Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met 449 winkels in Nederland en 123 winkels in Belgie.

Deze score is berekend op basis van 5678 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

familie V.d. K 14-07-2018 In de winkel gekocht
Middelharnis

Goede service

Medewerkster was direct bereid om het door mij gewenste artikel aan te wijzen en de verschillende uitvoeringen uit te leggen

R van Pelt 07-07-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Super service,kan niet beter ,voortaan naar Dongen

Hallo ,had een hapjespan gekocht in Oosterhout en de teflonlaag liet los ,ik had geen bon ,dus konden niets voor mij betekenen ,kreeg wel het nr van klantenservice en die heeft in contact wiilen komen met Oosterhout ,maar lukkte niet .Door even aan de lijn te blijven ,kon ik naar blokker in Dongen voor een nieuwe pan ,die deden daar helemaal niet moeilijk over ,en werd nog eens heel vriendelijk geholpen .Super ,krijgt van mij de warme douche .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Retourproces

Willem57 02-07-2018 Via de website gekocht

Niet klantvriendelijk

Op 29-6-2018 Braun BK koffiezetapparaat KF 47/1 online gekocht voor €49,99. Op 2-07-2018 blijkt apparaat online te staan voor € 31,99. Gebeld naar klantenservice over groot prijsverschil. Ze kunnen hier niets meer aan doen aangezien ik het apparaat al in gebruik heb. Sorry Blokker maar vind dit niet echt klantvriendelijk.

Alette 12-06-2018 Via de website gekocht

Slecht voorraadbeheer

Tuinkussens via de site besteld. Een dag later kreeg ik een mailtje met excuses dat ze niet meer op voorraad zouden zijn en ze zouden het aankoopbedrag binnen 10 dagen terugstorten. Ik dezelfde kussens besteld maar dan met een ander printje. Na een paar dagen nog geen mail met track en trace. Bij een Blokker winkel naar binnen gelopen (ik was in de buurt) en na een telefoontje kon de dame die er werkt mij vertellen dat deze ook niet op voorraad waren. Geld wordt teruggestort. Nou ik bestel daar nooit meer natuurlijk.

Econz 10-06-2018 Via de website gekocht

Leugens van Blokker

Op 21 april j.l. heb ik een Nature beschermhoes voor tuinkussens - 57x128x37 cm ( Artikelnummer 4804457 ) voor een prijs van €14,25 en een set drinkglazen van €1,99 met nog eens €3,99 aan verzendkosten besteld via de website van Blokker. Een paar dagen later werd alleen de set drinkglazen geleverd, zonder de beschermhoes. Na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik de volgende mail terug; "Beste heer/mevrouw ,
Bij deze stuur ik u een e-mail naar aanleiding van uw geplaatste bestelling bij Blokker.nl.

Tijdens het verwerken van uw bestelling is gebleken dat de Nature beschermhoes voor kussens helaas niet meer voorradig is. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Excuses voor het ongemak.
Wij streven ernaar om voorraadverschillen zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas kan het gebeuren dat online voorraadgegevens niet snel genoeg bijgewerkt zijn of dat de kwaliteit van het artikel onvoldoende is om naar u toe te sturen.
Het aankoopbedrag wordt binnen twee weken op uw rekening terug geboekt.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan staan wij graag voor u klaar. U kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00-20:00 uur, via social media, e-mail, telefoonnummer 088-9494800 of Whatsapp 06-12823538.

Blokker Klantenservice
Sita "

Ze hadden het bedrag van €14,25 al terug gestort.
Op diezelfde dag ben ik weer naar de site van Blokker gegaan om natuurlijk te kijken of dit klopt.
Tot mijn grote verbazing stond precies hetzelfde product gewoon te koop op de site en ook gewoon op voorraad, met sterker nog, precies hetzelfde artikelnummer, alleen nu voor €23,59 ipv €14,25 !
Deze heb ik dus gewoon weer opnieuw besteld via dezelfde (Blokker) site.
2 dagen later kreeg ik de beschermhoes binnen.

Blokker heeft dus gewoon tegen mij gelogen.
Erger nog, ik heb voor 6 drinkglazen van €1,99 dus €5,98 betaald, aangezien ik de verzendkosten niet terug heb gekregen en daarbij heb ik voor de beschermhoes €9,34 meer betaald.
Ik ben dus eigenlijk door Blokker opgelicht voor een totaal van €13,33.
Natuurlijk heb ik ze daarover gemailed en gevraagd of ze minstens de verzendkosten van €3,99 willen terug betalen aan mij, maar tot op heden heb ik niets meer vernomen van Blokker. Wel nog een automatisch mailtje, dat ze me binnen 5 werkdagen zullen mailen....

Heel erg fijn Blokker, dat jullie je miljoenen te kort over de rug van de klant proberen op te lossen en dan ook nog liegen..
Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen in ieder geval en hoop dan ook van harte, dat jullie snel failliet mogen gaan....

MB 09-06-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Ik weet niet wat er van te denken?

Beste lezer, laatste maand twee keer bij Blokker in Helmond geweest om iets te kopen, 2 keer is de prijs op het kaartje goedkoper als aan de kassa, dus je moet echt op je hoede zijn als je in deze winkel iets wilt kopen. Daarbij neemt blokker geen briefjes van € 100,- of € 200,- aan, RAAR dit is toch gewoon een bekent betaal middel of niet? Volgens bedrijfsleidster kun je dat lezen aan de kassa ( alleen stond er nu geen bordje, ze wist niet waar het bordje op dat moment was en het staat buiten op de deur, dus niet! ) Kan me voorstellen met deze ervaring dat het niet zo goed gaat binnen Blokker,

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Helma 02-06-2018 In de winkel gekocht
Blokker te Heiloo, maar ik ga heb nog kopen a.s. Maandag 4 juni.

Stofzuiger Rebel 24HE

Kieskeurig geeft aan dat deze stofzuiger het goedkoopste zou zijn bij Otto.nl maar in de actie bij Blokker vanaf 4 juni t/m 17 juni is de prijs 59,99 !!

Maud 01-06-2018 Via de website gekocht

Ventilator

Erg slechte levering. Op de site stond voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Mijn bestelling om 20:00 geleverd. En kwam 2 dagen later pas binnen. Wilde deze ventilator met spoed hebben vanwege het warme weer. Nu had ik de ventilator eindelijk binnen na 2 dagen. Nu wilde ik de ventilato in elkaar zetten misde ik de schroefjes waarmee dit kon. Zou erbij moeten zitten. Contact op genomen met de klantenservice, enigste wat ze konden doen was een nieuwe sturen en de oude retour (was ik weer 4 dagen verder, zie ik niet zitten met dit hete weer) of dat ik zelf opzoek moest gaan naar de schroeven die erin hoorde en deze bon naar hun opsturen zodat ik t geld voor de schroeven terug kon krijgen. Al met al, ik beste hier niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Enny 09-05-2018 Via de website gekocht

Trage levering

Op de site garandeert Blokker vóór 22.00 besteld de volgende dag in huis. Ik had twee orders geplaatst die allebei niet zijn aangekomen. Ik heb toen naar de klantenservice gebeld die niet verder kwamen dan ‘er is vertraging’. Ik vind dit bijzonder slecht want wanneer je iets beloofd moet je dat ook nakomen. De fout lag ook bij Blokker en niet bij PostNL want het was ‘nogal druk met de orders’. Geen excuus, alleen ‘vertraging’. Toen ik de medewerkster daarop aansprak kwam ze met een tegoedbon van 5 euro als coulance.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Doortje 24-04-2018 In de winkel gekocht
Blokker passage veenendaal

Blokker nieuwe look

Ik vind dat nieuwe Blokker helemaal niks, geen mensen in de winkel het is verwarrend het lijkt op een tell sell winkel, heb het idee dat niks meer op voorraad is al een aantal keren gebeurd het enige antwoord wat je krijgt moet u op internet kijken in onze webwinkel, nee dat wil ik niet ik wil hem gewoon halen en mee nemen anders was ik niet hier, oftwel waardeloos die Blokker geworden,

M. Piggen 01-04-2018 Via de website gekocht

Aan de achterkant nog wat ouderwets.

Ik had bij mijn bestelling het factuur- en afleveradres door elkaar gehaald. Via Whatsapp op zondag (pakket was nog niet verzonden) gevraagd of ze dat konden wijzigen, maar dat was niet mogelijk. Het pakket kwam verder goed aan, maar niet op het adres dat ik zou willen en ik vind het toch wat ouderwets/inflexibel dat het niet gewijzigd kon worden. De contactoptie via Whatsapp is op zich wel goed.

Hans van Dijk 20-03-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal (Passage 56)

Koolmonoxidemelder goed en goedkoop

Na een uitzending op televisie voor het belang van koolmonoxidemelders, niet alleen bij geisers, maar ook bij CV-ketels, heb ik besloten om er ook maar eentje te gaan kopen. Uiteraard eerst even gezocht welke goed en tegelijk goedkoop is: https://www.consumentenbond.nl/binaries/content/assets/cbhippowebsite/gidsen/consumentengids/2016/nummer-10---oktober/201610p34-test-koolmonoxidemelders3.pdf Na opnieuw enig zoekwerk kwam ik uit op de website van Blokker, daar was deze het goedkoopst. Klein detail: Je kunt hem NIET online kopen, daar geldt een bestel bedrag limiet van minimaal 15 euro. Deze melder kost bij Blokker 14.99 euro. Gelukkig geldt in de winkel dezelfde prijs.

Liberaaltje 06-03-2018 Via de website gekocht

Super keukenhulp

Mijn papieren vvv-bon kon niet ingewisseld worden via het internet, dus in Laren naar de winkel, met als resultaat de volgende dag mijn mooie Ekoppedaalemmer met Post nl thuis bezorgd. Mooie matmetalen dubbele p-emmer voor plastic - en groenafval

Toppie. 06-03-2018 In de winkel gekocht
Blokker - Beek (L).

Zeer kundig advies.

Wat parkeer gelegenheid en gezelligheid betreft, shoppen wij graag in het winkelcentrum Makado in Beek (L).
Een van de mooie en overzichtelijke winkels is Blokker met hun ruime keus aan o.a. huishoudelijke artikelen. Redenen voor ons om eens wederom naar Blokker te gaan voor informaties en aankoop van een nieuwe stofzuiger.
De bedrijfsleidster (A) gaf ons na vergelijking van diverse stofzuigers het advies om een Philips FC8721 te kopen.
A kwam ons zeer ter zake deskundig over, zodat wij haar advies hebben opgevolgd. Nou A: bedankt en wij zijn zeer tevreden over de aangekochte stofzuiger. Toppie. Wij zullen zeker EERST terug keren naar Blokker voor eventuele aankopen.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Toppie. 06-03-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Beek - Limburger.

Goed advies/service v. bedrijfsleidster van Blokker - Beek.

Ruime winkel met een prettig overzicht van artikelen. De bedrijfsleidster van Blokker gaf een heel goed advies over de aankoop van een stofzuiger. Toppie. Ik ben zeer tevreden over de aankoop. Annelies bedankt.

S.P. Verstraeten 06-03-2018 In de winkel gekocht
Dordrecht, sterrenburgplein

Uitstekend opgelost.

Ik had geen bon meer in mijn bezit en er werd direct meegedacht en naar een oplossing gezocht. Hij was behulpzaam en vriendelijk en kan niks anders dan lof over hem en de winkel spreken.

H.van Veen 06-03-2018 Via de website gekocht

prima service

Ik had een Salora led t.v. besteld bij blokker .nl
Het bestellen ging gemakkelijk en de t.v. werd de volgende dag compleet afgeleverd incl. een gratis soundbar.
Prima service van Blokker

Jolanda 06-03-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaring

Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik bij blokker online heb besteld. Ik had keuken en theedoeken besteld maar in plaats daarvan twee besteksets geleverd gekregen.
Dus extra naar de post moeten gaan om te retourneren. Na een paar dagen maar eens gebeld waar de goede bestelling bleef maar ik moest de bestelling maar opnieuw plaatsen. Dit heb ik dus niet gedaan, slechte service van Blokker!

Debbie 06-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle afhandeling aanvraag en bezorging producten, klantvriendelijk personeel op locatie van Blokker in Amsterdam waar ik het product kon terugbrengen en een andere bestellen. Kort daarna ontving ik het bericht dat ik het goede product kan ophalen.

Lianne 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Prima service in de winkel voor online bestelling. Volgende dag levering thuis gekregen. Mooi ingepakt in doosje met de juiste artikelen :)

Elise 06-03-2018 Via de website gekocht

Prima

Makkelijk om dingen te bestellen en levering was snel, helemaal prima en tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar

Jan Swinkels 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Fijn dat je in de winkel van Blokker online kunt bestellen zonder verzendkosten en met een snelle levering.

Rani 06-03-2018 In de winkel gekocht
Blokker Megastore

Geweldige verkoopster

De dames zijn vriendelijk en erg behulpzaam vandaar dat ik liever bij deze blokker gaat dan een ander. Het is wel verder dan waar ik woon maar ga er met plezier heen. Zou zeggen ga zo door dames van Blokker Megastore . Fijne dag nog

Jan 06-03-2018 Via de website gekocht

Goede eerste ervaring

Afgelopen week voor het eerst een on-line bestelling bij Blokker geplaatst, aangezien de winkel in onze wijk is dicht gegaan. De snelle service en aflevering volgens afspraak nodigt ertoe uit dat nog een keer te doen.

Peter 06-03-2018 Via de website gekocht

Prima Webshop

Artikelen makkelijk te vinden. Duidelijke productomschrijvingen. Afhandeling betalingen goed. Ben zeer tevreden.

Fleur 05-03-2018 Via de website gekocht

Verkeerde levering

De shop is prima! Mooie producten
Alleen hoe kan het gebeuren dat je het verkeerde product levert.
Ook zat hier geen eens een order bij.
Dit vond ik erg jammer omdat het zoveel meer tijd kost, je moet een hele dag thuisblijven, voor de ontvangst en dan is het verkeerd, kan je pas weer na weekend bellen... het hoort juist makkelijk te zijn

Sandra 05-03-2018 Via de website gekocht

Verkeerde pakketje meegekregen, jammer......

Ik had gekozen voor afhalen in het filiaal. Ik kreeg alleen het verkeerde pakketje mee van iemand met dezelfde naam.....

Gooijer 05-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Boerenbont

Goed geholpen omdat het product niet in de winkel was. Assortiment mag wel iets meer bijzonder worden bij Blokker. Zou jammer zijn als deze winkelketen ook nog eens zou verdwijnen

Lia 05-03-2018 Via de website gekocht

lekker snel!

ik was al stad en land aan het aflopen geweest, maar nergens een normale keuze uit winkel trolleys. Hier staan ze gewoon naast elkaar op de site en de volgende dag had ik hem al in huis.

jacco en Anke 05-03-2018 In de winkel gekocht
Plein 92 Maastricht

prima service

vlak voor sluitingstijd zag ik in de etalage een boodschappen trolley staan, waar ik eigenlijk al een tijdje naar op zoek was. ik werd hartelijk ontvangen, het was helemaal geen probleem dat het al zo laat was. De week erna terug gegaan en heb een nieuwe friteuse gekocht en weer waren ze super vriendelijk. (ditmaal was ik wel op tijd.) Deze blokker op Plein 92 in Maastricht is top.

Pernille 05-03-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en goede service

De keuze om thuis te laten bezorgen of juist bij je lokale winkel vind ik heel fijn. Dat je ook nog afterpay hebben maakt de keuze nog makkelijker.

F. De Ruijter 05-03-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice!

Blokker heeft een uitgebreide en overzichtelijke site. De bezorging was verzorgd en snel. Een aanrader!
Na een misverstand van mijn kant ben ik heel vriendelijk en geduldig te woord gestaan door de klantenservice. Top!

Xamydo 05-03-2018 Via de website gekocht

Matige service

Ik had drie dingen besteld om af te halen in de vestiging. Er zat echter een enorme doos omheen. Deze absurde grote doos mocht ik niet achterlaten. Ik heb die doos uiteindelijk buiten in opgevouwde toestand in een prullenbak geplaatst welke gelijk vol zat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Kathe van Steenbergen 05-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en doet wat het zegt. Prima

Ik had niet verwacht dat voor 22 uur bestellen de volgende dag leveren uit zou komen, ik zat al op een mailtje te wachten dat er beren op de weg waren waardoor de levering later zou komen. Maar nee, de volgende dag was het pakje aanwezig. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker vaker gebruik gaan maken van de blokker site. Hartelijk dank.

Monique 05-03-2018 In de winkel gekocht

Super service.

Ik wilde een broodrooster kopen in de winkel. Deze was uitverkocht maar op de site nog op voorraad. Medewerkster heeft deze besteld voor mij en een dag later had ik deze toch nog in huis!! Top service!!

Roel 05-03-2018 Via de website gekocht

Helaas 1 probleempje

Bij het ophalen van de online bestelling die ik naar de winkel heb laten versturen heb ik te horen gekregen dat het gunstiger is voor de winkel dat ik beter direct bij hun kan kopen of het artikel telefonisch bij hun kan bestellen omdat men volgens de winkel geen enkele vergoeding krijgt voor het verwerken van online bestellingen in de winkel. Dit wegens het feit dat het een franchiser is. Dit is niet helemaal wat ik verwacht had en een beetje raar voor de klanten.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

K. Nitsche 05-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vriendelijkheid en geduld

Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Geen moeite of uitleg te veel. Doet veel goed aan de winkel wanneer de mogelijkheid bestaat online ook je bestelling te kunnen plaatsen.

Sanne 05-03-2018 Via de website gekocht

Verkeerde info op website

Bij de product omschrijving stond verkeerde informatie. Om deze reden direct het pakket weer retour gestuurd. Erg jammer, had niet gehoeven.
Service en hulp om het pakket weer te retourneren was vanuit de Blokker winkel waar ik het ophaalde wel echt super.

Bert Eeken 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering prima sevice

Ja ik beveel deze winkel aan. Goede website heel duidelijk. Snelle levering. Laten bezorgen in Blokker winkel en kon het product volgende dag al ophalen.

hetty 05-03-2018 In de winkel gekocht

klantvriendelijk en alle tijd voor de klant

In de winkel geholpen door vriendelijk personeel. Had alle rijd en heeft alles in orde gemaakt. hoefde zelf niets te doen.

Leo 05-03-2018 Via de website gekocht

goed geholpen!

de artikelen zijn makkelijk te vinden en de service en levering zijn perfect!!
ben zeer tevreden over de e-mails met de stand van zaken! in een woord
GEWELDIG! Blokker!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ton stoelers 05-03-2018 In de winkel gekocht
venray

makkelijk winkelen

ideaal, samen met verkoopster mogelijkheden in de winkel en uiteindelijk op de website bekijken, keus maken de volgende dag in de winkel ophalen
makkelijk en snel

Marjon de Wit 05-03-2018 Via de website gekocht

Heel blij mee

Op vrijdag besteld een 2 pits keramische kookplaat. Had gekozen voor ophalen bij Blokker in Ede. Kreeg keurig mailtjes hoe en wat en kon hem zaterdag al ophalen. Geweldig

Maria 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Prima webshop van Blokker!
Ik vond het heel makkelijk om de spullen thuis te laten bezorgen!
Bij de bestelde artikelen zat oa een keukenmachine.
Ik heb wel een opmerking over de blokker verpakking.
De doos was beschadigd en er zat naar mijn mening te weinig plastic stootkussentjes in de doos zowat deze 3 bestelde artikelen door de verpakking heen schoven.
Ik ben erg tevreden over de geleverde artikelen!.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 05-03-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering

s, avonds voor 22.00 uur besteld en de volgende dag kon het worden opgehaald in de winkel, alleen het product een kop en schotel kwam niet over een met de foto op de website, product was log en zwaar, niet wat ik wilde.
Zonder probleem terug gebracht naar de winkel en het geld terug gehad.

Mieke 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik ging altijd in de winkel kopen maar die is weg en de andere is te ver dus nu via internet.
Altijd goede service en producten.

Martin 05-03-2018 Via de website gekocht

Het had beter gekund

In eerste instantie wilden wij kussens (2 plus 1 gratis) bestellen. We hebben dat door een medewerkster in de winkel laten doen. Zij plaatste de bestelling voor (bleek achteraf) maar één kussen terwijl we er twee moesten hebben. Iedereen snapt toch wel dat als je kussens bestelt uit de folder bestelt van een plus een gratis dat je dan twee kussens wilt en niet maar een. Daarna kon het tweede kussen niet meer geleverd worden.
De eerlijkheid gebied wel te vermelden dat dit nog wel geprobeerd is, en dat een medewerker er later nog over gebeld heeft dat ze het jammer vonden dat het zo gelopen is.

F. Ph. W. Leenman 05-03-2018 In de winkel gekocht
Blokker in Bussum

Uitstekende service

De hulp en klantvriendelijkheid hebben we erg prettig ervaren en de bestelling was volgens afspraak keurig op tijd.

Emma R 04-03-2018 In de winkel gekocht
In nijkerk

Dinerborden

De borden die ik wilde hebben hadden ze niet meer genoeg op voorraad in de winkel, als oplossing werden alle borden bij ons thuis bezorgd, super! De week daarna waren alle borden in de aanbieding, 2+1 gratis, hier baalde ik van. Ze hadden dit misschien even aan kunnen geven!?

Inge 04-03-2018 In de winkel gekocht
Jacobslaan

Duidelijke uitleg/hulp van een van de mannen

Uiteindelijk heb ik via de winkel in Nijmegen (Jacobslaan) mijn stofzuiger gekocht omdat ik het daar 's middags gemakkelijk kon ophalen: met winkelwagentje in lift naar boven en beneden naar de auto. Omdat ik steeds een paar uur per dag weg zou zijn, was thuis afspreken en laten bezorgen niet handig.