Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met 449 winkels in Nederland en 123 winkels in Belgie.

Deze score is gebaseerd op 290 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

André de Groot 06-07-2022

Goed assortiment, gemakkelijk te bestellen, mooie kwaliteit prijs verhouding, en snelle nette aflevering.
En bovenal hou de Nederlandse bedrijven in stand door bij hen te kopen

wim blom 06-07-2022

Blokker heeft goede bekende en betrouwbare producten die altijd snel geleverd worden en prima productinformatie.

Cor 05-07-2022

Heb online artikel gezien wat ik wilde bestellen. Op de Blokker site stond van 99,95 voor 69,95. Product in winkelwagen gezet. Bij betalen bleek er een bedrag van 99.95 te moeten worden betaald. Helpdesk aangeschreven met foto’s van betreffende verschil. “We zien dat het fout gaat, excuses, maar de prijs bij betalen geldt” Dit noemen ze misleiding/oplichting. Pas op als je bij Blokker iets gaat bestellen, beter andere wel betrouwbare. aanbieder zoeken.

Peter 05-07-2022

Supersnel. Binnen 2 uur af te halen in plaatselijke filiaal. Bij kassa aangeven dat je bestelling op haalt en binnen no time sta je met je aankoop buiten.

Koos v/d Hoek 04-07-2022

voor het gemak voor mijn persoon wat betreft bereikbaarheid zowel in winkel als afstand woning - winkel

Dick 04-07-2022

Op de website van Blokker een mini koelkast besteld. Is geleverd door verkooppartner. Binnen 30 dagen geretourneerd aan verkooppartner. Daarmee recht op teruggave. Contact hierover gehad met de verkooppartner. Als artikel binnen is bij ons betaald Blokker u terug. Artikel op 23 mei bij verkooppartner. Verkooppartner geeft aan Blokker verzocht terugbetaling te doen. Mailtje hierover ontvangen. Nu dik 6 weken verder. Bellen en mailen, maar geen steek verder. Blokker meent omdat haar dossier gesloten is kunnen ze niet terugbetalen. Wij kunnen niets doen voor u. Verkooppartner moet dit echt doen. Verkooppartner maakt geld echter ook niet over. Net weer contact gehad met Blokker - verschuilen zich achter allerlei regeltjes / dossier gesloten / menen dat op hun website voldoende uitleg staat dat over hoe om te gaan met een verkooppartner etc. Kortom waardeloos.

Gloria 04-07-2022

Bij Blokker een poffertjespan besteld van Cuisinoon, mooi verpakt, duurzaam produkt en ook leuk om
Cadeau te geven!

Eijkeltje 03-07-2022

Makkelijk en snel besteld. Ruime keuze. Geen 10 ivm de diverse pakketten vanwege de verschillende verkooppartners, maar geen (extra) verzendkosten.

Thielemanus 01-07-2022

Persoonlijk vind ik deze shop van Blokker een zeer goede aanvulling op de winkel(s). Ik kan de producten, die zij aanbieden, uitgebreid bekijken en beoordelen, waardoor ik een betere keuze kan maken. Ik hoef in de winkel dus niet onnodig tijd op te eisen, van het personeel. Het is prettig vertoeven op de site; deze werkt goed en geeft ruim voldoende goede informatie over de producten. Daarbij is mij opgevallen, dat de samenwerking van de partners met Blokker uitstekend werkt. Ook op hen kun je vertrouwen, dat zij het product leveren, wat Blokker heeft aangeboden. Echt teamwork! Ik ben zeer tevreden over al mijn aankopen via de site.

S. 01-07-2022

De informatie op de website was duidelijk en verzending super snel! Helaas was de doos al eens open geweest en opnieuw dichtgeplakt. Het frame van de parasol is op meerdere plekken beschadigd en helaas zijn ze telefonisch niet te bereiken. Zo’n parasol is niet goedkoop. Verder is het wel een goed degelijk product.

Mien 28-06-2022

Groot assortiment en snelle levering. 5 Fotolijsten besteld, waarvan 1 gebroken is. Foto gemaakt van de lijst en via email gestuurd naar de verkooppartner van Blokker. Binnen enkele werkdagen is het bedrag gestort op de bankrekening. Top!

Blokker 25-06-2022

Waarschijnlijk dat het niet rechtstreeks van blokker komt maar van andere leverancier loopt het niet bepaald soepel er wordt al twee dagen gemeld dat de bestelling komt maar helaas niets ontvangen tot nu toe

Astrid 25-06-2022

Bestellen online gaat simpel, winkel voorraad op te zoeken. Afhalen liep soepel en t product is naar wens

Reinier 25-06-2022

Eenvoudig besteld, snel op te halen in het filiaal van je keuze. Prima geregeld.

Wil68 23-06-2022

Zeer fijn geholpen door de winkelmedewerker. Het bestellen via de site was zeer eenvoudig en ging snel, dit is zeker een pluspunt.

Leni de Haan 23-06-2022

Wat mij betreft alles goed geregeld, makkelijke website, goede mailcommunicatie, vervoerder vriendelijk en op afgesproken tijd , ik ben er blij mee

Lies 23-06-2022

Het Blokker filiaal in Vlachtwedde heeft veel keus enthousiast personeel je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Men heeft verstand van zaken je wordt prima voorgelicht als daar behoefte aan is.

Fjg 22-06-2022

Blokker.nl een meest compleet overzicht van a tot z en redelijk betaalbaar. Wat blokker nou de beste shop maakt is simpel weg het oog op de toekomst dat hebben als geen ander heel goed voor elkaar tegen kleine prijzen met grote big smile.

GdK 21-06-2022

Na een probleempje met verkeerde aankoop, was het geen probleem om aankoop om te ruilen. Ik kom graag bij Blokker, liefst in de winkel zelf, niet per internet bestellen, Ik vind persoonlijk contact prettiger . en je krijgt advies, indien nodig . Fijne winkel, ruim van opzet. met behulpzaam personeel.

Brigitte Govers 20-06-2022

Met kinderlijk gemak kan je bij Blokker je gewenste producten vinden en bestellen.
Voor je het weet heb je ook bestelling in huis, kort op een dikke Prima👍

Rakhee 18-06-2022

De website is gebruiksvriendelijk. Doordat het product op voorraad was kon ik mijn product dezelfde dag nog ophalen. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.

A 17-06-2022

Grote keuze in producten.
Van 3 verschillende leveranciers in een bestelling de volgende dag alle 3 in huis, TOP!

Hanna 17-06-2022

Deze keuze heb ik gemaakt omdat in de winkel in deze prijsklasse niets op voorraad was.
De bestelling ging vlot en zoals beloofd met 2 dagen thuisbezorgd.
Artikel nog niet uitgeprobeerd want is kado.

Wilco 15-06-2022

Overzichtelijke webshop. Levering op tijd en compleet. Vriendelijke bezorger. Kortom, service zoals je mag verwachten.

Adrie 14-06-2022

Een foodprocessor stond in de winkel maar bleek niet voorradig. Verkoopster zei dat we zelf maar moesten zoeken welke Blokker hem wel had. 5 gebeld maar niet voorradig. Toen via internet besteld. Dat ging goed. Maar ik vond deze manier van doen toch klantonvriendelijk en ongeïnteresseerd. Hebben we niet en zoek het maar uit. Zo kwam het op mij over. Ze had op het bestelscherm naast de klantenbalie. zowiezo kunnen kijken of het via internet leverbaar was.Bestelling en bezorging ging verder goed.

Marion 14-06-2022

Voor mij is Blokker nog steeds de gezellige winkel om lekker doorheen te slenteren .Ook via de webshop kom ik die fijne spullen tegen .Ik moest even wat bestellen en was op mijn vakantie adres dus snel op de website besteld. Al de eerste bestelde artikelen binnen .Ik ben een zeer tevreden klant en nog steeds blij met Blokker

Kelly 13-06-2022

De website is gebruiksvriendelijk, goede productprijzen (zeker in deze hoge inflatie tijd altijd fijn als er goede aanbiedingen zijn), geen verzendkosten bij ophalen in de winkel en het ophaalbericht kwam al binnen een uur. Ook vriendelijk personeel in de winkel.

Rita 13-06-2022

Super snel
Iets besteld in de winkel en kon het de volgende dag ophalen
Top service

Mone 12-06-2022

Makkelijk om een bestelling te plaatsen,ik had deze nodig voor een kennis en het was bij de Blokker niet al te duur.
Wat ik alleen verveeld vond was dat de bestelling niet compleet was en dat ik moet wachten tot het geld is terug gestort en niet dat je het in de winkel terug krijgt.Verder was alles goed.

Anita 10-06-2022

Veel keusieder artikel goed omschreven.Blokker is een klantvriendelijk en betrouwbare winkel.Snelle levering en goed beschermt ingepakt.Aan te bevelen.Top

Marjon 10-06-2022

Ik ben aangenaam verrast door de snelle levering. En ook de verzorging was goed. Dus ik zal zeer zeker weer gebruik maken van deze site

Jennifer 10-06-2022

Fijne shop. Ruim assortiment. Fijne prijzen en snelle levering. Nog nooit teleurgesteld. Een echte aanrader.

Marianne 10-06-2022

Blokker heeft veel en is makkelijk op hun website te zoeken,alleen vandaag besteld morgen in huis is vandaag besteld is overmorgen in huis .Ook best wel snel

Erwin Schinkel 10-06-2022

Het wordt snel en goed geholpen en het product wordt mooi thuis bij je afgeleverd en dat vindt ik belangrijk

F.A.M. 10-06-2022

Fijne online winkel
Goed overzicht van producten
Makkelijk te bestellen
Snelle levering

Gonny 10-06-2022

T was niet op voorraad in de winkel. Daarom website gekozen. Prettige bijkomstigheid is de gratis verzending.

Sippie 09-06-2022

Ik vond het product op de website van Blokker. Het was gemakkelijk en snel te bestellen. De service was goed en ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail. De bezorging was goed, ik had binnen 3 dagen het product in huis.

Aat van Kapel 09-06-2022

Alleen jammer dat als je get voor 15.00 besteld de andere dag niet in huis heb.

Wolff 07-06-2022

Uitstekende service,, prompte levering en Blokker houdt je via E-Mail op de hoogte wanneer het product geleverd wordt.

Jeanet 07-06-2022

Donderdag 2 juni een droogmolen besteld online bij Blokker. Verstuurd via DHL. Vrijdag was bezorgdatum tussen 10.00-21.30. Heel de dag gewacht. Tot op heden nog niks ontvangen. Ook geen track en trace ontvangen. We weten niet waar de droogmolen is gebleven

Alies 06-06-2022

Groot assortiment. Makkelijk online te bestellen en mooie aanbiedingen ook. Snelle levering.

Gerard 06-06-2022

Ik geef een 10 omdat het gehele proces van het zoeken van het artikel op de website tot en met het afhalen van het product in de winkel prima geregeld is.

Ineke 05-06-2022

Makkelijk online bestellen duidelijke site.
En de volgende dag bezorgd en keurig op tijd
Het was een cadeau voor iemand en die was er heel blij mee

Blokker Waalwijk 05-06-2022

Ik heb bij blokker in Waalwijk een airfryer gekocht maar deze moest bestelt worden hij is de volgende dag ook keurig bezorgt.
Dat was ook de afspraak netjes. Helaas was er bij de airfryer geen gebruiksaanwijzing bij zodat ik er niet zo veel aan heb.het staat wel dat men via de computer iets douwloden moet om aan een gebruiksaanwijzing te komen.Dat kan ik niet doen,heb geen printer ,kan ook niemand vragen hierover ben al 80 jaar dan gaat het allemaal niet meer zo als men wil. Hoe kan ik nu aan een gebruiksaanwijzing komen om mijn airfryer te gebruiken ik heb een philips

e. de haas 04-06-2022

product was niet op voorraad. meteen van personeel te horen gekregen dat het te bestellen was en in de winkel kon worden geleverd, personeel heeft meteen besteld.
hierop meteen mail gekregen over de bestelling en hoe deze te volgen.
duidelijke mail ook wanneer product in de winkel was en hoe het op te halen

Birgit 03-06-2022

Nette prijs voor t product wat ik zocht, snelle levering dus we kunnen binnen 1 dag weer tosti's maken :)

CdeRuiter 02-06-2022

Goede artikelen.
Jammer dat wanneer je 24 handdoeken van 1 kleur besteld , je mailtje krijgt pakket is binnen
En in volgend mailtje zie je dat er geen 24 maar 18 handdoeken verstuurd zijn, en dat de andere 6 later volgen
Gevolg 2x naar winkel , minder prettig als je fulltime werkt

Andre 02-06-2022

Shoppen bij Blokker gaat heel makkelijk er is veel keus en de service is uitstekend ik ben nog steeds zeer tevreden.

Blokker Nootdorp 02-06-2022

Alle benodigde details op de webshop. Makkelijk bestellen en wij kozen voor afhalen in de winkel. Je wordt netjes per mail op de hoogte gehouden. Ophalen en alles is dan naar wens gebleken.

Mandy 01-06-2022

Ik heb gekozen voor Blokker omdat hier de prijs goedkoper was als andere winkels. En ook direct leverbaar was had mijn bestelling zeer snel in huis. En Blokker had gratis verzenden dat vind ik ook wel fijn. Het pakketje kwam goed en netjes verpakt.