Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

8,0 Lees 11955 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met 449 winkels in Nederland en 123 winkels in Belgie.

Deze score is berekend op basis van 2668 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Lois 17-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Doorgaans hebben zij wat ik zoek wel in de winkel. Wat er niet is bestel ik via internet en laat het bij de winkel afleveren.

Ayfer 17-01-2019

Ik heb serviceset besteld voor 4 personen maar 1 beker was stuk wat kan ik nu doen?

Celia 17-01-2019

prettig winkelen en ruime voorraad. en een snelwerkende en klantvriendelijke servicedame die razendsnel mee dacht en handelde toen ik belde met een probleempje.

cvd 17-01-2019

ruim assortiment, super makkelijk online te bestellen! en de levertijd was ook uitstekend!

J.C.Nuis-Nobel 17-01-2019

Jullie doen wat je zegt. Op tijd geleverd!
Een aandachtspunt wil ik toch noemen: personeel in de winkel kan soms gebrekkige informatie geven over producten.

Koos 17-01-2019

Mooie aanbiedingen met leuke korting. Ontvangen op de volgende dag. Alles geheel zoals verwacht; dus een 10.

Jan huls 17-01-2019

Prima shop. Vandaag besteld is inderdaad morgen geleverd. Goed verpakt. Zou het iedereen aanraden.

Dianne Vogels 17-01-2019

Was tegenover andere aanbieders het goedkoopste en snelle goede levering. Volgende dag al in huis.

Jan Bloem 16-01-2019

In de shop is het makkelijk zoeken naar de producten die je zoekt. De specifieke informatie over de apparaten is goed en duidelijk. Het bestelproces is makkelijk en de info over de bezorging spreekt voor zich.

Peter Veen 16-01-2019

Goede site met leuke aanbiedingen.
het geen zocht heb ik ook gevonden en gekocht.

C. Post 16-01-2019

Product goed beschreven. Zeer snelle levering, uitstekende informatie over de bestelde zending. Alles er goed verpakt en duidelijke formulieren bijgevoegd.

IngridBB 15-01-2019

Artikelen waren snel geleverd, goed verpakt, en we hebben 't opgehaald in de winkel waar we super geholpen werden!

T.Aarden 15-01-2019

Snelle levering, artikel goed verpakt. Erg tervreden. Heb al vaker wat besteld bij Blokker.nl. Telkens goede service.
Ga zo door!!

Theone Knecht- Evers 15-01-2019

Artikel gevonden wat we zochten en voldeed aan de verwachtingen. Levering was ook snel .

Carla 15-01-2019

Wat ik zo jammer vindt is dat als je het laat bezorgen in de winkel dat je dan nog €3,95 verzendkosten moet betalen

frans 15-01-2019

op internet vind je bij blokker wat ze in de regulier winkel niet vinden kan soms zijn de artikelen te groot voor afhalen zoals het met de afval bakken het geval was kon op fiets geen 2 bakken mee nemen mijn co meter komt er ook weg had men in de winkel niet dan maar online

De Jong 15-01-2019

Aangezien ik een prullenbak gekocht had op deze site, moest ik de vuilniszakken hier ook wel kopen, aangezien ze nergens in de winkels te koop zijn. Dit vind ik wel erg lastig. Er komen nl. ook nog eens bezorgkosten bij.

Christ 15-01-2019

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding.ik raad deze winkel bij vrienden aan

Iulia 15-01-2019

I am satisfied. Good price, fast delivery, big choice. Everything packed very good.

klaasje 15-01-2019

de pannekoekenpan waar ik naar op zoek was was alleen bij blokker.nl verkrijgbaar en ook nog de goedkoopste de site is erg overzichtelijk, supersnelle levering, vandaag besteld morgen binnen gratis verzending nou wat wil een klant nog meer, toffe site

Joost 15-01-2019

Overzichtelijke webshop met de keuze om te laten leveren of op te halen in de winkel. Gemakkelijke checkout en de prijzen zijn, als je deze goed in de gaten houdt, soms erg scherp.

Fam Kosters 14-01-2019

Vanwege de grootte van de opbergboxen (110 liter per stuk) leek het handig om ze thuis te laten bezorgen. Helaas zijn ze zo slecht verpakt dat 2 van de 4 boxen beschadigd aan kwamen. Een en al verwarring via de app-functie heeft mij doen besluiten nooit meer iets online bij Blokker te bestellen en thuis te laten bezorgen. Ik laat het voortaan gewoon afleveren in een winkel en controleer het daar ter plekke.

C.Spilt 14-01-2019

Prettig om te kijken en makkelijk te bestellen.keurig op tijd gemeld bezorging

Joost 14-01-2019

De shop zelf is ok. De (communicatie over en feitelijke) leverbetrouwbaarheid en snelheid kan beter. Het product kwam twee dagen later dan afgesproken. Daarnaast stond er op de webshop niet duidelijk wanneer er geleverd zou worden, dat zag ik achteraf verstopt in een aangehechte PDF bij de bestelbevestiging.

Roos Kerren- van Stiphout 13-01-2019

Ik ben meer dan tevreden over het online kopen van artikelen. Wij hebben maar een dag hoeven te wachten op het bestelde artikel. Het zat keurig netjes verpakt en ziet er prima uit. Wij hebben een nieuwe frituurpan gekocht en die doet het geweldig. Voor mij is het een prima oplossing om online te kopen omdat ik reuma patiënt ben en omdat de winterdag meestal erg vochtig is. Dus is dit voor mij een prima oplossing. Complimenten wil ik U geven. Roos Kerren- van Stiphout.

Annemarie 13-01-2019

Ik bestelde 2 opbergboxen, die waren samen in 1 te kleine doos geknald. Vervolgens is daar een doos op zijn kop bovenop gezet als deksel(om dus de tekorte ruimte op te lossen), met als gevolg dat beide boxen kapot bij mij aankwamen. Rara hoe kon dat. Ik heb nog nooit zo'n idiote manier van verzenden meegemaakt. Pakket was dus ook door formaat niet te vervoeren. Als ik 2 opbergboxen bestel, dan verwacht ik ook beide in een eigen verpakking en niet half in elkaar gepropt, want was niet stapelbaar. Bovendien was de loze ruimte niet eens opgevuld met plastic ter bescherming. Ben dus heel ontevreden!! Heb ook zeer moeten aandringen dat pakket bij werd opgehaald ivm onhandelbare formaat en geen auto hebbende(hoewel je wel een flinke auto zou moeten hebben om het überhaupt al erin te krijgen).

Frans 13-01-2019

goed en snel geregeld door blokker dit ga ik vaker doen , moeten er nog meer aanbiedingen komen die mij uitkomen

Oma-andrie 13-01-2019

Supersnelle levering! Het betrof hier een Teval gourmetset. Gekeken op Internet, nergens goedkoper te krijgen. Een top artikel voor een top prijs!

Anoniem 13-01-2019

De levering op zich was prima! Wat alleen jammer was dat er steeds een foutmelding was nadat je de vvv cadeaukaart als betaalmethode had geselecteerd en naar de volgende pagina wilt. Deze bestelling is geplaatst vanuit verschillende pc's en mobiels. Ook contact opgezocht met de klantenservice. En vond de adviezen zeer minimaal ter bevordering vd bestelling. dit product is nauwelijks te koop in de winkel. Mijn motivatie voor de shop werd aannemelijk minder. Uiteindelijk heb ik nog 1 poging gewaagd door nog een product toe te voegen en de ander te verwijderen en eindelijk werd ik geleid naar de vervolgpagina waar ik de kaartnummer kon invoeren. Product werd in goede orde geleverd.

ada gellderman. 13-01-2019

prima snelle levering van de sauber stofzuiger, goed verpakt, met de stofzuigerzakken weer een fijn apparaat.

Annemieke 13-01-2019

Product kwam keurig op tijd. Prijs was beter dan alle ander concurrenten online👍🏻

Canvas52 13-01-2019

Ik heb voor de shop gekozen omdat het artikel niet in de winkel verkrijgbaar was.

Anita 13-01-2019

Makkelijk te bestellen, ook met vvv bon en volgende dag al in huis. Info aan telefoon ook prettig

GvI 13-01-2019

Badkamer meubel gekocht. Website prima, evenals bezorging door postNL. Bij pakket inhoud ontbrak 1 bevestigings bout/schroef. Omdat desondanks het toch vrij stevig staat en ik niet alles weer uit elkaar wilde halen dit niet gemeld.
Indien compleet zou ik het als zeer goed beoordelen.

Wilhelmien 12-01-2019

Snelle service . Artikel beantwoord volledig aan de beschrijving op de site

Goede winkel 12-01-2019

Goeie en leuke aanbiedingen. En erg snelle levering. Leuk om hier ook in de winkel te laten bezorgen

wilpshaar 12-01-2019

gebruiks vriendelijk voldoende produkten snelle levering overzichtelijk goede produkten

Veronique 12-01-2019

Het is een fijn winkel met vele kortingen en komen na wat ze beloven
Ik kan niet anders zeggen dan een top winkel met een goede service.

An Kramers 12-01-2019

Super snel volgens afspraak geleverd. Heel blij met de Tefal friteuse. Werkt heel goed. Blij mee.

Aukje 12-01-2019

Precies wat ik wilde, de goedkoopste voor dit product, geen verzendkosten èn de volgende dag in huis !👍🏻
Blij met Blokker 😀

Yvonne Smit 12-01-2019

De 'sale' site is een rare mengelmoes van aanbiedingen en nog gekkere prijzen, een busje airwick voor 8,87 is natuurlijk niet normaal, je betaalt deze prijs nergens. Ik wilde het bij mijn servies bestellen maar zoveel prijzen kloppen niet, dus maar nagelaten. In de winkel zag ik nog meer rare zaken, bijvoorbeeld een verchroomd douchehoekrek. Op het kaartje: adviesprijs 17,99..en de prijs is 19,99. Ik heb er een foto van gemaakt. Blokker het is maar goed dat jullie huishoudelijke spullen verkopen, ook hier maken jullie er een potje van!

c a diepeveen 12-01-2019

vriendelijke bediening het art wat niet in de winkel was werd uit het magazijn gehaald wat niet overal gebeurd soms word erniet gekeken of het art in voorraad is

Hans 12-01-2019

Prima verzorgd, snelle levering.
Is zeker aan te bevelen! TOP.
Via websitebezoek makkelijk product(en) te vinden.

Linda 12-01-2019

Als ik zelf geen actie had ondernomen dan had ik mijn pakket tot op heden nog niet ontvangen. Trage reactie op e-mail en whatsapp. En lang wachten bij de telefonische klantenservice. En als klap op de vuurpijl wordt het nieuwe pakket dan ook nog naar het verkeerde adres gestuurd. Niet echt een aanrader dus!

Jan de Winter 11-01-2019

Bestelling en ontvangst prima, beschadigd artikel teruggestuurd en ondanks belofte Blokker na ruim 3 weken nog geen bericht ontvangen, ook geen geld teruggestort.

J Heijmans 11-01-2019

Zeer tevreden! Goed kunnen beoordelen omdat ik 2x niet werkend product heb ontvangen (fout fabrikant). Zeer vriendelijk en snel geholpen door klantenservice en in de winkel in Tegelen! Pluim hoor!!!

Janine 11-01-2019

Mijn bestelling kerstservies was slecht ingepakt extreem grote doos waar mijn bestelling in kwam niet opgevuld met materiaal dus gebroken bord.
2e bestelling ingepakt met normale doos echter ook 1 schaal gebroken.
De bestelling heb ik binnen gekregen en dezelfde dag was alles extra afgeprijsd hierdoor heb ik 28 euro teveel betaald!!
Ben dus niet tevreden

Dorine 11-01-2019

Snel gevonden op de site wat ik zocht. Bestelling werd keurig op de vermelde levertijd bezorgd.

Mirjam 11-01-2019

Een prima overzichtelijke webshop
Enigste wat ik miste was ,zoals in mijn geval kocht ik een stofzuiger ,zou handig zijn als er een link was van ...in dit type stofzuiger gaan dit soort stofzuiger zakken en dan met de optie wilt u deze meteen mee bestellen ..nu heb ik eerst op de stofzuiger gewacht om te zien welke zakken er in moeten .
Deze ga ik dit keer in de winkel zelf halen ,als ik ze online bestel , komen er weer verzendkosten bij .dus had fijn geweest als het in 1x kon

Emily 11-01-2019

Het pakket werd in 2 delen bezorgd, het werd niet bezorg op het aangegeven moment, en de emails maakte het niet veel duidelijker. De website was okay maar over het algemeen was deze ervaring teleurstellend.