Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Wim 06-12-2022

Het bestelde artikel voldoet geheel aan mijn verwachting. Snelle levering en goed verpakt. Super.

Jeroen 05-12-2022

Bij het aankopen bij Blokker van een product van een retailer wordt dit niet altijd gezegd. Wanneer je niet tevreden bent over het artikel en wilt je geld terug dan moet je een formulier & foto’s sturen voordat je een retourformulier + retouradres krijgt.
Krijg je de toezegging dat je je geld terug krijgt dan kan het nog 2 weken duren voordat je je geld krijgt. Wanneer je na 3 weken veld dat je je geld nog niet hebt ontvangen krijg je een sorry en moet je nogmaals 2 weken op je geld wachten.

Jim 04-12-2022

Het door mij aangeschafte srtikel was goedkoper dan elders. Helaas kwam het met een google zoekopdracht niet direct naar voren.

Ansjelien 01-12-2022

Duidelijke bestel opdracht, mooie en degelijke GFTafvalbakjes voor in de keuken, stijlvol zwart om het afval gemakkelijk te scheiden.
Handig om het in de fysieke winkel op te halen, dan kun je de spullen even bekijken.
Leuk en vriendelijk personeel.

Twannie 01-12-2022

Een 7 omdat bij bestelling aangegeven werd dat de bestelling de volgende dag in huis zou zijn.

Vond dit nogal een uitdaging in deze tijd en ik bleek het bij het rechte eind te hebben. 4 dagen later dan beloofd geleverd

Jo 01-12-2022

Snelle levering en ik heb ook snel een retour label gekregen want ik had het verkeerde besteld (helaas)
Keurig te woord gestaan en uitleg gekregen

Jo 01-12-2022

Keurig te woord gestaan en uitleg gekregen

Sabina 30-11-2022

Makkelijk te vinden. Ook het bestellen en betalen gaat goed. De levering ook en ook de informatie van bezorgen was goed.

Nelleke 30-11-2022

De fysieke winkel was altijd favoriet bij mij, maar online vind ik het heel goed. De website geeft goed weer als je ergens naar zoekt. De bestelprocedure is gemakkelijk en de snelheid waarmee de producten geleverd kunnen worden (mits voorradig en of de externe partner snel is) erg goed en snel. Ben zeer tevreden over de producten.

Maarten 29-11-2022

De keuze is geweldig en zelfs de bezorger waa super vriendelijk en vrolijk. Top.

Paula 29-11-2022

Dit is een degelijk, betrouwbaar bedrijf. Ik koop hier vaker. Online een snelle levering en correct bezorgd.

Dina 29-11-2022

Goede kwaliteit, levering is snel. Echt een aanrader om je spullen te bestellen.

ton van velzen 29-11-2022

blokker is geen gokker, ja het is waar bij Blokker ben je altijd als kind aan huis.

Yasperina 28-11-2022

Blokker heb ik altijd een prima winkel gevonden maar nu heb ik ervaren dat de service slecht is. Ik heb afgelopen donderdag een koelkast gekocht bij ze die vandaag geleverd zou worden maar ik heb niemand gezien. Mijn koelkast is stuk dus vandaar de nieuwe maar dan vertrouw je er ook op dat die volgens afspraak geleverd wordt en dat is niet gebeurd! Je kunt niet lang zonder koelkast en ik ben hier dan ook boos over, ik vind dit geen service.

Marga 28-11-2022

Heel gemakkelijk te bestellen prima overzicht van alle producten. En het was heel snel bezorgd

Bo 28-11-2022

Via de Blokker site kun je snel bestellen. Hebben veel andere leveranciers waardoor de prijs scherp blijft. Maar let wel op dat je niet alle producten in de Blokker winkel kan ruilen. Je moet het product zelf retour sturen, dus eerst een retour formulier aanvragen via de mail.

Elvira van Randwijk 27-11-2022

Snel en makkelijk bestellen. De volgende dag op kunnen halen zoals op de site staat.

FM de Mol 26-11-2022

Mooi en origineel product. Leuk en niet alledaags!
Prima website , prima thuis afgeleverd, daar word je tenminste nou eens blij van:)

E.lensen 26-11-2022

Had een bestelling gedaan maar er ging wat mis
De service was erg goed men ging meteen aan de slag en het is allemaal goed gekomen
Ook werd ik vriendelijk te woord gestaan

Blokker 26-11-2022

Alles perfect geregeld om 4,30 uur mijn bestelling gedaan , de andere dag om half elf al netjes afgeleverd bij mijn fhuis

IrMgard 25-11-2022

Gebruiksvriendelijk online te bestellen en de volgende werkdag in huis, Top service

Loes 24-11-2022

Bij Blokker bestellen is altijd goed. Keurig afgehandeld en altijd op tijd bezorgd. Ga zo door Blokker!

Nespresso apparaat 24-11-2022

Prettig geshopt en goed geholpen. Het product werkte niet en kon het omruilen voor een die wel goed werkt. Uiters tevreden.

Nespresso apparaat 24-11-2022

H nijkamp 22-11-2022

Vriendelijk personeel in de winkel de bestelling werdt snel geplaatst en na 2 dagen volgens afspraak geleverd