Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met één van onze 600 winkels in Nederland.

Deze score is berekend op basis van 1792 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

G.v.A. 22-09-2017 Via de website gekocht

Afhalen op moment dat mij past

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Website is gebruiksvriendelijk Periode tussen bestelling en afhaalmoment in de winkel was prima. Voordeel van afhalen is dat ik niet thuis hoef te blijven voor bezorging aan huis.

C.W. 22-09-2017 In de winkel gekocht
Lelystad

top service

Snelle levering binnen 1 dag in huis, product goed verpakt met formulieren voor eventuele retournering.

Pascal VVG 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en supersnelle levering !

Duidelijke beschrijving van de Inventum airfryer.
Goeie actieprijs makkelijk betalen en super snelle en duidelijke levering !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Britt 22-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Op woensdag een pannenset gekocht via internet, volgende dag al in huis. Echt een super service en ook nog eens mooie pannen

Jon 22-09-2017 Via de website gekocht

Tijdelijk afgeleverd en overzichtelijke site

De producten waren de avond voor besteld en de volgende ochtend al in huis, erg fijn! Daarnaast is de site lekker overzichtelijk. Topservice!

Enige punt van verbetering is het autofillen van het formulier dat niet lekker werkt bij mij op mobiel. Misschien dat de developers de juiste code kunnen toevoegen zodat de browser dit beter in kan vullen?

Zie:

Blokkerfan. 22-09-2017 Via de website gekocht

Je blokt het voor elkaar met Blokker!

Wat een duidelijke, makkelijk te bedienen shop. Toets in wat je zoekt en de voorbeelden komen te voorschijn. Klik op wat je bestellen wilt. En zoals ik in de Blokker zelf gedaan. Meteen afrekenen en het pakje omdat ik vaak niet thuis ben bij de Blokker laten bezorgen en opgehaald wanner het mij uit kwam. Zeer tevreden en al vaker gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rianne 22-09-2017 Via de website gekocht

zoals verwacht prima service

in winkel niet voorradig, dus via webshop gedaan. overzichtelijk, makkelijk zoeken, eenvoudig bestellen, snelle leveringen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 22-09-2017 Via de website gekocht

Slechte eerste ervaring met bezorging

De shop werkt wel goed en efficiënt maar als vervolgens eerst wordt gemeld dat bezorging 's morgens plaatsvindt en op de dag zelf dat wordt verplaatst naar de middag is dat niet echt prettig. Temeer omdat de bezorgblokken erg ruim zijn gedefinieerd. Tip kijk naar Nespresso die organiseren dat stukken beter.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Gerda 22-09-2017 Via de website gekocht

Prettig

Was verrast om glazen te vinden van Abeille op de Blokker website. In de winkel had ik deze nog nooit gezien. Er wordt op de website meer verkocht dan in de winkels aanwezig is.

Greet 22-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik heb het product binnen n dag thuisbezorgd gekregen en werd uitgebreid op de hoogte gehouden van status van mijn bestelling. Tevens zat het uitstekend ingepakt om breken te voorkomen.

truus kempes 22-09-2017 Via de website gekocht

levering

levering was zeer snel had de set besteld en werd de volgende dag al thuis bezorgd. tevens een aantal maanden geleden in de winkel een keukenmachine gekocht maar deze deed het niet meer. ik ging ermee terug naar de winkel en kreeg zonder problemen een nwe machine mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ria 22-09-2017 Via de website gekocht

aankoop en levering

een prachtige webshop makkelijk te vinden en wat een snelle levering super gewoon ik zal denk ik in de toekomst hier vaker gebruik van maken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Begrijp deze term niet 22-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Imago update GELUKT wat mij betreft

Stoffige oude beeld is niet meer, gelukkig.
Ben blij dat ik bij jullie "pietluttige" maar o zo noodzakelijke dingen als wasknijpers, strijkplankovertrek kan halen samen met mooie Bodum koffiebekers en dekbedovertrek. Succes!

Mw de Jong 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De producten waren gemakkelijk te vinden op de website. De levering was snel, en, omdat ik boven een minimum bestelbedrag zat, gratis.
Ik zou liever producten in de winkel kopen, maar het meeste Blokker assortiment is helaas web-only.

Rene 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service, matige productkwaliteit

Wandbrievenbus besteld. Werd de volgende dag door PostNL geleverd. Helaas was door een constructiefout de klep tijdens het transport losgeraakt van de rest van de brievenbus.

Nicole 22-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Goede omschrijving op de website. Klopte precies met het geleverde product, waarover ik ook zeer tevreden ben. Snelle levering. Alles tip top in orde.

Trude 22-09-2017 In de winkel gekocht
St. Jacobslaan, Nijmegen

Zeer goede service

Product was niet aanwezig in de winkel. De winkelbediende heeft dit voor mij direct via internet aangevraagd. De volgende dag kon ik het ophalen en was nog precies op tijd met dit verjaardagscadeautje.

maaike burger 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service!!!

Ik heb besteld en binnen 24 uur bericht over de afhandeling daarvan. Ideaal en super! Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nicolletje 22-09-2017 Via de website gekocht

Als je je bedenkt mag je het pakje van de postbode al weigeren. En kort daarna wordt het bedrag al terug gestort.

Dicky 22-09-2017 Via de website gekocht

aantrekkelijke aanbieding

In de dagelijkse mail werd een AEG steelstofzuiger aangeboden voor een aantrekkelijke prijs. Besteld en de volgende dag door PostNL in het vooraf aangekondigde tijdvak geleverd. In de doos ontbraken twee accessoires. Ik heb een hierover een mail naar de klantenservice gestuurd. Meteen een reactie met referentienummer ontvangen. Later op de dag een telefoontje gekregen dat AEG de ontbrekende delen na zou sturen en dat we die binnen twee dagen zullen ontvangen. De volgende dag was het pakje er. Wij zijn tevreden met deze goed geregelde oplossing

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Charles Spaan 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Inderdaad de dag na bestelling wordt het geleverd. Het artikel was goed verpakt en onbeschadigd.

Bart 22-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend concept. Starre regels

Tijdens het bestellen van een pan via de website kreeg ik gedurende de betaling de melding "handeling afgebroken, voer opnieuw uit". Dat doe ik. De volgende dag blijkt dat ik twee pannen heb besteld en betaald.

Ik heb de volgende dag een pan teruggebracht naar de winkel. Ik heb al jaren geen printer meer, dus ik had alle essentiële gegevens op een papiertje geschreven. Men wilde echter de pan niet terugnemen zonder een geprinte factuur.

Zo'n papieren factuur levert Blokker er zelf niet bij. Juridisch gezien is er volgens mij geen enkel verschil tussen een zelfgeschreven briefje of een zelf geprinte factuur. Beiden kan ik aanpassen, dus er gaat geen enkele bewijswaarde van uit.

De dame achter de kassa was echter onvermurwbaar, regels zijn regels. Ook kon ik de factuur niet digitaal aanleveren. Zoals Blokker wel bij mij deed.

Ik ging dus onverrichterzake terug en heb ergens nog iemand met een printer bereid gevonden de factuur uit te printen.

Blokker, ik adviseer jullie nog eens goed hiernaar te kijken, want dit is niet erg klantvriendelijk.

Het concept om zonder leveringskosten dingen af te kunnen halen via een winkel is uitstekend. Ook de gekochte pan is van uitstekende kwaliteit.

Mark 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik kon zelf tijdstip bepalen wanneer bezorgd. Kwam een beetje te laat, bezorger was een beetje te vol ingepland, maar alles was top.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 21-09-2017 Via de website gekocht

Belofte meer dan waargemaakt

Op zondag besteld en maandag al geleverd. Op de site werd 2 werkdagen aangegeven, dus sneller geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Josje 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Wij hebben Philips Sonicare tandenborstels aangeschaft via Blokker.nl. Snelle en goede levering! Ook de prijs stond ons aan in vergelijking met andere aanbieders.

Jan George Suidema 21-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies in de winkel.

De autobus van Cars 3 was niet in de winkel voorradig. Bij navraag deze te bestellen, bleek er een actiecode aan dit artikel verbonden te zijn, die aan meerdere Cars3 artikelen is gekoppeld. Daardoor niet met zekerheid te zeggen, volgens de verkoopster, dat het juiste artikle, de autobus, dan geleverd werd. Advies, via Internet bestellen en in de winkel afhalen. Dezelfde dag via Internet besteld en de volgende dag afgehaald, zonder verzendkosten! Snelle service!

Marian 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering.

Ik had 1 dag om een bepaalde rijstkoker te bestellen en dat is gelukt! Daar was ik superblij mee mee en de jarige waar het voor bestemd was ook.

prima 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede bestellservice

Ik ben zeer tevreden over de site en over blokker ben goed en snel geholpen en had de bestelling al de volgende dag ben terwijl hij pas op Dinsdag geleverd zou worden heb ik hem al op Maandag gekregen Top goede en snelle afhandeling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla Nijenhuis 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service! Besteld en volgende dag ophalen, top!

Blokker was op dat moment voor dit product, een Bourgini mixer, de goedkoopste en snelste aanbieder!

Casa 21-09-2017 Via de website gekocht

Super enkel en betrouwbaar

Duidelijke site en snelle en correcte levering bij het filiaal die ik had aangegeven. Kon een dag na de bestelling al gebruik maken van mijn bestelling

Kiet 21-09-2017 Via de website gekocht

Voor 22.00 uur besteld, inderdaad volgende dag in huis!

Ik zocht een wijnkoelkast, via google snel op de Blokkersite gekomen. Vergelijkingen met andere sites kon makkelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

wobbie 21-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

ik kwam op deze shop omdat ze in de aanbieding hadden wat ik zocht. Het artikel werd snel en goed verpakt geleverd. betalen via ideal vind ik prettig

Pim Visser 21-09-2017 Via de website gekocht

gewoon erg goed

Op zondagavond een kookpan en enkele bakvormen besteld. Deze werden op maandag al bezorgd. Da's heel snel!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

H.Thijs 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Zondags besteld en het werd maandagmiddag al bezorgd . En Blokker was ook het goedkoopste met het apparaat.

Renee 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

' s avonds laat een paar artikelen besteld, en de volgende dag kon ik die al afhalen bij de Blokker in de buurt (Kampen)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

marianne 21-09-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring met de Blokker-site: uitstekend!

Een tien geef ik nooit, want niets is perfect. In dit geval was ik ongerust over het huisnummer van mijn Blokkerfiliaal. Het kwam allemaal goed en ben verder dus uiterst tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roos 21-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Omdat het moeilijk bezorgen is bij mij thuis heb ik ervoor gekozen in de winkel te laten bezorgen. Dit ging supersnel en de verpakking zag er prima uit.

Lara 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende prijs

Gekozen vanwege de laagste prijs die ik online kon vinden.
Levering netjes de volgende dag. Niets op aan te merken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Lisa 21-09-2017 Via de website gekocht

Top service en ruim op tijd!

Ik had op zondagmiddag besteld en ik kon het maandagochtend al ophalen. Super! Spullen waren netjes ingepakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Connyde 21-09-2017 In de winkel gekocht
Almere stad

Top service !

Goedkoopste van allemaal en zelfs op zondag besteld volgende dag in huis, terwijl er overal staat besteld op werkdagen. Heel netjes en snel geregeld.

Frits 20-09-2017 Via de website gekocht

Onze hulp zag ook niet dat de maat glazen 1/2 liters waren.

De shop kan handig zijn als er voldoende informatie op staat. In ons geval was de inhoud onduidelijk

mevr t. nicolai bekkema. 20-09-2017 In de winkel gekocht
surhuisterveen

blokker surhuisterveen , daar slaag je meteen

hg leerverf, direct in de winkel met een vriendelijke nette medewerkster, besteld,betaald,en....de volgende dag aan huis gebracht, prachtig verpakt echt een cadeautje, dat is motiverend. ECHTESERVICE. Blokker, bedankt, ps de verf was ook uitstekend , ikke helemaal blij. !

quirijn herwig 20-09-2017 Via de website gekocht

prima geregeld

simpele prima shop. nette site en snelle levering. geen poespas zoals het hoort. mocht ik weer eens iets nodig hebben zal ik ook bij blokker kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

keessie 20-09-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Een hele goeie shop, leveringen zijn prima op tijd en je heb 30 dagen de tijd om te retourneren en niet te vergeten heel veel aanbiedingen.

linda 20-09-2017 In de winkel gekocht
koog aan de zaan

Fantastische winkel

Ik heb dit artikel in de winkel besteld en kon daar ook meteen afrekenen. Echt super. Het product werd de volgende dag thuis bezorgd.

Hanny Aarts-Horst 20-09-2017 In de winkel gekocht
Roermond schaarbroekerweg

uitstekende zeer vriendelijke service

een fijne winkel op een uitstekende locatie. Het personeel is meer dan vriendelijk en erg behulpzaam.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anne 20-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel!

Het is heel makkelijk te bestellen en gaat erg snel! Je wordt goed op de hoogte van je bestelling via de mail.

David 20-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en efficiënte service

De website is overzichtelijk, groot aanbod en snelle levering. Echter zou ik graag een vergelijk functie zien en als ik op vorige klik na het bekijken van een product dat ik mijn zoek selectie niet kwijt raak.

K. 20-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Servies besteld en snel binnen gekregen. Helaas door PostNL waren er wat schaaltjes kapot gegaan. Contact gehad met de klantenservice via whatsapp en er werden nieuwe schaaltjes verstuurd! Top geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Y. Timmerman van der Sleen 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting en bediening

Het gemak van kopen . Thuis bezorgd en in de winkel uitzoeken , is erg gemakkelijk vooral voor grote aankopen ! Bediening was vriendelijk en behulpzaam ! Een echte aanrader !! Ga zo door Blokker ! Super koop gemak voor iedereen !!