Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Blokker heeft een stevig basisassortiment van goede en betaalbare huishoudelijke artikelen, speelgoed en tuinmeubilair. Juist die samenstelling van het assortiment, met de nadruk op het dagelijkse gebruik betekent dat wij er voor iedereen zijn. Wij zitten ook altijd bij u in de buurt met 449 winkels in Nederland en 123 winkels in Belgie.

Deze score is berekend op basis van 2868 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 21-07-2019

Product was makkelijk uit te kiezen en dit is overzichtelijk. Wel jammer dat je voor zo n product 30,- aan verzendkosten betaald.
Wat wel jammer was dat er geen beschrijving bij zit. Want wat is bv de max belasting?, wasvoorschriften etc.
Vooraf aan de levering heb ik wel 20 dezelfde mailtjes gehad van TNT over de afleverdata, daar ging kennelijk wat verkeerd. Ook kreeg ik van Blokker 2 verschillende track en tracé code s met verschillende aflever momenten. Dus aflevermoment was niet duidelijk.

Annelies 21-07-2019

Gekozen voor Blokker, mooie aanbiedingen servies, dekbedovertrek en bestek.
Overtrek besteld via webshop en laten afleveren winkel.
Prima service en halen op mijn moment, geen porto.
Tevreden over kwaliteit.

Lia 21-07-2019

Gekocht via de webwinkel wat prima is verlopen en bestelling was er op de aangeven tijd

x 21-07-2019

Ik heb voor blokker gekozen omdat er goeie aanbiedingen waren voor mij. Ik ga namelijk uit huis en had nog het een en ander nodig. Ik had een prullenbak, wasrek en een stofzuiger besteld. Prullenbak en wasrek super netjes en optijd geleverd. Alleen de stofzuiger.. De dag nadat het wasrek en de prullenbak binnen waren gekomen kreeg ik een mail over de stofzuiger. Deze was niet meer op voorraad dus die werd geannuleerd.. Wat gaat hier mis? heb hem netjes optijd besteld... op de site was die op voorraad.. en daarbij hij zou tegelijk geleverd worden met mn andere aankopen. Hier zou toch vooraf een mail van moeten komen en niet achteraf?

Hilbrands 21-07-2019

Ik had 3 artikelen besteld kreeg 2 geleverd. Kreeg later een mail dat het andere artikel helaas niet meer leverbaar was. Heb ik een mail terug gestuurd met een foto dat toen ik het artikel had besteld er nog steeds 6 leverbaar waren en nu ineens uitverkocht hoe dat kon geen reactie.

Jaap Ruwaard 21-07-2019

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik in eerste instantie een zwembadje besteld had bij Fonq, pas na een dag of tien en de nodige mailtjes en ellenlang in de wacht staan om telefonisch contact te krijgen kwamen zij er achter dat het pakket bij de vervoerder was zoekgeraakt en heel toevallig ook niet meer leverbaar was.

Toen een badje bij Blokker besteld en binnen twee dagen kon ik het pakket ophalen bij Blokker in Lisse. wat mij betreft een dikke 10.

Ria 21-07-2019

Makkelijk alles te vinden, keurige snelle levering. Ik had een vraag aan de klantenservice : prettige hulp bij mijn vraag en ook hier snel accuraat geantwoord.
Kortom: ik ben zeer tevreden.

Jason 21-07-2019

Online bestellen ging niet helemaal goed na contact met de klantenservice uiteindelijk toch gelukt ondanks dat ik helaas een product niet kon kopen omdat het niet meer leverbaar was terwijl dat online van wel stond daardoor onstond er verwaring maar lief geholpen door de klantenservice dikke 10

Portielje 20-07-2019

Gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Correcte bezorging. Verpakking in verhouding met geleverd artikel wel erg groot.

Frans 20-07-2019

Opstelling overzichtelijk, correcte bediening, eerlijk in antwoord, prijzen in de winkel zijn IvM de schommelingen bijna niet te verwerken. Op de internet site van blokker staan de juiste bedragen, die kloppen met de computer kassa.

Dirk-Jan 20-07-2019

De Blokkershop heeft de beste prijsverhouding en de levering gaat correct netjes verpakt en de website is overzichtelijk en duidelijk.

SB 20-07-2019

Ik had een aantal producten besteld online en ben zeer tevreden over de snelle bezorging en blij met de koopjes natuurlijk. Ben bij 4 verschillende Blokker winkels geweest maar vind in de meeste gevallen het personeel onvriendelijk en niet behulpzaam, jammer, vind de producten en aanbiedingen wel leuk, maar als je iets wil vragen/weten dan doen ze geïrriteerd.

A. van den Berg 20-07-2019

Omvangrijke collectie van artikelen tegen een voordelige prijs.
Regelmatig aanbiedingen en actie's.

Caroline schuiteman 19-07-2019

Ten eerste is blokker een merk dat vertrouwen geeft omdat het al zo lang in Nederland is.
Kwalitatief heb ik nog nooit iets negatiefs ervaren bij blokker. Duidelijke webshob betrouwbaar merk en qua prijs ook ok.
Snelle levering ook en het allerbelangrijkste is dat ik plezier heb van mijn gekochte artikelen

Ruud 19-07-2019

Een Barbie camper gekocht voor mijn kleindochter.
Vanwege de hoge korting dacht ik eerst dat er gezegd zo worden dat het een fout was, maar heb hem toch thuis bezorgd gekregen de volgende dag.
Snelle levering en goede service.

Citruspers 19-07-2019

De bestelling is zoals afgesproken en in goede orde ontvangen. Echter ik moest via email jullie vragen om ook de bijbehorende factuur te sturen.

yvonne 19-07-2019

Een prima en duidelijke site . Een snelle levering en keurige verpakking. Voor herhaling vatbaar.

Anja 19-07-2019

Het is een overzichtelijke site. Er werd volgens opgave geleverd. De kwaliteit is goed.
Via Sponsorkliks besteld leverde voor mijn club ook nog een kleine commissie op.
Overall; zeer tevreden

Corrie 19-07-2019

Bestelling werd snel geleverd bij het Blokker filiaal in de Jan van Galenstraat. Duidelijke berichtgeving over de levering van de tuinkussenbox. Zeer vriendelijke en behulpzame winkelmedewerker die de doos naar mijn auto heeft gebracht. Top!

Andreas 19-07-2019

Prettige site maar als er staat "vóór 21.30 besteld,volgende dag geleverd moet u dit ook waarmaken.
In dit geval ging het om een cadeau dus te laat maak je niet meer goed.

Sylslag 18-07-2019

De bezorging was snel en keurig op tijd.De pakketten netjes ingepakt en zonder beschadeging afgeleverd.
Zou zo weer bestellen bij Blokker.nl

Diana 18-07-2019

Goed en snel bezorgd apparaat voldoet aan de eisen.verder geen toevoegingen. Noortje

Ank Vogel-Boersma 18-07-2019

Duidelijke site, de goedkoopste die ik voor mijn product kon vinden.
Keurig volgens afspraak bezorgd. Zeer tevreden over mijn aanschaf.

Yazz 18-07-2019

De levering was op het afgesproken tijdstip.
Artikelen waren goed verpakt.
De webshop was overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

C vd corput 18-07-2019

Op het moment dat wij een artikel moesten hebben, was dit op voorraad bij Blokker. De prijs was gunstig. Om die reden was het prettig dat op deze manier besteld kon worden.
Dat het artikel niet geheel aan de verwachting voldeed is niet relevant voor de beoordeling.

Anja 17-07-2019

Mooie webwinkel, makkelijke site, snelle levering. Ik was hier erg blij mee.

Antoinette 17-07-2019

Fotolijst is al 3 keer kapot geleverd, met een barst in het glas!! ⚠️Beter verpakken dus!!!

Souhaïlla 17-07-2019

Webshop is makkelijk te gebruiken. Ik heb een mooie tuinset besteld, ben er erg blij mee! Goeie prijs-kwaliteit verhouding. De levering ging ook erg soepel. Ik bestel zeker nog vaker!!

Denise 17-07-2019

Goede aanbiedingen en prijzen, alles netjes op de afgesproken tijd geleverd en de kwaliteit van de artikelen is super!

Theo 17-07-2019

snelle correcte levering zoals afgesproken en het product is prima prijs kwaliteit.

Bennie 17-07-2019

Blokker is en blijft gewoon een ouderwets goede winkel met de service die je mag verwachten en een scherpe prijs.
Bovenstaande zien we gelukkig ook weer terug in de webshop. De webshop winkelt fijn en is duidelijk met een goede zoek functie. Ik doe het niet vaak maar bij deze een 10

y.j.boeijink 17-07-2019

prima geregeld, snelle service. Ik heb voor blokker gekozen omdat ik een loungeset zocht en deze op internet vond.

Marloes 16-07-2019

Via de zoekfunctie snel en eenvoudig een kaasstolp en koffiekan gevonden. Betaalbare producten, prima service en duidelijke afhandeling. Binnen 1 a 2 dagen geleverd. Kortom, volgende keer bestel ik weer via Blokker.nl!

john 16-07-2019

ik kon het artikel makkelijk vinden en het blokker was de goedkoopste.
Min puntje het artikel kwam in een veel te grote doos, er konden er wel 3 in.

MartinR. 16-07-2019

Op pagina 3 van de reclamefolder van Blokker stond een mooie Brabantia afvalbak afgebeeld. Op dezelfde pagina stond naast de foto van de afvalbak een assortiment van bijbehorende vuilniszakken afgebeeld. Ook de vuilniszakken waren in de aanbieding, 3 pakken voor de prijs van 2. Bij het bestellen kreeg ik de bak wel in de bestellijst geplaatst maar de bijbehorende zakken die ik nodig had niet. Even gebeld met de helpdesk. Na een kwartier aan de lijn te hebben gehangen voordat ik aan de beurt was, deelde de aardige mevrouw mij mede dat ik de bak wel met korting via internet kon bestellen maar de zakken niet. Daarvoor moest ik alsnog naar een Blokker winkel. Ze vond het zelf ook vreemd dat het niet anders kon maar dat kwam omdat er geen miniscuul klein huisje bij de zakken was afgebeeld en bij de afvalbak wel.

taragran 16-07-2019

online service is prima, snel en correct en goed afgehandeld, alles te volgen via track and trace

Maria 16-07-2019

makkelijk te vinden op de site , en nog makkelijker om te bestellen en thuis te laten bezorgen

I Baak 15-07-2019

van wege de drukte is mijn bestelling later bezorgd wel heb ik daar bericht over gekregen dat het binnen een week bezorgd zou worden en dat was ook zo En ik vind het mooi dat het zo kon dan hoef ik er niet mee te sjouwen en word het netjes thuis gebracht

bert fransen 15-07-2019

als er iets in aanbieding is dan is het die dag al mee uitverkocht zowel oneline als in de winkels

Hanneke 14-07-2019

Een prima site en zocht kussens voor mijn verstelbare tuinstoelen en kon nergens iets vinden wat ik mooi vond of de kwaliteit was niet best. Tot ik op de site van Blokker terecht kwam en woww keuze te over voor een hele goede prijs en prima kwaliteit!
Ik heb ze online besteld en had ze de volgende dag al in huis. Keurig verpakt en ben er ontzettend blij mee.

Goede en klantvriendelijke afhandeling van klacht 14-07-2019

Had on line een bestelling gedaan maar die wilde ik omruilen omdat het product beschadigd bleek te zijn. Ik werd prima en zeer klantvriendelijk geholpen in de winkel en het omruilen ging heel vlot.

R.L .Smeenk 13-07-2019

Alles keurig op tijd geleverd. Daarna al is het per telefoon keurig afgehandeld. Alle lof.

Embert 13-07-2019

De shop heeft goede artikelen tegen een concurerende prijs en snelle goede levering

Marga Wind 12-07-2019

Het is goed en duidelijk maar de levering was iets langer door de drukte bij post nl.

erika 12-07-2019

snelle service goed advies en snelle levering prima . hele goede winkel en niet duur en alles op huishoudelijk gebied is er te koop

Riekie 12-07-2019

De torenventilator is prima alleen het was onduidelijk wat de kosten zijn voor het ophalen in de winkel
Gratis.? Of zoals ik 3,99 moest betalen voor dat geld had ik hem ook thuis kunnen laten bezorgen
Er hangt een bord in de winkel ophalen in de winkel gratis??????

Co 12-07-2019

Makkelijk om te bestellen,snelle levering, netjes ingepakt ! Dus een aanbeveling om bij blokker je aankopen te doen!

Willem 12-07-2019

Mooie overzichtelijke site ,duidelijke uitleg van de producten en hele mooie aanbiedingen deden mij een aankoop bij blokker te doen.

Marcel 12-07-2019

een goed product voor die prijs, en goed geleverd en snel geleverd,ga zo door.

Christine 11-07-2019

Wat een arrogantie en slechte service! Deze week 3 gourmetstellen besteld en betaald (kadootje voor mn neefje en nichtjes)
Bevestigingsmail gekregen dat de bestelling verwerkt ging worden. Kort daarna een mail dat de producten niet meer geleverd kunnen worden...??? Tijdens het hele bestelproces is daar niets van gebleken, "status op voorraad ". Misschien heeft de lage prijs ermee te maken.... 2 uurtjes later staan nl dezelfde producten beschikbaar op de site echter nu veel duurder. Reactie van de klantenservicemedewerker: dat komt omdat deze producten door andere verkopers aangeleverd worden. En verteld ze, antwoord op de mail gaat heel lang duren hoor, we hebben de mailbeantwoording stop gezet vanwege grote drukte.... moet ik eens doen op mijn werk. Wat een slechte service en wat voel ik me genaaid.