Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Anja Janssen 19-12-2019

De site is duidelijk en geeft overzicht. De bestelling is snel en keurig afgeleverd. De bestelling was goed verpakt tegen eventuele bezorgschade.

miranda 19-12-2019

snel en netjes afgeleverd volgens afspraak.
zal ook zeker een volgende keer online bestellen

Mat 19-12-2019

Goede prijs, volgens afspraak op tijd geleverd. Ik zou niet weten wat er hier beter zou kunnen!

PaKeij 19-12-2019

Een ruime winkel waar de producten netjes en overzichtelijk worden getoond. Winkelmedewerkers vriendelijk en behulpzaam.

Thomas 18-12-2019

Duidelijke website, snel geleverd. Wel wat vreemd dat als PostNL naar de vestiging levert het gratis is en dat je er anders voor moet betalen. Je krijgt zelfs een track and trace van de PostNL.

Jacqueline klinkenberg 18-12-2019

Mijn bestelling was supersnel in huis. Bovendien nog een kortingen voor een etentje erbij

Geralde 18-12-2019

In de folder een goede aanbieding gezien en deze via de Blokker-site besteld. Via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en het verzenden. Product was netjes verpakt. Prima service!

Goei ervaring 18-12-2019

Omdat ik niet goed met gekeken had bij de Blokker in ons winkelcentrum, heb ik mijn artikel via de webshop besteld en bij de Blokker-winkel alhier af laten leveren. Dat ging snel en goed.

Yvo 18-12-2019

Nette overzichtelijke winkels, vriendelijk, kundig personeel, iets meer kwaliteit, ga hier altijd
rechtstreeks heen of check op internet, ga ik altijd met plezier heen. Misschien heeft Blokker
er niet veel aan met deze positieve ervaringen, voor mij geen punten van aandacht.
Leveringen dmv internet altijd volgens afspraak, Blokker moet blijven bestaan!

FDB 18-12-2019

De bestelsite van Blokker is heel duidelijk en makkelijk in gebruikt. Daarnaast worden de bestelde producten super snel geleverd! Zeer tevreden

Henk 18-12-2019

Op 8 december jl. een Philips airfryer avance XL besteld. Kreeg een email met track en trace dat hij op 9 december bezorgd zou worden, joepie zo vlug al! 9 december geen postnl aan de deur, dinsdag 10 december nog steeds geen postnl. Nu dus even gebeld met de klantenservice, track en trace gaf aan pakket nog steeds niet bij postnl. men verzekerde mij dat de volgende dag het pakket geleverd zou worden, dus weer niet! Woensdag middag 11 december weer gebeld met de klantenservice, de medewerker verzekerde mij er nu van dat het pakket op donderdag 12 december tussen 11.30 uur en 13.30 uur door postnl geleverd zou worden. Dus Niet, nu weer naar track en trace postnl, hier stond "pakket wordt verwacht, maar nog niet aangekomen bij postnl". Vrijdagmorgen gebeld naar klantenservice en medegedeeld dat ik het bestelde niet meer nodig had, en graag mijn vooruit betaalde bedrag terug gestort wilde krijgen, daar ik nu toch wel het gevoel had aan het lijntje te worden gehouden. Andere winkels genoeg om het bestelde artikel te kopen. Het geldbedrag gaat teruggestort worden binnen 10!! werkdagen, dat is toch niet meer van deze tijd vind ik! Ik moet zeggen dat ik wel constant vriendelijk te woord gestaan werd, toch het gevoel van belazerd zijn. Ik neem ook aan dat mijn geval een uitzondering zal zijn in deze drukke tijd.

Vriendelijke groet,

Henk Smid (ordernummer: 60276561).

Els 18-12-2019

Zondag besteld, maandag in huis. Wat een service. Alles netjes verpakt en in goede staat aangekomen.

Johan 18-12-2019

Goed aanbod tegen een redelijke prijs. Snelle levering en apparaat voldoet prima.

Caroline Kolff 17-12-2019

Het was gemakkelijk bestellen en laten bezorgen in de winkel. Jammer dat thuis bezorgen pas vanaf 40 euro plaatsvindt.

E. Mouwes 17-12-2019

Kreeg telefonisch goed advies. Kon de bestelling via track en trace goed volgen. Bestelling werd op de afgesproken datum afgeleverd. TOP!

Jos Lotgerink 17-12-2019

Alles volgens planning verlopen.
Ik werd super op de hoogte gehouden betreffende de levering en tijdstip wanneer het pakket afhaal-gereed was.
De afhandeling in de winkel ging eveneens zeer correct.

Mart Brok 17-12-2019

Snelle en accurate levering! Prima kwaliteit en degelijk verpakt. Zou zonde zijn als jullie gaan verdwijnen!

Keizer 17-12-2019

Goede service en informatie over status van de bestelling. En netjes afgehandeld in de winkel

Ingrid 16-12-2019

geen gesjouw met grote dingen. Duidelijke website. Snelle levering en goed verpakt.

Dimitri 16-12-2019

Artikelen zijn zoals omschreven en afgebeeld. Snel geleverd, ik had het servies de volgende dag binnen.

Herman J Blom 16-12-2019

De shop was goed, de site was goed en ik besloot de strijkplank in het filiaal op halen om er zeker van te zijn dat de gekozen strijkplank beschikbaar was. Moest we gezien de omvang met de auto daar naartoe. Post.nl verpestte het plezier in de drukke Sinterklaasweek. Ik kreeg bericht op welk tijdstip het produkt bezorgd zou worden. Kreeg geen bericht dat het echt was aangekomen. Hoopte op een foutje en ging toch naar het filiaal. Was dus niet aanwezig. Moest ik een dag later opnieuw met de auto richting filiaal.

Marjoleine 16-12-2019

De Blokker op de Stadhouderskade in Amsterdam: dit is mijn vaste Blokker waar ik altijd naar toe ga. De mensen die daar werken zijn uiterst behulpzaam en vriendelijk en nemen echt de tijd om je te helpen. Ik had een Blokker product online gekocht en was benieuwd hoe dat zou lopen. De bestelling was er meteen de volgende dag! Heel fijn. Het was ook een groot pakket en de medewerker kwam met allerlei ideeën hoe ik dat het beste kon meenemen. Ook bood ze aan dat ik het mocht laten staan tot ik mijn boodschappen bij de Albert Heijn had gedaan. Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Het feit dat de medewerkers van Blokker altijd vriendelijk je te woord staan maakt de hele winkelervaring erg welkom en zorgt ervoor dat ik altijd terugkom.
tevens het aanbod van leuk betaalbaar speelgoed tijdens de feestdagen vind ik erg handig en fijn. Speelgoedwinkels zijn schaars tegenwoordig.

Marja 16-12-2019

Prima service en levering! Heb hier een lichte keukenmachine in de aanbieding besteld, omdat ik geen tijd had naar de winkel te gaan. De volgende dag was hij netjes bezorgd in huis! Voor herhaling vatbaar!

Miriam 16-12-2019

Wat is zocht was niet in de winkel te koop, wel via Blokker.nl
Bestelling is correct en tijdig geleverd op het door mij gekozen afleveradres

J 15-12-2019

Er was een product bij die achteraf niet geleverd kon worden. Binnen een aantal dagen was het geld weer teruggestort op mijn rekening