Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

M 14-09-2020

De shop was duidelijk de producten goed te vinden. Oké de levering van de producten keuri op tijd .

Janolifant 14-09-2020

Mijn bestelling was in tweeën gesplitst en drie keer raden de tweede deel van de levering was uiteraard niet in de winkel! Slecht geregeld door de postordering! Hulde aan personeel van Apeldoorn winkelcentrum Anklaar blokker, ze dachten mee en pakte de niet bezorgde deel gewoon uit de winkel en gaf het gewoon mee. Klasse!

M. Mavroudis 13-09-2020

Ik zag een artikel dat ik zocht voor een aantrekkelijke prijs. Jammer dat het artikel er nog niet was die dag.

Herman Groen 13-09-2020

De aflevering in de Blokker Kampen liet de wensen over. Blokker neemt met de levertijd niet zo nauw. Terwijl jullie website anders suggereerde. (Zie onderstaande op jullie website):
Levertijd ophalen: vaak al na 2 uur
We gaan in de winkel aan de slag om jouw bestelling klaar te maken!
* Besteld tussen 09:00 en 15:00? Dan ontvang je vaak al na 2 uur een ophaalbevestiging.
Ik heb bijna een week op een ophaalbevestiging moeten wachten. Een pakketje naar Australië gaat bijna sneller.
* Besteld na 15:00? Dan ontvang je vaak al 2 uur na opening van onze winkel de volgende dag een ophaalbevestiging.

Tinus 13-09-2020

Ik zocht een nieuwe pannenset en bij de blokker was toevallig net die ik zocht in de aanbieding. De bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Ook de website ziet er goed uit en werkt prima en ze hebben veel producten. Blokker blijft een leuke winkel!

Linda 13-09-2020

Ik ben tevreden over het bestellen maar het had handig geweest als het mogelijk is om zelf aan te geven op welke dag en tijd de bestelling geleverd kan worden. Verder fijn om via blokker te bestellen.

Martin 13-09-2020

Perfect . Snel en goedkoop en makkelijk door zenden en afhalen bij filiaal.

Kasper 13-09-2020

Het ruilen van een online gekocht product in een winkel ging vlot en zonder problemen. Goeie service.

AvdW 13-09-2020

Eerste online aankoop bij Blokker. Keurig volgende dag geleverd en goed ingepakt. Deed wat het beloofd had!

lia 13-09-2020

ik had doordat het een beetje raar aangegeven was in mijn account het factuuradres verandert in plaats van het afleveradres. En nu werd mijn airfryer thuis bezorgd en mijn factuur op mijn vakantieadres. Terwijl het andersom moest. Gebeld met klantenservices direct nadat ik besteld had en dit kon ik niet meer veranderen. Dat vond ik erg vervelend. Ik vind dat het verkeerd staat als je een artikel besteld.

Mieke 13-09-2020

Alles verliep soepel. De website is overzichtelijk. Ik zocht fotolijsten, en kon via de filters heel snel de gewilde grootte en kleur vinden. Ik kon de bestelling dezelfde dag ophalen in de winkel; dat verliep ook soepel en goed.

Anna 13-09-2020

Shoppen verliep heel soepel. Goede info, makkelijk bestellen, snelle bezorging.

Maurice 13-09-2020

Via een vergelijkingssite kwam ik voor de aanschaf van een stofzuiger terecht bij de Blokkersite. Hier kon ik de stofzuiger makkelijk bestellen en vond de optie om hem in de winkel af te halen wel plezierig. Ik kon zien bij welke winkel er een af te halen was. Dus met het boodschappen doen de stofzuiger even afgehaald. Stond klaar, dus relatief weinig tijd gekost.

Kroon 13-09-2020

Duidelijke omschrijving van de producten, keuze uit versturen of ophalen in de winkel is ook erg prettig. Product was netjes verpakt, had wel in iets kleinere verpakking verpakt mogen worden. Volgens levertijd, welke te volgen was middels track&trace.

PieterE 13-09-2020

2 artikelen gekocht een van Blokker en een van Cookinglife in 1 bestelling. Het artikel van cookinglife prima verzorgt en snel afgeleverd. Het artikel van de Blokker kregen we maar geen verder bericht van. Na Zelf telefonisch contact gezocht te hebben, bleek het artikel niet meer leverbaar. Geld werd direct weer geretourneerd maar lastig dat je er zelf achteraan moet bellen. Ik zou geen meerdere artikels meer van verschillende partners in 1 bestelling plaatsen.

Karin 13-09-2020

BK pan aangeschaft na eerst prijzen te hebben vergeleken. Bleek bij Blokker € 15,- goedkoper dan bij andere (grote) aanbieders. Bestelling en bezorging verliepen vlot en goed.

D. Blok 13-09-2020

Super snelle bezorging. Goede huishoudelijke apparaten van eigen Blokker merk voor een mooie prijs. Blokker xxl airfryer werkt perfect.

EGD 13-09-2020

Brabantia afvalemmer besteld en de volgende dag in huis Keurig verpakt Prima

Jolanda 13-09-2020

Bestelling ging vlot,ik had gekozen voor ophalen in de winkel,maar ipv na 2 uur ophalen werd dit 4 uur,was een beetje jammer

Petra 13-09-2020

Overzichtelijke site, snel op te halen in de winkel, stond al klaar bij de kassa. Top!

Geet 13-09-2020

Had een mooie toilettas gezien 13,90 euro , die wilden ik bestellen ,dat ging niet want je moest minimaal voor 15 euro bestellen. Terwijl ik het gewoon in hun winkel op wilde halen. Dus voor mij nooit geen blokker meer. De slechtste die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Jillem 12-09-2020

Ging soepel allemaal! Verzendtraject van het pakket was goed te volgen via mail. Ik heb het opgehaald in de dichtstbijzijnde winkel, waar ik alleen maar m'n naam hoefde te zeggen om 'm mee te kunnen krijgen.

Margot 12-09-2020

Ik heb via internet een product besteld dat ik kon ophalen in de winkel in Delft. Daar was het product echter niet aanwezig waarna ik via de klantenservice mijn geld terug heb gekregen.
Ik ben hiervoor vanuit Rotterdam naar een winkel in Schiedam en in Delft gereden plus de parkeerkosten ......

Ikke 12-09-2020

Goed duidelijk en overzichtelijke website. Snel en goed ingepakt verzonden. Ik had het de volgende dag al binnen.

Anja 12-09-2020

Snelle levering en netjes verpakt zonder al teveel verpakkingsmateriaal. Artikelen kloppen goed t.o.v. foto en beschrijving op de website (rode steelpan en vloerwisser eigen merk). Wij zijn dik tevreden, voor herhaling vatbaar!