Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Paul 02-05-2020

Precies zoals een webshop moet werken. Duidelijke productinformatie en het koop- en betaalproces was duidelijk en verliep probleemloos.

Peter 02-05-2020

Prima webshop en goede prijs kwaliteit.
Alleen bezorging aantal dagen op zich laten wachten.

Frenske 02-05-2020

De online winkel biedt artikelen aan die niet in de fysieke winkel passen, mooie oplossing.

Wasmand 02-05-2020

Het duurt een paar dagen voordat de bestelling verwerkt word bij blokker terwijl andere bedrijven het dezelfde dag verzenden. In de mail wordt wel gesproken over mogelijke vertraging maar wordt ook meteen aangegeven dat het artikel op dag x zal komen terwijl hij op dag x nog niet eens door blokker verzonden is. Het is aan te raden om de consument ook beter op de hoogte te houden van de status van het bestelde artikel.

Michiel 02-05-2020

Bezorging van tandenborstelopzetstuk duurt bijna een week. In de tussentijd geen communicatie hierover. Kan beter.

C. de van der Schueren 02-05-2020

Niet gekregen wat ik had besteld. Gemeld. Echter geen enkele reactie meer ontvangen. Ook geen bevestiging van de foutieve bestelling.

piet 01-05-2020

Het is overzichtelijk en de artikelen zijn makkelijk te vinden en te bestellen. En wat belangrijk is niet duur.

Fatboy 01-05-2020

Het is een prima winkel zowel de winkel als de webshop. Zij hebben producten, met een goede prijs/kwaliteit. De service is ook goed.

U martens 01-05-2020

Makkelijk overzicht in de shop goede artikelen perfecte kwaliteiten fijne en perfecte bezorging

Marten 01-05-2020

Snelle levering, precies wat besteld was.
Helemaal niets op aan te merken, aanrader

Henk 01-05-2020

Vlotte afwerking van de order. Uiteindelijk voldeed deze niet geheel aan de beschrijving. Ook retour zending werd prima afgewerkt.

Diana Keesman 01-05-2020

Eerste slechte ervaring met online bestellen bij Blokker.
Kreeg twee kromme koekenpannen los in veel te grote doos opgestuurd. Zonder retourformulier.
Gelukkig werd het in de winkel prima opgelost met twee nieuwe pannen. Maar toch teleurgesteld.

Rogier 010 01-05-2020

Mooie aanbieding op blokker.nl gezien en afgerekend. Levertijd was wel iets langer dan beloofd, maar dat is begrijpelijk gezien de drukte (corona lockdown tijd). Netjes verpakt en geleverd.

janny 01-05-2020

heel tevreden online besteld de bezorging heel snel hier zit een tevreden klant

Alma 01-05-2020

Prima ervaring, niets op of aan te merken. Alles liep zoals gepland. Je wordt goed geïnformeerd, zelfs als je je artikel al hebt afgehaald. Top!

Czon 01-05-2020

Duidelijke site. Goede zoekmogelijkheden. Ruime keuze in diverse prijsklassen. Levering binnen de verwachte tijd.

Richard 01-05-2020

Ze doen wat ze beloven, snelle, goede afwikkeling.
Goede service. Aanbevolen

- 01-05-2020

Een mail ontvangen dat de bestelling geleverd zou zijn, waarvan bij aankomst in de winkel maar 1 artikel op voorraad. Niet duidelijk vermeld dat er maar 1 artikel geleverd zou zijn. Volgende dag een zelfde mail dat er een artikel geleverd zou zijn en dat was dus de tweede.
Er staat niet duidelijk vermeld dat het om 1 artikel gaat en in meerdere verzendingen, daarvoor koop je niet in 1 order.

Roos 01-05-2020

De levering was mooi op tijd en de communicatie daarover duidelijk. De vrouw in de winkel leek het wat ingewikkeld te vinden een pakketje voor mij te bestellen dat niet meer in de winkel aanwezig was. Toen heb ik het zelf maar online gedaan. Jammer dat een pakket van 39,95 niet gratis thuis bezorgd wordt, zeker in coronatijd. Dit kostte me weer een extra ritje naar de winkel.

M.S. - Amsterdam 01-05-2020

Overzichtelijke website, goede prijs en gemakkelijk ophalen in de winkel. Heldere communicatie m.b.t. levering.

Dini Kortland 01-05-2020

Produkt was snel aanwezig en kon ik ophalen inde winkel bij de kassa.
Alles correct.

Dirk Sr. 01-05-2020

we zijn enorm enthousiast, dat we zo snel precies via online konden bestellen, datgene dat wij zochten. En eraan toevoegend, de heel fijn zeer snelle bezorging waarvoor dank.

Michelle 01-05-2020

Artikelen zijn prima, service en personeel ook. Het zou wel prettig zijn als er meer van het assortiment in de winkel aanwezig zouden zijn. Nu heb ik meermaals 'misgegrepen' en het als nog (soms wel en soms niet bij Blokker) online gekocht. Koopervaring online bij Blokker is prima het was snel in de winkel en prettig om de keuze te hebben om het af te halen of thuis te laten bezorgen.

R.A. Scheers 01-05-2020

Geweldige shop. Vandaag besteld en morgen de goederen netjes op het woonadres afgeleverd. Wij hebben een Herman den Blijker pannenset gekocht. Product degelijk verpakt. Volgende keer absoluut weer via de website kopen.

Trioen Hugo 01-05-2020

Altijd klant geweest hier in winkel te Sint Kruis, wegens de Covid 19 voor eerste maal via webwinkel aangekocht, we bestelden de keukenrobot (toch serieus volume verpakking) tot grote verwondering 's anderendaags geleverd amaai krijg daar maar een speld tussen er rest me enkel jullie te bedanken voor de vlotte afwerking en zie met spijt de winkel BLokker hier verdwijnen maar gelukkig de webwinkel blijft