Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Petra 20-05-2020

Snelle service. Bij afhalen in winkel vriendelijke bediening. Zaak ziet er netjes en overzichtelijk uit.

Saskia 20-05-2020

Handig dat je online je spullen kan reserveren en je niet alles zelf bij elkaar moet zoeken in de winkel.
Nadeel, onduidelijkheid wanneer iets klaar ligt. Op zaterdag besteld, verwachtte op zondag te kunnen ophalen, kreeg maandag avond bericht dat het klaar lag

Jurgen van Dam 20-05-2020

Door corona bestelling online gedaan
Een droograck die in de aanbieding was en niet op voorraad in mijn dichtstbijzijnde winkel
Besteld en naar mijn winkel laten sturen
Ipv melding dat het geregeld was werd de order gecanceld
Heel slecht

Frans Kuiper 20-05-2020

Goede prijs voor betrouwbare producten.
Online levering is snel en gemakkelijk.

Agnes 20-05-2020

Lekker makkelijk bestellen en 2 dgn. Later ophalen in de winkel bij mij in het dorp,
Makkelijker kan gewoon niet!!

Leon 20-05-2020

De bezorging was niet zoals het stond beschreven op de internetpagina. 1a 2 werkdagen indien het pakketje wordt opgehaald in een winkel, 3 tot 5 dagen indien thuis bezorgt. Het kado voor moederdag werd helaas niet op tijd geleverd in de winkel.
De winkel heeft heeft zijn best gedaan maar is afhankelijk van de leveringen van het magazijn

Evita 20-05-2020

De levering kwam snel. Goed dat een pakket dertig dagen in de winkel kan blijven liggen als je iets besteld heb.

Daisy en Piet 20-05-2020

Bestelling online. Zelfde dag nog melding vanuit "mijn" winkel, dat het artikel kon worden opgehaald. Super.

Marlies N 20-05-2020

Blokker heeft een breed aanbod qua producten, goede kwaliteit, snelle levering en goede service.

Carlo 20-05-2020

Product goed beschreven en specificaties duidelijk aangegeven. Verder was de bezorging ook redelijk snel

Leo 20-05-2020

Ik had een bakplaat nodig en Blokker heeft een overzichtelijke en ruime keuze en is scherp geprijsd. Ben heel tevreden met het product, de kwaliteit is prima. Het werd ook keurig op tijd geleverd, dus niets op aan te merken.

Ronald 20-05-2020

Heldere informatie op de website. Scherp geprijsd. Levering conform prognose.

Erica 20-05-2020

De bestelling en site is prima, alleen zat er 1 week tussen de levering. Het waren 2 pakketten en bij levering 1 was het niet duidelijk wanneer levering 2 zou komen. Na 20 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat het na 2 dagen vanaf het telefoontje geleverd zou worden,dat bleken er 3. Zou fijn zijn geweest als er gecorrespondeerd zou zijn geweest, had ik niet hoeven bellen enz.

Mus 20-05-2020

Duurt veel te lang voordat je de bestelling binnen hebt. Het verjaardagscadeau van mijn zoontje al twee dagen weken geleden besteld en hij is er nog niet... ook geen informatie tussendoor.

Cabe 20-05-2020

Goede service vriendelijk personeel
Ook wat ik besteld had was al na twee uur af te halen.

Aditya 20-05-2020

Very good service and on-time delivery. Product was available online, ordered it and it was delivered in the store of my choice.

Ugur Yilmaz 20-05-2020

Voorraad op site klopt niet

Ik ontving een mail dat een product van de bestelling niet op voorraad was, terwijl ik via de site er nog prima 9999 stuks kon bestellen, zelfs de dagen na erna.

Vervolgens kreeg ik een mail dat ik het bedrag van het product wat niet op voorraad was krijg teruggestort binnen 10 werkdagen. Op mijn mails werd niet gereageerd, ook het verzoek tot annuleren van de bestelling werd niet behandeld of op gereageerd.

Thea 20-05-2020

De eigenaren en het personeel staan altijd voor je klaar.
Ze geven goede service en zijn heel vriendelijk.
In deze Corona tijd doen ze zo goed mogelijk hun best om het winkelen zo veilig mogelijk te houden.

Wb 20-05-2020

Ik heb blokker 5 dagen lang geprobeerd te bereiken, maar ze zijn onbereikbaar. Toen ik belde moest ik 40 minuten wachten. Eenmaal opgenomen hingen ze op. Via de whatsapp reageerde ze en lieten ze me vervolgens 4 dagen wachten.

Poetsjuf 19-05-2020

Het was mijn eerste online bestelling bij Blokker. Ik heb bij Blokker een aantal schoonmaakhulpmiddelen, onder andere een vloerwisser en raamwisser, besteld. Nadat ik ontdekte dat één artikel niet geleverd was, heb ik Blokker gebeld; het voicemail bericht meldde dat ik 30 minuten wachttijd had. Omdat ik daar niet op kon wachten, heb ik gemaild. Na 7 dagen heb ik nog steeds geen reactie van Blokker ontvangen.
Ik vind dat de klantvriendelijkheid bij Blokker ver te zoeken is, en zal daarom in de toekomst zeker geen bestelling meer plaatsen bij Blokker.

Sara 19-05-2020

Levering was precies op tijd en perfect. Ik ga altijd naar deze winkel want de service is altijd goed en vriendelijk.

Angy 19-05-2020

Heel veel keuze. Makkelijk te zoeken. Duidelijke site en bestelmogelijkheid. Bestelproces gaat heel gemakkelijk.

Ger 19-05-2020

Het product werd netjes snel bezorgt zat goed verpakt en is makkelijk in gebruik met duidelijke beschrijving

Egbers 19-05-2020

Wij vinden de Blokker in Oosterbeek geweldig! Enorme service! Meerdere malen iets moeten retour brengen en dat is nooit een probleem. We worden altijd erg goed geholpen!

joco 19-05-2020

Blokker heeft heel veel in huis. De website is overzichtelijk enne...heel mooie prijzen. Vaak zit Blokker net onder de prijs van andere shops. Enne...makkelijk af te halen i9n de winkel: je hoeft er niet voor thuis te blijven.