Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Martine 29-06-2020

Overzichtelijke website, veel aanbod, goede prijs/kwaliteit en snel verzonden.

Anna 29-06-2020

Alles goed verlopen. Ik kon mijn bestelling al snel afhalen in de winkel van mijn keuze, waar het goed verpakt klaarlag.

Ineke 29-06-2020

Makkelijk te bestellen via website en snelle bezorging, ondanks drukte.
2 artikelen besteld, ook 2 track and trace nummers, misschien kan dat een worden.

J.C. Goede 29-06-2020

De winkel is OK, telefonisch bereiken een ramp.
De bestelling komt erg, heel erg laat, zonder bericht van TT, ja je krijgt bericht, als het pakje er al een dag is!
Dus... zeer bedenkelijk, de gun factor voor lokker is groot, maar als het zo gaat dan hoeft het voor mij niet meer!

Els 29-06-2020

Duidelijke site, goede producten tegen een scherpe prijs en zeer snelle levering. Top!

Steve Ripper 28-06-2020

Zeer lange levertijd en geen tussentijdse update van de bestelstatus. Klantenservice heeft minimaal een wachttijd van 30 minuten dus dat schiet ook niet op. Ik heb er geen goed woord voor over.

Cor 28-06-2020

Vriendelijk personeel, kreeg per abuis een kapot product. Echter binnen no-time omgewisseld voor een nieuwe. Goede service, ga zo door!

Anja Vlasblom 28-06-2020

Gebruiksvriendelijke site, artikelen waren snel te vinden, mooi product, snelle levering!

Ruud 28-06-2020

Twee tuinstoelen keurig afgeleverd bij de winkel naar keuze. Hoefde niet thuis te wachten op de bezorger. Artikelen waren er zelfs sneller dan ik gedacht had. Had verwacht dat ze met de grote oranje Blokker-wagen naar het filiaal gebracht zouden worden maar het ging met PostNL. Was niet nodig geweest. Misschien een optie om in te bouwen op de website?

Haije 28-06-2020

Gekocht via internet een stofzuiger en in de winkel afgehaald. Goed geholpen door de medewerker van de Blokker.

Marco 28-06-2020

Product ontvangen op tijd maar had vraag aan de klantenservice 4 dagen gebeld meerdere keren per dag min 20 maar geen antwoord dat vind ik toch heel erg als je toch geholpen wilt worden met je vraag

Mvdb 28-06-2020

Na bestelling, betaling en bevestiging toch bericht dat de artikelen toch niet geleverd kunnen worden. Het artikel dat in reclame was ook in winkel niet te krijgen. Lijken dus lokkertjes waar maar weinig mensen van kunnen profiteren. Duurde ook dagen eer je je geld terugkrijgt.

Jan 28-06-2020

Waardeloos , u maakt gebruik van n bezorgdienst die niet aan huis levert maar aflevert bij post lokatie was erg lastig met n zware koelkast !

Hans 28-06-2020

Ik heb helaas geen goede ervaring met de online service van de blokker. Het ene product kan wel thuis bezorgt worden, een ander product van het zelfde merk moet je in een winkel ophalen. In Wormer hebben we geen Blokker meer, en die in Wormerveer is absoluut niet klantvriendelijk. Bij het door mij bestelde product stond vermeld op de site dat er een vrijkaartje voor een dierentuin bij het product geleverd werd. Bij afhalen van het product werd gezegd de actie is al afgelopen. Na bijna 30 minuten in de wacht en bellen werd ik nogmaals afgescheept. Maar na een berichtje naar de fabrikant ontving ik het kaartje alsnog (via Blokker ?!). In de mail m.b.t. het kaartje geen enkel uitleg waarom dat nu wel kon. En ik heb ook niet het idee dat er aan het gebrek aan klantvriendelijkheid in Wormerveer iets zal worden gedaan. Blokker is officieel dealer van flink wat producten. een van deze fabrikanten gaf aan dat ik een gewenst product bij Blokker kon laten bestellen, maar ook dit werd geweigerd in Wormerveer.

Bert 28-06-2020

Tot 2x toe geen bevestiging van mijn aankoop ontvangen. Klantenservice slecht/niet bereikbaar. Uiteindelijk via de reguliere winkel mijn product gehaald. Naderhand kreeg ik alsnog een afhaalmail van Blokker. Hier niet meer op gereageerd. Niet door mij maar ook Niet door Blokker! Een 6 is eigenlijk nog te hoog, maar dankzij medewerkers in de winkel toch de 6, zou een 8 mogen zijn.

Ratje16 28-06-2020

Ik koos voor blokker omdat ik in het verleden een zelfde product kocht, en daar zeer tevreden over was. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle bezorging.

mw. Rademaker uit Den Haag 28-06-2020

Productbeschrijving en foto’s zijn duidelijk, zoekfunctie op de site werkt goed. De boxen voldoen aan de verwachting, ruim en stevig. Ophalen in de winkel verliep onhandig ivm corona. We moesten wachten bij krappe kassa terwijl andere klanten voor ons langs liepen. Zijn maar even buiten gaan staan.

R. van Dam 28-06-2020

De artikelen heb ik snel en in goede conditie ontvangen. Ik heb online besteld omdat het te zwaar was om bij de winkel te gaan halen en er mee naar huis te lopen.

Marja 28-06-2020

Blokker is al zoooo lang Blokker! Geweldige winkel waar van alles te koop is!!! Fijne service, en snelle levering van de on line shop

Olga 28-06-2020

Een pan die in de aanbieding is en als ‘voorradig’ op de site staat besteld. De pan kon echter niet geleverd worden. Ook in de winkel was de pan niet op voorraad. Heel jammer!

Peter 28-06-2020

In de winkel ‘de Centrale’ Leeuwarden uitverkocht. Doorverwezen door vriendelijk personeel naar de website, vlugge levering! 👍

Rob 28-06-2020

Bewust gezocht naar huishoudelijke spullen en dan komt "Blokker" als eerste vertrouwd in beeld. Als dan het ruime aanbod (nergens fysiek in een winkel te vinden) aan Brabantia BO vuilnisbakken de keuze gemakkelijk maakt en de aflevering snel en correct geregeld wordt, dan ben ik tevreden met zo'n webshop

Jolijn 28-06-2020

Ik had een bestelling geplaatst voor een droogrek die je aan de deur hangt. Pas op de dag zelf krijg ik bericht dat het niet bezorgd kan worden omdat het uit hun assortiment is gehaald. Dat is al een tijdje terug. En tot op heden staat het artikel nog wel steeds te koop op de webshop. Heel erg vreemd..

Mirek 28-06-2020

Overzichtelijk, scherpe prijs, snelle levering. Zeker een aanbeveling om hier te shoppen. Product ontvangen zoals op site vermeld.

Rob 28-06-2020

Vloerventilator: Online is er een ruime keuze met alle benodigde informatie, helaas niet allemaal te zien in de stenen winkel. Bestellen ging eenvoudig en snelle en correcte levering via de winkel.