Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met één van onze 600 winkels in Nederland.

Deze score is berekend op basis van 3259 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Marjan 19-11-2017 Via de website gekocht

Super

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik zocht een nieuwe strijkplank voor m'n moeder.
Zo uitgezocht, meteen besteld.
Waarom in de webshop? Strijkplanken zijn groot en onhandig 😂
En de postbode zet 'm netjes in huis. Strijken moet je dan wel weer zelf doen 😉

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Visser 19-11-2017 Via de website gekocht

Super service en de levertijd erg snel !!

Vond het ideaal en de levering ook snel en top. S'avonds besteld en gelijk de volgende ochtend in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen 19-11-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Vanwege het brede assortiment heb ik voor Blokker gekozen. Na een bestelling van een pakket van 6 weckpotten werd er slechts 1 geleverd. Na een kort telefoontje met de klantenservice (geen keuzemenu, direct een medewerker aan de lijn) werd het pakket van 6 alsnog verstuurd en mocht ik de eerder geleverde pot gewoon houden. Dit noem ik een top service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goed 18-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Echt super. Duidelijke site en omschrijving, goed verpakt en goed aangekomen. Ook netjes een snelle bevestiging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid 18-11-2017 In de winkel gekocht
Blokker Heiloo

Goede service

Prima shop met service vanuit de winkel Blokker in Heiloo. Snel geregel, betaald en nog gratis bezorgd ook

Andrey 18-11-2017 Via de website gekocht

mixed feeling

I have a mixed feeling. I ordered a baby phone. It was delivered the next day after placing the order, which I was very pleased about! However the baby phone stopped working properly on the second day. So I sent it for a replacement to the specified address and with an according form filled. However one week after this nothing happened. First of all I was not informed about the status of the replacement (neither by e-mail, nor by ‘my blokker’ page). Then I called the service and was told that the parcel was received already the next day after I sent it and that the product is directly available and an automatic system will manage the replacement. Still they could not say how quickly this would occur. However I sit here without the baby phone already for one week. And I do not need to explain how critical it is in the first weeks of a small baby. I would give blokker a cijfer 10 immediately after the delivery of the product. But because of the mentioned above problem it is now only 5 sadly.

Groenland D 18-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Blokker had de beste prijs, dus besteld. Spullen waren binnen een dag in huis. Onbeschadigd en correct.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Porteplume 18-11-2017 Via de website gekocht

Helaas... Pech gehad!

Mijn bestelde borden voor een cadeau voor mijn dochter - eerste bestelling online - was ergens onderweg beschadigd en het opnieuw zenden duurden veels te lang.
Ik hoop dat de volgende keer beter gaat want ik houd wel van Blokker artikels.... Dus ga ik vast nog eens proberen! :)

Anita Robbe 18-11-2017 Via de website gekocht

Super geregeld

Ik wilde een Senseo switch kopen voor onze dochter, maar was op dat moment op de fiets bij de winkel. De verkoopster bood aan om deze te bestellen op de website, zodat het thuis werd gebracht. Mijn punten van de DE kon ik gewoon nu inleveren. Keurig de dag erop was de Senseo binnen.

Harry 18-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht nachtegaalstraat

Prettig en deskundig

Vlot te woord gestaan en geholpen twee artikelen besteld en korte tijd kunnen ophalen met opnieuw prettige service

Az 18-11-2017 In de winkel gekocht
Rhenen

Blokker Rhenen

vriendelijk en behulpzaam personeel met in ons geval kennis van zaken. Het assortiment is voldoende groot zodat je altijd voldoende keuze hebt

Eva 18-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering product

Betreft schoonmaakartikel van Leifheit welke niet in winkel aanwezig was.
Via website besteld en in winkel laten bezorgen.
Pluspunten zijn o.a.
Bevestiging besteld product via mail inclusief tracksysteem
Snelle levering
Vriendelijkheid personeel bij ophalen product
Product voldoet aan webomschrijving , was goed verpakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Annie 18-11-2017 In de winkel gekocht
Brusselsepoort

Prima service ,zo als het moet zijn ,toppie

Door een inruilactie van Tefal,en het voor mij met de stadsbus het minste gesleept
was met het oud strijkijzer

Michiel Mol 18-11-2017 In de winkel gekocht
Oosterbeek

Uitstekende producten

Uitstekende producten, zeer goede service en scherpe prijzen. Vriendelijk winkelpersoneel die mij snel verder konden helpen.

Jos 18-11-2017 Via de website gekocht

het bestelde produkt was snel in de winkel af te halen

Het is prettig dat je in deze winkel je produkt wat je besteld hebt kunt afhalen zodat je niet de hele of halve dag thuis zit te wachten op de bezorging. Super service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 18-11-2017 Via de website gekocht

Super

De vorige dag om 13.00 besteld en volgende dag was het er al geweldig.het was heel makkelijk te bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

marianne 18-11-2017 Via de website gekocht

Lekker dichtbij

Klein Blokkerfiliaal opredelijke afstand. Parkeerplaats in de omgeving. Vriendelijke medewerkster. Kon hier het online bestelde product ophalen en gelijk ook andere huishoudelijke artikelen kopen.

Ans Bouwhuis 18-11-2017 In de winkel gekocht
Broerstraat in Nijmegen

Ik ben prima geholpen in het Blokkerfiliaal in Nijmegen. .

Fijne winkel in de Broerstraat. Een aardige mevrouw die meteen aanbood het niet voorradig artikel thuis te laten bezorgen. Meedenken met de klant, prima.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J van der Wolf 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Was op zoek in een winkel van Blokker naar een Courmetstel Dinner 4all maar niet in de winkel te koop nou dan maar via internet en dat is jammer geen wonder dat er winkels van Blokker dicht gaan zo help deze firma zijn eigen winkels om zeep.

Ed 18-11-2017 Via de website gekocht

TOP

Een snelle en duidelijke levering, netjes verpakt en terug te brengen indien nodig naar een blokker-winkel.

elfriede Sluik 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede service! Vriendelijk personeel,zeker waar ik kom.

Ik zou het héél jammer vinden als ook Blokker zou verdwijnen. Dus dat mag niet gebeuren!Goed assortiment en als zij het in de winkel niet hebben kijken ze toch even op de Website. Altijd vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hilda 18-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Een doos vol swifferdoekjes besteld,heb geen auto en op deze simpele manier kan ik wat extra inslaan! En de volgende dag al in huis!

Theobas 18-11-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens

Ik werd adequaat geholpen. De bediening van de computer voor internet liep wat minder.
De levering het bestelde was volgens opgave.

Dijkstra 18-11-2017 In de winkel gekocht
Internet

Onduidelijk

Besteld in de webshop en aangegeven het in een winkel in de buurt op te halen. Vervolgens ontving ik een track & trace van PostNL. Het was mij niet bekend dat dit via PostNL zou gaan en dat lijkt me ook erg omslachtig. Vanuit Blokker werd er verder ook niet meer gemeld dat de bestelling aangekomen was. Alleen via PostNL kon ik achterhalen dat mijn pakket bezorgd was. Ook zaten mijn batterijen in een enorme doos. Niet van deze tijd Blokker!

Stan 18-11-2017 Via de website gekocht

Blokker=snelheid!

Het door mij gewenste product bleek niet op voorraad in de winkel en dus heeft de desbetreffende medewerkster op de site van Blokker gezocht en daar was het nog wel op voorraad. Het product besteld en binnen 24 uur kon ik het ophalen. Topservice.

C Bevers 18-11-2017 Via de website gekocht

speelgoed

goed overzichtelijk en fijne service. gemakkelijke manier om iets te bestellen. artikelen zijn soms goedkoper als andere winkels.

Tanja 18-11-2017 Via de website gekocht

Snelle keurige levering

Duidelijke webshop, makkelijk bestellen en supersnelle levering! Mooie producten en voordeliger dan op andere Websites.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Superwinkel 18-11-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

Geweldige service

De winkel is in onze woonplaats mooi ruim en prachtig ingedeeld en vriendelijk personeel
Wij vinden het prettig om in de winkel advies te krijgen over de aankoop

Dirkjen 😊 18-11-2017 Via de website gekocht

Ik heb online gekocht.
Na mijn aankoop blijkt dat ik het niet bij Blokker maar bij een extern bedrijf heb gekocht.
Dat had ik graag vooraf geweten.

Schoutens 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, pakket ( iets van glas) was goed ingepakt.

Het pakket, werd snel geregeld, en degelijk verpakt verstuurd.
Nadeel was wel dat op dag van levering, ik een aanbieding kreeg met 20 % korting.

Tanja de Wit 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, aardig geholpen

Het artikel wat ik zocht is alleen online verkrijgbaar. De verkoper liet me zien welke keuzes ik had en gaf goed advies. Daarna bestelde ik het artikel en haalde het een paar dagen later in de winkel op.

Karin keen 17-11-2017 In de winkel gekocht
Aasen

Enorm attente verkoopsters

Het personeel is echt gemotiveerd om te helpen. Nemen de tijd voor uitleg. Alleen jammer dat de winkel zo klein geworden is in assen en het assortiment klein is

Marjoes 17-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service.

De shop is duidelijk en overzichtelijk. De 2 producten die ik zocht snel gevonden voor een goedkope prijs. De dag erna al in huis, heerlijk shoppen zo.

Abe van der Veen 17-11-2017 Via de website gekocht

Teveel verpakkingsmateriaal

Ondanks de snelle levering en het volledig op orde zijn van het produkt, wil ik toch aandacht vestigen op de mijns inziens te grote hoeveelheid verpakkingsmateriaal. Philips had zelf al de warmtelamp verpakt met een doos in een doos, maar daarbovenop hebben jullie ook nog dit pakketje verpakt in twee extra dozen. Mijns inziens toch zeker één of twee dozen te veel. Jammer van de verspilling.

pbb 17-11-2017 In de winkel gekocht
Hoofddorp

goede en snelle service

Ze hadden de juiste gourmetsets en de teruggave werd snel en klantvriendelijk afgerond. In beide winkels dezelfde houding.

Joke van Kampen 17-11-2017 In de winkel gekocht

Goede servis

Ben goed ingelicht over het artikel ze heeft het besteld andere dag kon ik het ophalen
Ben geholpen door xxxxxx

Mevr.E. Berben Westerhof 17-11-2017 In de winkel gekocht

Aakoop friteuse,s

Erg jammer dat er nog nauwelijks voorraad in de winkels aanwezig is en dat je daardoor aangewezen bent op bezorging of Weer naar de winkel om je aankoop op te halen.

Sjouke 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De ene dag besteld = de volgende dag bezorgd. Die toezegging maakt Blokker waar.
Goede productbeschrijving en informatie met afbeeldingen van het artikel dat je wilt aanschaffen.
En mocht een artikel toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan heb je recht van retour.
Hierdoor koop je zonder risico.

EEn zeer tevreden klant 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Ik heb Vitility teststrips besteld bij Blokker, deze kon ik niet meer bij Bol.com bestellen.
Heek blij dat ik ze nu weer in huis heb. Vandaag besteld, morgen in huis is de slogan, maar dat was inderdaad ook zo.
Zeer tevreden.

Manyu 17-11-2017 Via de website gekocht

TOPPER

Super snel geleverd. Produkt ok.... levering ok... Website goed te vinden. Artikel goedkoopste. Kortom: hoogst aanbeveling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jeannette glismeijer 17-11-2017 Via de website gekocht

snelle service

het is makkelijk en snel geleverd en een groot assoritiment dat is heel erg fijn dan kun je ook een goede keuze maken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Welner 17-11-2017 In de winkel gekocht
Zoetermeer Theaterplein

Geweldige sservice

Omdat er geen voorraad in de winkel aanwezig was van de aankoop die ik wilden doen werd door het aanwezig personeel direct een order geplaatst. Het bestelde kon ik de volgende dag al afhalen, geweldige service dus. Vriendelijke groet, Henk.

Hele goede service! 17-11-2017 In de winkel gekocht
Groningen, Herestraat

Hele goede service!

Ik heb mijn oude tandenborstel ingeleverd, omdat deze niet meer zo goed was, en kreeg direct een nieuwe. De medewerker van Blokker had de site al zo goed als klaar gezet voor mij om te bestellen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Pieter vd B. 17-11-2017 Via de website gekocht

?????????

Er wordt gedaan wat is belooft, meldingen over de bestelling en aflevering🔝 en product voldoet aan de verwachting.

Judith 17-11-2017 Via de website gekocht

Zo jammer

Ik heb voor 10 euro een dweil gekocht in de webshop. Je moet minstens voor 15 euro bestellen dus nog iets voor 5 euro erbij gezocht én dan moet je ook nog bezorgkosten betalen. Zo wordt het een dure dweil. Geen aanrader dus!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

M.ooykaas 17-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Je weet wat je besteld en goede info en je heb je besteling de volgende dag in huis.
En ook netjes en goed verpakt.

Lianne 17-11-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijke service

Heel overzichtelijk en duidelijk. Savonds om 22uur besteld de volgende dag begin van de middag in huis. Wat wil je nog meer??

Tevreden klant 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima en betrouwbaar

Precies wat ik zoek is te vinden en top vriendelijke personeel in de winkel. Wel besteld op de website maar opgehaald in de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniel 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, maar helaas niet echt goedkoop.

Goede service en producten zijn netjes bezorgd, ik snap ook best dat je daar iets extra's voor betaalt (echter waren ze nog in de aanbieding ook), maar als je vervolgens exact dezelfde producten elders stukken goedkoper aantreft zonder dat het een aanbieding is, voel ik me wel flink voor de gek gehouden.

A.Star 17-11-2017 Via de website gekocht

Blokker top bedrijf

Ik vond het heel fijn om het product in de winkel te vergelijken en daarna online te bestellen.
De hulp die ik kreeg van een personeelslid was correct.
De snelle bezorging vond ik top. Voor mij is Blokker een super bedrijf.