Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Alie 08-09-2022

Ik kon in de winkel bestellen, maar uiteraard ook thuis. In de winkel werd ik prettig geholpen. Ik heb het thuis besteld. Kon ik gelijk een VVV cadeaukaart inwisselen. Die VVV cadeaukaart had ik niet meegenomen naar de winkel.

Yuri 08-09-2022

De winkels zijn altijd op orde en de medewerkers behulpzaam. Ruim aanbod en voor een goede prijs. Ook zijn er regelmatig kortingsacties. Verder is de website ook overzichtelijk. Het bestelproces is makkelijk en ook wordt er snel bezorgd. Ook ben ik zeer te spreken over de huishoudelijke apparaten van het eigen Blokker merk. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Dus wat mij betreft een aanrader.

Simone 08-09-2022

Blokker geeft op haar website aan 'voor 23.59 uur besteld is morgen in huis'. Helaas kon Blokker daar niet aan voldoen, maar verder was alles dik in orde. Blokker stuurde zelfs een mail dat het niet ging lukken om op tijd te leveren, daar kunnen andere webshops nog iets van leren. Alles was super netjes verpakt.

Simone 08-09-2022

MomOfQueen 07-09-2022

Ik kocht online bij Blokker een artikel dat na 2 maanden kapot ging. Ik kocht het online, omdat ik het zelf niet goed kon vervoeren. Toen het kapot ging, mocht ik echter zelf met het ding naar de winkel sjouwen. Daar aangekomen kon ik mijn geld terugkrijgen, maar als ik het artikel opnieuw wilde hebben, moest ik meer dan 2 keer zoveel betalen (prijsstijging van € 39,95 naar € 88,90). Gewoon het artikel omruilen kon niet, ik moet maar gewoon meer betalen. Wat een schrale service. Ik koop NOOIT meer bij Blokker.

George 07-09-2022

Mijn ervaring was top, het bestellen ging kinderlijk makkelijk, het was de zelfde dag in de winkel. Bij het afhalen in de winkel, was het personeel heel klantvriendelijk. Ik kan niet wachten, om weer een bestelling online te plaatsen.

shm 04-09-2022

voor de 1x iets online besteld, site is gebruiksvriendelijk. bezorging buiten schuld van blokker was een dag vertraagd. meteen telefonische contact gezocht ook daar vriendelijk en netjes te woord gestaan.

Maria Jose 03-09-2022

Ik ben tevreden over mijn aankopen bij Blokker. Alles ging goed en snel en de producten waren goed. Dat is niet altijd het geval bij online aankopen

KP 03-09-2022

De bestelling lag al heel snel klaar, kon ik dezelfde dag nog ophalen!
Fijne producten voor een kleine prijs.

Peter 02-09-2022

Makkelijke bestelprocedure. Volgende dag af te halen in de dichtstbijzijnde winkel. (We stonden op een xamping).

Annalen 02-09-2022

Fijne winkel.Goede artikelen .Ik vind altijd wat ik nodig heb.Prettig personeel,vriendelijk en behulpzaam.Ik kom graag bij Blokker.

Jojo 31-08-2022

Goedkoopste en snelle levering. De bestelling plaatsen ging snel en duidelijk. Snelle aflevering in de winkel en daar kon ik zonder moeite het pakketje halen nadat ik een bevestiging had ontvangen

Marga Ahoud 30-08-2022

Datgene waarvoor ik kwam was niet in de winkel aanwezig maar werd ter plekke voor mij besteld. De volgende werkdag kon ik het afhalen en ik mocht de enorme doos waar de rolbox in verpakt was, daar laten!

J J Haasdijk 30-08-2022

De site is erg gebruiksvriendelijk.
De mail van DHL luidde "Vandaag komen we bij je langs". Omdat ik had opgegeven om het bij Blokker te laten komen leidde deze mail tot verwarring omdat je dan op het eerste gezicht denkt dat het toch thuis wordt afgeleverd.

Jules 29-08-2022

Ben nog nooit teleurgesteld bij een Blokkerwinkel in de buurt,steeds alles netjes en tot volle tevredenheid geleverd en afgehandeld.

Probleem snel en goed opgelost 29-08-2022

Servies besteld, helaas zaten er 3 bordjes kapot in de doos. Klantenservice van blokker gebeld. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik kon kiezen tussen levering van 3 nieuwr bordjes aan huis of ophalen in de winkel.
Top!

Monique 28-08-2022

mooie shop, open en zichtbaar tentoongespreid, overzichtelijke winkel. Vriendelijk, behulpzaam personeel achter de kssa en als je iemand in wilt schakelen voor advies wordt er snel gereageerd.

Anne 28-08-2022

Prima site, makkelijk bestellen en snelle levering, goed product geleverd door partner

F.84 28-08-2022

Mooie stelling kasten gekocht, zijn stevig en precies zoals verwacht. Levering was ook snel en netjes!.
Zeer tevreden met alles.

jwksch 28-08-2022

Afgelopen week de Blokker luchtkoeler BL-40002 gekocht.
Over de luchtkoeler kan ik duidelijk zijn, die werkt perfect. Doet wat die moet doen, werkt met een koelblok heel verfrissend.
Helaas een minpunt over de handleiding. Daar staan zaken in vermeld die niet kunnen.
1. Het waterreservoir is niet verwijderbaar om, of te vullen of schoon te maken tenzij het waterpompje gedemonteerd wordt. Dit lijkt mij niet de bedoeling.
2. De werking van de M-knop is heel vreemd. Éénmaal ingedrukt, dan wisselt het toerental van de ventilator steeds.
Als dit duidelijker zou worden omschreven dan is het voor iedereen helder.

Blokker 26-08-2022

Via Blokker Twello een Kintech mini koelkastje aangeschaft met daarin een klein vriesvakje.

Alles werkt ben tevreden €89,90 kost het ongeveer!

Ben er content/blij mee!

Voordelige prijs/kwaliteitsverhouding.

Leuk voor en aan te bevelen voor caravan en studenten!

Diana,twello

Birgit mahler 25-08-2022

Ik ben erg toe vreden met de turbo steel stoifzuiger zuigt echt goed en laat zich goed schoon maken

Ans 25-08-2022

Duidelijke website. Snelle levering; 's middags besteld de volgende dag in huis.. Keurig verpakt.

G.M. 25-08-2022

Overzichtelijk alleen wat langzaam bij zoeken maar ben heel tevreden. Meer kan ik er niet over zeggen...

H van Norden 25-08-2022

Het shoppen op deze site was prima,snel bericht dat het pakketje verstuurd was,en de volgende dag werd het geleverd..alles prima in orde.een pluim voor deze afhandeling. Alleen de bezorging was om te huilen,eerst een tijd opgekregenvoor in de middag,daarna een tijd van half vier half zes..Maar geen pakje,blijven wachten in huis,krijg ik om 19.03 een berichtje dat het pakketje bezorgd is.Niet aangebeld,niks.kijkt mijn man buiten staat het gewoon voor de deur.Echt dit kan niet.