Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Yvonne 28-06-2020

ik zocht een 2e koelkastje met vriesvak, ik vod er snel 1 bij Blokker voor een hele mooie prijs. Precies de goede maat, tafelmodel met groot vriesvak, perfect.
Gratis bezorging, 2 dagen later in huis, echt heel blij mee.

helena veldema 28-06-2020

de shop is prima ,klantvriendelijk en hetprodukten zag er mooi uit en is in orde

stro 28-06-2020

De online blokker was goed maar de winkel op de Rokade in Utrecht had geen voorraad van strijkijzers maar wel voldoende showmodellen. En dit was niet de 1e keer dat er iets niet op voorraad was. Blokker aanschrijven hierover is ook geen optie want je krijgt geen antwoord.

A Steenbergen 28-06-2020

Bestelling in 1 dag binnen, bestelling compleet en de info m.b.t. Track en Trace e.d. was helder en kloppend.

Stoter 28-06-2020

Kon in de winkel de slowcooker niet kopen.
Voor het eerst dus via internet besteld.
Prima het is verlopen zoals belooft.
Ga toch liever naar de winkel

Petra Grever 28-06-2020

Zeer duidelijk, overzichtelijk aangenaam in het overzicht wat je krijgt. Ook de mogelijkheid om de folder digitaal te bekijken, en volgens mij ook door te klikken naar het product.

Noortje 28-06-2020

Het retourneren in de winkel in Best ging afgelopen dinsdag moeizaam. Ik werd weggestuurd omdat ik geen fysieke factuur had, terwijl in de mail duidelijk vermeld stond dat een ordernummer voldoende was. Daar werd niet naar geluisterd, terwijl ik dit wel kon aantonen op mijn telefoon. Ik vond de houding van de medewerkster klantonvriendelijk.

luiaard 28-06-2020

Blokker heeft goede productomschrijvingen op de website en biedt snelle levering aan huis.

Carine 27-06-2020

Ik heb online spullen besteld en het bij Blokker Dordrecht Stadspolder laten bezorgen. Ik werd prima op de hoogte gehouden over de levering. Bij het filiaal dachten ze mee over hoe ik het pakket op de fiets mee kon nemen. Super!!

Serina 27-06-2020

Ik wilde wachten met de beoordeling, omdat ik een klacht heb en de mogelijkheid wil geven om dit netjes op te lossen, maar helaas via email of chat geen reactie meer.....

Klacht: ik heb mijn bestelling tot op de dag van vandaag nog NIET ontvangen. In eerste instantie bleek er een storing te zijn met mijn bestelling, nadat ik hier zelf naar gevraagd had. Product is uiteindelijk na 5 dagen "verwerkt" en zou geleverd worden. Email met track en trace informatie ontvangen. Pakket zou geleverd zijn, maar niet bij mij. Nog een dag afgewacht, buren nagevraagd. Pakket is kwijt.

Geld is betaald, maar geen bestelling geleverd gekregen en vanuit de chat (waar hiervoor heel snel op gereageerd werd) krijg ik nu ook geen reactie meer van......

Jammer ik hoop via deze weg dan wel iets te vernemen. Anders hang ik z.s.m. aan de telefoon om dit uit te laten zoeken.

W. Jansen 27-06-2020

Voor mij een vertrouwd adres. Snelle en goede afhandeling. Levert nooit problemen op.

Ria W 27-06-2020

Gebruikersvriendelijke site en snelle service .Makkelijk bestellen ,en komen de afspraken na. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat dit genoeg karakters zijn ??????????????
Minimaal 75 karakters ,wie verzint dit ??

Leny 27-06-2020

Bestelde artikelen eerst betaald en daarna niet voorradig. dan moet je wachten tot je geld terug komt. erg omslachtig

Rhp 27-06-2020

Na twee weken nog geen bestelling binnen!!! Echt schandalig. Bestellingen direct uit China komen verdorie sneller binnen. Echt de laatste keer dat ik deze website gebruik. En het vreemde is dat de winkel waar ik het pakketje zou ophalen het product gewoon ruim op voorraad heeft.... misschien tijd voor een werkend logistiek systeem bij Blokker.nl ???

Ellen 27-06-2020

Ik wilde online een SodaStreamer kopen, de prijs bij Blokker beviel me. Na twee dagen kreeg ik een mail dat de SodaStreamer niet leverbaar was. Ik had natuurlijk al wel betaald. Waarom stond dan niet gewoon op de site dat hij uitverkocht was?
Ik probeerde de klantenservice te bellen. Een bandje, met daarop een onprofessionele stem, sprak de boodschap: "U wordt binnen 30 minuten te woord gestaan". Denk je dat ik daar op ga wachten? Mijn geld heb ik inmiddels terug, maar dat is eens maar nooit meer!

Henrike 27-06-2020

Ik had op maandagmiddag een online bestelling gedaan. Deze zou de volgende dag worden bezorgd. Tot het weekend Niets meer gehoord van jullie. Wij waren een weekendje weg en ik krijg op zondag een mail dat mijn bestelling onderweg is. Kom ik thuis, is het pakket op zaterdag bij de buren bezorgd 🧐. Wel blij met de bestelling, maar de communicatie kan wel wat beter.

Victor 27-06-2020

Blokker heeft een prettige site, met behulp waarvan je heel gemakkelijk een aankoop online kunt doen! Bevalt een product niet, dan kun je het heel eenvoudig gratis terugsturen.

Jan van Diepeningen 27-06-2020

Nette aanbieding van BK koekenpannen, maar winkelvoorraad was snel weg. Via de Blokker website besteld en de koekenpannen werden zeer snel verstuurd naar de winkel. Een tevreden klant.

Mlous 27-06-2020

redelijk snel geleverd ondanks vertragingen rondom corona. Helaas wel een tweedehands toestel in doos, dus uiteindelijk in fysieke winkel gaan ruilen.

Laura 27-06-2020

Ik heb producten besteld, later kreeg ik een mail dat deze toch niet op voorraad waren. Inmiddels heb ik mijn geld nog steeds niet terug.

Hans 27-06-2020

Op de site wordt vermeld dat nog meerdere artikelen aanwezig zijn. Bestelling geplaatst, betaald en hopen op levering in winkel zoals aangegeven.
In plaats daarvan de volgende dag kille mededeling artikel is niet leverbaar. Via site geen verdere informatie, dan maar bellen. De verwachte wachttijd meer dan 30 minuten. Informatie in de winkel m.b.t. zelfde artikel is weer geheel anders!!
Vervolgens een volle week wachten op terugstorting van het betaalde bedrag!!
In één woord WAARDELOOS, vooral zo doorgaan.
Ik ga wel naar een echte winkel!!
Daar word je niet alleen kundig geholpen, maar kun je het artikel ook gewoon meenemen.

Titia de Weerd 27-06-2020

Blokker filiaal Westwijkplein in Amstelveen, fantastische winkel. Keurig netjes en zeer vriendelijk personeel, service is geweldig.

Sneller kan haast niet 27-06-2020

bestelling om 14.00 uur gedaan , kon product al na 2 uur ophalen in de gekozen winkel,SUPER

Peet 27-06-2020

Waardeloos! Voorraadbeheer niet op orde, online bestelling deels geannuleerd, gebeld, niet hun probleem. Waardeloze klantenservice. Verschrikkelijk. Nooit meer!

Viola 27-06-2020

Het tosti-ijzer wat ik wilde hebben, zat niet in het assortiment van de Blokker winkel bij mij in de buurt. Toen heb ik het online besteld. Nadat ik het had besteld, kon ik het al de volgende dag in de winkel ophalen. Super fijn!