Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met 449 winkels in Nederland en 123 winkels in Belgie.

Deze score is berekend op basis van 1862 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Xander 20-01-2020

De webshop was overzichtelijk.
Het senseo koffieapparaat bij Blokker besteld vanwege de prijs.
Ik vond het geen bezwaar dat de levering binnen 1 of 2 dagen was. Het werd de 2e dag keurig bezorgd.

Dhr. Luiks 20-01-2020

Heldere bestelwijze en mooi dat de gespaarde Douwe Egberts - punten ook konden worden verrekend bij de betaling! Levering in de winkel werd keurig afgehandeld volgens afspraak.

s.v.d. goot 19-01-2020

perfect snelle afhandeling en levering, geheel volgens wens, was keurig ingepakt en super subliem afgeleverd, nota was er zeer duidelijk bij, kan iedereen blokker aan bevelen en dat doe ik dan ook

HENNY 18-01-2020

Fijne en betrouwbare webshop met snelle levering. Heel overzichtelijk en mooie producten . Goede prijs kwaliteit verhouding!!! Een tevreden klant.

Jan 18-01-2020

Het bestelde product stond op site als voorradig en binnen 2 werkdagen leverbaar. Na een paar dagen ontving ik bericht dat geld teruggestord werd omdat het product niet leverbaar was. Het geld retour verliep vlot maar intussen bleef het product op de website nog steeds voorradig en leverbaar.

Jolande 18-01-2020

Makkelijk online bestellen en betalen. Verzorgde berichtgeving over plaatsen van de bestelling en bezorging. Zeer vlotte aflevering, keurig verzorgd en verpakt. Mooie aanbieding bovendien.

Conny valster 18-01-2020

Ruim assortiment met veel keuze mogelijkheden en snelle en correcte levering.

Pim Frank 18-01-2020

Uitgebreid goede kwaliteit Blokker is toch mijn zaak goede service vriendelijk personeel , en vandaag besteld morgen in huis TOP

petra 17-01-2020

klantvriendelijkheid en heel gemakkelijk online en je kan zien wat ze hebben en het wordt thuis gebracht

Manni 16-01-2020

De Senseo, die ik begin 2019 bij het Blokkerfiliaal aan de Schaarbroekerweg in Roermond had gekocht, begaf het in september van datzelfde jaar. Kort nadat ik het apparaat volgens de voorschriften had ontkalkt, gaf hij een luide knal en het water stroomde er op verschillende plekken uit. Teruggegaan en ter reparatie aangeboden. Voor de duur van de reparatie ontving ik een leenapparaat. Na ca. 1 week werd ik gebeld en kon ik mijn Senseo weer ophalen. Hij deed het weer als nieuw. Maar op 13-01-2020 gebeurde óók net na het ontkalken weer hetzelfde: Weer een luide knal en de uitstroom van water op diverse plekken. Ook had het apparaat zich geheel vacuüm gezogen, zodat ik de gebruikte koffiepad niet eens meer kon verwijderen. Weer teruggegaan om hem ter reparatie aan te bieden. Op buitengewoon aangename wijze luisterde de verkoper naar mijn verhaal en zei mij toen, dat het apparaat niet opnieuw ter reparatie zou worden opgestuurd, maar dat ik een geheel nieuwe Senseo mocht uitkiezen. Hierdoor was ik buitengewoon aangenaam verrast! En daarom een hele dikke pluim voor hun service!

Robin 16-01-2020

Het online gedeelte ging prima. Toen ik mijn bestelling in de winkel kwam ophalen, kreeg ik van de verkoopster echter te horen dat dit desbetreffende filiaal een franchise is en wanneer ik bij hen in de winkel wat zou bestellen, ik het daar zou kunnen afrekenen en dat de garantie evengoed geldig was. Want, zo zei zij, 'zo verdienen wij er ook nog wat aan'. Dit ging om het Blokker filiaal in Zaltbommel. Op de site staat niet vermeld dat dit filiaal een franchise is. Daarnaast was ze kort van stof en oogde ze zichtbaar verbolgen dat ze moeite voor me moest doen. Kortom erg botte dienstverlening vanuit dit filiaal. Ik ga er zeker niet nog eens wat bestellen/laten leveren.

Dusjka 16-01-2020

Ik bestelde een artikel van 95 euro en betaalde meteen. Kreeg bevestiging via e-mail en binnen een kwartier daarna een email dat er een fout was gemaakt en het artikel niet op voorraad was en ik mijn geld terug gestort zou krijgen.
het heeft vervolgens meerdere dagen geduurd voordat ik mijn geld terug had, bellen naar de klantenservice haalde ook niks uit. Ondertussen bleef op de site het artikel 'op voorraad' staan.

Amsterene 16-01-2020

De volgende dag in huis gekregen dus de belofte waar gemaakt en goed verpakt. Een heel mooi product.

Dominique Ewald 16-01-2020

Slechte service! Er ontbrak een onderdeel bij hetgeen ik besteld had en men wil dat niet nasturen. Moet ik zelf maar langs een blokkerwinkel en het daar gaan proberen te krijgen. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. En dit is al mijn tweede slechte ervaring na een online bestelling. Voor mij geen Blokker meer!!

A. de Vries 16-01-2020

Wilde mijn DE bonnen inleveren voor koffiezetapparaat, was precies wat ik zocht en de betaling met bonnen verliep online supergoed.

Via online bestelling ons product gekregen 15-01-2020

Product wat wij gekocht hebben was makkelijk te vinden, op de site! Bezorging was de volgende dag. Track and trace liet ons de bezorgtijd zien. Product was keurig verpakt en kwam in goede staat bij ons thuis. Hulde voor Blokker!!

Els van Daalen 15-01-2020

Ik vond het erg gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. zelfs mijn kadobonnen kon ik goed verwerken.
Toch ga ik liever iets in de winkel kopen. Helaas was daar geen voorraad aanwezig.

A 15-01-2020

De website is prima, ook volop keuze......maar als er iets mis gaat (in mijn geval een beschadiging van het bestelde artikel), dan is het een DRAMA om het weer in orde gemaakt te krijgen. De service afdeling verdient een dikke 0!!! Beloftes die keer op keer niet nagekomen worden, steeds moet ik ZELF contact opnemen omdat er niets wordt gedaan met mijn klacht. Het liefst heb ik mijn geld terug om in een andere winkel mijn artikel te gaan kopen en NOOIT meer gebruik te maken van Blokker! Al weken bezig om het in orde te krijgen, misschien dat het ooit nog goed komt???

Marianne 15-01-2020

Heb al diverse keren on line artikelen bij Blokker besteld. Ze verkopen alleen kwaliteitsprodukten. De bezorging verliep volgens afspraak. Ben zeer tevreden. Zal zeker in de toekomst weer bestellen. Hoop dat Blokker nog lang zal bestaan.

Leen 15-01-2020

Service was prima en snel. Alleen ben ik niet goed geinformeerd over het gratis pakket t.w.v. 50 euro dat bij de Senseo geleverd zou worden. Dat heb ik bij onze plaatselijke Blokkerwinkel na moeten vragen.

Anoniem 15-01-2020

Ik ben erg tevreden over de website van Blokker en de gemakkelijkheid waarmee ik kon bestellen. De bestelling werd snel en goed geleverd.

Coby Berkhout 14-01-2020

Een air freyer gekocht,maar bracht hem terug ,omdat ik hem moeilijk open kreeg {artrose}
Juffrouw ik wil deze graag terug geven.O,ja wat mankeert eraan ?Niets hij werkt perfect en ik heb hem een paar keer gebruikt.
Dan kan hij niet terug,ik wijs op het bord dertig dagen terug garantie, niet voor gebruikte artikelen .Dan kan ik toch ook niet weten dat ik hem niet open krijg.
Het werd een afschuwelijke situatie nog een verkoopster erbij, ik heb het apparaat laten staan ben de winkel uit gelopen en heb gezegd ik schrijf wel een stukje op Facebook dat was verkeerd van mij .Dat is chantage ik ben weggelopen.
Thuis gekomen heb ik klantenservice gebeld ,en die heeft een tegoed bon in orde gemaakt.
Ik heb er een paar dagen overheen laten gaan en ben een koekenpan en inzetmandje voor de air freyer gaan kopen de verkoopster had niet in de gaten dat ik het was, tot ik moest afrekenen ik zei dat er een tegoed bon lag van mij.
Toen begon het circus weer op nieuw, de kassabon die zat in de doos nou die had ze niet meer,dan kon ze het niet doen.Ik heb toen mijn betaling laten zien laten zien op de telefoon en onder veel commentaar,heeft ze het in orde gemaakt met tot twee keer aan toe de mededeling dat ik niet meer in de winkel hoefde te komen en maar naar het oude dorp moest gaan .Dit is mijn ervaring met Blokker Oostermeent
Toen ik wegliep en gedag zei werd er iets achter mijn rug gezegd wat niet voor herhaling vatbaar is.

Willem 14-01-2020

Producten snel en duidelijk te vinden online, prima prijs, goed product en een snelle levering. Allemaal piekfijn in orde.

Jorry 14-01-2020

Gemakkelijk om te bestellen op de site, snelle levering en was ook nog eens de goedkoopste. Snel thuis bezorgd en dit was ook gratis.

Tamara steen 14-01-2020

Breed assortiment en online goede service.
Ons bestelde aperaat een Senseo switch was snel en netjes bezorgt .
Toppie
Dit bedrijf is een. Aan rader en goede prijs kwaliteit verhouding

Cristy 14-01-2020

Zeer overzichtelijke shop, met een groot en breed aanbod en aantrekkelijke aanbiedingen. De bestelling kwam keurig op tijd en onbeschadigd binnen.

Jurriaan 13-01-2020

Een order gedaan die ik daarna direct wilde annuleren nadat bleek dat de aanbieding eigenlijk helemaal geen aanbieding was. Die annulering kon na een lange wachttijd aan de telefoon niet geannuleerd worden, maar ik kreeg wel een advies om het in de postnl app te annuleren, wat ook al niet mogelijk bleek. Dus maar aan de deur geweigerd, waarna ik niets meer venomen heb en na een week nog niet mijn geld heb teruggekregen of enige duidelijkheid wanneer dat zal gebeuren.

B. Vellinga 13-01-2020

Prima snelle levering, alleen was de grootte anders dan wij verwachten. Dus retourzending. Daarna keurig afgehandeld. Dus een 10

Els Leijs 13-01-2020

Ik koos voor blokker omdat ik twee artikelen wilde hebben, waarvan een er niet in onze winkel aanwezig was. Minpunten: een artikel werd aangegeven als "nog 5 in voorraad". Ik heb beide artikelen afgerekend. Nadat de transactie was afgerond, kreeg ik een mail dat dit artikel toch niet geleverd kon worden en dat het bedrag zou worden teruggestort. Dit moet ik kennelijk zelf in de gaten houden, want ik heb geen mail gekregen dat dit gebeurd was. Het artikel wat ik wel kreeg zat in een belachelijk grote doos met plastic opvulling.

Loskop 13-01-2020

Assortiment is uitgebreid. Snelheid en communicatie waren ook prima. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Frank 12-01-2020

In de actieperiode tot twee keer toe iets besteld uit de voorraad van een winkel. Tot twee keer toe afgescheept met een technische storing dat de voorraad niet actueel is en de producten niet op voorraad zijn. Wel twee keer vooruit betaald! Graag de optie van betaling achteraf aanbieden en de logistieke ICT op orde brengen.

Gerda Frans 12-01-2020

Levering van goederen is prima maar afhandeling van retouren en terugstorten geld duurt veel te lang. In ons geval heeft het bijna 6 weken geduurd terwijl we direct het product retour hebben gestuurd.

Anneke 12-01-2020

Geen bezorgkosten. Niet elke winkel heeft hetgeen ik wilde hebben, maar was was makkelijk om via de website te bestellen en bij de dichtsbijzijnde winkel op te halen.

Liesbeth 12-01-2020

De Tefal wadjang die ik besteld heb eerst in de winkel bekeken, daar was hij 2 euro duurder dan op de website en bovendien zag de verpakking er niet uit om als cadeau te geven. Duidelijke website en een vlotte levering.

ewilliams 12-01-2020

Niet alle betaal mogelijkheden werken op de website.
Verplicht vooraf betalen ook als je wil afhalen in de winkel
Levertijd was langer dan belooft

Rudolf Bouwman 12-01-2020

Op internet besteld en de volgende dag in de winkel in het dorp opgehaald; sneller en beter kan niet denk ik.

Leppers 11-01-2020

Prima site, bestellen ging goed. Levering veranderde drie keer , was iets minder.

SlechtsteWebshopErvaringOoit 11-01-2020

Een bestelling gedaan op 1 januari. Het ging al mis bij het afronden van de bestelling. Ik voerde netjes mijn nieuwe postcode en huisnummer in en er stond zo'n mooi vinkje naast dat het nieuwe adres goedgekeurd was. Mooi, dacht ik, en ik betaalde de bestelling via iDeal. Toen kreeg ik een mail met de bevestiging van de bestelling - ze hadden mijn nieuwe postcode en huisnummer met mijn oude straatnaam en woonplaats gecombineerd! Ik was er toen al achter dat het pakket door PostNL niet geaccepteerd zou worden.

Klantenservice en magazijn zat dicht op 1 januari, logisch. 2 januari gebeld maar niemand van Blokker kon iets wijzigen aan het adres wat op het pakket zou komen te staan, ook al was de order nog niet gepicked en verstuurd. 3 januari werd het pakket ontvangen bij PostNL en gesorteerd, maar bleef in het sorteringsproces hangen. Zoals ik al voelde aankomen ging het niet goed.

Ik kreeg op 3 januari nog een belletje van Blokker dat ik met PostNL contact op moest nemen om het pakket naar een ophaalpunt te laten brengen. Ik bellen met PostNL, zij kunnen daar ook niets aan doen en vertelden mij dat Blokker als zakelijke klant van PostNL zeker wel telefonisch contact op kon nemen met PostNL zakelijk om het label op afstand nog te wijzigen, nu het pakket nog bij PostNL lag. Ik weer bellen naar Blokker: Nee, helaas kunnen wij geen label wijzigen via PostNL, ons systeem is daar niet voor gemaakt.

Ik vroeg hoe lang het dan duurde voordat ik mijn geld terug zou krijgen. De mevrouw zei dat ze officieel 4 dagen moeten wachten, maar dat ik even moest bellen als het pakket retour was gedaan door PostNL en dat er dan wel iets geregeld kan worden met een vervroegde terugbetaling.

4 januari werd het pakket gesorteerd door PostNL als retourzending via hetzelfde track en trace nummer. Ik heb Blokker direct gebeld en verteld over het eerdere gesprek met de klantenservice over de terugbetaling, maar deze mevrouw vertelde me stug dat het niet kon, dat zij dat niet eerder kon regelen dan wanneer het pakket retour was ontvangen in het magazijn in Geldermalsen.

5 januari werd het pakket vervoerd naar Blokker en 6 januari werd het afgeleverd bij Blokker. Ik heb geduldig gewacht. 8 januari heb ik gebeld omdat ik nog steeds niets hab gehoord van Blokker en heb gebeld met de klantenservice. Deze mevrouw wilde nu wel helpen, na wat aandringen van mijn kant omdat via de track en trace te zien was dat Blokker het pakket had ontvangen op 6 januari. Ze vertelde me echter over een termijn van 5 tot 10 werkdagen voor de terugbetaling - geen 4 dagen zoals eerder vermeld. Ze heeft toen de terugbetaling procedure in gang gezet in het systeem. Ze zei dat het alsnog een paar dagen kon duren.

Op 10 januari kreeg ik een mail van Blokker met daarin een bevestiging van de retour van de bestelling en dat het wordt terugbetaald, met een termijn tot 10 werkdagen.

Intussen zijn we al 10 dagen verder en ik heb geen product en geen geld retour ontvangen. Als ze het termijn van 10 dagen aanhouden heb ik op 25 januari het geld pas terug. Ik ga hier niet weer wat bestellen.

Iwan 10-01-2020

Prima service en snel geleverd. Het was op volgens planning geleverd en keurig geïnformeerd.

Heuv0400 10-01-2020

De eenvoud waarmee je in de shop besteld en daarna in de winkel zeker weet dat het artikel er is en je het mee kan nemen is goed.

Henk de Leeuw 09-01-2020

Overzichtelijke en duidelijke webshop.
Er is veel keus, meer dan in de winkel?
Mijn bestelling werd eerder geleverd dan aangegeven.
Een voordeel is dat je bestelling kosteloos naar een winkel van je keuze verstuurd kan worden.

Rien van Broekhoven 09-01-2020

Soepele afhandeling van probleempjes.
Vriendelijke bedienden aan de telefoon.
Ik zal Blokker bij iedereen aanbevelen. Prima

Prima service, zeer klantvriendelijk 09-01-2020

De aankoop van een sodastreamer bij Blokker verliep vlekkeloos: Prima service, zeer klantvriendelijk

Marco 08-01-2020

Nadat een artikel eerst niet voorradig bleek te zijn in de winkel (offline), hebben we het online besteld en in de plaatselijke Blokker laten bezorgen. Nadat Blokker en PostNL een bezorgbevestiging mailden, wilden we het product ophalen. Aangekomen werd het niet gevonden. De manager gaf aan dat wij als consument naar PostNL moesten bellen. Helaas werd dit een kleine discussie. De manager scheen niet op de hoogte te zijn van het gegeven dat Blokker verantwoordelijk is voor een juiste aflevering (o.a. ACM). Zij als verkoper hebben een overeenkomst met PostNL en daarmee kan alleen Blokker de postbezorger aansprakelijk stellen. Ik als consument hoef niet te bellen, meer nog dat heeft geen zin. Echter bleef de manager zeer stellig en niet bepaald klantvriendelijk. Het had weinig zin om verder te gaan en dus zijn we vertrokken. Een tijd later maar eens contact opgenomen met het filiaal, bleek het pakket al die tijd wel in het magazijn te zijn, echter zonder adres. Uiteraard geen idee hoe dit achter de schermen werkt bij Blokker, maar jammer is dit wel. Uiteindelijk dus de bestelling opgehaald, vriendelijk de manager hierop geattendeerd, die weinig interesse toonde en een klein excuus was ook een brug te ver.

Arnold de Gans 08-01-2020

Duidelijke bestel navigatie en afhandeling .. wel jammer dat wij daags na het product ontvangen hadden ( Helaas de verkeerde kleur, maar dat hebben we laten zitten omdat dit ook wel kon ) zagen we in de winkel dezelfde Mepal Afvalbakje Calypso staan .. maar dan 2 euro goedkoper ?! Nee, niet als aanbieding .. maar gewoon de reguliere prijs. ... Dat vond ik toch wel erg jammer.
Online is Blokker dus blijkbaar duurder, en dat verbaasd mij .

Ik raad dus aan gewoon naar de winkel te gaan ...

ps wij hadden een Ecocasa Step Bin besteld en het afvalbakje was een extra bestellinkje. Door het redelijk hoge bedrag waren er verder geen verzendkosten .... Blijkbaar is het verzenden dus niet zo gratis...... Vraag mij nu af wat de Step Bin in de winkel zou kosten. Het gevoel van "voor de gek gehouden te zijn" blijft nu best wel hangen.

Aafke 08-01-2020

Mijn beide pedaalemmertjes heel vlot in huis, afgehaald bij een Blokker in de buurt

pvinders 08-01-2020

Kerkrade heeft helaas geen blokker meer...dus dan maar naar Landgraaf voor een waterkoker en Airfryer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles prima!

Jan 08-01-2020

Makkelijke te raadplegen website, goede prijs, keurig en snel thuisbezorgd.

Natasja 08-01-2020

De schaaltjes zijn heel snel en goed geleverd. De schaaltjes waren in de winkels niet meer op voorraad, maar online gelukkig nog wel. De volgende dag kon ik ze bij de lokale Blokker op komen halen.

N.P. 08-01-2020

Ik had glazen besteld op de website. Ik was positief omdat de prijs iets lager was dan elders. Ze waren helaas nog maar bij 1 filiaal op voorraad waar ik ze zou ophalen. Het duurde jammer genoeg wat langer dan ik verwacht had voor ik bericht kreeg dat ik ze kon ophalen dus ben ik alvast zelf maar naar de winkel gegaan waar ze op voorraad zouden zijn. Daar was mijn bestelling nog niet aangekomen en uiteindelijk bleek de voorraad niet te kloppen en werd mijn bestelling geannuleerd. Het bedrag wordt netjes terug gestort, dus op zich verder wel netjes afgehandeld, maar jammer dat ik ze eerst wel kon bestellen en betalen en toch een soort van 'voor niets' naar de winkel ben geweest. Anders had ik ze ergens anders besteld.