Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Iwan 10-01-2020

Prima service en snel geleverd. Het was op volgens planning geleverd en keurig geïnformeerd.

Heuv0400 10-01-2020

De eenvoud waarmee je in de shop besteld en daarna in de winkel zeker weet dat het artikel er is en je het mee kan nemen is goed.

Henk de Leeuw 09-01-2020

Overzichtelijke en duidelijke webshop.
Er is veel keus, meer dan in de winkel?
Mijn bestelling werd eerder geleverd dan aangegeven.
Een voordeel is dat je bestelling kosteloos naar een winkel van je keuze verstuurd kan worden.

Rien van Broekhoven 09-01-2020

Soepele afhandeling van probleempjes.
Vriendelijke bedienden aan de telefoon.
Ik zal Blokker bij iedereen aanbevelen. Prima

Prima service, zeer klantvriendelijk 09-01-2020

De aankoop van een sodastreamer bij Blokker verliep vlekkeloos: Prima service, zeer klantvriendelijk

Marco 08-01-2020

Nadat een artikel eerst niet voorradig bleek te zijn in de winkel (offline), hebben we het online besteld en in de plaatselijke Blokker laten bezorgen. Nadat Blokker en PostNL een bezorgbevestiging mailden, wilden we het product ophalen. Aangekomen werd het niet gevonden. De manager gaf aan dat wij als consument naar PostNL moesten bellen. Helaas werd dit een kleine discussie. De manager scheen niet op de hoogte te zijn van het gegeven dat Blokker verantwoordelijk is voor een juiste aflevering (o.a. ACM). Zij als verkoper hebben een overeenkomst met PostNL en daarmee kan alleen Blokker de postbezorger aansprakelijk stellen. Ik als consument hoef niet te bellen, meer nog dat heeft geen zin. Echter bleef de manager zeer stellig en niet bepaald klantvriendelijk. Het had weinig zin om verder te gaan en dus zijn we vertrokken. Een tijd later maar eens contact opgenomen met het filiaal, bleek het pakket al die tijd wel in het magazijn te zijn, echter zonder adres. Uiteraard geen idee hoe dit achter de schermen werkt bij Blokker, maar jammer is dit wel. Uiteindelijk dus de bestelling opgehaald, vriendelijk de manager hierop geattendeerd, die weinig interesse toonde en een klein excuus was ook een brug te ver.

Arnold de Gans 08-01-2020

Duidelijke bestel navigatie en afhandeling .. wel jammer dat wij daags na het product ontvangen hadden ( Helaas de verkeerde kleur, maar dat hebben we laten zitten omdat dit ook wel kon ) zagen we in de winkel dezelfde Mepal Afvalbakje Calypso staan .. maar dan 2 euro goedkoper ?! Nee, niet als aanbieding .. maar gewoon de reguliere prijs. ... Dat vond ik toch wel erg jammer.
Online is Blokker dus blijkbaar duurder, en dat verbaasd mij .

Ik raad dus aan gewoon naar de winkel te gaan ...

ps wij hadden een Ecocasa Step Bin besteld en het afvalbakje was een extra bestellinkje. Door het redelijk hoge bedrag waren er verder geen verzendkosten .... Blijkbaar is het verzenden dus niet zo gratis...... Vraag mij nu af wat de Step Bin in de winkel zou kosten. Het gevoel van "voor de gek gehouden te zijn" blijft nu best wel hangen.

Aafke 08-01-2020

Mijn beide pedaalemmertjes heel vlot in huis, afgehaald bij een Blokker in de buurt

pvinders 08-01-2020

Kerkrade heeft helaas geen blokker meer...dus dan maar naar Landgraaf voor een waterkoker en Airfryer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles prima!

Jan 08-01-2020

Makkelijke te raadplegen website, goede prijs, keurig en snel thuisbezorgd.

Natasja 08-01-2020

De schaaltjes zijn heel snel en goed geleverd. De schaaltjes waren in de winkels niet meer op voorraad, maar online gelukkig nog wel. De volgende dag kon ik ze bij de lokale Blokker op komen halen.

N.P. 08-01-2020

Ik had glazen besteld op de website. Ik was positief omdat de prijs iets lager was dan elders. Ze waren helaas nog maar bij 1 filiaal op voorraad waar ik ze zou ophalen. Het duurde jammer genoeg wat langer dan ik verwacht had voor ik bericht kreeg dat ik ze kon ophalen dus ben ik alvast zelf maar naar de winkel gegaan waar ze op voorraad zouden zijn. Daar was mijn bestelling nog niet aangekomen en uiteindelijk bleek de voorraad niet te kloppen en werd mijn bestelling geannuleerd. Het bedrag wordt netjes terug gestort, dus op zich verder wel netjes afgehandeld, maar jammer dat ik ze eerst wel kon bestellen en betalen en toch een soort van 'voor niets' naar de winkel ben geweest. Anders had ik ze ergens anders besteld.

Janke 08-01-2020

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Was ook een duidelijke, makkelijke link om met DE punten te betalen, hoefde daarvoor niet nog eens apart inlogcodes in te voeren. Snelle levering

strijkijzer online 08-01-2020

nette winkel in vlissingen bij de grote AH. goede service, ook keurig op de mail gezien dat mijn product geleverd was.

G. van Dalen 07-01-2020

webwinkels zijn "makkelijk" maar ik vind het zoeken op het net gewoon irritant omdat je alles via vergelijkingsite moet onderzoeken bv., het is gewoon prettiger om spullen in een winkel te kopen, en in de blokker winkels hebben ze kwaliteits
spullen. en je weet dat er service geleverd wordt, dan heb er geen probleem mee dat ze wat duurder zijn dat het web..

kam 07-01-2020

de shop zelf was razendsnel. had wat tijdens de feestdagen besteld last minute, maar was rap binnen en aan de deur gebracht. goed op de hoogte gehouden van wanneer het aan zou komen en het klopte ook nog. inmiddels de keukenmachine al in gebruik en vrouwtje helemaal blij. inwisselen van cadeaukaarten ging ook pijnloos. prima ervaring.

Theo 07-01-2020

Het rondkijken op de website werkt snel en gemakkelijk. Ook het bestellen is perfect. De verzending van het pakket was erg snel en zeer goed verzorgd. Kortom je kunt daar met een gerust hart een bestelling plaatsen.

Frans C 07-01-2020

Mijn eerste kennismaking met blokker.nl is perfect verlopen.
Het online winkelen gaat goed op deze klantvriendelijke en overzichtelijke site.
Ik heb voor deze shop gekozen door de uitstekende prijs en kwaliteitsverhouding!
Alles bij dit bedrijf is tot in de puntjes verzorgd. De gebruiksvriendelijkheid van de Web site; de betaling; de snelle bezorging ; het telefonisch contact en mijn bestelling was uitstekend verpakt en beschermd in een stevige doos.
Gewoon goed. Prima service!

Marcel 07-01-2020

De webshop van Blokker is alles behalve klantvriendelijk, In het verleden eens een bestelling laten bezorgen bij de winkel en dat ging perfect, maar als je een account hebt en je moet hemel en aarde bewegen om ingelogd te worden, dan is het winkelplezier wel ver te zoeken. Zeker als Webcare ook nog eens niet de moeite neemt om te antwoorden.

Stijn 07-01-2020

snelle levering, blij met het product, werkt naar behoren en beschrijving op de website is duidelijk

Marian 06-01-2020

Eerste bestelling door Blokker geannuleerd. Volgende dag gebeld met de klantenservice, probleem niet opgelost.
De dame was zeer slecht geïnformeerd over de werking van een webshop, volgens haar was het artikel op, terwijl ik er nog minstens 10 kon bestellen. Deed ook geen enkele moeite om iets na te vragen of op te lossen. Beetje jammer, geeft zeer ontevreden gevoel.
Ik heb het artikel opnieuw besteld en dit ging wel goed. Moest wel weer opnieuw betalen uiteraard.
Binnen enkele dagen het geld van de eerste bestelling retour ontvangen. Tevreden over het artikel.

Dennis 06-01-2020

Online shoppen heeft geen toegevoegde waarde. 3 dagen moeten wachten op het product terwijl het ook gewoon in de winkel lag.

Richardson Porto 05-01-2020

That was my first purchase o Blokker and definitively I will order again since I found very good price here, the order was delivered on time and the customer service on physical store to where I sent the order was very friendly.

Vriendelijk 05-01-2020

Ik had iets besteld op internet en bracht dit terug in de winkel. Vriendelijk behandelt. Retour werd zonder problemen aangenomen.

Machteld 05-01-2020

Prima. Heb alleen het Koffie cadeaupakket a 50 Euro nooit ontvangen bij het aanschaffen van het nieuwe Senseo Cafe Viva. Dat is wel heel jammer!..