Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Jos 28-05-2020

Het wel wordt steeds lastiger om kleine dingen te kopen. Fysieke winkels leveren die bijna niet meer, dus moet je op het web terecht. Dan wordt kwaliteit vinden een opgave maar nog meer spelen de verzendkosten dan een rol. Bij de Blokkershop kan je producten laten bezorgen in een winkel in de buurt dat is een mooie oplossing hiervoor! Alleen is de drempel nu nog te hoog; minstens 15 euro. Terwijl juist die kleine dingen een groot deel vanhet assortiment vormen. Dus beste Blokker verlaag die grens. Om te beginnen naar 10 euro en daarna naar 5!

Nooit meer Blokker 28-05-2020

Ik heb 10 dagen geleden 1 artikel besteld en heb nog niets ontvangen. Contact met Blokker is al net zo slecht. Ze vragen of ik nog wil wachten of het geld terug.
1x besteld bij Blokker...nooit meer.

Marjolein 28-05-2020

Snelle levering! In tegenstelling tot andere webshops, die zich verschuilen achter de drukte bij levering, had ik mijn bestelling bij Blokker al de volgende dag. Top!

Leo Jorissen 28-05-2020

Ik kon in der winkel niet vinden wat ik zocht en op de web winkel van Blokker stond het wel Blokker is een zeer goede winkel met een heeeeeeeeeeele goede service en vriendelijke klantenservice De prijs is ook heeeeeeel goed bij blokker Blokker heeft van mij een 10 gekregen en dat is niet voor niets dat cijfer Blokker is een super winkel zowel de winkels als de webwinkel Grtjs Leo

M 27-05-2020

Ik had bericht ontvangen van de pakketbezorger dat mijn bestelde artikelen bij Blokker in Cuijk afgeleverd waren. Enkele uren daarna ga ik naar de winkel om de artikelen op te halen. Daar krijg ik te horen dat de helft maar geleverd was. Omdat ik me niet liet afschepen is een medewerker enkele malen gaan zoeken en uiteindelijk had ik mijn bestelling.

Dit was n.l. al de tweede keer dat ik zoiets meemaakte. Vorig jaar een dweil emmer besteld, die zou niet bezorgd zijn, wat uiteindelijk wel het geval was

Frank 27-05-2020

Wat ik besteld heb is keurig de volgende dag bezorgt.
En ook nog van een goede kwaliteit

Impunity 27-05-2020

Uitgebreide webwinkel. Verkopen een hoop spullen die onhandig te versturen zijn (bezemstelen etc.) en dat zie je terug in de verzendkosten. Tevreden over mijn bestelling bij Blokker.nl maar voor sommige dingen is het echt handiger om gewoon de winkel te bezoeken.

Janna 27-05-2020

Het bestellen ging goed en de levering was vlugger, dan wij hadden verwacht. Alleen maar pluspunten!

Annette 27-05-2020

Op de site gekeken zocht een groente hakker, deze gekocht en zag nog wat leuke artikelen die ik nodig had. Simpel om te bestellen, was met 1 a 2 dagen thuis. De groente snijder was een beetje klein kon hem zonder kosten heel eenvoudig terug zenden. Ben er blij mee en zou deze winkel willen aanbevelen vanwege de diversiteit wat ze allemaal verkopen. Bedankt.

Danielle 27-05-2020

Duidelijke omschrijving van de producten. Snel en netjes bezorgd. Ik zal zeker nog eens gebruik maken van deze winkel.

Bianca 27-05-2020

Site werkt supersnel en gemakkelijk. Het was heel even onduidelijk of mijn bestelling nu al wel of niet was afgeleverd in de winkel, maar de medewerksters maakten alles goed, ze waren enorm behulpzaam. Bij het ophalen (een dag later) hadden ze zelfs de doos eraf gehaald zodat ik het gemakkelijker kon meenemen. Topservice.

GertvdK 27-05-2020

Precies wat je verwacht van een internet bestelling. Goede communicatie, op tijd geleverd en de ventilator was goed verpakt. Aangesloten en alles werkt goed.

Richard van Veldhoven 27-05-2020

Assortiment is groter, dan in de winkel. Snelle levering. Wordt via track & trace op de hoogte gehouden van jouw bestelling.

Arie 27-05-2020

Prima shop. Ik begrijp alleen niet dat de bestelling per POST naar een filiaal gestuurd wordt en dan mag je jet gratis afhalen, waarom niet in een keer naar de klant.

Andre 27-05-2020

2 de zelfde producten gekocht 3 dagen na elkaar, 2de x was het product 10 e duurder.

Lise 27-05-2020

Alles was op voorraad, zat goed verpakt. Levering is 3-5 werkdagen dus prima!

Andre 27-05-2020

duidelijke weergave en omschrijving van het product! Ook genoeg keus voor het soort artikel dat ik zocht.

Ger 27-05-2020

Twee ligbedjes besteld via internet. Een bedje was niet compleet. Met blokker gebeld, werd mij medegedeeld dat het niet in voorraad was. werd een voorstel gedaan om een bedje terug te betalen. goede oplossing.
Nadeel lange wachttijd om klantenservice te bereiken.

Ellen 27-05-2020

Ten eerste was ik al heel goed geadviseerd bij Blokker in Haarlem ( Grote Houtstraat) en de jongen vertelde me ook dat het geen probleem was om de steelstofzuiger naar Heemstede te laten komen. Erg vriendelijke en vakkundige bediening.Dezelfde ervaring in Blokker Heemstede.Ik ging erheen omdat een boodschap van Oops er ging iets verkeerd mij verder geen informatie gaf......meisje in de winkel ging er meteen achterheen en kwam even later met mijn stofzuiger aan.Het personeel is heel duidelijk betrokken bij de artikelen die in de winkel verkocht of gereserveerd zijn.Petje af ! Geweldig en blij met mijn aankoop!

Arnoud 27-05-2020

Helaas misde de droogtoren een hoek waardoor het wieltje niet bewestigd kan worden. Om hem om te ruilen moet ik naar een filiaal of het postkantoor gaan en waarschijnlijk hebben ze het product niet meer. Daarnaast duurde het ook langer dan twee weken voordat we het product kregen. Al met al lang wachten en vervolgens geen service.

Anoniem 27-05-2020

De klantenservice webshop:
communicatie is ver beneden pijl ben 6 weken bezig geweest om een pannenset te bestellen daarbij was deze ins de aanbieding 4x geprobeerd te bestellen zonder resultaat direct de klantenservice gebeld nummer opgeschreven en kon hem de dag erna bestellen. Getracht te bestellen was deze niet meer leverbaar. Dit duurde een aantal weken toen werd deze weer beschikbaar maar voor een prijsverschil waar je de set overal kan aanschaffen. Diverse keren contact gehad met de klantenservice en je word van het kastje naar de muur gestuurd. Nu inmiddels een correctie gehad op de prijs en die zou direct terug gestort worden ben inmiddels weer 1,5 week verder en nog steeds me geld niet terug op mijn rekening. Ten opzichte van 15 jaar geleden is deze zaak hard achteruit gegaan. voor mij geen blokker meer!!!!

Luís 27-05-2020

Bestellen en betalen zonder poespas. Alle info over het bestelde product aanwezig (inclusief cashback actie).
Snelle levering en, last but not least, de bestelling werkt uitsteekend.

Ton 27-05-2020

Top goede produkten, snel geleverd zonder kosten als je deze ophaald in een blokkerwinkel

Janneke 27-05-2020

Zolang de producten door Blokker zelf worden geleverd, gaat het best prima en worden de levertijden gehaald. Als er door een partner van Blokker wordt geleverd, dan is het service tot aan de deur. Bij problemen vindt Blokker dat niet zij het aanspreekpunt zijn, maar de partnerleverancier. Daarmee schuiven ze de verantwoordelijkheid voor de levering af.

Ynid 27-05-2020

Prima om daar iets te bestellen,ook wat in de winkel op is, het is snel leverbaar en handig om in de winkel op te halen, goed ervaring