Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

MNS 13-05-2020

Ben niet tevreden. Waarom: producten kwamen beschadigd en het is onmogelijk om klantenservice te bereiken. Als ik bel word ik steeds in wacht gezet.

Elly 13-05-2020

Een prima en vertrouwde zaak, zowel de winkel als de webwinkel. Snelle service.

Jochem 13-05-2020

Belachelijk als je in de winkel wilt ophalen dat je minimaal voor €15 moet bestellen. Dan bestel je iets extra's. Komt het in 2 leveringen binnen. In de winkel zeggen ze dat PostNL het bezorgd. Ja, dat klopt! In jullie eigen winkel. Ik vind het drama. Naas het feit dat producten ook pas na kleine week in de winkel lagen. Dus - sorry. Ditmaal totaal niet tevreden.

Arnie Karssing 13-05-2020

Alleen jammer dat de chauffeur niet even wacht totdat je naar de deur bent gelopen zet het neer en stapt in de auto

Jankon 13-05-2020

Prima winkel,ruime keuze. Klantenservice uitstekend ! Begripvol en behulpzaam. Min puntje , de lange wachttijd. Komt misschien door de drukte?? Ga zo door !

Leon 13-05-2020

Fijne shop ook om online je winkelen nu in corona tijd
Makkelijk te bestellen en op locatie af te halen zodat je zeker weet dat het op voorraad is in de winkel

SGF 13-05-2020

Duurde 6 werkdagen voordat je je bestelling in huis had,normaal zou het 2 dagen duren.
Terwijl andere bedrijven wel snel zijn ,ook tijdens corona.

Michiel 13-05-2020

Mijn bestelling was in de Corona tijd, waarbij aangegeven werd dat het 3 werkdagen kon gaan duren, dat werd een week.
Daarnaast was het pakket via track en trace al gearriveerd bij de Blokker winkel en had ik het pakket nog net op tijd. Precies op sluitingstijd die dag kreeg ik het bericht van blokker dat het pakket binnen was. Als ik op dat bericht had gewacht was mijn pakket te laat geweest.

Raoul 13-05-2020

Mijn bestelling via de website blokker.nl werd goed en supersnel in de winkel afgeleverd. Goede service!.

Stef 13-05-2020

Verzending van mijn pakketje duurde heel lang, waardoor er in de tussentijd weer winkelvoorraad was..

Hans 13-05-2020

Heel apart, dat ik een artikel bij de winkel zou laten bezorgen, daar er thuis niemand was om het pakket aan te pakken.
Wordt het pakket op een post-nl punt afgeleverd, omdat de winkel het pakket niet aan kon nemen.
Dat zou mij weerhouden om nogmaals via de webshop iets te bestellen.

Bart 13-05-2020

Genoeg producten op voorraad en goede prijzen. Helaas was de doos tijdens verzending compleet kapot gegaan (te grote doos, van te dun karton, met te weinig erin, niet goed opgevuld). Gelukkig zat mijn hele bestelling er nog wel in.

Simone 13-05-2020

Prima webshop waarin alles overzichtelijk is. Bestellen gaat goed en de bevestiging kreeg ik al snel per mail.
Helaas kreeg ik geen verzendbevestiging zoals wel gemeld werd in voorgaande mail dus het was voor mij een verrassing wanneer mijn bestelling bezorgd werd.

Liekje 13-05-2020

Heb mijn pakket goed gekregen, ik kreeg heel laat een mail waar mijn pakket was, dat kan beter maar verder was het prima

Eric 13-05-2020

Tondeuse bestelt. Snelle afhandeling van de bestelling en een snelle en correcte levering.

Maroesja 13-05-2020

Bij Blokker vond ik precies wat ik zocht: een kleine koelkast maar wel met ruim vriesvak. Ook erg betaalbaar ivm andere aanbieders, makkelijk online te bestellen en geen bezorgkosten!

Bobman 13-05-2020

Ik heb op een zaterdag 2 plafondventilators besteld. Op maandag werden deze al bezorgd. Snelle bezorging. Mooie prijs voor 2 ventilators. Laat de zomer maar komen.

sien 13-05-2020

Hele ruime en mooie collectie artikelenvan heel goede kwaliteit. Makkelijk te gebruiken website, hele snelle levering. Ik ga binnenkort weer kopen en dan meerdere artikelen vanwege een verhuizing

Jak 13-05-2020

Ik kan eigenlijk geen goede beoordeling geven. De berichtgeving rondom de bestelling was gebrekkig, maar dit wijt ik geheel aan de Moederdag-drukte en de corona toestanden. Een week na levering kregen we een bericht dat het pakje onderweg was.
Voor de rest was alles uitstekend geregeld.

Silvia 13-05-2020

Heel makkelijk bestellen en gratis bezorgd bij de winkel om de hoek, zodat ik bezorger niet zou missen en mijn bestelling op kon halen toen het mij uitkwam.

Renate 13-05-2020

Website is redelijk gebruikersvriendelijk. Ik mis nog de functie om te filteren op producten die door Blokker worden geleverd en producten die door externe verkopers worden geleverd. Als ik online bestel probeer ik alles wat ik nodig heb door 1 leverancier te laten leveren zodat er minder transport nodig is voor mijn bestelling (milieubewuste redenen). HIerop volgend was het jammer dat ik er achteraf pas achter kwam dat mijn bestelling uit meerdere pakketten bestond en er dus meerdere keren geleverd zou worden. Ik zou datgene wat later is geleverd niet hebben besteld als ik dat eerder had geweten.
En helaas veel producten niet leverbaar.
Wel een groot assortiment.
Om bovenstaande redenen net aan een voldoende.

W. Mulder 12-05-2020

Super snelle levering en het gekochte artikel was precies wat ik wilde, voor een super voordelige prijs. Mulder

Do 12-05-2020

Ik bestel leifheit emmer met vloerwisser omdat hij in de winkel op was .. netjes besteld en betaald , krijg ik 2 dagen later mail dat hij online niet leverbaar is ! Daar gaat mijn aanbieding , waardeloos . Stuur dan mail met alternatief ! Nu zit ik nog zonder . Gemiste kans .Geld was wel meteen terug gestort .

John 12-05-2020

Snel geleverd: in de ochtend besteld, in de middag was het in de winkel. Wat wil je nog meer?
De winkel zelf: het is een vrij standaard Blokker

bojodo 12-05-2020

ik wilde via blokker een DE koffiefilterhouder bestellen in de blokker in leiderdorp, helaas weten ze daar van noch blazen hoe dat moet, na veel vijven en zessen lukte het eindelijk om die punten op het account te zetten.
maar toen wisten ze te vertellen,dat 18 euro te weinig was voor gratis bezorgen bij de blokker in leiderdorp.
uiteindelijk heb ik dat ding zelf maar besteld, de punten waren er wel opgezet, en thuis bleek dat je helemaal geen verzendkosten verschuldigd bent als je het ophaalt bij de blokker.
zou ik deze winkel aanbevelen, eigenlijk niet.