Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

André 20-10-2020

Product was op voorraad, ‘s avonds besteld en binnen 16 uur kon ik het in de winkel ophalen.

Gersom Veldhuizen 20-10-2020

Ik was verrast door het aanbod van de onlinewinkel van Blokker. Dus ik hou de website in de gaten met de nieuwsbrief

Marije 19-10-2020

Ideaal. Product besteld en kreeg de bevestiging in mij mail. Ook zag je wanneer het verstuurd was etc. En nog een mail dat het bij de juiste blokker was afgeleverd. Ophalen hiervan verliep ook vlekkenloos!!

Corina 19-10-2020

We hadden een frituurpan nodig deze was een dag later al in huis. Sneller dan we zelf naar een winkel moesten rijden.
Echt super en wel zo makkelijk.

Martien 19-10-2020

Duidelijke site met goede informatie over het artikel met bijbehorende nette prijzen.
Zeer tevreden over artikel en leveringsproces.

A.H. Beij 19-10-2020

de shop is heel goed maar de service afhandeling vind ik minder, Ik heb een airfryer XXL van het merk Blokker gekocht. Nu is het binnen werk van de lade iet te hoog dus de lade gaat moeilijk dicht. De mevr. van de klantenservice adviseerde mij om naar de winkel te gaan om te kijken wat er aan gedaan kon worden, dat is het minpunt wat ik wil melden.

A Geerdink 19-10-2020

Het ging heel handig en snel was gewoon super de site is zeer overzichtelijk echt top

Janneke 19-10-2020

Goeie en ruime keus. Snel bezorgd. En gratis bezorgd bij een Blokkerwinkel.

Gonny 19-10-2020

Erg handig zeker ook in deze coronatijd. Ik bestel hier alles, krijg bericht als het klaar staat in de winkel (hoef dus zelf niet de hele winkel door) Ga naar de kassa betaal en ben weer weg.
Ideaal voor mij.

blokker hellevoetsluis 18-10-2020

goede ervaring het werkt zoals beschreven niks mis mee alleen jammer dat het product in een blokker doos is gedaan zodat je nog meer afval hebt

J de Wolf 18-10-2020

Duidelijke site en productomschrijving, scherpe prijs en vlotte levering via de lokale Blokker-vestiging.

Menno 18-10-2020

Waardeloos bestelling gedaan is op voorraad maar kan niet geleverd worden. gebeld met kl service maar heeft niet veel zin gehad.dus vandaag besteld morgen in huis gaat hier dus niet op...

Karin 18-10-2020

Bestellen ging makkelijk, snel geleverd aan winkel in de buurt dus ik kon het snel ophalen. Erg tevreden!

Jos 18-10-2020

Uitstekend product (opbergbox), zoekfunctie op de website kan iets makkelijker, bestelprocedure is simpel en handig. Levertijd is goed en de levering (verpakking) is ook prima.

Goede service 18-10-2020

Eerst heel fijn te woord gestaan door dame in de winkel (Nieuwstraat Eersel) en vervolgens artikel besteld via website die duidelijk en overzichtelijk is. Ook de levering verliep goed en snel.

Cynthia Dewi Ilyas 17-10-2020

Uitgebreid assortiment en fijn dat ik het product kosteloos kon laten bezorgen en snel kon ophalen bij het Blokkerfiliaal bij ons in de buurt

Guus 17-10-2020

Snel het artikel gevonden. Goede info. Klopte ook bij gebruik. Heldere site. Fijne keuze tussen bezorgen en ophalen. Gekozen voor het laatste. Razendsnelle follow up. Vriendelijke bediening. Dus... Prima

NN 17-10-2020

Goede informatie op de website, veel reviews van klanten, waardoor je weloverwogen een keuze kan maken.
Verzending was ook heel snel!

Emiel 17-10-2020

De vaatwasser is te laag. Mijn dinerborden passen niet. Verder vallen borden om, aangezien ze niet stevig genoeg staan in de sleuven, en staat de bestekbak helemaal los, waardoor deze bij het vullen door een "overhangende mes" omvalt. Ik heb spijt van deze aankoop.

Dahlita 17-10-2020

Ik geef Blokken een 4, omdat het apparaat welke ik online had besteld, binnen 2 uur in de winkel afgehaald kon worden. Toen ik na 4 uren naar de winkel belde, toen pas kreeg ik te horen dat betreffend apparaat niet in voorraad was en dat ik m'n geld terug zou krijgen. En dat hoor ik pas wanneer ik bel naar de winkel. Vind ik absoluut geen service hoor.

Kim 17-10-2020

Fijne winkel, klant gericht en vriendelijk personeel. Heel behulpzaam en meedenkend.

Cor 17-10-2020

Fijne winkel. Ruim assortiment van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel en vlotte afwerking van bestellingen.

Peter Jansen 17-10-2020

Vriendelijk bij binnenkomst , deskundig geholpen . Kortom een winkel waar je vanzelf terug naar toe gaat .
Voorbeeld voor vele andere Blokker winkels

EM 17-10-2020

Slechte ervaring. Alle bestelde artikelen kapot, retour zenden wordt niet makkelijk gemaakt. Geld nog steeds niet retour

Balkman 16-10-2020

Andere online bestellingen bij andere aanbieders komen vaak met vertraging.
Voor het eerst sinds lange tijd een bestelling (scheerapparaat) wél binnen de beloofde tijd ontvangen. Zonder smoesjes over Corona-vertraging. En ook het goede artikel ontvangen. Goed zo Blokker.