Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

MD 13-05-2020

Goed aanbieding. Staat dan wel tegenover niet gratis thuisbezorgd, maar wel in de winkel. Dit kon ik later omzetten naar bij een PostNL punt. Dat was makkelijk, maar onbegrijpelijk dat Blokker dit laat gebeuren...

Consuella 13-05-2020

Ik vind het persoonlijk fijn shoppe bij de blokker😍medewerkers zijn altijd zo vriendelijk er heerst zoveel rust in de winkel tuisend het shoppen ook online shoppen vind ik geweldig , retourneren gaat ook snel , er gaat geen week voorbij dat ik niet in de Blokker ga. Top service ❤️

John 13-05-2020

Duidelijke en heldere informatie en voldoende uitgebreide produktinformatie

Michel 13-05-2020

Goede service, en qua persoonlijk contact een dikke 10.
Voel me erkend door het personeel van deze vestiging.
Ze doen hun uiterste best mij te helpen ook in deze corona tijd.

mieke crijns 13-05-2020

mijn ervaring zeker in deze moeilijke tyd is zeer positief ,online en ook in de winkel ben ik 100 % tevreden over de geboden service van het personeel compliment voor `t geduld en advies dat er toen ik in de winkel was gegeven werdt op een vriendelijke manier aan de klanten met inachtneming van de afstand tot elkaar..dus tot snel online /of winkelend in de buurt.

Silvia 13-05-2020

Servies Gusta Out of the Blue online besteld en keurig thuis afgeleverd gekregen. Zat goed verpakt. Prijs was ook voordeliger dan bij andere aanbieders.

P de Kok 13-05-2020

Online, super snelle levering en goed verpakt.
Online zeer eenvoudig te bestellen

P. Molenaar 13-05-2020

De bestelling heb ik op de website geplaatst. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Bestellen gaat makkelijk en de afleverservice is uitstekend.

WILLEM 13-05-2020

Het bestelde product was op voorraad en omdat ik zelf ook gewoon moet werken heb ik het laten bezorgen in de winkel .
Maar ik kwam om 17.10 uur bij de winkel en toen werd net de deur afgesloten ivm het Corona virus.
Heel erg raar en klant onvriendelijk dat een normale winkel de deuren sluit om 17.00 in plaats van 18.00.
En dat dit NIET vermeld staat op de site.
Het gaat schijnbaar toch niet zo slecht met de Blokker als men zegt anders zou men de deur wel open houden tot 18.00 zodat mensen toch nog even snel iets kunnen die ook gewoon moeten werken

Fébe 13-05-2020

Zoals altijd goede producten voor een leuke prijs! Ook netjes en op tijd geleverd.

Karin 13-05-2020

Het bestelde artikel was niet leverbaar, maar ik zag het later nog steeds op de site staan. Terugbetaling was enkele dagen later.

C. Visser 13-05-2020

De tuinstoelen zijn mooi en van goede kwaliteit. Zoals we gewend zijn van Blokker!

vh 13-05-2020

ik wilde stofzuigerZakken bestellen bij een winkel in de buurt. Toen ik mijn bestelling wilde afronden lukte dit niet omdat ze toch biet voorradig waren en een nieuwe bestelling bij ander filiaal onmogelijk omdat venster steeds bleef hangen op de winkel die de zakken niet had. Ik haakte volledig af

Ben Hansen 13-05-2020

Via de site een mooi cadeau voor Moederdag aangeschaft. Op tijd geleverd in zeer goede kwaliteit. Klasse!!!

Michel 13-05-2020

Op internet iets besteld en betaald. Gekozen voor levering aan de winkel in Zevenaar. Mijn pakket lag daar maar ik kreeg het van de verkoopster niet mee zonder een betaalbewijs. Het product wordt niet eens verstuurd als het niet betaald is. Betaalbewijs had ik niet, wel een bestelorder maar was niet voldoende. Kwaad weg gegaan. Blokker gebeld en gezegd dat ze de bestelling maar moeten annuleren want ik hoef het niet meer. Uitgelegd aan de telefoon en de dame aan de telefoon gaf mij gelijk. Nu hopen dat het geld terug gestort wordt. Nee bij Blokker zien ze mij niet meer.

Jan 13-05-2020

Alles werkt prima, totdat je iets wilt retourneren. Naar aanleiding van een voucher van €5 online shoptegoed bij Blokker hebben we een melkopschuimer gekocht en deze afgehaald in een filiaal. De Blokker website werkt prima en is makkelijk in gebruik. Tevens was de levering van het product netjes te volgen en op tijd geleverd. De reden waarom ik een 5 geef is de waardeloze klantenservice van het desbetreffende filiaal wanneer we het product terug wouden brengen omdat we er niet tevreden mee waren. Allereerst wouden ze het product niet terug nemen, ondanks ze hier verplicht toe zijn volgens de voorwaarden. Vervolgens heb ik alleen het geld teruggekregen wat ik daadwerkelijk heb betaald, en niet de totaalprijs van het product. Hier zat verschil in vanwege de voucher.

Joke Bijl 13-05-2020

De site om het product te bestellen was helder en klantvriendelijk.
Het bestelde artikel - een koffiepad machine - voldoet aan onze verwachtingen.
Levering binnen de gestelde termijn ; kortom prima service!

jolanda 13-05-2020

De site was makkelijk te vinden en te bekijken, de bezorging ging heel snel ondanks dat er stond dat het langer kon duren was de bestelling er de volgende werkdag al.
Het ophalen in de winkel ging ook heel makkelijk.

d. 13-05-2020

eenvoudig goed alles snel te vinden.
goede uitleg van elk produkt.
ontzettend veel aanbod in de goede produkten.

Rob 13-05-2020

Jammer dat ze beloven binnen 2 a 3 werkdagen te bezorgen en dat je na een week zelf moet bellen

M. 13-05-2020

Het bestellen via de site is gemakkelijk. Wat echter een punt van aandacht is, is de aflevering. Men laat niet weten wat er wordt geleverd(geen vrachtbon in de doos) en ook niet dat er een na-levering volgt. Daarnaast is de klantenservice slecht bereikbaar. Dit was overigens wel een vriendelijke behulpzame dame.

Jacques 13-05-2020

Geholpen in Valkenswaard door medewerker, overgekomen van vestiging Eindhoven, omdat daar verhuisd wordt naar andere locatie.
Perfecte vent, met krulletjes!

D.muller 13-05-2020

Omdat ik in de nieuwsbrief een artikel had gezien dat ik wilde hebben en niet naar de winkel durfde heb ik het online bestelt,en dat is naar volle tevredenheid gegaan.

Kimman 13-05-2020

Op zoek naar een keukentrapje. Op de website staat dat mijn filiaal beperkte voorraad heeft. Ik de volgende ochtend op stap. Ik moet zelf mijn winkelmandje desinfecteren, waarbij ik een sprayfles moet pakken die door elke vorige klant is aangeraakt. Een medewerkster gevraag naar het keukentrapje, maar deze zit helemaal niet in hun standaard winkelassortiment (hoezo beperkte voorraad?) Dan maar online besteld, netjes betaald. De volgende dag een mail van Blokker dat het trapje niet meer leverbaar is. Ik ben overgegaan naar Amazon

Monique Scholten 13-05-2020

Keuze vr artikel was snel gevonden..prima..
Ondanks coronatijd duurde de levering lang..een week helaas..