Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,4

T. Vleerlaag 28-10-2020

Mijn magnetron schee er mee uit
Ging kijken waar ik zo gauw mogelijk er een kon krijgen
En dat was bij blokker . en kon hem op Zondag meteen ophalen
Heerlijk kon de oude meteen inleveren
En kreeg een karretje mee om de nieuwe in de auto te zetten

Marsha 28-10-2020

Ze hebben altijd een ruim aanbod van spullen.
Helaas streven ze op internet niet de regel na alsnin de winkel. Artikel besteld waar de prijs niet goed van was genoteerd. 90 euro korting. Vervolgens mail krijgen dat hij is geannuleerd maar wordt nig steeds aangeboden door een partner. In de winkel wordt gelijk een andere prijs toegepast als er een fout is gemaakt.

S.PORTE 28-10-2020

For me, it was very easy to go on the website given my type of purchase, I was sure that I could have the visibility on all the items and from there, just get it delivered at home or directly at the store, my choice. I received it pretty quickly so I definitely recommend Blokker, stores and online platform

Ruud 28-10-2020

Ik heb voor Blokker gekozen omdat ik het een betrouwbaar bedrijf vind met een scherpe prijs voor het koffiezetapparaat wat ik koos uit de vele die zij hadden en ik mooi vond. En het was er de volgende dag al, super.

Bart 28-10-2020

Redelijk overzichtelijk website. Eenvoudig te bestellen. Meerdere betalingsmogelijkheden. Dit betrof een vrij groot produkt dus was even afwachten in welke staat het geleverd werd. Aflevering produkt was keurig en goed verpakt. Blokker is toch alom bekend en heeft tenslotte de naam als betrouwbaar.

Joost 28-10-2020

Het artikel was in de winkel niet op voorraad. Daarom heb ik het online besteld en in de winkel laten bezorgen. Dat bespaart bezorgkosten. Afhalen ging prima. Binnen twee minuten stond ik weer buiten. Wel zo prettig in deze tijden van het coronavirus!

Edwin 28-10-2020

Duidelijke foto's, goede omschrijving en netje geleverd.

Wat mij aangenaam verraste is, dat ik op zondagavond bestelde en het al maandagochtend in huis had.

O ja, de prijs/kwaliteit was ook top!

Freek 28-10-2020

Aanbod prima, duidelijkheid prima, levering prima. Alles klopte gewoon. Volgende keer weer.

Jan Kukler 28-10-2020

Voor het eerst iets besteld bij de website van Blokker; een personenweegschaal. Helaas werkte deze niet meer na een paar dagen. Zelf een nieuwe dure batterij erin gedaan, die het ook maar kort uithield, net als de volgende batterij. Vervelend. Hier heb ik niets aan. Maar langs een winkel om het in te leveren. Jammer.

Cindy 28-10-2020

Leuke artikelen maar slecht verpakt verstuurd. Moest daardoor retour. Servies was kapot.

Kevin 27-10-2020

Het is fijn om via Blokker te shoppen. Ook makkelijk om te bestellen en het product later in de winkel op te halen. Degelijke informatie op de site.

FA Hofman 27-10-2020

Bestelling netjes en op tijd afgeleverd👌👍
De vulinisbakken zien er degelijk uit. Tot nu toe werkt alles prima.

Marten 27-10-2020

Dramatisch slechte update van de website. Tot tweemaal toe een mail laten versturen om aan te laten geven wanneer een product weer beschikbaar is. Ben na ontvangst mededeling beschikbaarheid nu een week bezig maar nog steeds niet beschikbaar bij moment van betaling. Zeer slechte zaak

Hannetta Kamminga 27-10-2020

Het artikel dat we wilden bestellen werd in de folder aangeboden met een korting van 25%.
Op de website was dit 15%.
Na telefonisch contact is dit goed opgelost!

Klaas 27-10-2020

Makkelijk zoeken, bezorgen ging precies volgens afspraak en lekker snel, communicatie over je bestelling is goed en duidelijk. En uiteraard het vertrouwde gevoel bij Blokker!

Jac janssen 27-10-2020

Ik ben niet te spreken over de gang van zaken omtrent het reserveren van van haasteren puzzels. De ene keer reserveren ze wel en de andere keer niet. Vorige keer was de aanbieding vanaf smaandags en waren deze al uitverkocht??wel lag er een hele stapel gereserveerde puzzels.
Dus bij de aanbieding afgelopen weekend ging mijn vrouw vragen om 2 aanbiedings puzzeks te reserveren. En toen vertelde de medewerkster dat ze dat niet deden. Vreemd toch bij de eene wel en de andere niet. Beetje raar beleid van blokker.

Willem 27-10-2020

Er staan artikelen online die niet leverbaar zijn, eerst betalen en dan geen producten krijgen. Voorraadbeheer kan niet zo moeilijk zijn, als het artikel niet geleverd kan worden, zet het dan niet online als beschikbaar en laat mensen dan zeker niet afrekenen voor het artikel. Online ga ik hier niet meer shoppen.

San 27-10-2020

De producten worden duidelijk beschreven, helaas blijkt de winkelvoorraad niet actueel. Dankzij behulpzaam winkelpersoneel was het wel opgelost.

Lankvelt 27-10-2020

Blokker bood de gekochte Brabantia Bo RVS pedaalemmer het goedkoopst aan.
Afhandeling was prima in orde, goede communicatie en razendsnel bezorgd.

Vincent 27-10-2020

Wat een vreselijke website. Je moet bij elk product opnieuw je filiaal kiezen, bij het ene product staat dat er 5 andere kleuren zijn, bij andere kleuren worden er maar 2 andere kleuren getoond. Zonder enige verklaring ontbreekt een winkelwagen knop. En zelfs als je meer dan 15 euro besteld, kun je nog steeds niet je pakket thuis laten bezorgen. Welke "minder slimme persoon" heeft overigens die "minimaal 15 euro" regel bedacht.
Als er een klantonvriendelijke winkel is, dan doet Blokker mee voor de eerste prijs. Wat een "minder prettige" tent.
Wel fijn dat het personeel in de winkel (want er was van alles mis gegaan met de bestelling) wel klantvriendelijk is. En zelfs toonde hoe vervelend het voor hun is dat het hoofdkantoor er zo'n rommel van maakt.
Personeel in de winkel= heel goed. Website= bizar slecht. Bezorging en verwerking= "zeer onintelectueel niveau". Regels en voorwaarden van de shop= slaan helemaal nergens op.

Zou ik Blokker aanraden? Nee, absoluut niet. In het allerbeste geval zou ik hooguit de winkel aanraden.

Ald 27-10-2020

Product bleek ondanks melding op de site niet meer leverbaar. Zeer slordig !!

Gielen 27-10-2020

Op zaterdagmiddag 17 oktober een pizarette besteld. Zou geleverd worden binnen 1 a 2 werkdagen. Het geld wordt zoals gebruikelijk meteen afgeschreven, maar de levering gebeurd niet volgens belofte!! Ik heb op woensdag 21 oktober con tact opgenomen met de klantenservice waar aangegeven werd dat het product klaar stond voor verzending, maar dat PostNL de levering verzorgd. Ik heb hier geen boodschap aan, want ik doe zaken met de Blokker en niet met PostNL. Er werd me beloofd dat er actie ondernomen zou gaan worden door Blokker, maar op vrijdag 23 oktober had ik nog steeds geen mail ontvangen. Ik heb toen weer contact opgenomen met de klantenservice. Ik heb toen aangegeven dat ik de pizarette op zaterdagavond zou gaan gebruiken (was al langer gepland), maar ze konden geen garantie geven dat ik de pizarette dan in mijn bezit zou hebben (d.m.v. een spoedlevering of bijvoorbeeld bezorging vanuit een lokale winkel uit mijn buurt....??!!). Ik heb op zaterdag het gezellige samenzijn afgeblazen, want de pizarette was niet geleverd, en nog steeds geen mail ontvangen wanneer ie dan wel geleverd zou gaan worden... Gistermiddag (26-10) om 14.10 uur heb ik een mail van Blokker ontvangen waarin het volgende werd aangegeven: "Beste klant, Er is een nieuwe bestelling voor jou geplaatst. De nieuwe bestelling wordt onder ordernummer 64740601 binnen twee werkdagen bezorgd. Je ontvangt van Blokker per e-mail een orderbevestiging met factuur. De factuur hoef je uiteraard niet te betalen, deze is altijd standaard bij de orderbevestiging gevoegd." Maandagavond om 21.30 uur heb ik dan eindelijk een mail ontvangen met daarin de track&trace gegevens; als het goed is wordt vandaag (27-10) de pizarette bezorgd. Ben benieuwd.... 10 dagen later (7 werkdagen). Ik had toch minstens een praktische oplossing van Blokker verwacht, zodat we samen als winnaar uit de bus zouden komen, en niet alleen ik nu als verliezer!! Een zeeeeer grote gemiste kans voor Blokker. Ik ben benieuwd of ik hierover nog iets hoor van Blokker uit?

Bianca 27-10-2020

Makkelijker shop en als er wat is kun je makkelijk ruilen en vriendelijke mensen

Jan 27-10-2020

Blender zaterdags voor 15:00 uur online besteld, helaas geen email meer ontvangen dezelfde dag. Maandagmiddag om 15:00 uur nog geen email ontvangen en de winkel gebeld, die hadden geen melding gehad, verteld dat het een cadeau is en opgehaald. Toen de jarige het cadeau uitpakte bleek er een staafmixer in te zitten ipv een blender. Terug naar de winkel en weer omgeruild. Oorzaak: bestelnummers in de shop zijn niet hetzelfde als in de winkel, heel erg SLIM
Personeel in de winkel heeft hierover meermaals over geklaagd en er wordt helemaal niks aan gedaan!!!
Op deze manier bestellen in de shop is dus waardeloos!!!

Jeanettos 27-10-2020

Ik heb via de webshop besteld omdat ik op dit moment niet in staat ben om naar de lokale winkel te gaan. Het bestellen ging erg gemakkelijk en de levering was de volgende dag al. Ik ben super tevreden!