Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bas 04-05-2020

Snelle service en gelukkig nog keuze uit verschillende modellen tondeuses op de website. Alleen met informatievoorziening rond de verzending van de bestelling ging wat mis: het pakketje was al afgeleverd voordat de mail over de verzending werd verzonden. Over snelle service gesproken...

AnVi 04-05-2020

Duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Foutje in de levering. Na telefonisch contact met een vriendelijke klantenservice is het netjes opgelost.

PJV 04-05-2020

Prima service , voor de winkel kan ik wel een 9 geven , maar als het bestelde niet klopt , moet ik dat ook aan kunnen geven De bestelde puzzel Jan van Haasteren "Krijt op Tijd" 1500 stukjes is niet volledig. Er mist een stukje en er is een stukje dubbel.
Waar kan ik een foto naar toe sturen, zodat het ontbrekende stukje na geleverd kan worden?

ribeiro 04-05-2020

ik ben teleursteld. ik wal coolbox voor thuis. en de coolbox van de website kaat me niet precies zien hoe de koelbox was en ik heb nu colbox voor auto die in mij schuur staat voor niks. niet tevreden

Nancy Lares 04-05-2020

Kruimeldief (aanbieding) besteld via de site en laten bezorgen bij een Blokkerfiliaal in Deventer. Bestelling werd bevestigd en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.
Heel tevreden 👍🏻

Sandra 04-05-2020

Berichten over voortgang en levering prima. Snel op te halen bij filiaal.
Alles goed geregeld.

Dick 04-05-2020

Lange levertijd en gewenst product niet voorradig daardoor andere keuze moeten maken

hanyvo 04-05-2020

prima verwerking en afhandeling.Overzichtelijke mails en goede info over de aankoop

gerdina 04-05-2020

eenvoudig te bestellen en snel geleverd, goede informatie over de levering en product.

Wim 04-05-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. En ondanks de drukte op tijd geleverd. Prima dus

Aap1968 04-05-2020

Ik heb eigenlijk altijd van blokker gehouden.
Fijne producten goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Zelfs nu in Corona tijd waar het super druk is bij alle online services heb ik toch binnen 2 dagen mijn bestelling binnen gekregen.
Ik was gewoon blij.

Top! 04-05-2020

De omschrijving van het product voldeed goed aan de verwachtingen. Ook goed geïnformeerd over de verwachte levertijd. Deze klopte dus precies!

Anne 04-05-2020

Product dat in de fysieke winkel niet aanwezig was, was wel via de site te koop. Dan maar online, iets ongezelliger, maar ja. Netjes bezorgd.

R.van Dijk 04-05-2020

Door een garantie kwam ik ongewild in contact met Blokker online,zeer goed bevallen.Snelle en correcte afhandeling met weer volledige garntie!!!

Laurie 04-05-2020

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de bestelling werd perfect afgeleverd!

Engelen 04-05-2020

Webshop heeft een uitgebreid assortiment en je bestelde artikel kun je makkelijk in de winkel afhalen.
Het kan zelfs zijn dat je het dezelfde dag al kunt ophalen! Personeel in de winkel is vriendelijk en heel behulpzaam.
Kortom is het hier prettig winkelen

Anna 04-05-2020

De bestelling via de site ging prima.
Maar het ophalen bij de winkel was niet prettig. Door de corona maatregelen was een route gemaakt. Erg onlogisch. De medewerkster kon de bestelling eerst niet vinden. Zowel personeel als klanten hielden geen 1,5 meter afstand. Het was druk en rommelig. Uiteindelijk zijn we lang in de winkel geweest terwijl we dat eigenlijk wilden voorkomen.

Joop Gankema 04-05-2020

Prima site. Helder en gemakkelijke manier om te bestellen. Service was prima evenals het product.

JanPeter Hop 04-05-2020

In deze rare Coronatijden zonder kappers zat ik verlegen om een goede haartondeuze. Blokker heeft een ruime keuze aan tondeuzes in alle prijsklassen, en de meeste modellen zijn in tegenstelling tot in vele winkels gewoon op voorraad en binnen 2 dagen aan huis geleverd door de pakketdienst. Ik ben heel tevreden over én het apparaat én Blokker. Veel dank.

Otto Rietveld 03-05-2020

Bestel een Senseo koffiezetapparaat. Krijg na een paar dagen de mededeling dat dit apparaat niet meer te leveren is. Maar na 3 weken staat hij nog steeds te koop op de Blokker site. Slechte service.

Bel 03-05-2020

Snelle levering en alles goed ontvangen. Product was zoals aangegeven via de website en zijn zeker tevreden.

EH 03-05-2020

Via internet bestelling geplaatst. Snel en correct verlopen. Opgehaald in winkel zodat ik geen bezorgkosten had. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen

Hetty van de Sande 03-05-2020

Ik heb helaas een beschadigde pan ontvangen. Deze heb ik teruggestuurd en die is dinsdag J.l. aangekomen bij jullie. Helaas heb ik daar geen bericht Van ontvangen en ook geen nieuwe pan, want ik wil hem omruilen!

Peter 03-05-2020

Snelle en foutloze levering binnen de toegezegde termijn. Goed verpakt. wat mij betreft prima.

Ad Kooimans 03-05-2020

In deze moeilijke tijd snelle levering van een goed product tegen een lage prijs. Prima service en zeer vriendelijk en deskundig personeel