebben. Wel goede service in de winkel: de manager is voor me gaan bellen en 3 dagen later was het geld teruggestort.

Willem 21-08-2020

Duidelijke en overzichtelijke site en makkelijk in gebruik. Je word op de hoogte gehouden mbt de bestelling.

Tinus 21-08-2020

Salora tv was goedkoopste. Zelfs goedkoper dan iBood. Levering en service top. Tot op de laatste minuut duidelijk wanneer deze werd geleverd

Douma 20-08-2020

Artikel besteld, afhaalfiliaal geselecteerd en betaald. Vervolgens horen we niks meer. Als we het filiaal bellen blijkt het artikel al lang uitverkocht. Na een paar dagen het geld weer terug.

Marga 20-08-2020

Toen ik mijn bestelling ophaalde in de winkel in ede, zag ik dat 1Deksel beschadigd was.
Aan de medewerker melde ik dit en zij haalde haar schouders op. Ik vroeg of zij iets aan de prijs kon doen, gezien er moet een andere deksel was.
Geen compensatie en niet een andere deksel.
Toen ik zei dat ik dit vreemd vond gaf zij aan dat dit door het stapelen van de bakken.
Niet mijn probleem is want ik koop nieuwe bakken.
Medewerker haalde de schouders op en gaf aan dat ik niet verplicht was ze te kopen.
Ik vond deze houding niet acceptabel en gaf dit ook aan maar giechelend naar haar collegA kijken was voor mij duidelijk dat het mijn probleem was en niet haar probleem.
Voor mij is Blokker even not done.... wat een houding

Vincent 20-08-2020

Prima webshop, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Goede producten voor een goede prijs.

Consument 20-08-2020

Bestelling op artikel (waarvan online stond aangegeven op voorraad te zijn) geplaatst via internet om deze volgens in de winkel op te halen. Na de aangegeven 2 uur wachttijd uiteindelijk te horen gekregen dat het artikel helemaal niet meer op voorraad was. Bedrag vervolgens wel netjes binnen 5 werkdagen teruggestort.

d.m van pelt- vanberkel 20-08-2020

ik heb deze shop gekozen , omdat mijn koffiezetaparaat kapot was gegaan en hebt nieuwe besteld de bestelling was netjes op tijd binnen. super , geen problemen mee gehad. de koffie zet appraat ging naar 8 jaar kapot dus ik de zelfde weer genomen.

E. 20-08-2020

Mijn bestelling werd zomaar geannuleerd zonder enig reden. Product was gewoon in voorraad. Niet prettig als je een ventilator kei hard nodig hebt tijdens een hitte golf.

Sven 20-08-2020

Het product stond op voorraad en na aankomst in de winkel bleek pas dat dit een fout was in jullie systeem en dat dit vaker voorkomt bij meerdere klanten.

Joop Klink 20-08-2020

Als ik iets nodig heb, ga ik altijd naar de 'echte' winkel van Blokker in de Haarlemmerstraat te Leiden. Daar doe ik graag mijn aankopen, en altijd met tevredenheid. Deze keer had ik besloten om 2 ventilatoren aan te schaffen via de onlinewinkel van Blokker. En zoals ik al had verwacht, ging deze bestelling dus ook naar alle tevredenheid. Goede en snelle levering, echt niets om aan te merken. Blokker staat bij mij voor 100% betrouwbaarheid. En Blokker mag voor mij best wel eens een foutje maken hoor, want waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar ik heb tot nu toe nog nooit een foutje van Blokker mogen ervaren. Ik wil bij deze Blokker heel graag bij iedereen aanbevelen, als een tegenprestatie voor hun goede service. Ik hoop dat Blokker blijft bestaan. Online , maar ook met 'echte' winkels, waar men toch ook plezierig kan rondneuzen tussen de vele mooie artikelen. Kopen bij Blokker....DOEN!!!

Karin de Jong 20-08-2020

Na bestellen om af te halen in de winkel zou er na 2 uur een afhaal bericht komen. Die kwam niet. Op de gok naar Blokker gereden alwaar het wel klaar bleek te staan. Een week nadat ik het artikel had afgehaald ontving ik een e-mail dat mijn artikel was afgehaald. Het lijkt me dat hier ruimte voor verbetering is.

Gerda 20-08-2020

Het was gemakkelijk om op deze manier te bestellen. Er was alleen wat onduidelijkheid over de mail waarin stond wanneer ik het artikel uit de winkel op kon halen. Ik had het artikel al opgehaald voordat de mail kwam dat het artikel in de winkel lag en dat ik het kon ophalen. Verder was de service prima.

Ruud 20-08-2020

Duidelijke communicatie. Product kon na e-mail worden opgehaald bij Blokker

Jaap Tanis 20-08-2020

Slechte communicatie, en uiteindelijk geen levering omdat het artikel niet beschikbaar was. Alleen door onseigen initiatief kwamen we hier achter!