Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Danielle 10-04-2020

Had negen schoenen boxen besteld, bij levering, was 1 lipje bij een box afgebroken. Kreeg drie nieuwe geleverd (gaan per drie) en mocht de andere gewoon houden.

Nathalie 10-04-2020

Ondanks de online drukte ivm Corona toch op tijd compleet geleverd. Voordelige prijzen, goed verpakt.

Mevr. den Engelsen 10-04-2020

Order 61433432: 30/3 besteld en betaald!!! Daarna niets meer van Blokker gehoord. Zelf gebeld om info, daarna gemaild nog steeds geen reactie . Gisteren weer gebeld, na lang wachten bleek er iets niet in orde te zijn, geen excuses, of poging om order te versnellen. Heb verzocht om geld terug te boeken, zodat ik bij een ander kan bestellen. Jammer dat jullie totaal niet communiceren. Kijk maar in mijn order daar geven jullie 1a2 werkdagen levertijd aan.

De Egelantier Geleen 10-04-2020

Ik heb het product online besteld met als aflever adres de winkel op de Egelantier in Geleen. Uitgebreid en duidelijke informatie ontvangen omtrent de verzending. Vriendelijke en behulpzame medewerkster ter plekke en het is een mooie en vooral overzichtelijke winkel. Ik was niet bekend met deze locatie. Ga normaliter naar de winkel op de markt in Geleen.

Lei 10-04-2020

Op de site stond: Vandaag voor .... besteld, morgen in huis. Nou ik heb voor xxxx besteld, maar de bestelling was later in huis. Tja, en dan zegt men, dat komt door de corona-crisis. Nou die was er ook toen ik bestelde. Ben dan gewoon eerlijk en haal die melding weg tijdens de crisis en zeg dat het langer duur, meteen bij bestellen.

Margot van Hedel 09-04-2020

Makkelijk te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de levering.

Joop 09-04-2020

Was een leuke dag aanbieding en omdat die niet in voorraad was in de winkel hem besteld via de site en in de winkel laten bezorgen.

Joke 09-04-2020

Via de website heb ik een goede keuze kunnen maken. En de bestelling werd op tijd afgeleverd.

yvonne 09-04-2020

Ik vind de webwinkel zeer overzichtelijk; er is veel keus. Snelle levering.

Wijnand 09-04-2020

Al vele malen bij blokker besteld,makkelijk en vlotte levering.Ook bij afhalen in de winkel,prima geregeld.

EvN 09-04-2020

Duidelijke mail na betaling/ bestelling. Na bezorging bij de winkel door PostNL blijkt de winkel gesloten te zijn al meer als een week ivm corona. Telefoon van de winkel wordt niet opgenomen, dus algemene nummer maar gebeld. Bij die medewerkers is niks bekend over dat de winkel gesloten is en ze beloven de bestelling naar ons huis te verzenden. Uiteindelijk hebben we hierdoor nog 4 werkdagen (totaal 6 dagen) extra op onze bestelling moeten wachten.

Arianne 09-04-2020

Gebruiksvriendelijke site, bestellen was eenvoudig. Product werd snel geleverd

Bestelling Tineke Bruggeman Boiten 09-04-2020

Shop heeft ruime keus, helaas was onze pedaalemmer beschadigd, maar we hebben het teruggestuurd en hopen een nieuwe te krijgen binnenkort.
Op zich was service prima

Klant 09-04-2020

Duidelijke website. Ruime keuze. Goede kwaliteit tegen aantrekkelijke prijs. En de volgende dag geleverd.

Pascal 09-04-2020

Prima website, perfect en netjes geleverd.
Alleen jammer van de lading flyers en reclame brieven die je in je pakket krijgt, ben ik niet echt een fan van. Zeker niet als het in een misleidende envelop zit, dacht dat het iets belangrijks was.

Ingen 09-04-2020

Gebruiksvriendelijke site waar het gemakkelijk zoeken is. Product snel gevonden, besteld en levering prima!

Gert 09-04-2020

Prima ervaring zoals gebruikelijk. Door corona wel langere levertijd helaas.

Joleen 09-04-2020

Het shoppen online ging heel goed. Het afhalen ook.
Wat ik jammer vind is dat ik het product heb teruggebracht (het beviel niet) en dat ik het aankoopbedrag contant terug kreeg. Dat vind ik normaal gesproken al heel vervelend, maar nu des te vervelender vanwege alle coronamaatregelen.

Stienie 09-04-2020

Het bestellen ging vlot en makkelijk, ik moest een paar dagen wachten op het product. Dit had waarschijnlijk ook te maken met de drukte bij bezorgbedrijven. Het product was zoals omschreven.

Laura 09-04-2020

Ik had n vraag de service was goed snel antwoord maar geholpen ben ik er niet mee

MvH 09-04-2020

Hadden precies wat ik nodig had! En het is goed bezorgd en op tijd. Ga zo door! Ik zou Blokker aanbevelen. Het vakje hieronder kan ik helaas niet aangekruist krijgen.

Marrie van der kooi 09-04-2020

Snelle levering,ondanks deze moeilijke tijd van werken voor iedereen met de corona toestanden.

Aska 09-04-2020

Goed ingepakt, goede snelle levering , de bestelling was naar mijn verwachtingen !

Peter Tiel Groenestege 09-04-2020

Geachte Lezer, ik denk niet de het aan Blokker ligt, maar mijn bestelling zou op drie verschillende date op een bepaalde tijd bezorgd worden, maar het laatste moment werd het elke keer gewijzigd naar een andere datum. de laatste keer zou het bij Blokker afgeleverd in het winkelcentrum Rompertpassege tussen half 12 en drie uur, ik ben daar naar toe gegaan en men had niets ontvangen. Later op de dag kreeg ik een bericht dat ik het de volgende dag op een postdepo op kon komen halen.

Ells 09-04-2020

Had contact met Klantenservice. Dacht dat er iets was misgegaan. Vriendelijk, correct en persoonlijk. Pakje was op de afgesproken tijd in de winkel, waar men altijd probeert de klant van dienst te zijn. Nu bijvoorbeeld door het product zonder de gigadoos mee te geven.
Het geheel was weer een prettige ervaring met Blokker.