Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Peter van Putten 15-07-2022

Blokker Emiclaer Amersfoort was zeer behulpzaam bij onze aanschaf. Wilde alles voor ons doen. Was zeker van haar zaak

Roos 15-07-2022

Winkel is prima, lossen problemen van bestellingen goed op.
Hoop wel dat ze de fout op de website daadwerkelijk verbeteren, want heb nog steeds geen goede pan hierdoor.
Maar wat ik zei alles naar grote tevredenheid opgelost in enkele dagen.
Nu opzoek naar wel een goede maat mini wokje

Brenda 14-07-2022

De producten op de website waren duidelijk. Goede foto’s en de afmetingen erbij vermeld. Blokker levert eigenlijk altijd wel goede kwaliteit, vandaar mijn keuze om bij hen te bestellen. De bestelling ging soepel, meteen een bevestiging en een track en trace code. Het werd erg snel geleverd ondanks de vermelding dat ze vertraging konden hebben door personeels gebrek. Het kwam ook keurig verpakt aan. Ik ben een tevreden klant.

Gabi 14-07-2022

Toegangkelijke site vlugge levering en product in perfecte staat product was precies zoals omschreven op de site. Woord gehouden vandaag besteld morgen in huis. Super allemaal.

E M 13-07-2022

Ik heb een bestelling gedaan bij Blokker. En het was heel makelijk om te bestellen . En om het product wat ik hebben wilde was heel makkelijk te vinden op de webside En een zeer vlotte levering, en de bestelling was netjes verpakt. De andere dag had ik het al in huis. Gedoe service. Ik raad echt aan om grote huishoud spullen gewoon bij Blokker te bestellen in plaats er mee te sjouwen.

Annie G2 12-07-2022

Blokker heeft over het algemeen prima producten voor een prima prijs.
Levering via online bestelling is vlot, duidelijk en prima qua snelheid.
Helaas kloppen de maten / inhoud van sommige artikelen bij mijn bestelling niet, vandaag geen 10, maar een 8.

anita 12-07-2022

ik kan niets anders zeggen dan dat alles perfect is, bestelling geplaatst en vrij snel binnen, en makkelijk ,online winkelen, ik zal hier zeker meer bestellen.

natasja 11-07-2022

Webshop is prima. Makkelijk in gebruik en ook klaar laten zetten in de winkel en op een later tijdstip zelf ophalen.
(Ik zag nl tijdens mijn vakantie een aanbieding waar ik in geïnteresseerd ben en zo kun je toch profiteren van die aanbieding).

Arno 10-07-2022

Uitgebreide keuze en juiste toelichting van winkelbediende. De service rondom de DE - punten en verwerking als plus.

H.M. 10-07-2022

De webshop is overzichtelijk en het zoeken naar producten en bestellen gaat soepel en makkelijk. Het afrekenen ook. Ik vind het fijn dat ik mijn product de volgende dag in de winkel kon ophalen, omdat ik het snel nodig had. Ook de communicatie (via mail) erover na het bestellen was goed.

IVE 10-07-2022

Wat handig is bij Blokker is dat je het in de webshop bestelde artikel dezelfde dag af kunt halen in een winkel in de buurt.
Ik kreeg een paar uur na mijn bestelling een email dat het artikel klaar stond in de winkel.
Handig die combinatie webshop/fysieke winkel.. Je kunt op de website rustig je keuze maken en verschillende artikelen vergelijken en je hoeft niet te wachten tot er een bezorger langs komt.

Didy Rodenburg 09-07-2022

Vandaag besteld morgen in huis . Super netjes en goed verpakt . Het heeft mij niet verrast het is wat bij blokker past

Aranka 09-07-2022

Blokker gaf korting op meerdere producten, waardoor ik online een paar dingen heb besteld. Ik heb voor de optie gekozen om de producten op te halen bij een winkel.
Er was sprake van duidelijke communicatie dmv een mail over wanneer alles klaar lag, online betaling waardoor ik alleen nog t pakketje op hoefde te halen en aardige klantenservice!

wim 07-07-2022

Niets mis met de winkel, maar wel met de bezorgdienst DHL. Kreeg een mail van ze dat ze het pakket 5 juli zouden bezorgen tussen 14:00 - 21:30 uur. Al die tijd zitten wachten, maar dus geen pakket ontvangen. Nu wordt het 8 juli bezorgt.....ik ben benieuwd. Is niet de eerste keer dat ik voor niets op DHL zit te wachten, denk dat Blokker eens moet gaan nadenken over een betere bezorgdienst.

mvr. van buuren 07-07-2022

de product omschrijving op de site is duidelijk. De site is gebruiksvriendelijk met goede zoek optie. De bezorging was snel ( volgende werkdag) met duidelijke track and trace met de optie tot verplaatsen bezorgmoment. Ik vond de bezorg kosten wat hoog ( +/- 5 euro) (vandaar een 9 en geen 10 )

Adrie 07-07-2022

prima verzending van het bestelde jammer het in twee aparte bestellingen kwam

Chris 07-07-2022

Ben erg tevreden over product info. Maakt dat je goed kunt beslissen wat je wil bestellen. Het bestelproces is zeker zo goed als bij Bol.com. Echter het bezorgproces is nog sneller. Ik heb s'avonds bestellt en s'ochtend voor 12 uur had ik het in huis.

André de Groot 06-07-2022

Goed assortiment, gemakkelijk te bestellen, mooie kwaliteit prijs verhouding, en snelle nette aflevering.
En bovenal hou de Nederlandse bedrijven in stand door bij hen te kopen

wim blom 06-07-2022

Blokker heeft goede bekende en betrouwbare producten die altijd snel geleverd worden en prima productinformatie.

Cor 05-07-2022

Heb online artikel gezien wat ik wilde bestellen. Op de Blokker site stond van 99,95 voor 69,95. Product in winkelwagen gezet. Bij betalen bleek er een bedrag van 99.95 te moeten worden betaald. Helpdesk aangeschreven met foto’s van betreffende verschil. “We zien dat het fout gaat, excuses, maar de prijs bij betalen geldt” Dit noemen ze misleiding/oplichting. Pas op als je bij Blokker iets gaat bestellen, beter andere wel betrouwbare. aanbieder zoeken.

Peter 05-07-2022

Supersnel. Binnen 2 uur af te halen in plaatselijke filiaal. Bij kassa aangeven dat je bestelling op haalt en binnen no time sta je met je aankoop buiten.

Koos v/d Hoek 04-07-2022

voor het gemak voor mijn persoon wat betreft bereikbaarheid zowel in winkel als afstand woning - winkel

Dick 04-07-2022

Op de website van Blokker een mini koelkast besteld. Is geleverd door verkooppartner. Binnen 30 dagen geretourneerd aan verkooppartner. Daarmee recht op teruggave. Contact hierover gehad met de verkooppartner. Als artikel binnen is bij ons betaald Blokker u terug. Artikel op 23 mei bij verkooppartner. Verkooppartner geeft aan Blokker verzocht terugbetaling te doen. Mailtje hierover ontvangen. Nu dik 6 weken verder. Bellen en mailen, maar geen steek verder. Blokker meent omdat haar dossier gesloten is kunnen ze niet terugbetalen. Wij kunnen niets doen voor u. Verkooppartner moet dit echt doen. Verkooppartner maakt geld echter ook niet over. Net weer contact gehad met Blokker - verschuilen zich achter allerlei regeltjes / dossier gesloten / menen dat op hun website voldoende uitleg staat dat over hoe om te gaan met een verkooppartner etc. Kortom waardeloos.

Gloria 04-07-2022

Bij Blokker een poffertjespan besteld van Cuisinoon, mooi verpakt, duurzaam produkt en ook leuk om
Cadeau te geven!

Eijkeltje 03-07-2022

Makkelijk en snel besteld. Ruime keuze. Geen 10 ivm de diverse pakketten vanwege de verschillende verkooppartners, maar geen (extra) verzendkosten.