Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Martha 09-08-2022

Ik heb via Internet Zondag 7-8 -2022 besteld en de bezorging ging snel, heb het pakket vandaag [Dinsdag] al gekregen. Het pakket was goed verpakt en het artikel ziet er goed uit. Ben een tevreden klant.

Sandra 09-08-2022

Ik vind de online omgeving zeer klantvriendelijk en ik vind dat je heel makkelijk je bestelling kan plaatsen. Na dat je de bestelling geplaatst hebt krijg je ook direct feedback. Dat vind ik erg prettig. Je weet gelijk waar je aan toe bent en wanneer de producten opgehaald kunnen worden in de winkel. Ik hoefde dan ook geen bezorgkosten te betalen en daarnaast kan ik het ophalen wanneer het mij schikt. Heel fijn!

Mieke3843 08-08-2022

Je kunt er van alles kopen. Groot assortiment. Via internet besteld en was heel snel binnen.

Bas Kwint 08-08-2022

Goed en deskundig personeel de winkel was schoon en opgeruimd. De bestelling was met 1 dag binnen dus sneller kan het niet

cpetoriginals 07-08-2022

De 10 is het niet geworden, dit omdat er op de website staat voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis, bij ons een dag extra. goede prijs voor het product

Witje 06-08-2022

Heel handig en snel! Geen vervoer nodig dus beter voor milieu! Verder komt het mij ook niet altijd uit de bezorging en nu bepaal ik zelf wanneer ik het in de winkel ophaal, maar weet wel zeker dat het er is!

Monica 06-08-2022

Ik heb voor Blokker gekozen, omdat ik twee tuinsets besteld heb, de keukeninrichting voor onze zoon, natuurlijk ook veel in de winkel gekocht. Maar wat heerlijk is, is om online de wat zwaardere spullen te kunnen bestellen, dit keer een kledingrek besteld! Blokker is een fijne betrouwbare winkel! Ik hoop, dat jullie nog lang mogen blijven bestaan!

Floris 05-08-2022

Goede service en behulpzaam en gaf de juiste adviezen qua garantie en ben daar tevreden mee.

Dirk G. 05-08-2022

prettige en duidelijke omschrijving van de producten en een veelvoud van keuze uit de aangeboden artikelen

Elly 05-08-2022

Alles is van bestellen tot bezorgen goed geregeld.Ik ben erg blij met mijn bestelling.Je word goed geholpen als je vragen hebt.

Anoniem 04-08-2022

Gebruiksgemak en voorraad op de site zekerheid dat ze het dan ook in de winkel hebben bij online bestellen en afhalen

C. van Kasteren 04-08-2022

Makkelijke bestelwijze en zeer vlotte aflevering . Product is naar volle tevredenheid .

Corry 04-08-2022

in het weekend online vergeleken en al gauw besloten voor ...dit keer niet in de winkel maar online een SAUBER kruimeldief te bestellen. de omschrijving was zo duidelijk :bv de voltage van 7,4 was doorslaggevend ,DE prijs is ook belangrijk .
Dus kortom een goed produkt voor een redelijke prijs .Hopelijk heb ik veel plezier van mijn kruimeldief, netzoals de eerder gekochte SAUBER stofzuiger. NOG EEN VOORDEEL....DE GRATIS LEVERING!!! EEN schouderklopje voor BLOKKER!

Monique 03-08-2022

Fijne winkels met een groot assortiment aan spullen. Ook online goed te bestellen. Betrouwbaar.

Jeannette 02-08-2022

Mijn Senseo had het begeven en om zeker van te zijn dat de blokker in borger het model die ik wilde in voorraad had, heb ik hun eerst gebeld zodat ik niks voor niks naar borger moest rijden, in de winkel aangekomen bleek dat het personeel de senseo voor mij al vast bij de kassa gezet,
Top service

DD 02-08-2022

Redelijk huishoudelijk assortiment.
Vriendelijk personeel.
Verlenen goede service.
Bestellingen zijn snel binnen en houden je op de hoogte.
Vertrouwde winkel.

Om 02-08-2022

De Blokker heeft altijd veel keus, mooie producten voor een redelijke prijs. Kopen kun je natuurlijk overal maar het voordeel van de Blokker is tevens de vriendelijke medewerkers of je nu wel of niet koopt. Het liefst ga ik naar de winkel ( Roermond) meestal bel ik van te voren of ze het product dat ik zoek op voorraad hebben, zo rij ik niet voor niets. Is het er niet dan bestel ik het online en met de snelle levering heb ik het zo in huis.

Jerry Jones 01-08-2022

Artikel is van hoge kwaliteit snel geleverd en ik ben zeer tevreden. Ik zou de items die hier worden verkocht aan iedereen aanbevelen

ChantalM 31-07-2022

Lang niet meer bij Blokker gewinkeld/besteld. Online uitgebreid assortiment aan producten. Eenvoudig te bestellen en duidelijke communicatie over voorraad en levering. ‘S avonds besteld volgende dag opgehaald in het filiaal.

Anja. 31-07-2022

De klantvriendelijkheid en behulpzaamheiď stemt mij tot volle tevredenheid.

Diana 29-07-2022

Koelkast was helaas defect, maar gelukkig nog garantie. Lokaal kon ik dit niet oplossen (omdat het product te duur zou zijn). Ik moest de koelkast verzenden. Na (lastig) overleg zou Blokker een ophaalservice regelen. Eerst was de bezorger een dag(!) te laat, waardoor ik een dag voor niks thuis ben gebleven. De volgende dag (toen ik er niet was) kwam deze langs. Huisgenoot pakte dit op, maar koelkast was niet goed verpakt, dus kon niet mee.

Vervolgens hebben mijn ouders de koelkast maar opgehaald en ingepakt, ik heb hier zelf simpelweg niet de gelegenheid toe. Ik kon niet nog een dag thuisblijven. Daar is de koelkast wel opgehaald door de service.

Dat is nu een maand geleden. Ik heb nog geen cent gezien.

Prinses 28-07-2022

Ik was op zoek naar een afwasteil, niet voor de afwas maar voor mijn voeten om te koelen.
Met het warme weer zijn mijn voeten warm en stop ik ze in een teiltje met lekker koud water.
Wel een paar keer verversen.
Het bestellen bij Blokker is vrij eenvoudig met voldoende keus. De bestelling kwam op de afgesproken dag
en eerder dan het tijd schema. De bezorger was vriendelijk en het teiltje was netjes verpakt.
Ben er blij mee en raad het zeker aan om online te bestellen.

Monique 27-07-2022

De Blokkershop is prettig in gebruik
Groot assortiment,vriendelijk geprijsd.
Ik was aangenaam verrast dat de levering dezelfde dag plaatsvond.

Frank 26-07-2022

Het was prettig online bestellen bij de blokker.
De webshop is overzichtelijk, het bestellen gaat makkelijk en de levering was snel. Voor mij zijn dat de fijnste punten om prettig online te winkelen.

TA 26-07-2022

Werd goed geholpen. Erg vriendelijk personeel. Zelfs een kopie van de bon voor de actie was geen probleem.