Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Lot 19-01-2022

Heb order geplaatst en betaald, product niet leverbaar en zit nu al weken op mijn geld te wachten!! Klantenservice is zeer slecht bereikbaar! En lossen de problemen niet op, ze hebben nog steeds mijn geld niet teruggestort!!! Waardeloze webwinkel!

Dennis 17-01-2022

Sik vind het een slechte zaak, ik had een bestelling gedaan en betaald, maar was niet leverbaar. Nu meer dan een maand later nog steeds geen geld terug. Ik krijg geen reactie op mails, en het is moeilijk om iemand aan de lijn te krijgen die je vervolgens afwimpeld.
Ik ga hier nooit meer bestellen.
Haksel53 17-01-2022

Het staat hier he-le-maal vol met dit soort ervaringen. Ongetwijfeld het topje van een ijsberg. Blokker reageert nergens op en gaat gewoon door met klanten tot wanhoop drijven. Waar is Jeanine Holscher als je haar nodig hebt?

Marie 14-01-2022

Ik had in de ochtend een blender besteld en in de middag waren ze aan mijn deur… zo snel heb ik nooit een bestelling binnen gekregen!!! Apparaat werkt hartstikke goed en heb gelijk zelfgemaakte tomatensoep gemaakt…ik ben super blij en super tevreden…!!!

Haksel53 13-01-2022

Besteld bij Blokker: twee sets van 4 ontbijtborden (dus 2x4 = 8 ontbijtborden) en twee sets van 4 dinerborden (dus 2x4 = 8 dinerborden). Bezorgkosten: € 5,95. Door Blokker geleverd: 2 losse ontbijtborden en 2 losse dinerborden. Volgens de begeleidende bon 4 complete sets. Klantenservice is extreem slecht bereikbaar en incompetent. Suggereert dat we naar de winkel moeten gaan om het op te lossen. (Hé, waar waren die bezorgkosten dan voor?) Winkel gebeld: nee meneer, dat mogen wij niet doen, moet via het internet worden opgelost. Dan maar weer de klantenservice gebeld, weer ruim 20 minuten in de wacht, weer alles uitgelegd. Klantenservice gaat het oplossen: uiteindelijk worden drie sets dinerborden bezorgd. Wij zitten nu dus met 14 dinerborden en 2 ontbijtborden. Weer klantenservice gebeld, weer extreem lang in de wacht. Medewerker zegt dat ze het gaat oplossen, zet je in de wacht en na verloop van tijd wordt de verbinding verbroken. Geen punt, Blokker. We gaan wel weer een uur aan de telefoon zitten om jullie medewerkers die blijkbaar geen van allen kunnen lezen of rekenen te ondersteunen. En hé, wat is er eigenlijk op tegen om te ontbijten vanaf een dinerbord?

Gerard 13-01-2022

Besteld via Blokker.nl. De items zouden binnen 1 werkdag geleverd worden.
Op zaterdag kregen we een mail dat de producten niet afgeleverd konden worden en meegenomen werden naar het filiaal in het centrum van Den Haag. En dat terwijl wij continu thuis zijn geweest en er echt geen bezorger van Blokker aan de deur is geweest.
Later hoorden we vanuit de klantenservice (welke overigens heel slecht bereikbaar is en eigenlijk geen oplossingen biedt) dat er een tekort is aan fietskoeriers dus dat ze niet aan konden geven wanneer de items geleverd zouden kunnen worden. Levering via een betrouwbare maatschappij was dan weer niet mogelijk. Of ik dan maar even naar de stad wil komen om de items zelf op te halen.
Dus... er zijn heel veel webwinkels waar we regelmatig bestellen, maar Blokker is er zeker niet 1 van. Ik zou ook niemand aanraden hier een bestelling te plaatsen.

Miranda 10-01-2022

Gisteren( op zondag) een online click&collect bestelling gedaan en betaald. Volgens Blokker kan je dit dan na 2 uur bij betreffende winkel ( welke je zelf aan kunt klikken) ophalen. Op zondag begrijp ik zijn de winkels gesloten dus ik wachtte maandag de mail af. Helaas geen mail gekregen dat de bestelling (welke op voorraad is) afgehaald kon worden. Klantenservice slecht te bereiken dus heb ik betreffende winkel gebeld. Wordt niet opgenomen dus ben ik er maar naartoe gegaan. Wat blijkt? Briefje op de raam, wegens omstandigheden gesloten, woensdag pas open. Klantenservice gebeld,konden niet helpen omdat ik zelf voor dit filiaal gekozen heb. Stond op de site nergens vermeld dat deze dicht is. Maar je kan een ander filiaal bellen om toch nog iets te kopen en binnen 2 uur op te halen. Dus ik bel een ander filiaal, wordt wederom niet opgenomen weer naartoe gegaan briefje op de deur…..gesloten wegens omstandigheden. Waardeloze service Blokker!!!

Ed 08-01-2022

Als webshop doen ze tegenwoordig mee. De berekende prijs is voor zover ik kan beoordelen concurrend met andere webshops. Het is Nederlands bedrijf dat best een steuntje in der rug verdient.

J 03-01-2022

Worst experience I've ever hard with online company. Ordered something and received only one item out of three. Called them to ask where the other two items were and they said "it was delivered via another shipping company so we don't have the status on that, we do know it was delivered though(?)". Told them it didn't arrive and they basically said it wasn't their problem and they'll 'investigate'. Highly recommend using something else like bol.com

Iris 30-12-2021

Kerstservies besteld met korting voor de kerst. Na de kerst een mail ontvangen dat deze in dat filiaal niet meer beschikbaar was en het geld terug werd gestort. Opnieuw willen bestellen maar helaas nu voor de originele prijs!! Maar wél beschikbaar (!?!) Klantenservice werkt niet mee en zegt dat ik dan maar pech heb. Erg slecht!!

Hans Vieleers- van OVEREEM 28-12-2021

Gister een combi’s oven besteld,vanmiddag 13.00 uur thuis bezorgd door het personeel van de winkel!! ECHT helemaal geweldig! TOPSERVICE van BLOKKER! 👍👍👍❤️🥂

Louise Kronemeijer 28-12-2021

Artikel geretourneerd van 100 euro, nu 1 maand later en talloze telefoontjes verder nog mijn geld niet terug.

Anoniem 24-12-2021

Slechte service, artikelen wat je retour stuurt zie je je geld niet van terug, ben na een maand nog aan het contacten of mijn geld terug gestort kan worden, er wordt mede gedeeld dat het nog wel 5-10 werkdagen kan duren of zelfs langer i.v.m. drukte. Schandalig! Bestel hier nooit iets online mensen!

Moontje 23-12-2021

Prima service moest helaas online bestellen maar ondanks dat de tijd krap was voor de Kerst is het toch op tijd geleverd . Tussentijds nog contact gehad met de klantenservice die hebben goed geholpen en waren erg vriendelijk

F Gur 23-12-2021

I bought a product and I immediately paid. The product was not fitting and I sent it back.
I asked the payment back. It has been longer than 3 weeks they did not pay it back. I called their customer service every time I had to wait 20-30 minutes.
They dicovered that, their financial service made a mistake in their payment they paid it to wrong part and they told me that I had to wait more until they solve their own mistake!
Extremely untrustable and unprofessional.
I never buy anything from Blokker again and I regret I bought!

F Gur 23-12-2021

Extremely untrustable and unprofessional.
I never buy anything from Blokker again and I regret I bought!

Marianne 16-12-2021

Wat een slechte service. Voor je bejaarde ouders een koffiezetapparaat online kopen en door bestelfout van blokker na 10 dagen niets ontvangen. Nadat je belt... Sorry duurt nog eens 10 dagen. Vreselijk slechte service

Henry 07-12-2021

Probleem met koffiecup machine van Blokker merk. Apparaat al 2x probleemloos mogen ruilen tegen een nieuwe

René 15-11-2021

Besteld bij blokker op zondag avond.
Kon kiezen om of gratis te laten bezorgen of zelf de volgende dag ophalen in de winkel.
Opgehaald in de winkel omdat ik er toch langskom en milieu vriendelijker is.

Hans |Simons 11-11-2021

Zaterdag senioren telefoon bij Blokker besteld. gaat om Bea-Fon SL860s Touch met gratis L-mobi jaarbundel. Geheel keurig bevestigd gekregen via Dechardon. nl met logo van Blokker op bevestiging. Donderdag 11-11 toestel toegestuurd gekregen zonder Sim kaart en belbundel. Vervolgens verschuild Dechardon zich achter Blokker en Blokker achter Dechardon. "niemand" kan hier iets aan doen! Dechardon verschuild zich achter artikelnummers die door "iemand" fout ingevoerd zouden zijn. Enige dat men wil doen is artikel retour nemen. Toen ik ze telefonisch aansprak op verantwoording kreeg ik te horen dat ik onredelijk was. Kortom uiters onbetropuwbare club!

CP 28-10-2021

Waardeloze klantenservice. Al vanaf 8 dagen bezig om een bedrag van 39,99 teruggestort te krijgen. Bedrag wel afgeschreven, maar bestelling was niet goed doorgekomen en dus niets geleverd. Al diverse keren contact gehad, maar nog geen terugstorting.

J. Smit 28-10-2021

Waardeloze klantenservice. Al vanaf 21 april bezig om een bedrag van 17,99 teruggestort te krijgen. Bedrag wel afgeschreven, maar bestelling was niet goed doorgekomen en dus niets geleverd. Al tig keer gebeld en diverse keren gemaild. Steeds de belofte dat het bedrag wordt overgemaakt. Ik ben dus al ruim zes maanden bezig, maar blijf strijden.

Monique 22-10-2021

Vandaag voor 2200 uurbesteld, volgende dag in huis.... niet dus zit al 2 dagen te wachten. Waardeloze beloftes

WeVer 15-10-2021

Prima website, grote sortering, fijne winkels, interessante aanbiedingen. Volgende dag afhalen in de winkel, of snelle levering.

Suzan Apfel 13-10-2021

Slechte levering ,zou de volgende dag geleverd worden ,geen feedback als het artikel niet is geleverd ,ik heb 3 maal moeten bellen zouden het naleveren ,nu zeiden het kan tot 10 dagen duren ,als ik niet gebeld had ik nog niets geweten .kunnen op zijn minst een mail sturen waarom er niet is geleverd.

NIenke 13-10-2021

Blokker denkt net als Bol.com met externe partners het assortiment te kunnen uitbreiden. Maar zit niet zoals Bol.com bovenop z'n partners. Dus een lamp besteld, bevestigd gekregen via Bol.com en toen werd het stil. Nooit meer iets gehoord. Geen leveringsmail, geen verzendbevestiging, gewoon niks. Ik erachter aan, blijkt het geld retour te komen zonder verder enige vorm van communicatie. Echt waardeloos zo'n kooptraject, nog veel te leren.