Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Y.S.Pattiasina 26-07-2020

Omdat Blokker een fijne winkel is en goede spullen verkoopt. In de winkel op het Osdorpplein in Amsterdam wordt je ook altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ben een zeer tevreden Blokker Klant.

Jaap 26-07-2020

Op zich was het gezochte arikel snel gevonden en goed beschreven. Maar wel vreemd dat je dit artikel slechts in een beperkt aantal winkels kunt krijgen. Dus dat je dat niet bij de Blokker in je eigen woonplaats kunt ophalen.

SvN 26-07-2020

Ruim, schoon, leuke artikelen, zeer vriendelijk personeel. Was tijd niet geweest maar was aangenaam verrast. Kom zeker weer!

GB 26-07-2020

Geen bericht ontvangen dat de bestelling binnen gekomen was.
Zelf kontakt opgenomen, ja uw bestelling staat klaar.
Bestelling opgehaald en een uur later een mail, uw bestelling staat klaar!!!
Duidelijk iets mis gegaan.

FK 26-07-2020

Duidelijke en goede bestelmogelijkheden .
Snelle verzending.
Uitstekende track & trace informatie.

Mar 26-07-2020

Ik bestelde 6 glazen maar omdat de winkel waar ik ze op wou halen er maar 4 had vond Blokker dat zij mijn order gewoon konden verlagen naar 4 ondanks dat ik al voor 6 betaald had. En in de winkel konden ze er niet 2 bijbestellen. Slechte service en koop mijn glazen dan ook wel ergens anders

H.Donders 26-07-2020

Voor het eerst gekocht via website,was spannend (80 jaar) Uitstekend bevallen, Blokker gesprek!

elisabeth 26-07-2020

makkelijk voor mij omdat ik geen auto heb en de dichts bijzijnde winkel ik met de bus moet doen.

N. 26-07-2020

Product defect ontvangen, naar de winkel gebracht om te retourneren, echter kon dit nog niet, omdat het nog in het systeem als niet geleverd stond dus kon teleurgesteld met een kapot product naar huis .

Robbert 25-07-2020

Het gewenste product voor een goede prijs met duidelijke info en positieve reviews. Levering liep een dag vertraging op maar dat is geen punt. Product bevalt prima.

Danielle 25-07-2020

Goede webwinkel omschrijving. Makkelijk in de winkel op te halen. Alleen wel jammer dat er niet om mijn email bevestiging werd gevraagd in de winkel. Nu kon zo maar iemand mijn volledig betaalde blender zomaar meenemen. Verder goed product en vriendelijke service toen ik vroeg of het product in de winkel getest kon worden. Zeer tevreden met deze aankoop

Bart 25-07-2020

Snelle levering! Eerlijke communicatie als een product niet meer beschikbaar is. Geld wordt dan teruggestort, ik zou zo weer kopen bij Blokker.nl

Annemieke 25-07-2020

Online deze Iris ladekastjes besteld en inderdaad de volgende dag in huis. Dochter dol blij en kan haar spulletjes kwijt. Heel stevig materiaal.

Patty 25-07-2020

Goede prijs en snelle levering. Het product nog niet gebruikt, maar ga uit van goede kwaliteit.

FH 25-07-2020

De Senseo origineel was niet in orde, maar na het retourneren werd het geld zonder problemen terug gestort.

SBrink 25-07-2020

Bestelling volgens afspraak geleverd in winkel en was binnen de afgesproken tijd beschikbaar in winkel.

Klinke 25-07-2020

Makkelijk winkelen. Goede prijs. Snel verstuurd en goed verpakt. Bedankt.....

A van Ee 25-07-2020

Je kunt op de website een ander afleveradres invullen. Bij invullen postcode zie je pas na betalen dat de code een verkeerd adres aangeeft. Super irritant en de klantenservice kon dit niet veranderen. Nooit meer doen dus!!!!!

Hans 25-07-2020

Er is een uitgebreid huishoudelijke productenpakket te koop tegen een redelijke prijs.

Ester 25-07-2020

Beschikbaarheid in winkel klopt niet, online toch niet kunnen leveren terwijl wel in de winkel beschikbaar blijkt. Terwijl dit de reden was voor online bestellen. Minimum bedrag ook bij levering in winkel lijkt me onnodig en retour in winkel is niet mogelijk. Heel vervelend.

Ton 25-07-2020

Mijn motivatie om via de site te kopen komt niet uit mezelf. Omdat de winkels een minimale voorraad hebben van het assortiment moet je wel uitwijken naar het internet. De site werkt goed en bij het ophalen in de winkel werd ik vriendelijk geholpen.

Arie 25-07-2020

Blokker is een vertrouwde winkel, service is goed. Geen probleem om een product te retourneren

P.Sponselee 25-07-2020

Koffie-apparaat besteld , nooit bezorgd ook geen tracking-code , niets !
Wel betaald , na twee weken mijn geld terug , geen uitleg omtrent de zaak gekregen , niets !
De klanten-service wist ook niks , zal nooit meer bestellen bij Blokker !
Wel kopen in de winkel(s)........

Frits 25-07-2020

Goed en snel geholpen door de klantenservice en de bestelling snel en goed geleverd

E.M. 25-07-2020

zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, frisse uitstraling. goede service.