Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

R. de Quant 11-07-2020

Website aanschaf. Het pakket was onvolledig. De stok voor de dweil ontbrak. Het pakket was niet nieuw. .

Peter 11-07-2020

Ik kreeg op (koopzondag) de melding dat de door mij via internet bestelde thermoskan afgehaald kon worden bij Blokker, Rat Verleghstraat, Breda. Op maandagochtend was ik daar om de kan op te halen. Op mijn iPhone kon ik de mail van Blokker en alle gegevens laten lezen. Er waren twee medewerksters. De oudste vertelde me dat één van de computers kapot was en dat ze dus niet konden leveren. Toen ik vroeg of dezelfde thermoskan misschien In de winkel op voorraad stond, zodat ik dan die kon mee nemen, antwoorde ze dat dat onmogelijk was, want dan klopte de computer niet. Ik mocht een andere keer terugkomen. Ik heb geantwoord dat ik daar geen genoegen mee neem. De jongere medewerkster heeft toen met het hoofdkantoor gebeld en e.e.a. In orde gemaakt. De kan was toch binnen gekomen. (Paarse krokodil)

Willem Tol 11-07-2020

30 juni koffiezetapparaat besteld, 4 juli bericht dat het verzonden is, 8 juli klantenservice gebeld, medewerker zou het onderzoeken en ik zou daarover teruggebeld worden. Vandaag 11 juli weer klantenservivce gebeld, na heel lang in de wachtrij eindelijk contact met medewerkster welke wist te verstellen dat iemand er een nalevering van had gemaakt en dat het daarom wel wat langer kan duren. Zij vond allemaal een hele normale gang van zaken blijkbaar. Geen excuus o.d. dat blijkbaar e.e,a. mis is gegaan en het zo lang gaat duren.

Mario 11-07-2020

De bestelling was beschadigd en is uiteindelijk retour gegaan en de telefonisch helpdesk was slechgeïnformeerd en kon niet de juiste informatie geven. Al het andere ging wel goed, als het afleveren en het geld retour krijgen. Kortom, niet best.

Akan 11-07-2020

SLECHT SLEcht slecht!!!!!!!!! Storing in het systeem kon mijn bestelling en geld niet krijgen. Na 1 week me geld terug en ter compensatie werd me een kadokaart van 5 (!) euro aangeboden. IK HEB NOOIT WAT GEZIEN VAN DIE GIFTCARD! NOOIT MEER BLOKKER

Perter 11-07-2020

Artikel op de site besteld, was voorradig en zou de volgende dag uiterlijk 2 uur na opening in het filiaal liggen. Mijn vrouw was 5 uur na opening aanwezig om het op te halen. Was nog geen vracht binnen. Wel hetzelfde artikel in de winkelrekken. Dat mocht niet mee, nee nee. Het moest persé volgens de bestelling gaan. Ook na telefonische ruggespraak van de medewerker met 'kantoor' kwam geen toestemming.

Edith 11-07-2020

Toch nog steeds de meest complete winkel voor huishoudelijke spullen. En fijn dat er altijd een winkel in de buurt is. Maar ook online goede ervaring mee.

roland sommer 11-07-2020

bekendheid maar verder laat alles te wensen over
order geplaatst en op de een of andere manier het huisnummer van van factuur ook aangepast met huisnummer van leveringsadres
direct gebeld maar nee kunnen wij niet aanpassen arrogante medewerkster
Moet je maar contact op opnemen post.nl
Gedaan maar niet te veranderen
2 dagen moeten strijden met alles en iedereen om toch mijn reeds betaalde koffie apparaat te ontvangen treurig

E. Dam 10-07-2020

Goed op tijd ontvangen.
Veel spullen in de aanbieding.
Ik ben tevreden.

Dick 10-07-2020

Prijs kwaliteit....daar gaat het om! In vergelijking met andere winkels is Blokker toppie. Jij

Dion 10-07-2020

Lekker gemakkelijk. Bovendien was het product ook nog eens €50 goedkoper dan op de website van de leverancier. Levering was snel en correct.

M-L Reijnders 10-07-2020

In de winkel waren de wasboxen niet meer op voorraad. Verkoopster heeft met mij in de computer gekeken of ze bij een andere Blokker in Tilburg verkrijgbaar waren. Helaas niet.
Ze verwees mij naar de webshop daar waren ze wel nog verkrijgbaar. Ik ben rustig en vriendelijk geholpen door de verkoopster, compliment! Goede service !

Elly 10-07-2020

Ik heb voor blokker gekozen want zij hadden waar ik naar op zoek was voor een betaalbare last minute prijs. Na mijn online bestelling kon ik Eind van de middag al mijn bestelling ophalen. Dus ik ben blij😎

John 10-07-2020

Ik heb ervaren dat er zeer Slechte service geleverd wordt. Zo Wordt er niet gereageerd op klachten. Ze gaan hun eigen weg zonder oog te hebben voor de klant. Het is de eerste en tevens laatste bestelling online.

Maite 10-07-2020

Raamwisser besteld met telescoopsteel. Wissel aangekomen, steel niet. Gebeld, half uur in de wacht en vriendelijk geholpen. Steel zou nageleverd worden. Week later nog steeds niet ontvangen. Weer gebeld, nogmaals half uur in de wacht en vriendelijk geholpen. Bleek dat er een systeemstoring was bij de eerste keer bellen. Ze kon niet zien of de nalevering nu goed in het systeem was aangekomen. Werd me gevraagd om te wachten. Aan mij de taak om nogmaals te bellen toen ik de steel nog steeds niet had ontvangen. Nu wel meteen door, maar idd geen nalevering bekend. Inmiddels wordt het volgende week donderdag (6 dagen) hopelijk wel geleverd. Ophalen in de winkel kan helaas niet. In andere woorden, vriendelijke medewerkers die er ook niets aan kunnen doen, maar totaal geen klantvriendelijke ervaring helaas. Hopelijk ontvang ik dit keer de steel wel, maar heb er dus bijna anderhalf uur voor aan de telefoon gezeten en we zijn een maand verder.

Margo 10-07-2020

Top! Duidelijke website, snel en makkelijk bestelling plaatsen.
Goede informatie over bezorging.
Bestelling volgende dag bezorgd.

Nel 10-07-2020

We wilden bij deze aankoop Blokker steunen en hebben online besteld .product is daarna snel geleverd , waarna afgehaald in de winkel. Achteraf bleek dit product ook op voorraad in de winkel

Monique 10-07-2020

Een deel van de producten die ik online kan zijn, zijn niet online bestelbaar. Verder ligt de grens voor gratis bezorging (40 euro) redelijk hoog. Bij mijn laatste bestelling heb ik dan ook een extra artikel besteld om aan die grens te komen.
De artikelen werden vervolgens los verzonden en het artikel wat ik echt nodig had, was pas een week later in huis (terwijl Blokker via email een veel eerdere verwachte aankomstdatum communiceerde. Dit leek niet aan PostNL te liggen, maar aan Blokker zelf).

Rob 10-07-2020

Alles volgens afspraak en tijd venster .keurig geholpen door winkel personeel...

P. de Ridder 10-07-2020

Het assortiment van Blokker is een winner. Daarom ga ik soms naar Blokker. Ik ben nu naar Blokker gegaan vanwege de prijs, na een internet vergelijking, waarbij de afleverkosten ook een criterium waren. Blokker moet zich blijven richten op de dagelijkse huishouding van de gewone man en de student met een beperkte beurs. Het moet geen huishoud Hema willen worden.

Bernard 10-07-2020

Op zich ging alles tot nu toe doed, alleen bij deze bestelling ging het fout. Drie artikelen besteld, twee bezorgd. Heb drie maal moeten bellen totdat het derde artikel werd nabesteld en werd bezorgd.

Bert Elzinga 10-07-2020

De site gaf aan dat er voorraad was in de winkel en kon de bestelling plaatsen.

Vervolgens is hij niet aanwezig en kan ik het product niet meer kopen tegen de prijs die ik had.
Dat hij er niet meer op voorraad was is kan, maar dat ik hem dan niet later kan krijgen voor de aanbieding is frustrerend

Marjolein 10-07-2020

2 Tefal Character koekenpannen Ø 24 cm Besteld. Staat op voorraad. Helaas bleken ze toch niet meer op voorraad en kreeg ik na een week eindelijk mijn geld terug. In de gaten gehouden en de pannen staan tot nu toe nog steeds op voorraad !! Werk de website eens bij, belachelijk !

Joyce 10-07-2020

Een product gekocht en een dag later kreeg ik een melding dat het niet geleverd kon worden.

Brecht 10-07-2020

Alles was prima, alleen de bevestiging van dat mijn bestelde producten klaar lagen in de winkel, kwam pas nadat ik gebeld had met de vraag of ik nog een bevestiging kreeg en of ik mijn bestelling al kon komen ophalen.