Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Dijk 26-03-2020

Product na 1 dag kapot. Door klantenservice naar de winkel gestuurd. Hier gaven ze aan dat ik de factuur geprint moest hebben. Factuur is online geleverd en niet geprint gegeven/gekregen. Bij een gebrek aan een printer, dus geen geld terug.

Nicole 26-03-2020

Het artikel was in de aanbieding en op blokkker.nl op voorraad, gelijk een bestelling gedaan en de volgende dag werd het al bezorgd. Keurig verpakt en op tijd geleverd volgens de track en trace. Betrouwbaar en snelle levering.

Sytskeh 26-03-2020

Een mooie aanbieding, goede kwaliteit en een snelle duidelijke service. Goed ingepakt en het product bevalt prima.

Anoniem 26-03-2020

Ik wilde graag de Oralb pro 600 en die vond ik bij de Blokker in de aanbieding en kon gelijk de volgende dag geleverd worden thuis of in de winkel. Top!

Marian 26-03-2020

Prima, nog niet alles is geleverd, waarschijnlijk omdat dat deel van een derde leverancier komt. Maar wat Blokker zelf in voorraad had, was er snel. Ondanks de corona.

L A Vos 26-03-2020

Vriendelijk en attent personeel. Het bestelde stond keurig klaar. Een aanrader om via internet een bestelling te plaatsen. TOP!

Pien2016 26-03-2020

Duidelijke online webshop en goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Een artikel retourneren werkt gemakkelijk. Ik zou zo weer iets bestellen bij de blokker.

Rob 26-03-2020

Makkelijke site, voordelige prijzen, maken inderdaad waar wat ze zeggen dus vandaag besteld, morgen in huis

Marijke 26-03-2020

Winkel is goed bereikbaar, parkeren voor de deur. Voldoende personeel. Zijn altijd actief en behulpzaam.

Petra 26-03-2020

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop via Blokker.nl. Ik heb online een bestelling geplaatst. Dit ging erg makkelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd en de bezorging van het artikel.

dries 26-03-2020

duidelijk en concreet uitgevoerd voor een schappelijke prijs en een goede presentatie van het apparaat

Pman 26-03-2020

Makkelijk bestellen en betalen. Duidelijk bezorg methode
Zeer tevreden. Alleen het zoeken naar een artikel op de website vond ik niet eenvoudig. Jammer is ook dat niet alle artikelen on line te bestellen zijn maar alleen in de winkel te koop.

mark 26-03-2020

eigenlijk niks bijzonders: je bestelt, betaalt en kunt het op het gewenste tijdstip afhalen. Zoals het hoort dus.

Ruby 26-03-2020

Snel verzonden en prijs kwaliteit oke. Werdt vriendelijk geholpen bij ophalen .

Olga 25-03-2020

Snelle nette levering. Ook op aktie artikelen. Fijn om te zien dat een product dat niet overal verkrijgbaar is ook goed in de aanbieding is.

Richard 25-03-2020

Voor Blokker gekozen omdat het product dat ik wilde hebben net in een aanbieding was. Bestelling snel geleverd hoewel de eerste beperkende adviezen i.v.m. het coronavirus al waren in gegaan.

Paul 25-03-2020

Webshop bestelling en afhalen in de winkel gaat slecht. Up date over bestelling blijft achterwege.en winkel weet niet hoe te handelen

Stephanie 25-03-2020

Prima! Een Tefal pan online gekocht en in de winkel opgehaald. Ging snel en zonder problemen.

Marlène 25-03-2020

Snelle perfecte levering. Ben zeer tevreden. Heb het apparaat meteen ingewijd.
Blij dat ik de knoop heb door gehakt en het apparaat heb besteld. Ik heb het besteld o dat het bij mij in de blokker € 10,00 duurder was.

Remco 25-03-2020

Snel geleverd, duidelijke productinformatie, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Lenny 25-03-2020

Handige webshop waarbij de producten overzichtelijk gecategoriseerd zijn. Fijn dat je grote producten thuis kan laten bezorgen, lekker snel ook.

mario 24-03-2020

webshop is overzichtelijk. bezorging snel. het product die avond nog gebruikt en bevalt prima. wel jammer dat er wel een enveloppe bij zat met allerlei kortingsbonnen waar veel mensen niets aan hebben maar geen kortingsbon voor blokker zelf. noem ik slechte marketing. echt een gemiste kans. blokker moet maar eens kijken hoe cool blue dit doet.

Plaag224 24-03-2020

Voorraad webshop klopt niet ,iets besteld wat op voorraad was en geleverd word de volgende dag door een derde partij.
Zou dus volgende dag komen maar kwam niet ,even bellen naar dat bedrijf wat voor Blokker levert en word er verteld dat het deze avond met PostNL meegaat. Drie dagen later nog niets weer bellen ,oh meneer komt pas op zijn vroegst over 6 weken.
(Inmiddels is de prijs van het artikel bij Blokker met 30 euro omhoog gegaan 69 naar 99 dus ze willen niet leveren maar meer verdienen aan het product)
Ok dan wil ik annuleren en geld terug ,meneer dan moet u bij Blokker zijn ,Blokker bellen nee meneer u moet bij de derde partij zijn weer bellen en kreeg iemand anders die het dan in orde zou maken maar manmanman ik snap wel dat de Blokker het niet red iedere keer. Voortaan betaal ik wel iets meer bij een webshop maar gaat nooit meer Blokker worden.

Adriana 24-03-2020

Een strijkplank gekocht. Geen Blokker winkel bij mij in de buurt. Keurig de volgende dag geleverd.

J. van Boheemen 24-03-2020

Levering was snel en prima in orde. Het afhalen bij uw winkel was handig en goed verzorgd. Ook de verpakking was niet te groot. Het product zelf functioneert prima.