Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Janny knol 11-04-2020

Levering ging super, maar retour moet je wel erg lang op je geld wachten🙄en als je dan vraag per mail stelt krijg je geen antwoord.

Debby 11-04-2020

Webshop met een zeer breed en gevarieerd assortiment.
Goed toegankelijke website.
Blokker is een winkel waar je altijd terecht kunt voor huishoudelijke attributen en leuke spullen voor je huis.
Ben heel tevreden over de snelheid van afhandeling bestelling en de berichtgeving over het verzendproces.

Jaap 11-04-2020

Goed overzichtelijke webshop, vlotte levering en het product (in dit geval een strijkijzer) voldoet ruim aan de verwachting.

Paul Leenders 11-04-2020

Blokker heeft kwalitatief een goed assortiment. Ook de keuze van het het uiteindelijke produkt wordt begeleidt met alle vragen die je hebt om tot een zelfgemaakte keuze te kunnen komen. Bovendien is het personeel goed en echt klantgericht opgeleidt en doet net ietsjes meer als dat je verwacht. De winkel in Sittard is voor mij een openbaring. Blokker was dat ook al in mijn jeugd, ben inmiddels 63. ik kocht er mijn eerste boekenrekje van TOMADO van metaal. Inmiddels een verzamel item.

Nico 11-04-2020

Levering duurde heel lang en communicatie daarover was er niet of erg slecht

o.ottema 11-04-2020

was een leuke aanbieding
vlot verwerkt alles naar wens verlopen
dus vaker bestellen via internet

Henk van Esch 11-04-2020

Goede service en snelle aflevering.Kwaliteit geleverd product. Zeer tevreden.

Tatiana 11-04-2020

Ik had een probleem met de levering van mijn 'set van 2' stoelen, waar ik er maar 1 geleverd kreeg. Ik vond de service en oplossingen die Blokker heeft gegeven suboptimaal. De klantenservice schoof het probleem af op mij, de medewerkers bij een vestiging hadden te weinig autoriteit om iets te regelen, en uiteindelijk heb ik met veel stress, 4 keer bezoeken van een vestiging en nog meer keren bellen met de klantenservice pas mijn tweede stoel kunnen krijgen.

Neen 11-04-2020

Goede prijs kwaliteitverhouding. Duidelijke website. Levering goed en op tijd.

Anke 11-04-2020

Geen enkele reactie per e-mail over een verkeerd geleverd artikel. Het juiste artikel lijkt niet toegezonden te worden. De verbinding met de klantenservice is erg slecht.

Marlies 11-04-2020

Snelle levering
Diversiteit in producten, waardoor je meerdere benodigdheden tegelijk kunt kopen (en geen verzendkosten betaald)
Goede kwaliteit van producten

Cath 11-04-2020

Ik koos voor Blokker omdat zij de goedkoopste waren en daarnaast ben ik gewend van ze dat ze goede service leveren.

GJ 10-04-2020

Prima spullen, prima levering! Pakket was op tijd in huis , ondanks de drukte ivm Corona

max hagedoorn 10-04-2020

Ik ben zéér tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding en over de snelle en correcte levering !

Hanneke 10-04-2020

Prima prijs. Snelle bezorging. Uitstekend strijkijzer. Fijn dat in deze tijd van thuis blijven dit zo mogelijk is.

Lies 10-04-2020

Heel erg tevreden over de producten, goede verpakking en snel geleverd en zal ook in de toekomst hier artikelen kopen.

Guido 10-04-2020

Blokker heeft een goed assortiment met goede producten. De webshop is echter niet op-en-top. Ik had voor mijn bestelling gekozen voor pick & collect omdat dit sneller klaar zou zijn. Dit bleek achteraf een fout keuze te zijn. Ik heb meer dan een week gewacht voordat ze konden naleveren en dit zou ook nog een week duren. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd en de producten zelf maar gekocht. Een andere online bestelling werd wel snel geleverd. Al met al is blokker een goede winkel en online bestellen gaat prima, maar niet met pick & collect.

Josi 10-04-2020

Goede service van bestelling tot levering. Kwaliteit van artikel is goed. Ga zo door!

Maaike 10-04-2020

Ik heb mijn bestelling 26 maart gedaan en betaald en nog steeds geen enkel bericht gekregen dat het pakket verzonden wordt. slechte service dus van Blokker. Ik snap de drukte wel, maar een mailtje van Blokker dat het langer dan 6 werkdagen duurt ipv 2, zou aardig zijn.

Harm 10-04-2020

Makkelijke site om je product snel en vlot te kunnen bestellen
En ook de levering is vandaag besteld morgen in huis. top

C.M. 10-04-2020

Nog steeds na 1,5 week geen bestelling ontvangen. Op mijn vraag via email geen antwoord gekregen.

Promised-Rosegarden 10-04-2020

Leuke aanbiedingen, snelle leveringen. Juist in deze tijd ideaal om aankopen te kunnen blijven doen!

Melatti 10-04-2020

Het duurde dagen duurde eer ik een bestelbevestiging kreeg. Daarna heb ik het verkeerde pakket ontvangen met mijn naam erop. De medewerkers in de winkel waren niet erg behulpzaam en lieten mij zelf de klantenservice bellen. Toen de klantenservice de winkel wilde bellen moest deze hun telefoon nog aanzetten want naar eigen zeggen hadden ze het te druk terwijl er een handjevol mensen in de winkel liepen. Toen het juiste pakket gevonden was, bleek het product beschadigd. Toen ik het wilde terugbrengen ging dit niet van harte. Er werd gezucht en het geretourneerde geld werd op de toonbank gesmeten zonder iets te zeggen. Heel erg jammer

Ciska 10-04-2020

na het plaatsen en betalen van mijn bestelling duurde het nog 3 dagen voor ik een email kreeg dat het artikel niet meer leverbaar was... ik vind het jammer dat bij het plaatsen van een bestelling geen controle gedaan wordt op de winkelvoorraad.

H. van Wersch 10-04-2020

Mijn eerste online aankoop bij Blokker is uitstekend verlopen. Handig dat ik de bestelling bij de Blokker in de buurt kon ophalen.