Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met één van onze 600 winkels in Nederland.

Deze score is berekend op basis van 5081 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Jose 17-01-2018 In de winkel gekocht

Niet te koop

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Had een krulborstel nodig, maar die ik wilde hebben was er niet, terwijl deze wel als voorbeeld hing! Slecht!

D.kamerbeek 17-01-2018 In de winkel gekocht
Schadelijk haarlem

Mw..D.Kamerbeek.

Aardig personeel in deze vestiging.
Goede uitleg en artikel was niet voorradig , volgende dag per post bezorgd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Con 17-01-2018 Via de website gekocht

review

Mooi ruim opgezet met zeer vriendelijk personeel. Ligt in de AH XL dus ook ruime openingstijden wat erg fijn is.

m. ritzen 17-01-2018 Via de website gekocht

Service top!

Online geshopt omdat de waterkoker die ik wilde hebben alleen web only te koop was.
Snelle levering, nog dag eerder dan aangekondigd.

Wendy 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering!

Artikelen staan duidelijk omschreven op de site. Voldoen dan ook volledig aan de verwachtingen. Ik bestelde in het weekend, levering zou dinsdag zijn, artikelen werden maandag al geleverd, dus nog sneller dan verwacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schouten 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Prima snelle levering: 's avonds besteld, de volgende ochtend in huis. Verpakkingsmateriaal meer op maat zou een iets duurzame indruk maken.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Elly Verhagen 17-01-2018 In de winkel gekocht
blokker in de binnenstad van enschede

Fantastische service

Ik heb deze winkel gekozen...... niet omdat het de blokkershop is waar ik altijd naar toe ga maar deze was op zondag open...bij het broodbakken in de ochtend ging mijn handmixer kapot.....online zag ik dat blokker een hele mooie aanbieding had voor een keukenmachine....van de oude stempel zijnde ben ik naar de winkel gegaan om te kijken hoe deze eruit zag.....bleek dat deze aanbieding alleen online te verkrijgen was....heb toen samen met de medewerkster deze machine besteld........en kreeg de machine de volgende dag al in huis......klasse!!!!

Anja 17-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel

De levering is snel. De prijzen zijn hier en daar te hoog. De website ziet er prima uit. Jammer dat je producten beneden de 25 euro niet kunt bestellen en ze daarna op kunt halen in de winkel.

Carla van Lingen-Liefveld 17-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Dicht bij huis en vriendelijk personeel.
Je wordt keurig te woord gestaan en geholpen en het is fijn dat er een winkel in je eigen woonplaats is.

Ninke 17-01-2018 Via de website gekocht

Nette, duidelijke service.

De artikelen zijn duidelijk omschreven op de site, het bestellen gaat zeer makkelijk en de artikelen zijn op het afgesproken moment bezorgd. Heel blij mee!

Angelique 17-01-2018 Via de website gekocht

Netjes zoals je het verwacht!

Op de site was het product goed te vinden. Grote foto's en duidelijke omschijving. Je krijgt wat je ziet. Snelle levering en nat netjes beschermd in de doos. Goed verzorgd. Makelijk te betalen.

Aletta 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Blokker heeft voldoende keuze uit houten snijplanken. Ook de grotere variant. Ik ben heel tevreden met de snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Annemarie 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en voordeliger dan andere in dit geval

Overzichtelijke website, mijn product had ik snel gevonden én was nog eens voordeliger dan bij andere webshops. Op zondagavond besteld en zelfs al op maandagmiddag binnen. Erg blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Essie 17-01-2018 In de winkel gekocht
Breda Stada

Makkelijk bestellen en afhalen

Makkelijk bestellen en afhalen, je kan in de winkel op een computer bestellen, dan betaal je en haal je het vervolgens weer af. Super simpel!

Monique 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

In de winkel was droogrek niet te krijgen via de site besteld en volgende dag in huis! Makkelijk en snel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caro 16-01-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Mooi product, goede prijs, snelle levering. Dit was mijn eerste bestelling online bij Blokker. Zal zeker hier meer gebruik van maken

Marlou 16-01-2018 Via de website gekocht

Altijd goed

Ik vind blokker een hele goede winkel, ik wordt in de winkels altijd vriendelijk geholpen en op de site is alles overzichtelijk en mooi vormgegeven. Ik hoef niet eindeloos tussen producten te zoeken naar het product wat ik zocht, nee ze hebben alles mooi opgedeeld van blenders tot lepels enz.
Ook de opties qua prijs invullen en zoeken op beoordelingen, maken het zoeken naar wat ik wil en het beste vinden binnen die opties des te makkelijker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bianca 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Het artikel op de website is in goede staat geleverd. De levering was ook sneller dan bij de meeste andere webwinkels.

Bob L. 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en netjes afgehandeld

In de shop gevonden, besteld en keurig afgehandeld verder. Volgende dag in de winkel opgehaald. Ook hier weer prima geholpen en wat extra advies gehad. Zo zie ik het graag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Der Heiden 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld

Makkelijk en voor weinig een mooi goed werkend elektrisch kacheltje wat over al inzetbaar is zeker als je geen cv in huis heb en toch even warm wil zitten tijdens een klusje op zolder.

lite 16-01-2018 Via de website gekocht

toppie geregeld

de levering was erg snel en goed ingepakt! Ik ga nog eens bij blokker bestellen volgende dag al in huis!

Carry 16-01-2018 In de winkel gekocht
Venlo

super vriendelijk

vriendelijk en correct, snelle levering en we werden goed op de hoogte gehouden hoe de status van onze bestelling was.

J.Gonlag 16-01-2018 In de winkel gekocht

Snelle service

Ben tevreden over de winkel en het over het assortiment heel overzichtelijk en goede producten. ik ben blij dat blokker er is en zou het heel jammer vinden als zo een winkel zou verdwijnen.ik ben te woord gestaan aan de kassa door verschillende medewerkers, blokker zou zich nog meer kunnen richten op servicegerichtheid en een persoonlijke benadering aan de klant aan de kassa, meer interesse tonen en aankijken kortom meer aandacht en servicegericht zijn.Juist nu blokker zich meer op luxere producten richt en de winkelbeleving hierbij een grote rol speelt en het personeel daar een grote factoer en bijdrage aan kan leveren.

Marleen 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Het Joseph Joseph product wat ik wilde bestellen was alleen beschikbaar bij Blokker. Deze heb ik online besteld en was voor het weekend al bezorgd in de winkel. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen en stond ik snel met mijn bestelling buiten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 16-01-2018 Via de website gekocht

Super snel en compleet!

Voor een feestje en stuk of 10 uitzetcadeautjes besteld, waren allemaal voorradig en de volgende dag in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemie 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede vlotte levering

Makkelijk wordt de volgende dag al netjes en goed verpakt thuisbezorgd en ik hoef niet met al die spullen te sjouwen.

Petra 16-01-2018 Via de website gekocht

De service mag secuurder mee omgegaan worden

Ik vind met het shoppen online heel makkelijk maar met het afhalen in de winkel word een grote fout gemaakt ik kon namelijk een al betaald artikel op basis van alleen het noemen van mijn naam gewoon afhalen dat moet niet kunnen omdat zonder factuur en of ID dat mee te krijgen voor de rest is het prima

Svgame 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering! Goede en duidelijke website. Het stond de volgende dag klaar in de winkel. Geen klachten!

Alex Dorst 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en service

Ik heb een elektrische tandenborstel van Oral B gekocht die €5 goedkoper is dan bij Bol.com.
Wordt gratis thuis gezorgd. Bij Bol.com moet je het nog afhalen bij AH als je het gratis verstuurd wilt hebben.

Lindsy 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service!

Het is snel binnen en gemakkelijk dat je de deur niet uit hoeft. Kom zowieso wekelijks in de HEMA winkel boodschappen doen of cadeaus kopen vind het een hele fijne winkel en online shoppen is ook heel fijn. Raadt het zeker iedereen aan om hier te gaan winkelen.

Val 16-01-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Joseph joseph aanbieding

Aanbieding van Joseph Joseph bleek alleen maar in de winkel te gelden. Dit staat nergens vermeld in de folder. Via messenger contact opgenomen met Blokker en na 2 dagen kreeg ik te horen dat de aanbieding van 1+1 niet op de website gold. Heel slecht want in de website staat op bijna elke pagina ‘shop ook op blokker.com’.

GeoLee 16-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte no-nonsense service

Aanbieding voor een airfryer, welke op moment van levering overbodig bleek. De machine werd in ongeopende verpakking weer retourgezonden. Het bedrag werd binnen enkele dagen al aan Paypal teruggestort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Dongen 16-01-2018 Via de website gekocht

Service is ok, als het er niet is wordt het alsnog besteld

Het is mooi in de stad, ruime aanbiedingen, goede service, ruime openingstijden, handig dat je de bestelde spullen ook daar kan ophalen, ben je automatisch verzekerd dat het er ook is

A Hoogakker. 16-01-2018 In de winkel gekocht
Tiel

Heel fijn geholpen door de verkoopster e

Ik koop graag bij blokker.Goede uitleg door de verkopers .Voel me daar thuis.Kan het product dat ik wil kopen altijd goed vinden

Liz 16-01-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Op zoek naar een nieuwe ijsmachine ontdekten we dat deze bij Blokker voor een goede prijs te koop stond. In de fysieke winkel hadden ze 'm niet, dus hebben we 'm besteld via internet en konden de machine een paar dagen later ophalen bij onze winkel. Heel netjes!

Korneliya van Esch 16-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige en super snele service

Service is prima geregeld en super snel. De geodeten zijn van goede kwaliteit. Ik geniet van als ik bij Blokker iets bestel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 16-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed zo als gewend.

Gemakkelijk levering goed en op tijd . We hoeven de deur niet uit en af te wachten of het in de winkel wel op voorraad is.

Dirk 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Het product was gunstig geprijsd en werd keurig thuisbezorgd.Als iets dergelijks zich weer voordoet, kies ik weer voor Blokker.

Ria 16-01-2018 Via de website gekocht

Super service gehad

Ik had heel veel gedoe met een product van Tomado eerst stuk de tweede onvolledig en de derde goed maar miste nog een ding de medewerker van Blokker heeft mij super geholpen en alles opgelost

Poppegaai 15-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, al de volgende dag!

In de winkel was de prullenbak niet te koop, de medewerker heeft mij toen geholpen om het via internet te bestellen, een top service! Via blokker Westwijk in Amstelveen

DvU 15-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Via de zoekmachine kwam ik uit bij Blokker.
Zij hadden een, voor mij, geweldige aanbieding. Besteld en keurig op tijd geleverd door de koerier van PostNL. Dus zowel Blokker als PostNL hebben het perfect voor elkaar!

Anita 15-01-2018 Via de website gekocht

Zo fijn dit!

Sale items kunnen bestellen is wel heel erg luxe. Heel erg goed geholpen in Naaldwijk door een jonge man. Leuk gesprek gehad met hem, betrokken en behulpzaam.

Pluck 15-01-2018 Via de website gekocht

Snel besteld maar jammer van de opgedrongen producten

Ik had een pannendeksel nodig een van glas, die was 14 euro, dus moest ik wel voor 1 wpeuro nog een ander product bijkopen om de gratis bestelling te kunnen doen. Stond er een flesje afwasmiddel voor een euro bij, dus dacht ik " nou ja een flesje komt wel op ook". Maar wat een systeem, ik moest er direct drie flesjes van kopen!! Niet echt nodig en ook niet echt klantvriendelijk. Ik heb het maar gedaan, tha je moet wat he, bij Blokker kun je de producten die je zoekt vaak niet in de winkel vinden. Dus wordt je wel verplicht het internet op te gaan, jammer hoor! Maar verder zijn het goede productenen vriendelijke verkoopsters, dat dan weer wel!

Didier 15-01-2018 Via de website gekocht

probleemloos

De levering was probleemloos en het geleverde product ook. De website is overzichtelijk en geeft voor dit product bijna alle belangrijke informatie om een goede keus te kunnen maken.

Joyce 15-01-2018 Via de website gekocht

Teleurstelllend

Pannen in de aanbieding, maar de 2e dag in de winkel al niet meer op voorraad. De winkelmedeweker geeft aan dat ik het online kan bestellen en kosteloos kan ophalen in de winkel. Jammer dat zij niet uit zichzelf voor me wilde doen dus heb ik het zelf gedaan. Omdat de pan €10 kostte kon ik het niet bestellen want de minimale bestelwaarde moest €15 zijn pffff. Pas dit aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jm 15-01-2018 Via de website gekocht

Waterkoker lekt

Artikel terug gestuurd. Het duurt lang voordat je het geld terug hebt. Ook het melden dat het teruggestuurde artikel ontvangen is duurde meer dan een week.

anoniem 15-01-2018 Via de website gekocht

niet op tijd geleverd(voor 22.00 besteld ,gaat niet op)

Ik heb op 2 Januari om 16.51 een bestelling gedaan ,(voor een verjaardag) ruim voor 22.00, er stond in mij fac: 3 Januari geleverd, (ik denk mooi op tijd)Maar nee Blokker heeft de bestelling pas op 3 Januari verzend klaar gemaakt,en 4 Januri geleverd,(de producten zijn van blokker en niet van een weder verkoper)volgende keer maar weer naar Bol.com

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

R. Mutekaite 15-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig en vriendelijke personeel.

Blokker is een winkel waar je kunt makkelijk schoppen. Alles wat je nodig hebt vindt je in blokker. Prijs vriendelijk met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Op elke gewenste locatie heb je een overzicht van de week aanbod. Dat is heel handig.

Leroy van Son 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snel glazen besteld snel geleverd er bleek 1 glas kapot gelijk een nieuwe set gekregen binnen 1 dag super service

Daniëlle 15-01-2018 In de winkel gekocht
Baarle nassau

Prima geholpen

Wat ik wilde was niet in de winkel. Een medewerkster heeft het toen samen met mij online besteld in de winkel. De levering was de volgende dag al in huis.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -