Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Riekje 15-02-2020

Fijn dat als er geen huishoudelijke artikelen winkel in de buurt is, je online kan bestellen en er zo snel geleverd wordt! Top.

Ed 15-02-2020

Gewoon heel prettig... overzichtelijke website + zéér snelle levering... was er de volgende ochtend al.
Alleen zou het wel handig zijn om artikelen te kunnen reserveren ipv te bestellen en dan te laten bezorgen terwijl de winkel nog voorraad heeft... ik had voor de zekerheid besteld, omdat er beperkte voorraad was in de winkel zag ik staan en ik wilde het artikel op tijd hebben, maar de winkel had ze de volgende dag gewoon nog op voorraad, maar ik moest wachten op de bestelling die per post gestuurd was. Zou wel handig zijn om artikelen in de winkel te kunnen reserveren die gewoon op voorraad zijn zodat iemand zeker weet dat het in de winkel is als ie komt (en niet alsnog moet bestellen en weer 1 of 2 dagen kwijt is).

Roger 15-02-2020

Snelle en betrouwbare levering. Prijs was ook goed tegenover andere verkopers.

Jannie 15-02-2020

Het is een goede snelle levering. Er worden Veel producten aangeboden. Dus veel keus. Qua prijs zijn de artikelen mooi in verhouding

peter ten hoove 14-02-2020

slechte bediening en ik kwam in de winkel een pakje ophalen en er was maar 1 verkoopster in de winkel .
die naar achteren zoeken naar pakje en toen stond er een rij voor de kassa slecht want iedereen kon er zo uitlopen
nee er moeten altijd 2 personeel leden in de winkel zijn .
dus slechte zaak.

Ellen 14-02-2020

Goede ervaring, snelle levering, goede communicaties of de status van de bestelling en ook goede ervaring m.b.t. klantenservice.

Henk 14-02-2020

Erg slecht, ik had via de site een Karcher K4 besteld en betaald, na een paar dagen maar eens gebeld wanneer er geleverd zou worden, zou nl de volgende zaterdag geleverd worden. Wordt er niets geleverd vanwege een zgn fout terwijl er op moment van bestellen 8 stuks op voorraad waren.
Komt erg onbetrouwbaar over! Had van een Blokker wat anders verwacht.

S. Singh 14-02-2020

De site is overzichtelijk. Bestellen gaat heel makkelijk en er wordt aan de bezorgafspraak gehouden.

Robbie 14-02-2020

In de shop kon ik vinden wat de winkel niet kon vinden! Makkelijk en snel te bestellen spullen bij dichtstbijzijnde winkel laten bezorgen ging prima. Tijdig bericht dat het afgeleverd was. Wel jammer dat, bleek later, artikel in winkel goedkoper was.

arnoud 14-02-2020

vaak weinig voorraad in dorpswinkel; bediening wel heet accuraat en uiterst vriendelijk

Marietje 13-02-2020

twee weken na bestelling en betaling kreeg ik een mail dat het droogrek, een gewoon artikel uit de standaard collectie, niet leverbaar was. De aanbieding van 20% was toen afgelopen en ik kon wel tegen de reguliere prijs een nieuw rek bestellen. Dat vond ik heel raar.

Corinem 13-02-2020

De ene dag een BK pan besteld, de volgende dag kon ik het ophalen in de winkel om de hoek.

M. Peddemors 13-02-2020

Voor praktische spullen, ga ik graag naar Blokker, omdat zij een groot aanbod hebben en mij vriendelijk helpen. Ik vind het dan ook jammer, dat jullie zaak in Zoeterwoude gesloten is, maar kom ook regelmatig in Leiderdorp.

Roeland 13-02-2020

het was bij de start onduidelijk, eerste mail wat met prive adres terwijl adres winkel zeist zou moeten zijn, het lijkt mij een technisch probleem, latere mail was wel met juiste afleveradres

Esther 13-02-2020

Op de site een strijkijzer besteld, zondag besteld, dinsdag in huis. Het strijkijzer vond ik niet handig in gebruik en gelukkig mocht ik hem in de winkel omruilen voor een andere. De nieuwe is wel heel fijn!

Iven 13-02-2020

Op zich werk de site prima! Aanbiedingen zijn alleen snel uitverkocht. Ik ga eerst naar winkel, dan naar de website na advies van winkel personeel om op site te kijken. Helaas geen bon om alsnog de korting te krijgen. of mogelijkheid op site om product te reserveren.

Jacqueline 13-02-2020

Voor de eerste keer een bestelling gedaan op de Blokker site. De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Ik heb het product gevonden en besteld, dit was op maandagavond en op woensdagmiddag had ik het al in huis. Goed verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevrede!

Joop Bakker 13-02-2020

Ik had met spoed een nieuwe strijkplank nodig. Dus naar Blokker, maar het vervoer van zo'n lang artikel is een probleem. Dus naar de website. Snel gevonden, besteld en de volgende ochtend al thuis afgeleverd. De strijkplank was exact zoals omschreven. Alles in orde en de website was duidelijk. Ik ben dus een zeer tevreden klant!

k. 13-02-2020

Kon op de website vinden wat ik wilde, er was genoeg keuze en een snelle levering.

Willem 13-02-2020

Online besteld.. 3x bellen en pas na 5 dagen resultaat. Wel vriendelijk aan de telefoon.

Agnes 13-02-2020

Snelle levering en retourneren ook geen probleem , goede service
Tevreden

Marijke 12-02-2020

Heel snel geleverd en een berichtje dat het klaar stond om af te halen. Top

Aukje 12-02-2020

Op zondag een bestelling geplaatst en maandag werd de levering al bezorgd, ontzettend snel. De producten voldoen aan hun verwachtingen. Met andere woorden: niets op aan te merken!

Veronique 12-02-2020

De website is overzichtelijk, het bestelproces is eenvoudig, en ik kon het product op zeer korte termijn ophalen bij het Blokkerfiliaal bij mij om de hoek (dat was de optie waar ik voor gekozen had).

Marianne 12-02-2020

Ik ben heel goed geholpen, mijn stoomreiniger ging binnen de garantie stuk dus heb netjes een tegoedbon gekregen met het aankoop bedrag er op. Ze hadden deze in dit filiaal niet op voorraad dus kon ik m dan via de webshop bestellen. Dit heb ik gedaan (op zondag) en de volgende dag had ik de nieuwe al in huis.