Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,4

sandra Barros 29-07-2023

gemakkelijk om te bestellen goede prijs de goedkoopste aanbieder en snelle reactie

Tenno 27-07-2023

De online bestelling verliep soepel en gebruiksvriendelijk. Ook de prijs was prima. De bezorging was efficiënt n conform de toezegging.

Joke 26-07-2023

Ik kon hier heel makkelijk iets bestellen en bij levering was er iets niet goed.
Heb gelijk klantenservice gebeld en kon het direkt bij een filiaal in de buurt omruilen.
Daar stond alles al klaar toen ik het ging omruilen.
Snelle levering en ook snel oplossing .
Ben er erg tevreden over.

Dolanda Jacobs 25-07-2023

Gewoon prima, zowel het bestellen als de ontvangst van de bestelde goederen en de communicatie daarover.

Anouschka Tienhooven 25-07-2023

Snelle bezorging , kwaliteit zoals beloofd . Het was netjes verpakt.
Precies zoals verwacht. Een aanrader , iets bestellen bij Blokker.
Het waren teakhouten plateau ‘s

Stephie 25-07-2023

In de winkel is er vriendelijk en behulpzaam personeel. Wanneer het niet (meer) in de winkel is. Dan is de beschikbaarheid online erg goed én snel geleverd. - Heel fijn!

Ger 24-07-2023

Blokker levert dit product Zwiffer voor een zeer concurrerende prijs. Bovendien ging het bestellen en betalen heel makkelijk en was de levering heel snel met een perfecte track en trace.

Johan 23-07-2023

Mooi servies , leuke prijs. Alleen jammer dat ze geen grote salade schaal hebben

peter katwijk 23-07-2023

makkelijk bestellen,vlotte levering en gunstige prijzen
wat wil een mens nog meer ?

carla wachter 21-07-2023

alles ging vlot en prima maar 1 onderdeel van de 2 werd door post.nl niet bezorgd. na tel. contact met de klantenservice van Blokker kreeg ik al gauw dit onderdeel opnieuw geleverd/

Hanneke 21-07-2023

Het is een klantvriendelijke winkel met goede producten, alleen de kleinere winkel hebben niet altijd alles

Lisa den Hollander 19-07-2023

Ik hou echt van de Blokker. Leuke en handige dingen. Helaas was Dhl niet zo snel..

Rien 18-07-2023

Uitstekend gecommuniceerd en geleverd zoals het hoort en dan prijstechnisch heel interessant !

Gerard 17-07-2023

Na bestelling geplaats te hebben en de betaling gedaan te hebben had ik een bevesteging verwacht met de verwachte leveringsdatum. Het artikel is geleverd zonder verdere aankondeging. Was dit wel gebeurd dan had ik een 10 gegeven in mijn beoordeling.

Irene Klinkenbijl 17-07-2023

Bij Blokker is het makkelijk en snel online te bestellen. De levering is vlot en kwaliteit naar de prijs. Echt een aanrader!

A.L. en dochter 16-07-2023

Blokker heeft een prima en klantvriendelijke site, snelle reactie terug bij je vraag, en na bestelling is volgende dag al geleverd alles in prima staat! Het betrof, 2 leifheit stoomvloerapparaten met 25 % korting.
Werken uitstekend en zijn er erg blij mee.
A.L.en dochter.

RaRa 16-07-2023

Bestelling is prima, alleen een plaatje en hoeveel vacuumzakken er in zitten, verder geen uitleg over de clipjes, voor een leek is dat lastig.

Heleen en René 15-07-2023

Gewoon een fijne winkel met een ruim assortiment en we konden het snel ophalen!

Francine 14-07-2023

Normaal gesproken ga ik naar de winkel bij mij in de buurt (winkelcentrum Toolenburg Hoofddorp) omdat ik hier kundig en zeer vriendelijk geholpen wordt,door omstandigheden kon ik de deur niet uit en heb het artikel toen on-line besteld.
Het artikel voldoet volledig aan mijn verwachtingen,ben er blij mee!
De bezorging liet wel te wensen over,donderdag 6 Juli eind van de middag besteld en pas maandag 10 Juli bezorgd gekregen!!

Koning 12-07-2023

Je kunt het online bestellen en in je eigen winkel ophalen vind ik belangrijk

Wilma de Mes 11-07-2023

Omdat dit artikel alleen online is te bestellen heb ik dat zo gedaan. Maar.......het liefst kom 8n de winkel in het Julianapark in Haarlem. Fijne winkel en zeer behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Top@

John 11-07-2023

Makkelijk bestellen & snel en niet onbelangrijk onbeschadigd goed verpakt geleverd, de Blokker kruimeldief nog niet uitgeprobeerd daar het een verjaardagscadeau is voor mijn schoondochter.

Martin 09-07-2023

Zeer snelle levering. 's-Middags besteld, de volgende ochtend geleverd. Duidelijke informatie en specificatie. Koekenpannen zijn zeer geschikt voor inductiekookplaat. Vooral ø32 cm is een aanrader. Goede degelijke kwaliteit pannen. Al met al een tevreden klant.

Maria 08-07-2023

Goede aanbiedingen, goede producten, snelle levering en de mogelijkheid om achteraf te betalen.

aj 07-07-2023

goedkoop en van goede kwaliteit ,en makkelijk bestelproces en bezorgt thuis gratis en snel kan niet beter zou ik zeggen