Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Peerke 16-02-2023

Blokker blinkt uit in een zeer ruime keus. Daarbij is de prijs/kwaliteit eigenlijk altij wel in orde.

Fred Flaman 16-02-2023

De website werkt gemakkelijk voor het bestellen van artikelen.
Ondanks dat de levering via een wederverkoper / leverancier ging was het product toch supersnel geleverd.

Lies 16-02-2023

het bestellen gaat simpel, de levering van de producten is enorm snel en de prijs is prima!

Yvonne 15-02-2023

Van vrienden had ik gehoord dat Blokker paper liners verkocht voor de air fryer. Dus ze besteld via de bokker site en ze waren super snel thuis geleverd.

koffie kan 10-02-2023

Helaas koffie kannetje van blokker eigen merk gaat steeds maar ongeveer 2 weken mee. Is algemeen bekend. Helaas zijn alle reviews (Google) weg bij Blokker. Het is bekend het een onveilig (te dun) koffie kannetje is. De koffie verder is goed en compact. Zo ook de prijs. Als ik dan contact opneem via Blokker om deze klacht te verhelpen merk ik dat alleen bellen een zinvolle oplossing is. Ik heb niet steeds tijd en zin om te bellen om het zelfde te herhalen. Toen ben ik via messneger, email contact gaan opnemen en helaas blijven zij vragen stellen ipv alles goed door te lezen. Zij houden mij de klacht te lang in het proces (onnodig). Waardoor het kannetje en de service nu een klacht waardig is. Ik koop hier na jaren vaste klant te zijn echt niks meer. (Heb het al afgegeven in winkel, heb al de bon door gestuurd etc). Al zo'n 5 keer zelf contact gezocht. Open ik net mijn email vraagt ze 'welk filiaal'... Ze lijkt het niet te lezen Ik heb nu mijn email geblokkeerd, €20,- is mij geen negativiteit waard of tijd. Maar zoals gezegd ze zijn een klant kwijt die bijna alles daar kocht. Lekker naar bol.com voortaan. Daar weten ze wat service is. Mvg

franco 31-01-2023

Ik was blij, kopen bij Blokker is een garantie.het product dat ik kocht was wat ik zocht... Fantastisch, blokker heeft kwaliteitsproducten

Alice 30-01-2023

Had 2 bestellingen gedaan 1 besteling was de volgende dag binnen de andere nog niet. Staat er wel bij dat meerdere bestellingen appart geleverd kunnen worden. Maar wordt verder niet vermeld hoelang ik op het volgende product moet wachten. Wacht inmiddels al 5 werkdagen op een mail wanneer deze bezorgd word.

Adri Bleeker 28-01-2023

De winkels van Blokker zijn niet meer aantrekkelijk
De webshop van Blokker maakt dit ruimschoots goed
Het aanbod wordt goed gepresenteerd

Coco 28-01-2023

Prima shop. Kunt duur en/of goedkope producten kopen. En grote variaties voor elk wat wils. Communicatie prima

Pieter Luxen 27-01-2023

Nette Web shop
Veelzijdige aanbod Artikelen
Snelle Levering
Goede en Nette Verpakking
Goede PRYZEN beleidsplan

Tiffany 27-01-2023

Ik heb bij de Blokker besteld omdat het altijd mijn producten goed bezorgd. En online is het vrij makkelijk een bestelling te plaatsen. Ik zal daarom blijven bestellen via de site.

Gabriella 26-01-2023

Producten snel en makkelijk gevonden en alles werkt top! In de avond besteld en had het de volgende dag al in huis! Top! Helemaal blij mee!!

Theo B 26-01-2023

Makkelijk bestellen, goede webshop en service in de winkel. Klantvriendelijk en hulp bij bezoek in de winkel. De webshop is overzichtelijk.

Anja 25-01-2023

Ik zocht een soda stream, Blokker heeft veel keuze hierin.
Ik heb deze s’avonds besteld en had mijn soda stream de volgende dag al in huis, keurig geleverd !

Ronald 25-01-2023

Ik had mijn bestelling laten afleveren in een vestiging omdat ik via de site meer betalingsmogelijkheden had. Oa met DE punten etc.
Tot mijn verbazing kon ik deze na 30 minuten al afhalen in de winkel ipv pas dagen later!

Karin van Smirren 24-01-2023

Mooie en duidelijke site, ene dag besteld andere dag was mijn product binnen.
Goed op de hoogte gehouden waar het pakket is, en wanneer het geleverd werd.

Willeke 24-01-2023

Heel vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg hoe het werkt. Personeel nam uitvoerig de tijd voor me.

Trijnie Boonstra 24-01-2023

Prettige winkel op fietsafstand, personeel is vriendelijk en vakkundig, neemt de tijd bij vragen en helpt mee zoeken
Het artikel dat ik zocht was niet meer op voorraad, vandaar deze bestelling, betaalde met een cadeaukaart ,totaal geen probleem en werd na een dag thuisbezorgd. Artikel doet aan onze verwachting

Dinie 23-01-2023

Hele snelle aflevering na bestelling .....en mijn artikel was goed verpakt ivm breekbare artikelen...alles is heel aangekomen

Diny 23-01-2023

Goede info, makkelijk bestellen, snel geleverd , mooie pannen en goed verpakt

Mariska 22-01-2023

De 2e keer dat ik iets via de website van Blokker bestelde. En ook deze keer ging dat weer met het grootste gemak. De website is duidelijk en overzichtelijk, kon ik de produkten makkelijk bestellen, werd het snel geleverd in de winkel van mijn keuze en was ook deze keer het personeel in de winkel weer erg vriendelijk. Wat een uitkomst dat je op deze manier snel kunt winkelen en de produkten kunt ophalen waar en wanneer je wilt.

Fran 18-01-2023

Pas op, als je de sodamaker van eigen merk Blokker koopt, de co2 flessen zijn ZONDER statiegeld. Ze hebben alleen waarde als je omruilt voor een volle. Als je net als ik zo dom bent geweest om er meer aan te schaffen , mooi geld weggegooid! SCHANDALIG!

123-01-2023 16-01-2023

Geen verkeerd woord over produkt en snelheid van leveren. Echter de facturering is vboor mij wel een probleem.nl. ik kreeg in totaal 5 A 4tjes

Harry 13-01-2023

We zochten naar een frituurpan met een inhoud van 3 liter. Bij Blokker in voorraad en de volgende dag konden we al genieten van een kroketje.

Rob S 13-01-2023

Makkelijk online bestellen en snel af te halen in het filiaal van mijn keuze.