Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Petra 06-07-2023

Het ruime assortiment gaf mij direct een beeld van de (vele) mogelijkheden! Kleuren, maten en andere handige info werd keurig vermeld.
Levering lekker snel, ook als het levering door een “partner” betrof!
Het blijkt een goede keuze en bovendien nog meer ideeën opgedaan ook!
Voor nu en nog eens:)!

Petra 06-07-2023

Door dat ik een kwaliteits product wilde aanschaffen,kwam ik bij de webshop van Blokker uit.
Dit is voor het eerst dat ik via een webshop bestel.
Al mijn huishoudelijke aankopen koop ik meestal bij Blokker een fysieke winkel.
De webshop van Blokker is makkelijk,duidelijk,veelzijdig en kleurrijk.

Chris 06-07-2023

Stuitend bedrijf zonder echte klantenservice. 15 juni 2023 bestelling gedaan. Wordt de 17e niet bezorgd. Bezorgbedrijf kan het adres (dat wel degelijk bestaat) niet vinden. Van DHL begrijp ik dat ik contact moet opnemen nemen met Blokker. Klantenservice vertelt me dat ik nu opnieuw moet bestellen en dat ik het geld binnen 5 tot 10 werkdagen terug krijg gestort op mijn rekening. Belachelijke klantonvriendelijke 'oplossing'. Een 2e bezorgpoging zou mij logischer lijken. Ik ga ook echt niet een tweede maal bestellen. Vervolgens is na 14 werkdagen het bedrag nog steeds niet overgemaakt. Ik weer bellen. Fout in het systeem. Moet ik weer 5 tot 10 werkdagen wachten. Absurd. Allemaal door fouten van Blokker zelf en hun bezorgbedrijf. Ik bestel als dit niet drastisch verbetert nooit meer bij dit bedrijf en ik zou het ook niemand adviseren eerlijk gezegd. Er zijn geen leidinggevenden beschikbaar en 0 service, behalve dames aan de lijn die zeggen alles te begrijpen, maar geen adequate en vlotte oplossing kunnen bieden. 0 punten wat mij betreft.

An 05-07-2023

Ruim assortiment. Makkelijk om online te bestellen en dan in de winkel te kunnen afhalen. Goede kwaliteit van de producten

Ed 05-07-2023

alles netjes verlopen zoals het hoort, bestelling goed via internet en communicatie via mail ook goed, levering in de winkel ook netjes verlopen al met al goed om de volgende keer weer te bestellen, bedankt blokker

Ger 04-07-2023

Gemakkelijk online besteld en met de optie zelf ophalen, lag binnen 1 uur al klaar, vriendelijke en bekwame medewerkers, ja was echt verrast, doe in het vervolg ook weer op deze wijze, bestellen

Claudia 04-07-2023

Hebben alles op voorraad en snel geleverd.
Product werkt zoals omgeschreven op de site.

AvdB. 04-07-2023

via de winkel was mijn artikel niet leverbaar maar via de website wel en en de service die ze leveren met wat niet goed is geld terug of een nieuwe en dat is super goed gegaan en geregeld ik zeg ga naar blokker een winkel . Kijk hebben ze niet dan de website.

Yvonne 02-07-2023

Zondagavond besteld, maandagochtend werd hij al bezorgd.
De bestelling was snel geregeld, geen moeilijk gedoe.

Anneke 02-07-2023

Super service. Ik heb een nieuwe Leifheit droogmolen gekregen.TOP! Wel in ruil voor de kapotte. 👍

Erna 02-07-2023

Ik heb nu verschillende keren besteld bij Blokker. Elke keer wordt het snel bezorgd en is het heel goed verpakt. De producten zijn exact zoals op de foto's te zien zijn en als omschreven. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de levering.

E.F. 30-06-2023

Ik heb ruime keuze en mijn ervaring is dat de producten van goede kwaliteit zijn. Zo ook mijn laatste aankoop.

JPO 29-06-2023

Via de bouwer van de woning een welkomstpakkwt ontvangen met daarin opgenomen diverse waardebonnen/vouchers van verschillende in de nieuwe woongemeente aanwezige bedrijven. De bonnen zijn niet voorzien van een uiterste datum of anderszins een beperking. Een van de bonnen is afkomstig van Blokker. Op de site een unieke code invullen en zie direct of je iets gewonnen hebt. Aangegeven wordt nog ‘altijd prijs’. U raadt het al! Er is helemaal geen site waarop je de code kan controleren en de afdeling klantenservice weet ook van niets!! Dus ook geen prijs! Weer een ‘fijne’ actie van een onbetrouwbare winkelketen met de slogan ‘ veel beloven maar weinig geven doet een gek in vreugde leven!!!

M. 27-06-2023

Vriendelijke medewerkers in de winkel in Breda. Ik werd direct en goed geholpen. Prijs-kwaliteit van het product was heel goed. Het was het laatste product, dus vandaar een 9 qua beschikbaarheid, maar alles was verder top.

Ellen 26-06-2023

De bestelling ging soepel, geen enorm aanbod wat de bestelling makkelijker en snel maakt.
Goede kwaliteit meestal bij blokker.
1 puntje van kritiek en dat geldt voor veel webshops , ze beweren, vandaag besteld, morgen in huis.
Maar dat gaat lang niet altijd op. Zeg dan, onder voorbehoud of zoiets.
Zeker als het om een spoedbestelling gaat. Je rekent er dan op.

Rick 25-06-2023

In eerste instantie ben ik naar een fysieke winkel van Blokker gegaan, teneinde het product dat ik wilde kopen (een Senseo Maestro) in levende lijve te zien en te voelen. Het viel mij op dat de twee winkelbedienden uiterst dienstbaar een correct ons te woord stonden. Het liefst zou ik mijn Senseo ook al meteen dáár gekocht hebben, maar ze hadden mijn kleur helaas niet. Ik heb toen via de app bij Blokker gekocht. Twee dagen later werd de Senseo keurig verpakt thuis afgeleverd. Ik vond de hulp van beide mensen stukken klantvriendelijker, dan de "hulp" die ik onlangs kreeg toen ik op zoek was naar een andere auto!

Joyce 25-06-2023

Ik had een mini vaatwasser besteld. Deze is de volgende dag geleverd, waar ik heel blij mee was. Het enige wat ik zou veranderen is de bezorging. DHL heeft mijn pakket beneden neergezet, omdat ik in een flat woon. Zij hebben mijn handtekening vervalst en zijn weggegaan. Ik heb wel een klacht ingediend bij DHL hierover en dit zou opgepakt worden, maar zelf heb ik er een uur over gedaan om de mini vaatwasser boven te krijgen.

Marianne 25-06-2023

Het product in de winkel gezien . Omdat ik te weinig energie had om het de volgende dag te gaan halen , het product gemakkelijk online besteld . Kon het de volgende dag halen bij een DHL-ophaalpunt.

C.A.J. Lucas 25-06-2023

Meestal koop ik mijn items in de winkel,deze keer heb ik samen met mijn neef online besteld.
Mijn product kwam een op dezelfde dag binnen,1 dag eerder dan aangegeven.

Yvonne 25-06-2023

Je kunt er erg veel vinden wat je nodig hebt (of simpel weg wilt hebben) online bestellen voor zwaardere spullen en in de winkel word je goed en vriendelijk geholpen…Blokker is een fijne winkel om even te snuffelen…ook als je niet echt iets nodig hebt.

Monica 25-06-2023

Ik vind het een goede shop.
Je kunt online shoppen bij ze, veel keuze en altijd netjes en compleet geleverd aan huis.
En je hebt het snel thuis.
Goede kwaliteit,daar houdt ik van en meestal niet duur.
Ik raad deze shop aan iedereen aan.

Johan 23-06-2023

Bestelling via de webshop. De bestelling wordt zoals afgesproken op het filiaal aan. Aldaar weet niemand van iets en doen verder geen moeite even naar het ordernr te kijken. Klantenservice gebeld en deze geven aan dat het pakketje weer retour is waarschijnlijk ivm schade. Het gaat om een zadel dus ben benieuwd wat er kapot is. Nu moet zelf weer een nieuwe bestellingen controleren of de andere terugbetaald wordt. Ipv zel voor een nieuwe te zorgen en mij daarover te informeren.

Vera 22-06-2023

Zeer tevreden over de wijze van bestellen, de wijze van levering en het klantcontact. En ook zeker tevreden over het product.

Lina 22-06-2023

Blokker is top for purchasing domestic appliances. I ordered a fan recently and it works perfectly. Every blokker product that I have purchased so far is value for money. The quality is very good accompanied by good prices. Their site is customer-friendly and easy to navigate through pages. The delivery was super fast since I ordered the product one day and it was at my door the next day. Highly recommended.

Jorasmus 22-06-2023

Snelle levering van de ventilator die ik de dag ervoor besteld had. Tevens goede klanten service!