Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

JanH 31-05-2020

Blokker heeft een website waar de producten nauwkeurig worden omschreven en vaak zijn voorzien van beoordelingen/ ervaringen door kopers en/of gebruikers. Dat biedt de mogelijkheid om op je gemak een overwogen keus te maken.

Marja 31-05-2020

Omdat ik altijd voor de spullen die ik heb gekocht naar blokker gaat, maar nu heb ik ze thuis laten bezorgen. Geluk was ook dat je daar niet voor hoefde te betalen. Veel gemakkelijker als met de auto te gaan.

Scholtz 31-05-2020

20 Mei 2020 bestelde ik een stofzuiger Sauber v70. Is tot op heden niet bezorgd 21 Mei kreeg een bericht dat het op de 22e niet door gegaan weer een bericht het wordt de 23e ook niet doorgegaan volgende bericht wordt de 26e antwoord post zending wordt verwacht maar nog niet bij PostNL. Wel de barcode gekregen op de 21e .

Dopey 31-05-2020

De webshop is niet actueel. Items die niet te krijgen zijn moeten er uit gehaald worden.

Marga 31-05-2020

Snelle vriendelijke bediening, kwam hier vroeger vaak, ondertussen verhuisd doch voor bestelling gebruik ik graag deze locatie, ook omdat ik voor de deur en gratis kan parkeren !

E. 31-05-2020

werkt prima... binnen 30 minuten is de kamer 2 graden koeler, ondanks dat de kamer groter is dan hij aan zou kunnen. zeer tevreden... ook voor de prijs

Jody Niezink 31-05-2020

Alvast een ventilator besteld voor de zomer. Levering was snel en op tijd. Ik ben zeker tevreden!

JAAPJAN VAN BREUGEL 31-05-2020

snelle en correcte levering en groot assortiment wij hebben al jaren voor Blokker gekozen en zijn nooit bedrogen uitgekomen

helmhout 31-05-2020

super snelle levering
goed product voor een lage prijs.
vaker besteld bij blokker ,is altijd prima geregeld.

Melanie 31-05-2020

Geen opmerkingen aan mijn bestelling! Savonds besteld en de volgende dag kon ik mijn bestelling ophalen in de winkel. Netjes behandeld. Ik zou in het vervolg zeker weer bij Blokker online bestellen. Bedankt

Jordi Voortman 31-05-2020

Na bestelling en betaling van twee producten, ontving ik de volgende dag bericht dat ik slechts één van de producten in de gekozen winkel op kon halen. Het andere product (eenzelfde prullenbak van een ander formaat uit de folder) bleek tóch niet leverbaar, ondanks dat de website dit tijdens het bestelproces niet aangaf. Het bedrag wordt teruggestort met als gevolg dat ik het product in een vestiging in een andere plaats moet bestellen en ophalen. Volgens een Blokker medewerker gebeurt dit regelmatig. Erg jammer!

Ewoud 31-05-2020

Niet echt accuraat en klantvriendelijk; bij bestellen verkeerde informatie over afhaaldatum (winkel
bleek op Hemelvaartsdag dicht) en omdat ik daarom retourneerde en elders kocht (Ik had product die dag nodig), moest ik toch naar de winkel komen (dus 30 km rijden) om geld terug te krijgen...zeer vreemd in deze tijd

Joke 31-05-2020

Dit is een mooie winkel ziet er goed uit altijd keuring en schoon en bovendien vriendelijk en behulpzaam personal had een artikel op internet besteld en kon het de andere dag al ophalen prima service

Janny van der Werf 31-05-2020

heel slecht bestelling werdt maar gedeeltelijk geleverd(22/5) klantenservice gebeld o de stof zuiger komt morgen(23/5)n geen stofzuiger o nee die komt dinsdag (26/5) geen stof zuiger moet u morgen maar bellen dan kan ik wat voor u doen (27/5) weer gebeld een beetje geduld mevr. nee ik heb geen geduld meer wil mijn geld terug nog niets ontvangen GEEN GELD RETOUR MAAR OOK GEEN STOZUIGER!!!

anja 31-05-2020

Omdat ik Blokker een fijne winkel vind om te winkelen en ook leuke aanbiedingen en betaalbaar. En de product word snel en verzorgd bij je thuis geleverd 👍

Jeroen 30-05-2020

Je bestelling is voordat je bestelt binnen 2 uur in de winkel beschikbaar om op te halen.

Echter nadat je bestelling betaald en geplaats is duurt het 2 dagen. Misleiding anders kan ik het niet noemen.

Tadeo 30-05-2020

alles OK. Snel, duidelijk. grote ruime winkel, vriendelijke personeel, paket lag klaar, alleen scannen en snel geregeld.

Lianne 30-05-2020

Makkelijk en snel kunnen ophalen bij de Blokker in de buurt zeker in deze tijd vond ik dit fijn dat ik niet heel de winkel in hoefden en ook niet thuis hoefden te wachten op Postnl ik ga dit zeker nog een keer doen thuis bestellen ophalen in de winkel

T.M. 30-05-2020

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Het was heel snel geleverd, gewoon de volgende dag. De strijkplank is zelf beter dan ik had verwacht, zeer stabiel, comfortabel en lekker hoog.

Mels 30-05-2020

Als je iets hebt besteld en betaald, maar het blijkt toch uitverkocht te zijn, moet je langer dan een week wachten op je geld terug! Belachelijk, als je wel bericht kunt sturen dat het product niet leverbaar is!

? 30-05-2020

zeer leuk assortiment en snelle service met bestellen. Goede kwaliteit van de geleverde elektrische deken.

Philip 30-05-2020

Bestelling in twee leveringen. Dus twee keer thuis blijven. Waarvan er een stuk was. Die ook weer moeten opsturen.

Maura 30-05-2020

Alles was gewoon in orde. Ik ben gewoon tevreden met hoe het allemaal gelopen is.

Elina 30-05-2020

De Senseo is op tijd geleverd in goede staat. Ook is de kleur zoals op de website. Wat ik minder vond was dat ik na de aankoop een email krijg dat ik recht had op het ontbijtpakket maar tijdens het bestellen de melding kreeg dat de actie niet voor mijn Senseo gold.;_( verder voldoet het toestel aan al mijn eisen.

Karin 30-05-2020

Keurig op de hoogte gehouden via mail over de bestelling, product voldoet prima aan verwachting, geleverd volgens afspraak