Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Peter 20-09-2020

Eerst naar de fysieke winkel geweest. We moeten het wel hebben volgens het systeem maar personeel kan het niet vinden. Artikel is gewoon te bestellen via Webshop. Dan dat maar doen. Na een uur krijg je de melding dat het niet meer te leveren is en dat je geld teruggestort gaat worden. Echter zijn we nu bijna 2 weken verder en is er nog steeds niets teruggestort.
Als je een mail kan sturen kan je ook direct terug storten dacht ik zo. Dat hoeft echt geen weken te duren.

Maaiart 20-09-2020

Handzame stofzuiger. Sterke zuigkracht wat te regelen is. Met het extra lange snoer trek je de stofzuiger door je hele huis, ideaal. De telescoopstang is heel handig voor moeilijk bereikbare plekken. Stofzuiger neemt weinig ruimte in. Kortom geweldig.

patricia 20-09-2020

Ik had een magnetron gekocht . met het uit de verpakking halen was deze erg beschadigt . Heb gelijk gebeld met blokker . ik kon deze direct terug sturen . wat ik de volgende dag ook deed. een nieuwe magnetron werd keurig paar dagen later geleverd en onbeschadigd

Sharon 20-09-2020

Overzichtelijk, goede prijzen en vlotte levering. Ik had mijn Brabantia prullenbak de volgende dag al binnen. Super blij mee!

Vught 20-09-2020

Op zondag besteld en al op maandag kon de bestelling in de winkel ophalen, prima service

Joe Nieuwstad 20-09-2020

Juistecomschrijving van het product, goede kleur ook weer gegeven en snelle levering.

Eco85 20-09-2020

Het online bestelsysteem is makkelijk in gebruik, en de betaling snel afgerond. Maar daarna, drama.

Ik zou het product in de winkel afhalen. Zondags besteld, en maandags zou ik het kunnen ophalen. Op woensdag nog niets vernomen dus maar even een belletje naar de klantenservice. De dame bij de klantenservice was vriendelijk maar had een niet heel geloofwaardig verhaal. De wachtrij duurde 15 min. Dit kan veel korter Blokker!

Het product heb ik in de middag opgehaald. Dame bij de winkel in Joure was vriendelijk en bood haar excuses aan.

May 19-09-2020

Nice functional product. It was as described and delivery on time as stated

Gast 19-09-2020

Artikel online besteld, blijkt niet leverbaar te zijn.
Terwijl op de website nog steeds beschikbaar ...

Floris 19-09-2020

Extreem slecht. Bestel online een rek en krijg een verroest exemplaar alsof het maanden buiten heeft gestaan. Terugsturen en geld terugkrijgen heel gedoe, kan niet in de winkel waar opgehaald.

Anoniem 19-09-2020

Bestelling geplaatst, week later nog niks binnen. Eerste keer dat ik belde werd geneld pakket is onderweg, tweede keer dat ik belde bleek dat dit niet het geval was en werf de bestelling nagestuurd. Dacht keurig. Kwam de bestelling 2 dagen later binnen was het de helft. Weer gebeld is een artikel niet meer leverbaar... ja nog wel bij een bedrijf dat via blokker verkoopt voor het dubbele.

Charlotte 19-09-2020

Ik wilde mij online oriënteren voor een nieuw huishoudelijk product voordat ik naar een winkel zou gaan. Ik stuitte bij Blokker.nl precies op een product dat ik wilde hebben. Had dit product anders waarschijnlijk niet gezien want ik kende het merk niet. Het was online ook nog eens in de aanbieding en ik kon het gratis laten versturen naar de Blokker winkel bij mij in de buurt. Top. Achteraf bleek dat de winkel het product ook niet op voorraad had gehad dus ik ben blij dat ik het online had gekocht. En ik ben ook nog eens heel blij met het product!

R 19-09-2020

Wij hebben een Brabantia prullenbak gekocht van €114.95 op 30-8, maar de deksel is al kapot gegaan. Na contact met de klantenservice gaf ze aan dat wij naar een Blokker winkel moesten gaan om dit op te lossen. Je koopt toch niet voor niets online? Je hoort dit gewoon terug te kunnen sturen voor reparatie of eventueel een vervangende deksel. Volgende keer kopen wij weer bij een Bol.com, want hier is de service (en de klantenservice) 10x beter!

Lisa 19-09-2020

Ik ben voor het eerst op mezelf gaan wonen en was opzoek naar een tv (niet te groot en niet te klein) die betaalbaar is voor mij. Die heb ik via Blokker.nl gevonden. Mooi op tijd geleverd en ik kon hem ophalen in de winkel. Ik ben er heel blij mee: mooi en scherp beeld, perfecte grootte en niet te opvallend!

Patrick 19-09-2020

BK pan besteld van een afmeting die ze in de winkel helaas niet hadden. Goed verpakt en snel geleverd.

Essie Mantel 19-09-2020

Geen winkel maar webshop. Zoeken, vinden, bestellen, betalen en de volgende dag bezorging. Top.

Frits 19-09-2020

Prima website van Blokker om iets te bestellen. Als je een aantal spullen wil kopen die in totaal een paar tientjes kosten wordt je bij het afrekenen geconfronteerd met relatief hoge verzendkosten. Dat is jammer, want dat weerhoudt je van een volgende bestelling.

Marloes 19-09-2020

Mooi droogrek met korting gezien. Blokker zet alleen niet op de site dat er geen voorraad meer is. Een paar uur later krijg je een mail dat je geld een keer wordt teruggestort. Dit gebeurde een week later, wat relatief snel is. Het zou fijn zijn als je niet blij wordt gemaakt met niets.

H. 19-09-2020

Ik wilde iets kopen wat in de stenen winkel niet aanwezig was. Fijn dat ik het gewoon in de winkel kan afhalen, scheelt weer CO2. Wel moest ik toen mijn bestelling aanvullen tot ik op 15 EUR zat, dat zou niet nodig moeten zijn als je het in de winkel gaat afhalen. Vandaar een 7 en geen 9.

Irene 19-09-2020

Een hele duidelijke en eenvoudige website waar je heel makkelijk doorheen navigeert.
Afspraken ten aanzien van de bestelling waren duidelijk en werden nagekomen.

Ik ben zeer tevreden en kan niet bedenken dat eventueel verbeterd zou kunnen worden

Steph 19-09-2020

Bestelling gedaan om op te halen in Schiedam. Vriendelijke en opgewekte medewerkster! Houden zo!

Janny 18-09-2020

Prima website. Makkelijk om te shoppen. Levering volgende dag.
Bevalt prima. Grote artikelen gemakkelijk thuis bezorgen.

F 18-09-2020

Duidelijke website, bestelling geplaatst, volgende ochtend stond het klaar in de winkel. Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Lia 18-09-2020

Erg handig via de site.
Email als het pakket in de winkel is.
Verschillende betalingsmogelijkheden.
Zou het de volgende x zo weer doen.

LvdS 18-09-2020

De bestelling plaatsen en de uiteindelijke levering van 1 product was goed.
Echter had ik 2 producten besteld waarvan er 1 op maandag in de aanbieding zou zijn
Ik heb dat product direct op maandag besteld maar ineens kreeg ik een mail dat dit product niet leverbaar is en ik mijn geld terug krijg. Het ging om een Tefal strijkijzer. Ook in de winkel werd dit strijkijzer aangeprezen met de aanbieding terwijl die nergens leverbaar was. Dat vond ik raar en erg jammer want uiteindelijk heb ik dus geen strijkijzer gekocht.
Over mijn andere bestelling ben ik wel erg tevreden!