Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Hans 19-02-2020

Een nieuwe Philips Airfryer XL aangeschaft en op basis van prijs gekozen voor Blokker. Goede afhandeling van de levering en op de juist aangegeven dag thuisbezorgd.

Marieke Deckers 19-02-2020

Via de webshop besteld en de volgende dag opgehaald in de winkel, super handig!

fam. Groenen 19-02-2020

Het gekochte product voldeed niet aan onze wensen. De bestelling die op internet was geplaatst was correct geleverd.
We hebben het gekochte product zonder problemen kunnen omwisselen in een filiaal in Nijmegen. Goede service!

Mirella 19-02-2020

Supersnelle levering , zondag namiddag besteld maandag ochtend al in huis .

Sadek 19-02-2020

Net een (huishoudelijke) trap besteld. Ik bestelde voor 10 uur in de avond en het was boven 40 euro dus de volgende dag gratis bezorgd. Helemaal top. Of de kwaliteit van het goedje ook goed is moet nog blijken!

Petra 19-02-2020

Ik had een wasmand online besteld; dat ging makkelijk en snel. Maar het afhalen aan de Troelstralaan in Delft was ver benedenmaats. Eerst werd ik naar achter in de winkel gestuurd waar ik tien minuten heb moeten wachten op een medewerker. Daarna terug naar de kassa voor een handtekening. De kassajuf begreep het niet (taalprobleem?) en ik moest hem betalen (was al online betaald). Na tien minuten zinloze discussie baas erbij gehaald en toen had de kassajuf nog het lef om te zeggen dat het MIJ uitgelegd moest worden. Uiteindelijk was na handtekening meegekregen. Dat was eens en nooit weer

Monique 19-02-2020

De medewerkster hielp me prima, maar de voorraad klopte niet. En het systeem in de winkel werkte ook niet. Is net echt motiverend. Dus maar thuis gedaan.

Maurizio de Falco 19-02-2020

Very frequent and timely communication, smooth delivery, quick collection at your shop.

Catharina 19-02-2020

Kom regelmatig in de stores van blokker. Altijd goede producten voor een scherpe prijs.
Nu voor het eerst iets online besteld, alleen is dit niet gegaan zoals ik gehoopt had. Heb 10 dagen moeten wachten voordat ik mijn bestelling binnen kreeg, heel erg jammer (normaal is het voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis..). Wel was de klantenservice erg vriendelijk, maar zal online niet snel meer iets bestellen. Helaas veels te lang op mijn bestelling moeten wachten.

Yana 19-02-2020

Beter kan niet. Alles klopt en de communicatie liep volgens verwachtingen. Bedankt!

Anneke 19-02-2020

Twee weken geleden een Tefal koekenpan besteld. Nooit ontvangen. Met klantenservice gebeld, die zouden het uitzoeken, niks meer van gehoord. Gelukkig had ik voor achteraf betalen gekozen. Inmiddels ergens anders een pan gekocht en deze al volop kunnen gebruiken.

Martin 18-02-2020

Duidelijke omschrijving van de artikelen op de website, goedkoopste prijs voor de oral b electrische tandenborstel iop de markt en zeer snelle afhandeling en levering van het product. Top gewoon

Ellen 18-02-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site... produkten makkelijk te vinden en duidelijke foto's met beschrijving. uiteindelijk servies van Herman den blijker gekocht. Voldeed keurig aan de beschrijving

Aline 18-02-2020

In de (kleine) blokker winkel in de stad het product bekeken, via de webshop gekocht! Het betrof 2 grote wasmanden, heerlijk thuis bezorgd, zodat ik er niet mee hoefde "zeulen". Heerlijk hoor!

LD 18-02-2020

Ik ging naar de winkel omdat ik niet online wilde bestellen. Daar bleek het product wel in het schap te staan, maar niet op voorraad te zijn. Toen maar online besteld, maar dan duurt het dus heel lang voordat het er is. Bezorging in de winkel is gratis, maar blijkt via PostNL te gaan zodat je de bezorging kunt wijzigen en het alsnog gratis bij je thuis kunt laten bezorgen.

Je snapt ineens waarom Blokker zo slecht boert.

Jaap 18-02-2020

Ze hebben goede producten tegen een goede prijs, snel geleverd en conform afspraak.

Kees 17-02-2020

nooit!!!!
Opnieuw laat de online store me zitten. Een als leverbaar aangeduid product, wordt niet geleverd.
De enquête ook al een keer ingevuld wordt niet gereageerd kortom zinloos om in te vullen dus

Iris 17-02-2020

Ruime keus, goede prijs en snelle levering. Het is ook fijn dat er bij artikelen reviews staan.

Hanneke 17-02-2020

's Middags besteld en het product was de volgende dag aan het eind van de ochtend al op te halen in de winkel. Supersnelle en voordelige service. Vriendelijk personeel die de verzending ook nog voor me uitpakte zodat ik niet met een grote doos over straat hoefde.

Judith 17-02-2020

Supersnelle levering en goed verpakt + mooie en goede pannenset rijker. Erg blij met alles!

Hyati 17-02-2020

prima snelle levering en in goede staat het produkt (mini oven) ontvangen ,We zijn erg blij

Ed K 16-02-2020

Eenvoudige website, makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden wanneer het bestelde in winkel arriveert, eenvoudig af te halen....., kortom: probleemloos!

Elly 16-02-2020

Ontzettende vriendelijke mensen helpen je overal goed mee niets is teveel gevraagd

Rembrandt 16-02-2020

De shop is duidelijk en overzichtelijk te noemen. Het betreft een 30% online pannen actie. De bestelling is in goede order bezorgd.

Bram 16-02-2020

Levering in orde maar ergerlijk dat een week later het artikel fors afgeprijst werd.