Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Agricola 21-11-2019

Op zoek naar een puzzelmat, blijken er van het merk Jumbo meerdere soorten en maten te zijn. Ter orientatie blokker.nl gebruikt. Prijzen door Google shopping gehaald, inclusief verzendkosten was Blokker de goedkoopste. Wederhelft prima tevreden met Jumbo Portapuzzle 1500!

Agricola 21-11-2019

Ellen 21-11-2019

Snelle levering en alles is goed afgehandeld. Mooie wasmand super tevreden!

Rianne Oudshoorn 20-11-2019

Ik ben zeer tevreden over het retour beleid.Ik had een stofzuiger gekocht via internet, helaas niet precies wat ik zocht, daarom retour gezonden. Dit kon (gratis) via een antwoordnummer, artikel kon afgegeven bij de Jumbo, dus dicht in de buurt. Ik kreeg zeer snel een reactie, dat de retourzending was geaccepteerd.

Mireille 20-11-2019

Op zich is de webshop prima. Het probleem ontstond toen bleek dat het blokker filiaal waar ik het pakket op zou kunnen halen dicht was en bleef. Ik vind het slordig dat er hier geen aktie op ondernomen is maar dat ik er zelf achteraan moest. Het contact hier na ging weer prima en ik kreeg mijn geld terug. Op de beloofde kortingscode zit ik nog te wachten.... (het was een product wat ten tijde van de bestelling in de actie was.

Gerard 20-11-2019

Op alles Geweldig, op tijd geleverd, netjes verpakt. ik zal zeker deze shop aan een ieder doorgeven. Ga zo door.

Marly 20-11-2019

Ik heb mijn aankoop bij Blokker gedaan omdat er in de folder stond: "Profiteer nu van 25% korting op alle Leifheit raam- en vloerreiniging". Daarop heb ik per ongeluk een verkeerd product besteld. Daar ben ik ongeveer een week later achter gekomen omdat het een cadeau was. Daarop heb ik contact gehad met uw klantenservice met de vraag of ik het product kon omruilen en het juiste product te bestellen, ook met 25% korting. Ik kon het verkeerde product wel terugsturen maar niet ruilen en het product wat ik eigenlijk wilde, Leifheit Clean Twist System, kreeg ik dan niet met 25% korting want die behoorde volgens de dame niet bij de actie. Als er staat "op alle raam- en vloerreiniging" mag ik er vanuit gaan dat het ook echt alle producten betreft tenzij er "staat met uitzondering van". Jammer dat het zo moest, dit had ik niet van Blokker verwacht.

brf 20-11-2019

artikel in winkel niet verkrijgbaar daarom online besteld met afhalen in de winkel
één keer maar nooit weer.
geen smartphone, helaas dan kunnen wij u de bestelling niet meegeven.
discriminerend en klantonvriendelijk

Mondriaan 20-11-2019

Leuke winkel,waar je vanalles kunt vinden,op diverse categorieën veel keuze,s

Evelien 20-11-2019

Ik heb on-line een bestelling gedaan . Ging makkelijk en vlot , werd bovendien gratis thuisbezorgd !

Antoanett 20-11-2019

Wij zijn zeer tevreden met het service en de kwaliteit van de producten van Blokker. De leuke en vriendelijk geprijsde aanbiedingen zijn als kerst op de taart. Zo is het prima om botschapen te doen.

Petra 20-11-2019

Handig om online te bestellen, zo wist ik zeker dat het model dat ik wilde kopen ook in de winkel aanwezig was en kon ik het afhalen op een moment dat het mij uitkwam.

Ruth 20-11-2019

Het bestelde was er in een dag. Handig dat je het bij de Blokker kunt afhalen (en ook eventueel weer kunt retourneren).
Prima product!

Susanne jansen 20-11-2019

De artikelen waren overzichtelijk weergegeven, het bestellen verliep vlot en de levering was conform afspraak. Prima dus!

Stella 20-11-2019

Na het online bestellen van 6 gourmetbordjes en op het adres van een Blokkervestiging laten afleveren kwamen er maar 5! binnen waarvan 3 gebroken. In de winkel ter plekke met hulp van de winkelier 8 nieuwe bordjes besteld en deze weer af laten leveren bij de gewenste Blokkervestiging. We wilden er vanaf het begin al 8 maar je kon er maar 6 op de site bestellen dus vandaar nu 8 besteld. Bij deze laatste levering waren alle! bordjes kapot of beschadigd. Toen maar zwaar teleurgesteld, zonder gewenste cadeau het geld terug gekregen en als de bliksem alsnog ergens een cadeau kopen. Ondanks eerdere beoordeling geen reactie van de klantenservice of iets dergelijks. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak. Op de verpakking stond zelfs niet het woord "breekbaar"

Pieta 20-11-2019

snelle levering, jammer dat post.nl het pakje meeneemt als je niet thuis bent en pas de volgende dag bij de buren afleverd.

JVDG 20-11-2019

Klant vriendelijkheid was pover, te weinig personeel die gekwalificeerd zijn.

D.E. van Dijck 20-11-2019

Bij het ophalen van mijn bestelling in de winkel aan de Noorderstraat in Emmen, kreeg ik van de eigenaar/beheerder te horen dat ik mijn bestelling ook in de winkel had kunnen kopen en dus niet had hoeven te bestellen (loopt hij hiermee omzet verlies?)

Melvin 20-11-2019

Waardeloos, de 30-delige serviesset van Herman den Blijker gekocht (2 stuks zelfs) Bij ontvangst waren de grootste borden beschadigd van 1 set. Kan gebeuren, teruggestuurd voor een nieuwe set. Die is vervolgens vervangen en bij ontvangst ontbrak er een bord, 5 ipv 6 in een doos. Omdat ik geen tijd meer had de set maar in gebruik genomen maar ben zeer ontevreden hierover.

Jikra 20-11-2019

Goede communicatie van de winkel, maar iets minder van de pakketbezorger, daarom niet de hoogste score.
Product conform verwachting.

Rinus 20-11-2019

Makkelijk zoeken op artikel en bij artikelen duidelijk keuzemogelijkheden. Afhandeling en levering via Post.nl is oke

Femke 20-11-2019

Prachtige pannenset gekocht. Dankzij de overzichtelijke website, goede informatie en duidelijke foto's van diverse sets heb ik mijn uiteindelijke keuze kunnen maken. Ook de snelle levering en prima verzorging van de verpakking maakt dat ik zeer tevreden ben met mijn online aankoop bij Blokker.

Harriet Kuiper 20-11-2019

Het lukte mij niet om bepaalde artikelen in mijn winkelwagen te krijgen en te kopen. Ik ben super goed geholpen door de medewerkers van Blokker en ze dachten met me mee en gelukkig werd er een oplossing gevonden. Echt top hoe ze dit allemaal opgelost hebben.

Nova 20-11-2019

- Prima produkt.
- De verpakking van het glaswerk had alleen wat beter gekund. (Het glaswerk, 6 weckpotten, waren te dun ingepakt. Hierdoor is de kans op breuk of versplintering groot.) Dit Is niet de eerste keer dat het slecht verpakt is. Dit kan beter.
- Snelle levering!
Check (vergelijk) wel de prijzen in de lokale winkel met die op de site. Het komt bij deze winkel nog wel eens voor dat die prijzen afwijken van elkaar. En men is in de lokale winkel niet altijd bereid de prijs aan de prijs van de webwinkel aan te passen is mijn ervaring. Zeer vreemd!

Rob Zitter 20-11-2019

Gebruiksvriendelijkheid van het product.
Bij aankoop zou ik een cadeau van €50,- krijgen. Dat was een van de mede-beslissing-argumenten tot aankoop van deze koffiemachine. Daar moet je computerexpert voor zijn, alle vragen beantwoorden, de rekening uploaden, de streepjescode uit de verpakking knippen, kopiëren en deze dan ook uploaden en dan duurt het minstens nog 4 weken voordat je het pakket krijgt! Ik wacht nog steeds.