Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Amsterene 16-01-2020

De volgende dag in huis gekregen dus de belofte waar gemaakt en goed verpakt. Een heel mooi product.

Dominique Ewald 16-01-2020

Slechte service! Er ontbrak een onderdeel bij hetgeen ik besteld had en men wil dat niet nasturen. Moet ik zelf maar langs een blokkerwinkel en het daar gaan proberen te krijgen. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. En dit is al mijn tweede slechte ervaring na een online bestelling. Voor mij geen Blokker meer!!

A. de Vries 16-01-2020

Wilde mijn DE bonnen inleveren voor koffiezetapparaat, was precies wat ik zocht en de betaling met bonnen verliep online supergoed.

Via online bestelling ons product gekregen 15-01-2020

Product wat wij gekocht hebben was makkelijk te vinden, op de site! Bezorging was de volgende dag. Track and trace liet ons de bezorgtijd zien. Product was keurig verpakt en kwam in goede staat bij ons thuis. Hulde voor Blokker!!

Els van Daalen 15-01-2020

Ik vond het erg gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. zelfs mijn kadobonnen kon ik goed verwerken.
Toch ga ik liever iets in de winkel kopen. Helaas was daar geen voorraad aanwezig.

A 15-01-2020

De website is prima, ook volop keuze......maar als er iets mis gaat (in mijn geval een beschadiging van het bestelde artikel), dan is het een DRAMA om het weer in orde gemaakt te krijgen. De service afdeling verdient een dikke 0!!! Beloftes die keer op keer niet nagekomen worden, steeds moet ik ZELF contact opnemen omdat er niets wordt gedaan met mijn klacht. Het liefst heb ik mijn geld terug om in een andere winkel mijn artikel te gaan kopen en NOOIT meer gebruik te maken van Blokker! Al weken bezig om het in orde te krijgen, misschien dat het ooit nog goed komt???

Marianne 15-01-2020

Heb al diverse keren on line artikelen bij Blokker besteld. Ze verkopen alleen kwaliteitsprodukten. De bezorging verliep volgens afspraak. Ben zeer tevreden. Zal zeker in de toekomst weer bestellen. Hoop dat Blokker nog lang zal bestaan.

Leen 15-01-2020

Service was prima en snel. Alleen ben ik niet goed geinformeerd over het gratis pakket t.w.v. 50 euro dat bij de Senseo geleverd zou worden. Dat heb ik bij onze plaatselijke Blokkerwinkel na moeten vragen.

Anoniem 15-01-2020

Ik ben erg tevreden over de website van Blokker en de gemakkelijkheid waarmee ik kon bestellen. De bestelling werd snel en goed geleverd.

Coby Berkhout 14-01-2020

Een air freyer gekocht,maar bracht hem terug ,omdat ik hem moeilijk open kreeg {artrose}
Juffrouw ik wil deze graag terug geven.O,ja wat mankeert eraan ?Niets hij werkt perfect en ik heb hem een paar keer gebruikt.
Dan kan hij niet terug,ik wijs op het bord dertig dagen terug garantie, niet voor gebruikte artikelen .Dan kan ik toch ook niet weten dat ik hem niet open krijg.
Het werd een afschuwelijke situatie nog een verkoopster erbij, ik heb het apparaat laten staan ben de winkel uit gelopen en heb gezegd ik schrijf wel een stukje op Facebook dat was verkeerd van mij .Dat is chantage ik ben weggelopen.
Thuis gekomen heb ik klantenservice gebeld ,en die heeft een tegoed bon in orde gemaakt.
Ik heb er een paar dagen overheen laten gaan en ben een koekenpan en inzetmandje voor de air freyer gaan kopen de verkoopster had niet in de gaten dat ik het was, tot ik moest afrekenen ik zei dat er een tegoed bon lag van mij.
Toen begon het circus weer op nieuw, de kassabon die zat in de doos nou die had ze niet meer,dan kon ze het niet doen.Ik heb toen mijn betaling laten zien laten zien op de telefoon en onder veel commentaar,heeft ze het in orde gemaakt met tot twee keer aan toe de mededeling dat ik niet meer in de winkel hoefde te komen en maar naar het oude dorp moest gaan .Dit is mijn ervaring met Blokker Oostermeent
Toen ik wegliep en gedag zei werd er iets achter mijn rug gezegd wat niet voor herhaling vatbaar is.

Willem 14-01-2020

Producten snel en duidelijk te vinden online, prima prijs, goed product en een snelle levering. Allemaal piekfijn in orde.

Jorry 14-01-2020

Gemakkelijk om te bestellen op de site, snelle levering en was ook nog eens de goedkoopste. Snel thuis bezorgd en dit was ook gratis.

Tamara steen 14-01-2020

Breed assortiment en online goede service.
Ons bestelde aperaat een Senseo switch was snel en netjes bezorgt .
Toppie
Dit bedrijf is een. Aan rader en goede prijs kwaliteit verhouding

Cristy 14-01-2020

Zeer overzichtelijke shop, met een groot en breed aanbod en aantrekkelijke aanbiedingen. De bestelling kwam keurig op tijd en onbeschadigd binnen.

Jurriaan 13-01-2020

Een order gedaan die ik daarna direct wilde annuleren nadat bleek dat de aanbieding eigenlijk helemaal geen aanbieding was. Die annulering kon na een lange wachttijd aan de telefoon niet geannuleerd worden, maar ik kreeg wel een advies om het in de postnl app te annuleren, wat ook al niet mogelijk bleek. Dus maar aan de deur geweigerd, waarna ik niets meer venomen heb en na een week nog niet mijn geld heb teruggekregen of enige duidelijkheid wanneer dat zal gebeuren.

B. Vellinga 13-01-2020

Prima snelle levering, alleen was de grootte anders dan wij verwachten. Dus retourzending. Daarna keurig afgehandeld. Dus een 10

Els Leijs 13-01-2020

Ik koos voor blokker omdat ik twee artikelen wilde hebben, waarvan een er niet in onze winkel aanwezig was. Minpunten: een artikel werd aangegeven als "nog 5 in voorraad". Ik heb beide artikelen afgerekend. Nadat de transactie was afgerond, kreeg ik een mail dat dit artikel toch niet geleverd kon worden en dat het bedrag zou worden teruggestort. Dit moet ik kennelijk zelf in de gaten houden, want ik heb geen mail gekregen dat dit gebeurd was. Het artikel wat ik wel kreeg zat in een belachelijk grote doos met plastic opvulling.

Loskop 13-01-2020

Assortiment is uitgebreid. Snelheid en communicatie waren ook prima. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Frank 12-01-2020

In de actieperiode tot twee keer toe iets besteld uit de voorraad van een winkel. Tot twee keer toe afgescheept met een technische storing dat de voorraad niet actueel is en de producten niet op voorraad zijn. Wel twee keer vooruit betaald! Graag de optie van betaling achteraf aanbieden en de logistieke ICT op orde brengen.

Gerda Frans 12-01-2020

Levering van goederen is prima maar afhandeling van retouren en terugstorten geld duurt veel te lang. In ons geval heeft het bijna 6 weken geduurd terwijl we direct het product retour hebben gestuurd.

Anneke 12-01-2020

Geen bezorgkosten. Niet elke winkel heeft hetgeen ik wilde hebben, maar was was makkelijk om via de website te bestellen en bij de dichtsbijzijnde winkel op te halen.

Liesbeth 12-01-2020

De Tefal wadjang die ik besteld heb eerst in de winkel bekeken, daar was hij 2 euro duurder dan op de website en bovendien zag de verpakking er niet uit om als cadeau te geven. Duidelijke website en een vlotte levering.

ewilliams 12-01-2020

Niet alle betaal mogelijkheden werken op de website.
Verplicht vooraf betalen ook als je wil afhalen in de winkel
Levertijd was langer dan belooft

Rudolf Bouwman 12-01-2020

Op internet besteld en de volgende dag in de winkel in het dorp opgehaald; sneller en beter kan niet denk ik.

Leppers 11-01-2020

Prima site, bestellen ging goed. Levering veranderde drie keer , was iets minder.