Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Anne 23-11-2020

Bij blokker online een product besteld en betaald, waarna een mail gekregen dat het product onderweg is. De dag erna krijg ik een mail dat het artikel niet meer leverbaar is en de bestelling vanuit blokker is geannuleerd. Als ik dit check op de website zie ik dat het artikel nog steeds/weer te bestellen is, maar dan voor een hogere prijs.

Van der meer 22-11-2020

Duidelijke beschrijving product, snelle bezorging. Verwachting waargemaakt.

Simon 20-11-2020

Blokker Almere Muziekwijk is heropend en helaas met dezelfde filiaal manager, een draak van een vent, zeer klant onvriendelijk, ruilen vrijwel onmogelijk, garantie altijd een probleem, wij gaan voortaan elders aankopen doen,.

KARIN THEUNISZ 19-11-2020

Slechte klanten service, had 2 x bestelling geplaatst omdat de 1 ste betaling niet lukte
maar dat bleek toch goed te zijn gegaan,
dus binnen 5 min naar blokker gebeld,
was niet meer terug te schakelen voor hun dus nu komen er 2
ongeloofelijk maar WAAR!!!

Henk-Jan 18-11-2020

Ik kocht een heteluchtfriteuse bij Blokker.nl. Na twee keer gebruik bleek dat een dopje van het bodemrooster ontbrak en dat de andere dopjes wel heel erg gemakkelijk losraken. Nu is het apparaat zo goed als onbruikbaar. Daarop heb ik de klantenservice gemaild en krijg als antwoord dat losse onderdelen niet leverbaar zijn. Nu moet ik naar een Blokker winkel om een medewerker te laten beoordelen of het apparaat ‘nog veilig kan worden gebruikt’. Hoezo veilig kan worden gebruikt? Dit is helemaal geen veiligheidsrisico. Maar betekent dat ik daarvoor met de enorme doos onder m’n arm de stad in moet, terwijl ik juist had gekozen voor het gemak van online bestellen en bovendien met het oog op het coronavirus juist winkels wil mijden. Ik denk dat Blokker niet goed begrijpt wat online-service is.

Sanne 17-11-2020

Ik heb twee opbergboxen bij blokker besteld met deksel. Komen ze binnen zonder deksel. Van de vrouw van de klantenservice mag ik ze terugsturen en dan ontvang ik nieuwe. Bofkont dat ik ben. Ondertussen maken ze van hun fout mijn probleem en stellen ze niets er tegen over om dat te compenseren. Wat een waardeloze klantenservice!

Marijke 14-11-2020

via blokker een rolgordijn besteld voor buiten welke zij via vidaxl leveren. Dit laten bezorgen en toen bleek dat het gordijn geen 2.00 x 270 is zoals staat vermeld doch 1,83. Meld dit om het terug te sturen , krijg alle info daarvoor, stuur het terug en daarna meerdere mails eraan gericht naar vida xl en zij zeggen je moet voor je geld bij blokker zijn en blokker op zijn beurt zegt je moet bij vida xl zijn. nu een maand verder en nog steeds me geld niet terug dus voor mij nooit meer iets bij webshop blokker bestellen gaat om bijna 90 euro

Arash 12-11-2020

Bestelling geplaatst via Blokker.nl, waar zij ook werken met externe partijen. Uiteraard zijn zij alleen doorgeefluikje, maar ik bestel toch echt op blokker.nl.
Voor vragen kun je contact opnemen met de leverancier.
Donderdag besteld, zou het de volgende dag in huis hebben en het was een cadeau (zondag nodig). Vrijdag niks gekregen en einde middag een bericht dat er een fout was in de sortering. Zaterdag ook niks en het bleef zo. Uiteindelijk maandag gemaild met leverancier en men vroeg om een bestelnummer. Nadat ik dat heb gegeven niks meer vernomen. Nu een automatisch bericht (week later) dat de bestelling retour is gekomen en dat ik mijn geld terugkrijg. WALGELIJKE SERVICE! Weer dit soort partijen van je site.

John 02-11-2020

Unfriendly staff and poor policies makes Blokker a store to be taken off from your shopping list.

Things I didn't like about this store and Blokker:
1. Different staff gives different instructions/information for the same question, thereby misleading you.
2. It was a pain picking up online order from the Blokker store in 1992 Plein Maastricht. I had to wait more than 20 minutes while the staff figured out where my order is.
3. The store gives out faulty products. There is a mistake on my part as well: Though I was given a product with tampered packaging (looked already opened), I didn't ask for another piece right away.
4. Online orders does not come with a paper receipt, only a receipt by email That is a good policy. But here is the twist: If you have to return the product, they will not accept the digital receipt. They will make you go back and print the email receipt on paper because the need it for administration!!! While whole of Netherlands and most of humanity is going environment friendly, this is one company who looks the other way with its beurocratic processes.

Essie 31-10-2020

Behulpzaam personeel in de winkels, offline en online een aantrekkelijke winkel, leuk spaarprogramma nu in de app.

Madelien Achterberg 30-10-2020

Super snelle fijne service! Ik zou hier snel nog iets bestellen! Fijne winkel!!!

Lidy 30-10-2020

Supersnel geleverd. Achteraf was de mixer toch te groot voor mij. Geen probleem ik mocht deze in de winkel omruilen. Zeer tevreden.

Bruin 29-10-2020

Aanbieding niet voorradig, en dat voor een kleine bestelling kaarssen.
Duurt lang voor het geld is teruggestort.
Jammer, de ervaring hiervoor was uitstekend.
Volgende keer proberen we het toch weer.

Gerlinde 28-10-2020

Brabantia bussen besteld en ze kwamen beschadigd aan. Bussen waren onbeschermd verstuurd met nog andere artikelen in een grote doos. Na retour sturen van inmiddels een week geen reactie gekregen of iets gehoord. Erg jammer en ik neem aan dat jullie contact zoeken na deze review. Normaal positief, alleen dit valt erg tegen. Daarom een 6,0.

Henk Boshuijer 28-10-2020

Snelle levering en goede kwaliteit van de artikelen. De websie is helder en overzichtelijk.

Bart vC 28-10-2020

Het artikel, dat ik bij Blokker kocht, was aanmerkelijk goedkoper dan bij andere aanbieders.
De levering was snel en de mogelijkheid om het in een Blokker winkel in de buurt op te halen
scheelde in transportkosten. Bravo voor Blokker!

Rob 28-10-2020

De Blokker webshop werkt naar behoren, gemak dient de mens tenslotte en dat voor een nette, concurrende prijs. Zo hoort het. Dank Blokker en ga zo door!

Lénette 28-10-2020

Gekozen voor online shoppen en afhalen in de winkel. Helaas duurde het heel lang voordat ik bericht kreeg dat het artikel in de winkel klaar lag. Zelf moeten bellen met de klantenservice hierover.

H. 28-10-2020

De shop is heel gebruikvriendelijk. Heel duidelijk. De bezorging is ook prima.

HenkJan 28-10-2020

Makkelijk besteld via de website. De volgende dag in huis, dus super snel geleverd. Regelmatige statusupdate van de verwerking. Ondanks dat het bestelbedrag € 0,05 onder het bedrag voor gratis verzenden zat, toch geen verzendkosten. Prima eigen merk product.

Eryka 28-10-2020

De shop is prima. Helder, overzichtelijk. Helaas ging het helemaal mis met het leveren van het product! Volgens de site kon ik het product de volgende dag ophalen in het filiaal. Na 2 dagen was het er nog steeds niet. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld waar de mevrouw mij verbaasd vertelde dat helemaal niet wist dat dat op de website stond (?) en dat het product waarschijnlijk pas op vrijdag in de winkel zou zijn (wat 5 dagen later was). In de winkel stonden 4 airfryers (die had ik besteld) op de plank maar nee, die mocht ik niet meenemen want dat was niet de airfryer die ik besteld had volgens de webshop. Het was voor een verjaardag en de levering via de webshop zou te laat komen. Ik heb toen nóg een airfryer gekocht in de winkel (1 van de 4 die ze gewoon hadden) en de dag erna toen mijn bestelde airfryer er was (3 dagen te laat dus) deze meteen weer ingeleverd. Heel omslachtig allemaal. Ik had al twijfels van te voren en het gezegde bij twijfel niet oversteken is weer eens bewaarheid geworden! Het is allemaal goed afgelopen maar handig? Nee. Ik raad dit dan ook niet aan bij andere mensen. Koop het maar gewoon in het filiaal en als het er niet is vooral niet online bestellen op Blokker.nl!

M.A.Schilperoort 28-10-2020

Zondagmiddag besteld en maandagmorgen geleverd. Top. Heb een tefal optigrill gekocht. Blokker was ook nog de goedkoopste.

JanB 28-10-2020

Ruim aanbod van goede produkten, snelle levering en scherpe prijzen. Aanrader !

Erik Veerman 28-10-2020

Op zondag een bestelling geplaatst en maandag rondgetoerd middaguur keurig afgeleverd voor de deur! Perfecte service👍

Janet 28-10-2020

Duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht, een niet te dure Sauber stofzuiger, die goed zijn werkt doet en ook nog eens super snel geleverd werd!