Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Maaike 23-02-2020

Prima levering, snel en helemaal naar wens. Er was een leuke actie van curver

Alessandra 23-02-2020

Ik had 2 ovenschalen besteld en laten versturen naar Blokker filiaal Keizerstraat Scheveningen.
Bij het openen thuis was 1 schaal in gruzelementen.
Was ook schandalig slecht verpakt met 1 velletje noppen folie voor 2 aardewerken schalen.
Gelijk terug gegaan en zonder problemen geld terug gehad.

Arina 23-02-2020

Zeer vriendelijke klantenservice online.
Kreeg gelijk antwoord op mijn vraag.

Ruud Boerman 23-02-2020

Ik had een niet al te duur koffiezetapparaat nodig. En dat is bij deze shop prima gelukt !

Ruud Boerman 23-02-2020

I 22-02-2020

Snelle levering van het bestelde artikel, vandaag besteld morgen in huis klopt inderdaad.

Ik 22-02-2020

Erg slecht ik.wil.een servies retour sturen
Maar wacht al.een week op.de retour label
Om t terug te sturen

Metin 22-02-2020

Snelle service en mogelijkheid Afterpay!
Webshop is zeer overzichtelijk. In prijsvergelijking, zit Blokker aan de lage kant.

Gerdientje 22-02-2020

Een online aankoop laten bezorgen in de winkel aan het Mathenesserplein. Even lastig parkeren, maar verder snel afgehandeld. Ideaal. En automatisch neem je nog wat huishoudelijke dingetjes mee.

Willem 22-02-2020

Was op zoek naar een Senseo,en Blokker was op dat moment het voordeligste,online besteld en betaald en de volgende dag gratis bezorgt.makkelijk en snel

G.J. de Jong 22-02-2020

Blokker is een bekende en daardoor betrouwbaar. Bleek voldoende keuze te hebben in het door mij gezochte artikel

fluitketel 22-02-2020

Min bestelde fluitketel kon ik op de aangegeven tijd ophalen in de winkel. Er was goed aangegeven wanneer ik daar terecht kon en het product was aanwezig.

Hanneke 21-02-2020

Gebruiksvriendelijk site en Blokker geeft een erg goede service. Bleek nu en ook ih verleden.
Helaas kwam het product (brabantia touch bin) met wat deukjes aan. Erg jammer.
Extra doos eromheen lijkt ons een goede optie. In verband met retour erg goede medewerking gehad. Ga het aangeschafte produkt persoonlijk halen. Deze was nl in het dichtstbijzijnde filiaal niet voorradig.

Toos Bastiaansen 21-02-2020

Snelle levering en goed product en echt goedkoop elders veel duurder ophalen in een blokker winkel gratis geen verzendkosten

MC 21-02-2020

Regelmatig leuke aanbiedingen bij Blokker. Artikelen worden snel verzonden en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Ik heb het artikel laten bezorgen in een filiaal van Blokker ipv mijn huisadres. In dit geval is de bezorging gratis, bezorgen bij mij thuis niet. Persoonlijk vind ik dit vreemd omdat er sowieso bezorgd moet worden, waarom dan niet meteen gratis verzenden naar het huisadres!

ron spaans 21-02-2020

Bij de geleverde strijkplank stond een andere naam dan welke ik besteld had. Met behulp van de winkelmedewerker aan de hand van de online foto en door het meten van lengte hoogte en breedte pas kunnen vaststellen dat het de bestelde plank was. Zeer verwarrend en kostte de nodige tijd eer het duidelijk was. Gelukkig in de winkel laten bezorgen want medewerker was erg behulpzaam.

Toepie 21-02-2020

Duidelijke webshop en snelle levering. De artikelen waren netjes verpakt zodat beschadigen niet mogelijk is.

Ruud Boerman 20-02-2020

Chris 20-02-2020

Binnen 3 dagen geleverd, lag voor me klaar achter de balie. Nette geduldige afhandeling.

Antoine 20-02-2020

Online 3 Curver mandjes gekocht en daarna nog 1 los in de winkel omdat webshop alleen per 3 stuks levert. In de winkel wel per stuk te verkrijgen maar daar is voorraad erg laag. Raar blijft het feit dat verzending naar winkel gratis is boven 20 euro maar naar huisadres of PostNL punt niet. Wat het nog vreemder maakt is dat pakket met PostNL verstuurd wordt naar het filiaal. Misschien is dit om zo mensen nog naar de fysieke winkel te lokken.

E.H.W. van Zaanburg 20-02-2020

vlot besteld en volgende dag al in huis werkt goed en een snelle levering aan huis

J. Senders 20-02-2020

Het shoppen ging vlot, had snel gevonden wat ik wilde.
Enkel wilde ik 4 schaaltjes bestellen, maar dat ging niet. Ik kon de bestelling pas doen, als ik 5 schaaltjes kocht. Dat vond ik minder prettig. Zo was ik onnodig duurder uit.

A. N. Widjaja 20-02-2020

De bestelling liep goed zoals mijn verwachtingen en de betaling was ook goed verliep.

Karin 20-02-2020

Gemakkelijk bestellen , Snelle levering !
Opgehaald in winkel. Supertevreden!

Hans 19-02-2020

Een nieuwe Philips Airfryer XL aangeschaft en op basis van prijs gekozen voor Blokker. Goede afhandeling van de levering en op de juist aangegeven dag thuisbezorgd.