Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Harry 27-06-2020

De bestelling werd op een ander adres afgeleverd. Tijdig ontdekt achter aan gebeld maar ze konden niks meer doen op. Eerst zit je al 3 kwartier te wachten op de klantenservice. Whatsapp kon ook maar daar is ook geen vlotte reactie op. Uiteindelijk konden ze al met al niks doen. Gelukkig kon ik zelf achter aan om mijn pakketje bij post NL op een ander locatie af te laten leveren en dan maar op halen. Bij Blokker is de mentaliteit jammer pech geld weg. Ik koop niks meer bij hun online. Product was wel goed maar systeem waar zij mee werken klote

Marga 27-06-2020

de levering ging super dat is echt geen probleem maar ventilator kwam kapot aan. Nu omgeruild in de winkel wat ook geen probleem was maar deze is ook kapot!!!

Sandra Jansen 26-06-2020

Netjes geholpen. Het ging om iets bestellen van Douwe Egberts. Medewerker heeft me een tip gegeven hoe ik dit het beste zo goedkoop mogelijk voor mezelf zou kunnen doen. Keurig.

Wels 26-06-2020

De Online bestelling (10 borden) kon niet geleverd worden (Maar 6 aanwezig) dus kreeg deel geld terug. Geen mail/tel of je een deel v servies wil. In de winkel gevraagd of ik aan deze borden nog kon komen. Ik moest daar mijn bestelling ophalen. Bleek dat we wel in een ander filiaal de borden konden krijgen. Schaaltjes (10) kwamen per Pakketpost naar filiaal en borden kwamen uit filiaal zelf. Ik neem aan dat je als winkel wilt verkopen..? Nu naar ander filiaal gereden (Extra Reiskosten) om toch 10 dezelfde borden te hebben. Zeer slechte service!! Wie koopt er een half servies? Tip: intern goederen versturen om bestelling compleet te maken.

Scheepvaart 26-06-2020

Hier ontvang je nog service en kwaliteit, vlotte en nette bezorging.
Zijn er problemen, ook deze worden correct opgelost.

Fam. Ton 26-06-2020

Fijne, duidelijke site. Levering volgende dag. Goede prijs/kwaliteit. Zeer klant vriendeliijk, duidelijke uitleg bij telefonisch contact. Al jaren De Winkel voor al onze huishoudelijke aankopen.

Kim 26-06-2020

Product volgens website bij meerdere filialen (ruim) op voorraad. (De volgende dag af te halen). Besteld en betaald. Vervolgens komt bericht dat het product niet beschikbaar is. Pas na vier dagen wordt het geld terug betaald. E-mail gestuurd. Geen reactie ontvangen.

Rianne_vT 26-06-2020

veel keus, snelle levering, retouren worden netjes afgehandeld, goede communicatie, overzichtelijke website

loes 26-06-2020

ben prima tevreden vlotte afhandeling van mijn bestelling, ik kan Blokker aanbevelen

Marion 26-06-2020

Ontzettend slecht. Er was blijkbaar storing waardoor mijn bestelling 8 dagen duurde ipv 2. Vervolgens komt de bestelling binnen, onze brabantia prullenbak, dit r een gigantische deuk in, het was zelfs in de doos van brabantia alleen verpakt geen andere doos eromheen! Vervolgens klantenservice is echt slecht, ik had aan dat het artikel beschadigd binnen is gekomen en dat ik het retour wilde doen. Eerst moest ik maar naar de winkel met zo een gigantisch ding, terwijl bij een bedrag hoger dan 129 euro ofzo je niet eens retouren kan brengen! Vervolgens zei ik dat het pakket retour zou sturen werd er gezegd; dat kunt u doen, ik hoop dat alles goed gaat. Ik koos voor e blokker omdat ik het deze winkel ook eens gunde.. ik moet nog maar zien of dit allemaal goed komt met retour sturen. Nee ik zou hier niets meer aankopen!

Irene 26-06-2020

Goede prijs, snelle levering en een goed product. Ben erg tevreden over de bestelling.

L. Korf 26-06-2020

Mijn bestelling is keurig en op de afgesproken datum geleverd. Alles was netjes verpakt.

Raymonde Scholl 26-06-2020

Vroeger in de winkel was het al vaak zo dat als je wat wilde kopen dat het niet op voorraad was en dat ze het moesten bestellen. Nu online ook weer hetzelfde verhaal. Ze maken reclame voor BK pannen, ik bestel er 2, en ja hoor niet leverbaar. Sorry, maar dit was toch echt de laatste keer dat ik hier wat gekocht heb.

Yvon 26-06-2020

Ik houd vooral van het concept Blokker. Super goed oventje online gekocht , welke ik paar uur later op kon halen in de winkel. In de winkel zelf oke geholpen maar was qua personeel onderbezet . Rommelig , lange rij, maar enorm blij met mijn aankoop voor heel zachte prijs !

Andre Treiber 26-06-2020

Slechte service,bereikbaarheid klantenservice. Na 3 uur aan de telefoon niemand kunnen bereiken. Via whatsapp en facebookkrijg je soms antwoord maar in algemeen duurt alles veel te lang.

Meint van Kuiken 26-06-2020

Ontvangst artikel rolstoel prima. Er ontbraken twee bevestigen voor een stok. Driemaal een halfuur lang proberen te bellen maar werd steeds medegedeeld dat er een wachtrij was.Niet gelukt dus.Hoe kom ik nu aan de twee steunen
Vandaar deze motivatie. Slecht service

Grada van Dijk 26-06-2020

Ik heb mijn soda streaker de ene dag besteld en de volgende dag al ontvangen. Ben er blij mee.

Grada van Dijk 26-06-2020

Han de Kroon 26-06-2020

Uitgebreid aanbod tegen scherpe prijzen en een snelle levering van het bestelde artikel.
Bovendien geen extra kosten voor levering, ook voor kleine bedragen

B 26-06-2020

Helaas hebben we een slechte ervaring gehad met een bestelling via Blokker.nl. We hadden op maandag een kado besteld via de website (een Soda Stream). Aansluitend bleef het lang stil en kwam er ook geen mail over bezorging of eventuele vertraging van de verzending. Na zelf contact te hebben gehad via de mail met de klantenservice, kwam hierop ook geen reactie. Uiteindelijk kwam het kado pas zaterdagavond binnen. Dit was te laat, want het feest was zaterdagochtend. We hebben de Soda Stream uiteindelijk nog elders moeten kopen in een winkel en de Soda stream van Blokker.nl weer moeten terugbrengen. Jammer, denk je even makkelijk via de website wat te bestellen, heb je er extra werk van en gedoe. Voortaan bestellen we via een andere webshop of gaan we naar een winkel.

Leny 26-06-2020

Vlotte levering was er eerder dan gemeld en een voordelige prijs .
Ben zeer te vreden ga dit aan andere aanbevele

R 26-06-2020

Dit is als opbouwend kritiek bedoeld
Bij mijn bestelling zeiden ze dat ik 1 a 2 dagen levering had maar dat werd een week
Ook werd mijn levering niet thuis bezorgd op het tijdstip wat ze zeiden
Ik was nl wel thuis maar ze hebben te vroeg geleverd bij een bakkerij tegenover
Beetje teleurgesteld om eerlijk te zijn
Dat neemt niet weg dat ik heus nog wel bij blokker bestellen zal hoor

Frits 25-06-2020

Plafond ventilator gekocht van Bestron.
s Avonds besteld volgende ochtend al bezorgd! Met prima beschrijving erbij.
Monteren gaat redelijk snel, in hoogste stand was er wat onbalans door even de vinnen wat op te meten vanaf het plafond bleek er een wat lager te zitten, wat bij buigen en het was oké.
Goed product en goede levering

Westdorp 25-06-2020

Goede communicatie en snelle levering van het product. Voor herhaling vatbaar.

Lot 25-06-2020

Het wasrek dat ik online besteld heb bij Blokker was niet ingepakt en daardoor onbeschermd tijdens het transport door postnl. Het was daardoor kapot/verbogen toen het werd afgeleverd. Uiteindelijk ondanks online bestelling, veel gedoe en tijd kwijt omdat ik nu alsnog met het rek naar de winkel moest om het om te ruilen voor een onbeschadigd exemplaar.