Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Hennie Baars 22-02-2024

De shop valt altijd op door de vriendelijkheid van de medewerkers. Altijd bereid te helpen en vakkundig te adviseren. Niets is hen te veel en maken het plezierig voor de klant om zelf tot een goede keuze te komen voor de aankoop.
Als de medewerkers zelf twijfelt dan is er altijd een naasthogere medewerker in functie beschikbaar om te assisteren.
Er werd ook gewezen op de online aktie die na aankoop ingezet kan worden. Het product (stoomstrijkijzer) voldoet aan mijn eisen en het product is na enkele dagen al afgeleverd. Zou de winkel zeker aanbevelen.

Marij 30-01-2024

Bij Blokker een Senseo gekocht. Werd ook gelijk gezegd dat daar een playback bij zat dus gelijk bij thuiskomst daarop gereageerd. Ook alle voors en tegens van het apparaat verteld. Onze vorige Senseo ook daar gekocht.
Bij Blokker al meerdere producten gekocht. Word er altijd goed geholpen.

Sebastiaan 29-01-2024

Ik had een cadeau nodig, dus had op de blokker website iets besteld waarbij heel duidelijk stond dat het aanwezig was in de winkel en dat ik het dezelfde dag kon ophalen. Dit was dus niet het geval de mederwerker liet mij ook merken dat dit vaker voorkomt. De mederwerker zei ook dat ik niks hoefde te doen en dat mijn geld automatisch terug op mijn rekening kwam. Het is nu twee weken later heb nog niks terug gekregen. Sterker nog kreeg vandaag een mail dat mijn pakketje was opgehaald (wat uiteraard niet het geval was). Heb nu al meer dan twee uur geinversteerd in het contacteren van de klantenservice die totaal incompetent is om mijn geld terug te krijgen zonder succes. Ik geef het nu op want vind het niet waard om zoveel moeite te doen voor 30 euro, maar wil jullie wel even allemaal waarschuwen

Quickchef 10-01-2024

Een gevarieerde winkel die overal verkrijgbaar is. Het is gemakkelijk te bezoeken. De levering was gemakkelijk en snel. ik raad het aan

Nas 15-12-2023

Serviesgoed besteld via webshop, door gebrekkige website bezorging in delen en niet compleet. Aankoop willen annuleren. Na contact met ondeskundige chat app en klantenservice nu al enkele weken onderweg om aankoopbedrag terug te krijgen. Hiervoor is herhaaldelijk contact met klantenservice nodig. Zeer slechte service en vervelende ervaring met bestellen op deze manier. Niet voor herhaling vatbaar.

Blokker zet jarenlange vaste klant weg als oplichter 29-11-2023

Eind oktober een bestelling geplaatst op Blokker.nl. Bij ontvangt van de bestelde artikelen viel meteen op dat de producten open waren geweest. Hier heb ik direct melding van gemaakt met het verzoek of ik de producten kon retourneren. Bleek dat ik met een verkooppartner van Blokker te maken had. Blokker verwijst je door naar de verkooppartner die slecht op email reageert. Na herhaaldelijk verzoek kreeg ik dan eindelijk een retourformulier. Twee weken nadat de retour wat aangekomen nog altijd geen reactie. Wat blijkt, de verkooppartner Speelgoedtrading beticht bij van oplichting. Blokker neemt geen enkele verantwoordelijkheid, reageert niet op emails die je stuurt en is telefonisch slecht bereikbaar. Blokker geeft aan de kant van de verkoper te kiezen en laten iemand die al jarenlang Blokker klant is in de kou staan.

Carys 29-11-2023

Ik heb een witte koelkast bij jullie besteld en deze laten afleveren bij de winkel. Ik woon in een studenten flat op 3 hoog zonder, lift en heb geen auto. Mijn ouder moeten 2 uur heen en 2 uur terug op en neer komen om mij te helpen om dit ding te versjouwen. Vervolgens grijze koelkast afgeleverd door de Blokker, die we zelf maar post Nl mochten afleveren omdat ze het niet voor ons wilde oplossen, en we hem niet in de winkel mochten terug brengen. Vervolgens bestellen we een nieuwe witte net zoals de eerste keer. Ons werd beloofd dat deze de dag erna geleverd zou worden. Maar omdat de Blokker hem verkeerd en te laat heeft ingescanned, komt hij een dag later aan. Terwijl mijn vader wederom dit hele stuk naar mij toe is gereden op zijn vrije dag. Meerdere keren gevraagd of de Blokker of DHL ons kon helpen. Maar niemand bood oplossingen. Ik zit straks met een koelkast in een winkel die ik niet naar mijn kamer krijg. Omdat Blokker hun werk niet fatsoenlijk doen. Blokker beloofd dingen die ze niet nakomen. Echt belachelijk hoeveel geld we nu al hebben moeten uitgeven aan benzine en meerdere koelkasten door dit bedrijf.

E.M. van den Brink 13-11-2023

Wij, ons gezin, gaan in Barneveld naar de Blokker omdat wij vinden dat de plaatselijke winkels in stand gehouden moeten worden,
Daarbij werkt er een dame die echt attent is en veel weet. Als het niet voorradig is besteld ze het direct daar op dat scherm. en wordt het keurig bezorgd nadat we een mail hebben gehad over wanneer het pakket komt. Scholieren met een bijbaan vind ik minder fijn

RP 12-11-2023

Theeglazen Pickwick met DE punten besteld. Glazen prachtig. Bestelproces met DE punten ingewikkeld en onvolkomen.

Het ophalen van de bestelling duurt even. De producten moeten uit een andere ruimte worden gehaald. Voor medewerkers en klanten niet handig.

Bert 10-11-2023

Blokker heeft veel en je krijgt het snel in huis of je haalt het op in de winkel. Dit keer had ik minder geluk. Ik bestelde Spaanse sloffen en in de advertentie werd geadviseerd een maat groter te bestellen, hetgeen ik deed. Ze zijn nu echter te groot. Ik struikel ermee en ze vallen snel van je voeten.

Lieke 10-11-2023

Artikel is gemakkelijk via de website besteld en is van goede kwaliteit. Snelle levering en artikel is goed verpakt. Ik raad Blokker aan!

Tonnie 08-11-2023

Fijne site om online te bestellen, erg gebruiksvriendelijk! Product netjes ingepakt en mooi op tijd bezorg, dankjewel Blokker en medewerkers! 🌺

Yvonne 07-11-2023

Het bestellen via internet ging erg gemakkelijk en de site is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Dat ik het bestelde product de zelfde dag af kon halen in het filiaal was erg handig zo had ik het snel in huis en was ik niet afhankelijk van een bezorgdienst.

Dj zwolle 07-11-2023

Daar ik iets besteld had via online bij blokker.was deze te klein ,kon hem zonder problemen omruilen voor een grotere in de winkel . Dat vond ik een zeer goede oplossing.ik zou dus zo weer iets willen bestellen .Dit alles heb ik bij blokker in brummen gedaan.

M.H. 07-11-2023

Groot assortiment en in dit geval precies de kleur die ik zocht. Bestellen was simpel. Artikelen werden snel geleverd volgens afspraak.

Marita 07-11-2023

Makkelijk te vinden artikelen die in de winkel niet in het assortiment zitten. Snelle levering.

jacq 07-11-2023

Vriendelijk personeel, sympathieke winkel, snelle levering en gemakkelijk bestellen

Sandra 07-11-2023

Super vriendelijk personeel in de winkel in Weert. Best druk in de winkel en toch heeft men de rust om te helpen met een account op Douwe Egberts en het bijschrijven van de waardepunten. Ook bij het ophalen van de bestelling is men erg vriendelijk.

Marion Elders 01-11-2023

Gebruiksvriendelijke site, goede producten met goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

TruckerMike 30-10-2023

Helaas heeft de oude Senseo na ruim 7 jaar trouwe dienst in de vrachtwagen de geest gegeven.
Een chauffeur zonder bakkie pleur in de ochtend is een chagrijnige chauffeur, dus even zoeken op internet naar een goede aanbieding van een nieuwe versie zonder poespas en zo zijn we bij Blokker aanbeland.

Even doorklikken uit de zoekresultaten, de beschrijving lezen of het is wat we zochten, de juiste kleur ook (want een witte of rode knalt er nogal uit in de cabine), lekker een rustige grijs/zwarte uitvoering gekozen die mooi opgaat in het interieur.
3 keer verder klikken, iDeal betalen en de volgende dag al in huis en de dag daarop in de cabine.
Informatie via de email over de verzending, en de track en trace van de koeriersdienst volgde kort erop.

Simpel, eenvoudig en snel.
Blije chauffeur die weer lekker een paar weken op pad kan 🤘🏻

Mieke 29-10-2023

Artikel is precies wat wij zochten. Snelle levering, goed verpakt. En makkelijk te bestellen.

RiaG 28-10-2023

Werd vriendelijk geholpen maar het artikel werd helaas dus niet de vlg dag bezorgd terwijl ik het juist die dag nodig had.

Dominique 27-10-2023

Een fijne gebruiksvriendelijke website, daarnaast een ruim assortiment en goede acties. Ook de verzending en levering is altijd snel.

Rita 26-10-2023

Makkelijk om een bestelling te plaatsen. Goede communicatie. Snelle levering. Het servies in goede staat ontvangen.

IvW 26-10-2023

Overzichtelijke online winkel met goede zoekfunctie en duidelijk bestelproces.
Produkten zijn goed omschreven, goed verpakt, worden snel bezorgd.