Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Dirk 26-09-2020

Nadat ik een bestelling had geplaatst in de webshop kreeg ik maar geen orderbevestiging.
Dus na twee dagen heb ik de klantenservice gebeld om navraag te doen (18min in de wacht gestaan).
Zij vertelde mij dat er iets fout moest zijn gegaan in het proces en dat ze alleen het geld terug kon storten, opnieuw via haar bestellen was geen optie helaas.
Het geld zou tot max 14!!! werkdagen onderweg kunnen zijn.
Dezelfde week zelf naar de winkel in de buurt gegaan om de producten te kopen, dit omdat het online bestellen niet echt vertrouwd meer voelde.
Maar toen kreeg ik twee dagen daarna ineens een mail dat mijn bestelling klaar lag in de winkel???
Die heb ik toen netjes even gebeld dat het niet meer opgehaald zou worden omdat ik het reeds gekocht had.
Intussen heb ik wel netjes mijn geld binnen, en ruim binnen die 14 werkdagen trouwens.
Ondanks dat de afhandeling van jullie uiteindelijk prima is verlopen vind ik wel dat het online platform dus niet helemaal een fijne ervaring was.

Salcevica 25-09-2020

Ik kom altijd graag naar de Blokker. Heel goed. Ik kan produkt zien en uitkiezen, vriendelijke medewerkers. Mooie winkel.
En heelmooie assortiment.

Anna 25-09-2020

De bestelde spullen stonden klaar en ik kon ze makkelijk meenemen. De winkelbediende was heel behulpzaam!

Arrie 25-09-2020

Prima webshop, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ideaal gratis ophalen in de dichtstbijzijnde Blokker winkel

Marald 25-09-2020

Gekozen voor online bij blokker bestellen toen product helaas niet voorradig was in winkel. Makkelijke webshop en prima te doen op mijn mobiel. Goede prijs, goede website en snelle bezorging.

N.P. 25-09-2020

Bestellen ging eenvoudig en product was snel in de winkel afgeleverd. Via mail goed op de hoogte gehouden over bestelproses.
Product was bij Blokker ook goedkoper dan bij de producent zelf.

Tiny 25-09-2020

Geweldige service, snelle levering, goede kwaliteit en een betaalbare prijs.

Luc 25-09-2020

Vlotte en perfecte afhandeling.
Goederen zoals beschreven.
Ik raad deze winkel aan.

Bram Mulderij 25-09-2020

Daar ik door ziekte niet naar buiten kon gekozen voor de vertrouwde Blokker! Prijstechnisch altijd goed.
Site duidelijk, bestellen en de volgende dag in huis.

piet 25-09-2020

Apparaat besteld en gekozen voor afhalen in de winkel, kreeg ik bericht dat het volgens hun niet leverbaar was, terwijl er volgens de indicaties wel nog voorraad was. Ook kon ik het wel via Bol bij Blokker bestellen, voor 5 euro meer. Had ondertussen al betaald, dat geld was ik dan voorlopig even kwijt. Ben naar het filiaal gegaan, daar mocht ik het show exemplaar zonder doos maar met gekronkeld snoer en al meenemen, voor dezelfde prijs. Niks korting of sorry voor het ongemak, gewoon de volle mep schuiven en dan wachten tot ik m'n geld terug kreeg van de webshop. Na een boze email werd dit na een paar dagen teruggestort. Nee Blokker is lang niet meer dezelfde winkel, Daar zelf gaan shoppen gaat nog, al moet je ook zelf op de corona maatregelen letten en is de handgel etc moeilijk te vinden terwijl dat eerst prominent voorin bij de deur stond, maar online zou ik afraden.

Arnoud 25-09-2020

Handig om de bestelling in de winkel op te kunnen halen! De pannenset bleek los verpakt; niet erg uiteraard maar dat had ook van tevoren in één tas of doos gedaan kunnen zijn.

Kevin seegers 24-09-2020

Blokker is geweldig 👍 alleen verzenden jullie met postNL en vandaag is al de 2e keer dat ik thuis wacht op het pakketje en er in de beloofde tijd niet word aangebeld en ik er na ga kijken in de brievenbus en er in eens een gemist kaartje in de brievenbus ligt.. terwijl wij gewoon thuis waren en netjes aan het wachten waren! Ze hebben dus voor de deur gestaan en alleen het kaartje er in gedaan! Niet aangebeld! En dit is al de 2e keer.. PostNL heeft dus medewerkers die hun werk niet goed doen en snel naar huis willen en geen zin hebben de spullen te brengen. Hoop dat jullie wat aan deze verzend partner kunnen doen want het is erg vervelend heel de tijd thuis te zitten wachten en dan een kaartje te vinden, terwijl wij gewoon thuis zijn. De bel werkt gewoon

Robert 24-09-2020

De website haalt merknamen door elkaar en verkoopt daarmee deels onwaarheden.
Op de website kocht ik een Tomado Snello keukentrolley, zo is ook bevestigd op de factuur.
Bij levering bleek het te gaan om een Metaltex Snello Keukentrolley. Verwarrend en teleurstellend wat hier gebeurd.
Tomado, dat oer-Hollandse merk, blijkt nu een dochterbedrijf te zijn van het Zwitserse Metaltex dat zijn spullen buiten Nederland uit lage-lonen landen haalt. Ik kan niet voorbij gaan aan een gevoel van misleiding. Blokker; wees zorgvuldiger in het voeren van de juiste merknamen, nu is het tenminste onjuist.

Samantha 24-09-2020

Vriendelijk personeel in de winkel, overzichtelijk. Goed geholpen en mijn internetbestelling stond netjes klaar bij afhalen.

Tom 24-09-2020

Als je opzoek bent naar een ruim assortiment huishoudelijke artikelen dan kom je al snel uit bij blokker. Makkelijk, snel en voordelig.

Silvester 24-09-2020

Goede en snelle service. In de winkel ging er digitaal iets fout met de online bestelling, maar de dame achter de kassa heeft het perfect opgelost.

Debby 24-09-2020

Ik kon alles makkelijk vinden op de site, en het voordeel van online bestellen is dat ze een groter assortiment hebben vanwege de partners waar ze mee samen werken. Alles was verder netjes verpakt en op tijd geleverd in de aangegeven winkel.

Helmond 24-09-2020

Meisje achter de kassa was aardig, minder leuk is om in de rij te staan en daarna weer naar de klantenservice te worden verwezen waar niemand is. Zelf op zoek gegaan naar personeel en daar matig geholpen.

Haagse Karen 24-09-2020

Goede online winkel uitgebreide keuze, goed product, maar het is verzonden in een enorme doos, waar het echt wel drie keer in had gepast, dus toen ik die ging ophalen bij het postagentschap, op de fiets, kreeg ik 'm met geen mogelijkheid mee. Dat is voor mij wel een reden om niet meer bij Blokkeert online te bestellen ...

Ingrid 24-09-2020

Prima winkel, ruim opgezet!. Veel keus. Personeel is vriendelijk en terzakekundig

Ad 23-09-2020

Artikel opgehaald, stond klaar en was al betaald dus was zo de winkel weer uit👍🏼

Gerard 23-09-2020

De zoekfunctie is uitstekend en de uitlevering van het bestelde is ook top.

Rogier 23-09-2020

De bestelling zou volgens de website in 2 uur op de vestiging af te halen was. Uiteindelijk duurden het 5 dagen voordat de bestelling in de winkel af te halen was. Dus niet in lijn met de geschepte verwachting.

W.S. 22-09-2020

Goede overzichtelijk webshop. Groot assortiment met leuke acties.
De fysieke winkel is gezellig ingericht met vriendelijk personeel.

H. Bouwmeester 22-09-2020

Noodgedwongen voor de webshop van Blokker moeten kiezen, maar heb daar beslist geen spijt van gehad. De keuze was reuze en de levering was super snel via Post NL met alle bijbehorende informatie over het verloop van de zending.