Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Kirsten 21-06-2020

Ik heb een wallfix met opbergbox besteld. Deze is geleverd vol met deuken.Online contact gehad die kunnen hem alleen retourneren. Omruilen is niet mogelijk want hij is uitverkocht.
Doorgestuurd naar de winkel waar ze ook niets voor mij kunnen betekenen. Nu moet ik maar proberen met brabantia contact te zoeken en hopen dat deze een oplossing heeft. Ik vind dat Blokker gewoon een oplossing moet bieden. Ze kunnen volgens mij gewoon een nieuwe box bestellen bij Brabantia maar de klant moet in het zelf nu oplossen. Lijkt mij slechte service.
Ik ben nu al 2 weken bezig en ik vind ook dat er online/chat gewoon slecht gecommuniceerd word

arjan 21-06-2020

Ik heb een product besteld op de webshop en ervoor gekozen dit te laten verzenden naar een van hun winkels, alles ging keurig, het product was afgeleverd door postnl, dag later bij aankomst bij de winkel blijkt deze gesloten door verbouwing.

Geprobeerd klanten service meerdere malen te bellen maar kreeg geen gehoor, ik had via paypal betaald, en die geven aan dat ik eerst moet proberen contact te zoeken met de verkoper, bij de paypal transactie staat een email adres, maar bij het versturen van de email kreeg ik een melding terug dat het mail adres niet in gebruik is, hetzelfde geld voor het telefoon nummer dat bij transactie staat, ook buiten gebruik.

Hierop volgend heb ik een case aangemaakt bij paypal, en paypal wacht op reactie van de verkoper, maar tot op heden nog geen reactie.

Maarten Hendriksen 21-06-2020

Enorm slechte klachtenafhandeling, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het probleem is nog steeds niet opgelost want de reactiesnelheid is bedroevend

Frans D 21-06-2020

Snel, accuraat en een groot assortiment.
Was op zoek naar een pedaalemmer en kwam gelukkig bij Blokker terecht.
Zal anderen zeker Blokker aanbevelen.

Renske 21-06-2020

Duidelijke website. Product kwam van partner maar was snel in huis. Het product bevalt erg goed, voldoet aan de verwachtingen.

J. 20-06-2020

Het is een overzichtelijke webwinkel, je kan zelf zoeken of per categorie. Duidelijke foto's en beschrijvingen.
Het enige nadeel is dat je het product niet kan voelen, maarja dan moet je ook niet online bestellen. Ook de reviews zijn makkelijk te vinden en niet ver verborgen. Betalen gaat eenvoudig via iDEAL en bezorging ook goed verlopen. Verpakking goed stevig ter bescherming maar ook voor eventuele retour.

Jenny 20-06-2020

Ik heb bij Blokker een Tristar ventilator besteld. Die werd snel geleverd. Het is een hele fijne ventilator!

m. j. bood- de Jong. 20-06-2020

Zeer vlotte bezorging die er keurig uit zag, met een duidelijke beschrijving.
In één woord: GEWELDIG!!

L.H. van Leeuwen 20-06-2020

Gemaakte afspraken worden volledig nagekomen t.a.v. leveringstijd. De volgende dag was de bestelling al bezorgd in de aangegeven winkel. e.e.a. ondanks Corona. Dit komt thans niet veel voor bij internet bestellingen. Super.

Peter 20-06-2020

Online een aantal artikelen besteld die in de winkel zouden worden afgeleverd.
Uitstekende communicatie en perfect geholpen in de winkel.

W P Spoel 20-06-2020

Ik heb snel kunnen vinden wat ik wilde kopen. De verzending verliep vlot volgens plan. Prima verzorgd. Ik ben tevreden.

Trijny 20-06-2020

Veel keuze, alles liep gesmeerd, zowel het bestellen, de snelle levering, het bestelde voldeed aan de verwachting; als ik weer wat nodig zou hebben, zou ik zo weer bij jullie bestellen.

Elisa 20-06-2020

Zag een product war ik naar aan het zoeken was en hij was bij blokker in de aanbieding voor een heel goed bedrag. En het was best groot dus heb ik besloten om het online te bestellen 3n te laten bezorgen.

K.M. Oudenampsen 20-06-2020

Ik heb tweemaal het verkeerde product toegestuurd gekregen.
Geef een 2 omdat de medewerkers heel vriendelijk zijn

Tanja 20-06-2020

Alles is gemakkelijk terug te vinden. Is het online niet meer voorradig dan kun je het nog altijd in de winkel ophalen mits het daar nog voorradig is.

Ilona 20-06-2020

Ik heb een föhn besteld. Snel en netjes geleverd🎉🙏👍
Website was overzichtelijk en genoeg keuze. Bestellen ging gemakkelijk.

S.E. 20-06-2020

Prettig ervaring duidelijk omschreven Sous vide op voorraad en snel geleverd.

Peter 20-06-2020

Alles werd heel snel afgehandeld,Produkt(en) die in de winkel voorradig zijn werden al gelijk per mail bevestigd.
Al met al hele snelle levering!

Nikki 19-06-2020

Product had een prima prijs en goede kwaliteit. Pakketje werd snel geleverd. Kortom: een aanrader!

Norbert 19-06-2020

Website was duidelijk, bestelling was zo snel dat track en trace later was. Het product kon alleen in Ned en Belgie bezorgd worden. Via familie nu onderweg naar Australie. Communicatie via de website lukt niet. Geen antwoord ontvangen. Toch een goede beoordeling.

Ruby 19-06-2020

Ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst online. Wel een bevestigingsmail ontvangen. In die mail stond dat ik bericht zou krijgen met de track en trace code. Deze mail niet ontvangen. Contact opnemen met de Blokker is erg moeilijk. Telefonisch heb ik twee keer meer dan 20 min in de wacht gestaan zonder dat ik iemand heb kunnen spreken. Bij een volgende poging wel iemand gesproken en die vertelde mij dat ze de bestelling dezelfde avond nog met de koerier mee zou gaan. Ook dit is niet gebeurd. Meerdere berichten via Facebook gestuurd, waarvan er 4 berichten nooit zijn beantwoord. Een mail sturen kan niet naar de klantenservice. Erg slecht. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling... en hoor niets meer van de Blokker zelf

Av 19-06-2020

Ik vind Blokker een kwalitatief goede winkel. Je weet wat je kan verwachten als je een aankoop doet. Ik heb mijn bestelling in de avond gedaan en de volgende dag was mijn pakket al in huis. Ik ga zeker vaker online bestellen. Over de Blokker heteluchtfriteuse XXL Bl-18301 - digitaal kan ik niets anders dan positief zijn. Het is een airfryer die zeker niet onder doet voor andere merken. Alles komt er super krokant uit. Wat ik prettig vind is dat je de bak makkelijk schoon kan maken. Ik zou deze airfryer aan een ieder aanbevelen. In het verleden hebben we een tefal airfryer gehad maar ik heb nu eindelijk mijn favoriet gevonden.

Stef 19-06-2020

Zeer fijn, de bestelling ging goed. Afgehaald in de winkel, aardige jongeman.
Tevreden, een 10 geven is niet mogelijk want er is altijd wel wat te verbeteren.

Cg 19-06-2020

Blokker kom ik al sinds mijn jeugd is een Nederlands fenomeen! Maar ik heb nu dus online geshopt en dat doet Blokker dus ook perfect, prima levering en goede spullen!

Evelien 19-06-2020

Zag een aanbieding van een Salora tv, zodoende besteld. Op maandagochtend bestelling geplaatst, volgende dag tv al in huis! Super bezorging. En tv voldoet ook nog helemaal. Mooi beeld en geluid.