Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Jan / Eindhoven 08-10-2020

Ik koop al jaren bij Blokker, soms in de winkel en soms online. Ik heb bij Blokker alleen maar positieve koop/verzend ervaringen.

F van der Laan 08-10-2020

Beetje chaotisch. Airfryer besteld op de site en betaald. In de winkel was niks bekend.
In de winkel airfryer gekocht en bestelling is stop gezet. Na 5 dagen geld van de blokkersite terug gestort gekregen.

J.M. 08-10-2020

Overzichtelijke shop, makkelijk dat artikelen vaak al twee uur later in een winkel afgehaald kunnen worden.

Esther 08-10-2020

Online bestelling gedaan, product kon echter alleen in de winkel opgehaald worden en niet geleverd worden. jammer, maar goed geen probleem. Dichtstbijzijnde blokker kon deze gelukkig wel leveren. Op de site stond 2 uur na bestelling zou er mogelijk al een bevestiging mail verstuurd dat het klaar stond als dit voor bepaalde tijd was. Dit was bij mij het geval, echter was het niet dezelfde dag klaar gezet en niet de dag erna, maar pas de dag daarna. Dit viel mij eigenlijk wel erg tegen.

Thea 08-10-2020

ik vind het geweldig dat je online kunt shoppen .De service is goed en je hebt het bestelde gauw in huis

Jan Goosen 08-10-2020

Buitengewoon snelle levering. Vriendelijke balie-medewerkers. Uitstekend product.

A. Ettienne 08-10-2020

Altijd al zo'n waterkoker willen hebben, veel recensies gelezen en uiteindelijk voor deze gekozen. Het is inderdaad een eyecatcher. Maakt wel veel geluid maar dat duurt maar even. Deksel op de waterkoker gaat niet helemaal soepeltjes er af, dat vind ik een minpunt. Het is geen zware waterkoker voelt licht aan als je het vasthoudt.
Op tijd geleverd, prima service.

Kevin 08-10-2020

Aanbieding met afvalbakken. Besteld. Daarna bericht dat het uitverkocht is. Geld teruggestort, maar een afvalbak heb ik niet. Slechte service en een voorbeeld van vals adverteren.

Patty 08-10-2020

Ik zag een goede aanbieding. Kon het item niet meer laten bezorgen maar wel afhalen in de winkel. Er stond ook bij wat de winkelvoorraad was. Afgerekend en al, kreeg ik de volgende dag een mail dat het item niet leverbaar was. Heb daarna nog een aantal dagen moeten wachten op het terugkrijgen van het aankoopbedrag. De dagen daarna werd er nog steeds met het zelfde artikel geadverteerd. Erg jammer.

theo 08-10-2020

ik heb vaste winkels in mijn favorieten staan daar kies ik altijd mijn winkel voor wat we nodig hebben bij een vergelijk van producten kom ik heel vaak bij Blokker uit zeer zeker huishoudelijk ik kies meestal voor afhalen winkel
weet altijd wat ik wil kopen nog nooit wat retour gestuurd bij geen een webshop
BLOKKKER website belangrijk nu er minder winkels op loop afstand zijn
levering- service- perfect

J.G. Overgaauw 08-10-2020

Wanneer ik een online aankoop moet doen kijk ik altijd of Blokker het in het assortiment heeft. Dan weet ik zeker dat de bestelling snel en in goede orde wordt afgeleverd. Klopt het eens niet, dan komt het dankzij de uitstekende service heel snel voor elkaar.
Ook in de winkels wordt je vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Remko 08-10-2020

Deze zeer mooie aanbieding kon ik niet laten liggen. En het eigen huismerk van Blokker is gewoon goed!
Besteld via internet en afgehaald in de Blokker om de hoek!

S 08-10-2020

product dat op voorraad is volgens de website blijkt later niet meer leverbaar.

Debby 08-10-2020

Een airfryer besteld die ik op zou kunnen halen in de winkel. Na 2 dagen een mail dat de winkel deze niet op voorraad heeft terwijl de shop aangaf van wel. Het duurde vervolgens een week voordat het geld teruggestort werd.

Thea Dekker 08-10-2020

Hele snelle levering. Mooie aanbiedingen. Goede kwaliteit.
Dat zijn voor mij de belangrijkste redenen om bij Blokker te kopen.

P. Zoon 07-10-2020

Makkelijk online te bestellen, snelle levering en tevreden over het geleverde product!

Akal 07-10-2020

Deze score is niet alleen voor het filiaal in de Javastraat in Amsterdam maar voor Blokker breed, ik heb een aankoop gedaan en mag deze niet retourneren. Reden waarom de medewerkers deze aankoop niet willen terugnemen is omdat de verpakking open is. kantenservice ook gebeld, en zij verkondigen dat Blokker niet aan tevredenheidsgarantie doet, in de verkoopvoorwaarden staat dat wanneer je niet tevreden bent je artikel met de kassabon binnen 30 dagen mag ruilen of retourneren. deze verkoopvoorwaarden worden gewoon in de wind geslagen en genegeerd. bij de kassa wordt je er niet op geattendeerd, in de winkel zijn er geen bordjes aanwezig die duidelijk maken dat je niet mag retourneren en de klantenservice medewerkers leven op andere planeet en kennen de eigen verkoopvoorwaarden niet.. mijn advies is, Lees de verkoopvoorwaarden op hun website voordat je een aankoop bij Blokker doet.

Chris 07-10-2020

De webshop werkt goed en duideijk en het artikel was er zelfs een dag eerder dan aangegeven.

Helene 07-10-2020

Ruime keuze aan artikelen. Mijn bestelling werd naar volle tevredenheid uitgevoerd. Zal er zeker meer gebruik van maken.

blokker 07-10-2020

Ik kocht online het artikel, dat ik niet in de winkel kon vinden. Online shoppen is geheel tegen mijn principes, omdat ik vind dat de fysieke winkels moeten blijven bestaan, waardoor ook de werkgelegenheid op niveau blijft. Verder werd mijn geplaatste order keurig verzorgd afgeleverd en binnen no time, waarvoor wel mijn respect.

helder 07-10-2020

In de winkel was het artikel niet te koop, ik werd verwezen naar de site.
het was eenvoudig het artikel te bestellen.
de bestelling werd snel in mijn filiaal bezorgd.

M.v.d.Hurk 07-10-2020

Ben 65 jaar. Van kinds af aan opgegroeid met de Blokker. De fysieke winkel is na de reorganisatie gezelliger en moderner geworden.
De online shop is ook erg overzichtelijk.Heb een keukenmachine van Bourgini gekocht online, snelle levering en goed verpakt. De Bourgini is een aanrader! Blokker idem.

Wil Siecker 07-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het vertrouwd is om bij Blokker te kopen.
Personeel altijd vriendelijk.
Deze keer online omdat het in de avond was, en ik direct dat product nodig had.
De levering was correct en vlug.
Mvg

Valentine 07-10-2020

Tot nu toe positieve ervaringen met de Webshop van Blokker. Levering en communicatie daarover verlopen zonder problemen.

Angie 07-10-2020

De website heeft een groot aanbod met een prima zoekfunctie.
Goede acties, waardoor ik tot aankoop ben overgegaan. Snelle levering, alleen helaas het verkeerde product.
Wel prettige communicatie.
Gelukkig kon ik het in de winkel alsnog ruilen voor het juiste product.