Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

nick 09-05-2020

2 weken wachten geen antwoorden, meerdere uren in wachtlijn staan, geen fatsoenlijk antwoord. pakket komt aan zonder track en trace of een email.

Ger 09-05-2020

Goedwerkende site, leuke aanbiedingen, ondanks de corona keurig op tijd geleverd

alie santen 09-05-2020

heel gemakkelijk met het bestellen en een supersnelle levering en erg goed aangekomen

Jacelien 09-05-2020

veel keus in waterkokers. leuke kunnen vinden en besteld. snelle en nette levering

Anneke 09-05-2020

levering prima en vertrouwd goede artikelen en een makkelijke folder . De prijs is ook prima.

C.M.Voogel 09-05-2020

Ik heb goede ervaringen met de winkels, maar ik wacht al enige weken op de door mij online bestelde wok.

Ilse 09-05-2020

Twee keer iets gekocht, twee keer geen goede ervaring. De eerste keer bestelde ik iets dat twee uur later in de winkel zou liggen, bleek niet zo. Bestelling was geannuleerd zonder dat ik daarover een bericht heb gehad. Andere keer bestelde ik via een andere verkoper op Blokker, bleek na een dag kapot, opgestuurd, na een maand nog steeds geen bericht van reparatie of vervanging.

Jsy Kay 09-05-2020

Op de site zie je de levertijd staan. Maar als je besteld hebt komt de melding pas dat het langer gaat duren. En het duurde echt lang voordat ik het binnen had.

Hans 09-05-2020

Propperig en krap. Met name in Coronatijd erg benauwd, wat nog weer eens verergerd wordt door de wijze waarop sommige mensen met de afstandsregel omgaan. Er moet meer gelet worden op de hoeveelheid mensen die binnen komt en mensen zouden dingen die ze in hun handen hebben genomen verplicht moeten kopen.

Shirley 09-05-2020

Gemakkelijk een keuze kunnen maken en bezorging/afhalen in de winkel ging ook helemaal zoals verwacht. Je bent sneller geholpen.

Peter 09-05-2020

Er wordt aangegeven dat iets voorradig is, maar deze blijkt helemaal niet leverbaar.
Daarbij wordt niet overlegt over een alternatief en moet je lang wachten op een terugbetaling...

Sacha 09-05-2020

Zeer slecht
Niet bereikbaar en nu na 11 dagen nog niets ontvangen.
Krijg ook niemand te pakken via telefoon of WhatsApp.
Heel vervelend en niet professioneel

Tobias 09-05-2020

Helft van de bestelling bleek niet leverbaar en werd geannuleerd. Voorraad op decwebsite klopt dus niet. Terugstorten van het deelbedrag duurde lang. Op mijn navraag mail werd niet gereageerd. Andere helft vd bestelling (keramiek kommetjes ) kwam gebroken binnen in de winkel, nog voor het openen ban de verpakking was duidelijk dat daarmee was gegooid. Retour sturen kon niet direct in de winkel maar er moest eerst een retour formulier worden geprint (thuis). Als de winkelmedewerker niet iets had verzonnen met ruilen met andere kommetjes uit de winkel, dan was de hele bestelling misgegaan.

Annemiek 09-05-2020

Ik bestelde en betaalde een artikel in de webshop en kreeg direct daarna een mail dat het niet leve naar was. Misleidend en zonde van mijn tijd

Elena 09-05-2020

Ronduit ontevreden! Op 28 april bestelling gedaan en nog steeds niet ontvangen op 9 mei. Ondanks maatregelen etc heb ik tot nu toe bij andere leveranciers alles binnen 3 dagen ontvangen. Ga ik zeker niet nog een keer doen.

Sonja 09-05-2020

Goed en overzichtelijke website. Je loopt snel door de bestelprocedure heen en op de aangegeven dag is mijn pakket bezorgd. Pakket was keurig verpakt in een doos die je goed kunt hergebruiken.

Jessica 09-05-2020

Produkt wat ik via de website besteld heb en in de winkel opgehaald. Bestelling ging prima en ophalen ook. Helaas bleek het produkt al gebruikt. Netjes mail gestuurd met foto's helaas nog steeds geen antwoord na 9 dagen

Fam. Berentsen 09-05-2020

Blokker kan bedt een prima winkel zijn, maar de bezorging is bedroevend.
Onze strijkplank werd pas ruim een week na de ipgegeven datum geleverd, en nog zwaar beschadigd ook.
Die moet dus weer retour.

Arnhem 08-05-2020

Nul reactie van klantenservice op Facebook
Telefonische wachttijd 30(!) minuten.
Al een week wachten op een tweede bestelling die op voorraad is (na een slecht verpakte kapotte set glazen te hebben ontvangen)

NOOIT MEER BLOKKER

P.J.van den Berg 08-05-2020

Deze Blokker is dicht in de buurt.Prettig geholpen .
Online besteld en in de winkel opgehaald.
Zo doende geen gedoe met pakjes bezorgen enz

Peter Bitter. 08-05-2020

De website voor online shoppen bij Blokker, is erg duidelijk, zeer gebruiksvriendelijk. Bestelde artikel snel geleverd (TRACK & TRACE) Artikel was perfect (Parasol) het online shoppen bij Blokker is een feest!!!

Sander 08-05-2020

Gewoon zeer tevreden..had ffies op internet gezocht en kwam bij Blokker uit voor de goedkoopste goede kwaliteit tuinstoelen..ben er zeer tevreden mee en ze zijn zeer sterk en solide..een aanrader dus..

Kenny 08-05-2020

Aankoop snel geleverd. Niet de goedkoopste maar kan ik wel de kadobon gebruiken

Jolanda Goedhart-Frank 08-05-2020

Wij hebben eigenlijk enkel vanwege de corona maatregel via de webshop gekocht. Normaal gaan wij liever naar de winkel. Daar kan je het product zien en voelen. Maar moet toegeven dat dit ook wel bevalt. Zeker vanwege de manier waarop Blokker het verzorgt. Netjes en goed verpakt. Dit maakt de noodzaak van de manier van kopen een stuk acceptabeler. Maar krijgen we de kans weer. Gaan we toch liever weer naar de winkel. Is tevens een uitje. En zo zie je nog een heleboel andere dingen die je dan misschien ook koopt! Beter voor Blokker. Toch😉!!

ans 08-05-2020

overzichtelijk, snelle levering. Bestelde materiaal voldeed meer dan de prijs/kwaliteit verhouding.