Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Cat 17-08-2020

Ik hou van blokker! Ik altijd vind vat ik wil! Mooi selectie van alles!! Dankjewel!

Tineke 17-08-2020

Hey product wat ik wilde kopen was aanwezig en was uiteindelijk naar verwachting en goede prijs/kwaliteit. Het deel van de shop ervaring waardoor ik niet hoger dan een 7 kom is het volgende.
Ik heb s avonds de bestelling gedaan, waarbij ik koos voor de volgende dag in de winkel ophalen. 5 uur na openingstijd had ik nog geen mail ontvangen over het kunnen ophalen van de bestelling. Ik bellen: ja hoor, de bestelling was 4 uur na opening van de winkel binnengekomen en al klaargelegd. Geen mail ontvangen maar wel op kunnen halen.
Twee dagen later ontvang ik van Blokker.nl en mail met ophaal bevestiging... En een ruime week later ook een mail dat het pakket is opgehaald bij de vestiging... volgens de vestiging medewerkster is dit veel voorkomend probleem. Oftewel winkel is prima ! Communicatie systeem voor pick-up in store is matig.

Roel 17-08-2020

Snelle levering en afhandeling. Glazen die ik heb besteld waren matig verpakt waardoor er minimaal 1 kapot over is gekomen helaas.

Sabine 17-08-2020

Gebruiksvriendelijke site, veel keuze en levering was in orde! Wel spijtig dat het niet mogelijk was om een Belgisch adres in te geven voor de factuur.

Mijnie oosterman 17-08-2020

Artikel kwam aan in gedeukte dozen. Weet niet of het door de post of door blokker kwam. Heb in ieder geval het artikel in een fysieke winkel moeten ruilen, was lek. Zat ook geen brief bij wat het was of een retourbon. De winkel op zich is aan te bevelen alleen de verzending niet.

Christel 17-08-2020

In de webshop een bestelking gedaan waarbij vermeld dat er nog ruim voldoende voorraad is van het gewenste product. Vokgebde dag in de winkel voir afhalen wordt er doodleuk veryeld dat er geen voorraad is en voorlopig ook niet meer komt ????

Jan Ruinard 17-08-2020

Slecht, heel slecht. Veel niet uit voorraad leverbaar,en wanneer het wel uit voorraad leverbaar is, blijkt het toch niet zo te zijn. Je krijgt wel na 4 dagen je geld terug.

Liesbeth Schaafsma 17-08-2020

Met deze hittegolf gauw een extra koelkastje voor in de schuur besteld! Nou dàt was snel geregeld binnen 18 uur èn ook een hele goede prijs en kwaliteit! Blokker bedankt 👍

Sim 17-08-2020

Een mooie blender van tefal ging in mijn winkelmandje voor een hele goede prijs. De leverig was zoals aangegeven: erg snel. Vervolgens kon ik de bestelling in de winkel afhalen en werd ik vriendelijk geholpen. Ik begin steeds meer fan te raken van blokker!

Vera 17-08-2020

Super ervaring! Ik heb in de avond een bestelling gedaan en deze heb ik af laten leveren in een winkel. Om 11.20 kreeg ik al een bericht dat het artikel al geleverd was in de winkel!
Snelle service en fijne communicatie👍🏻

A.G.Louman 17-08-2020

Voldoende informatie om een beslissing te nemen en snelle afhandeling door de spullen in de winkel op te kunnen halen.

Marielle 16-08-2020

Prima site.
Ik kon mijn product goed vinden, betalen en daarna binnen 2 uur ophalen.

Lida 16-08-2020

De BK koekenpan en werden snel en op de afgesproken tijd geleverd en zijn van uitstekende kwaliteit.

S 16-08-2020

Prijs was goed, producten voldeden aan verwachting en werden zeer snel geleverd.

Frita 16-08-2020

Product kwam snel maar de prullenbak klep was na vrijwel al direct stuk erg slap materiaal helaas niet zoals ik het gewend was bij de Blokker.

Swaaij 16-08-2020

De shop doet het prima. Betaling is lastig als er iets misgaat, kan het zijn dat je een tijd lang niet verder kan bij betalen. Maar dat ligt vlgns mij niet aan de Blokkersite, maar de betalingsite.
Waren kwamen goed en snel aan. Waten wat vreemd verpakt, maar werkte ruim voldoende. Graag weer!

G P Hauer 16-08-2020

Duidelijke en gemakkelijke manier van internetbestelling en levering binnen 24 uur.

Aberg 16-08-2020

Snelle levering en artikel is goed ingepakt waardoor kans op beschadiging tijdens transport minimaal is

Anita Bakker 16-08-2020

Bestelde ontbijtbordjes kwamen zeer goed verpakt aan, niets gebroken of beschadigd. Snelle levering. Product precies zoals ik deze verwachtte.

Joyce 16-08-2020

De beloofde afhaal email kwam 1dag later dus niet zoals beloofd in de omschrijving. Dat vond ik wel erg slecht...Goede service in de winkel. Ik raad iedereen aan om altijd in de winkel af te halen.

Chisti 16-08-2020

Artikelen snel gevonden en mede door de juiste aanbiedingen ook snel in het winkelmandje gedaan en nog goed geprijsd ook.

Yanet 16-08-2020

Medewerkers in Almere-Buiten zijn erg klantvriendelijk en denken met je mee.
De winkel ziet er verzorgd uit.

J.J. van der Veen 16-08-2020

Op de website moest ik 6 theeglazen tegelijk bestellen en kon ik ze in de winkel in Boxmeer afhalen. Daar kreeg ik 6 losse glazen, zonder enige verpakking, en moest ik maar zien hoe ik ze meekreeg. Volgens de mannelijke bediende ging dat makkelijk, omdat er grote oren aan de glazen zaten. Toen ik vroeg waarom mijn glazen niet in een doosje zaten, werd me verteld dat ze per 24 geleverd werden en dat ze in de winkel los te koop waren. Slechte ervaring!

Lisanne 16-08-2020

Duidelijke berichtgeving, snelle levering. Goed verpakt zodat het bestelde service niet kon beschadigen.

Roos 16-08-2020

Bestelling is eenvoudig te plaatsen.
Product werd razendsnel geleverd.
Prettige koopervaring!