Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Steffie 27-05-2022

Snelle zending, goede producten, vriendelijke contact, goed op de hoogte van de zending

Kayleigh 27-05-2022

Vriendelijk en snel personeel en een ruime winkel en een snelle levering van de productie

Ria Heeren 26-05-2022

Had een product besteld via internet wou toch wat meer uitleg toen ik het in de winkel ging op halen en besloot om een ander product te nemen en was geen probleem super goed geholpen en kon het terplekke gelijk omruilen daar was ik erg blij mee

Wing 26-05-2022

Super snelle levering, voor 22u besteld volgende dag in huis afspraak nagekomen. Helaas beschadigde product ontvangen, vooralsnog naar de winkel moeten…

Stijn 26-05-2022

Voor eigenmerk van Blokker gegaan. Omdat het net zo goed is, waarschijnlijk uit zelfde fabriek, net zo mooi, net zo betrouwbaar, maar voor leukere prijs.
Al jaren fan van Blokker.

Carolien S. 26-05-2022

Leuke moderne winkels, leuke inrichting !!
En goed advies bij de aankoop koffieapparaat , en handig tip !!

opacor 26-05-2022

omdat het vertrouwd is,en ze goede spullen leveren.en de kwaliteit is ook altijd naar verwachting

Maya Iskandar 25-05-2022

Heb in de winkel besteld en die zijn naar mijn huis gebracht (door dhl) de volgende dag. Want ik heb een scootmobiel . Vandaar. Kreeg netjes een mail van DHL en was keuring op tijd.

Regina 24-05-2022

Leifheit droogmolen was in de aanbieding, als kado besteld voor de verjaardag van mijn dochter, ik heb hem besteld en kon hem laten bezorgen op het adres van mijn dochter, bestellen ging gemakkelijk, keurig op tijd bezorgd bij mijn dochter, gratis, geen gesleep voor mij, dus alle lof voor blokker…

Anneke 23-05-2022

Ik heb twee producten besteld via blokker online. Het ene product werd keurig door postnl de volgende dag besteld. Het andere product bleek (achteraf) via bestdeals.nl te lopen die instabox als koerier hadden ingehuurd. Een compleet drama! Want het product was kapot bij levering en niemand van de drie betrokken partijen wil verantwoordelijkheid nemen. Eerst blijk ik met de verkeerde partij te hebben gemaild (?), waardoor bestdeals.nl doodleuk zegt dat de tijd verstreken is en zij niets meer kunnen (maar vooral ook niet willen) doen. Blokker maakt zich er ook makkelijk vanaf door de bal weer terug te schuiven. Kortom, het probleem wordt gemanaged in plaats van opgelost. Ik zit met de gebakken peren nu ik eenmaal heb uitgevogeld hoe alles in elkaar zit. Het is een wirwar van betrokken partijen en niemand die zich klantvriendelijk opstelt. Zo balen!

Ellen Tineke 21-05-2022

Product besteld bij blokker zou de volgende dag geleverd worden. Maar dat was niet zo. Beetje jammer zet het er dan niet bij! Product is overigens top!

Suzan 21-05-2022

Fijne webwinkel. Online en product besteld en betaald. 2 uur later lag het klaar bij de kassa in de winkel.

Abby 21-05-2022

Echt een super blender gekocht! Binnen no time een smoothie zonder klontjes of stukjes!

H.Verheijen 21-05-2022

Vind het een leuke winkel, klantvriendelijk, geen opdringerig gedrag, goed advies, behulpzaam.
Artikelen van andere leverancier netjes geregeld door Blokker, wordt ook netjes bezorgd.
Kortom fijne winkel met veel artikelen en normale prijzen ook vaak leuke aanbiedingen.

Bianca Dolman 19-05-2022

Zeer snelle levering van het bestelde.
En zeer vriendelijk geholpen in de winkel bij het afhalen.

Jan Lobbes 19-05-2022

Duidelijke webshop en eenvoudig navigeren naar het gezochte artikel. Bezorgd volgens afspraak.

Rene 18-05-2022

De bestelling plaatsen is makkelijk en gaat snel. Wel onduidelijkheid wanneer de levering plaats vindt. Het duurde iets langer maar ik werd niet geïnformeerd. Het product voldoet aan alle eisen en is kwalitatief waar voor zijn geld. Het gaat om de blender Blokker BL-13202 Blender 1,75L.

Anna 18-05-2022

Genoeg keus voor de juiste prijs, product helemaal compleet, snelle levering

Wendy 18-05-2022

Een overzichtelijke webshop en vanaf het moment van bestellen tot aan de levering aan de deur word je goed op de hoogte gehouden van elke vervolgstap.

E.M.Offermans 18-05-2022

Ik ben geholpen in een Blokkerfiliaal aan de Nachtegaalstraat in Utrecht. Ze besteedde veel aandacht aan mijn vragen en heeft mij geweldig geholpen. En ik ben weer gelukkig met een product dat ik heb aangeschaft.

Willy Tuin 18-05-2022

Online shop van blokker goed en overzichtelijk.
Ruime keuze,en alle folderaanbiedingen en ook de overige artikelen ruim op voorraad om Online te kunnen bestellen
Snel en netjes geleverd.
Echt TOP

Dav 17-05-2022

Blokker heeft altijd goede producten en ik ben zeer tevreden over het bestel- en leverproces

Magda 17-05-2022

Prijs en kwaliteit met extra's. Duidelijke manier van bestellen en snelle gratis levering. De communicatie was vanaf bestelling tot levering. Prima.

E 16-05-2022

Leuk om iets te bestellen met 50% korting.
Doos voor verzending was helaas 6x groter dan het product. Dat kan efficiënter.
Snelle levering

M van Vliet 16-05-2022

Blokker geeft aan voor 22:00 bestellen morgen in huis - echt niet! Ik heb al verschillende items besteld en telkens is er een andere excuus waarom ze het niet halen. Mijn conclusie: prima als je hier besteld maar je zult minimaal 2 dagen moeten wachten voor je spullen.