Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 188 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Pat 29-01-2021

Ik heb bij Blokker besteld en betaald, Blokker kan niet leveren en zou binnen 10 werkdagen geld terugstorten. Inmiddels zijn we 1,5 maand en vele valse beloften en excuses verder en heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Er is met geen mogelijkheid doorheen te komen, ik had echt beter van een firma als Blokker verwacht. Zeer teleurstellend!

slechte klantenservice 28-01-2021

Op 11 december een artikel in de winkel in Deventer besteld. 22 december pas een mail dat het artikel niet geleverd kan worden en dat ik binnen 10 dagen mijn geld terug heb op de rekening.
Nu, 28 januari, 5 telefoontjes verder en 5 verschillende excuses (smoesjes) heb ik het geld nog niet terug.
In deze coronatijd wordt ons gevraagd solidair te zijn met de ondernemers maar deze ondernemer laat net zo makkelijk z'n klanten vallen als een baksteen.

Sandra 25-01-2021

23-12-2020 Philips airfryer besteld 24-12 al bezorgt Super blij was ik hier mee. Expres bij blokker(normaal Bol) besteld om de corona steun. Alleen ik krijg maar geen BON. Had ik nodig voor de actie bij Philips. Is nu verlopen. En Voor eventuele garantie.Al gebeld 55min aan de telefoon en ja hoor word per mail toegestuurd nou ik krijg niks 3 mailtjes gestuurd en nog niks nu zijn we een maand verder. Ben het zat dan maar slechte reviews geven. Dit kan je niet maken Blokker als deze Corona crisis wil overleven moet je vooral zo met klanten omgaan.

Cindy de Beer 23-01-2021

Ik schrik van al de onderstaande reviews over het lange wachten op je terugbetaling. Bij mij hetzelfde probleem; ik kreeg 3 weken geleden een mail dat het door mij bestelde en betaalde product niet leverbaar was. Ik wacht nog op mijn geld! Even telefonisch contact met Blokker opnemen is inderdaad ook geen optie: 30-40min aan de lijn hangen alvorens je iemand te pakken krijgt is echt geen service, en dan heb je eindelijk iemand aan de lijn, die eigenlijk gewoon totaal niet weet wat ze ermee aan moet!
NOOIT bestel ik nog iets bij Blokker!!
Afrikaan 10-08-2021

Inderdaad, Je word doorverbonden met een vrouw met een antiliaans accent die ook nog eens telkens wanneer je belt een andere naam voor zichzelf opgeeft. Het betreft dezelfde vrouw met dezelfde stem maar telkens een andere naam. Ze zou op staande voet ontslagen moeten worden.

Caro Janssen 22-01-2021

Ik zie veel de zelfde berichten maar product niet leverbaar en 5 weken verder en 5 telefoontjes met lange wachttijden en nog steeds geen geld. Elke x het zelfde verhaal dat het geld is overgemaakt en het 30 december fout is gegaan met de terug betalingen. Morgen staat het op u rekening... NIET DUS

Marel 21-01-2021

Ik heb online een dekbed gekocht bij Blokker. Ze hebben mij het verkeerde gestuurd dus ik heb het retour gedaan. Nu wacht ik al weken op een bedrag van 180 euro
Ze zijn heel moeilijk te bereiken maar als je ze aan de telefoon krijgt kunnen ze je niet helpen want ze zeggen elke keer dat er iets mis is gegaan. Dat kan gebeuren maar niet 12 keer.
Schandalig!!!!!! Ik ben van plan om juridische stappen te gaan ondernemen. Als ik de rekening van Blokker niet betaal dan krijg ik er een boete over maar als ze mij moeten betalen dan geven ze niet thuis. Koop dus niets bij de Blokker mensen en als je iets besteld dan altijd achteraf betalen. Dat spaart je heel heel veel ellende

NirNir 20-01-2021

Op 4-12-2020 bestelling geplaatst. Door Blokker geannuleerd, omdat het niet op voorraad was. Op zich geen probleem, maar wat wel een groot probleem is, is om mijn geld terug te krijgen. Het is nu 20-1-2021; 35 werkdagen en een kleine 7 weken verder. Op e-mails wordt door Blokker niet gereageerd. Ongeveer 6 telefoontjes verder, met 4 keer een toezegging van een datum waarop mijn geld terug gestort zou zijn, nog steeds nada noppes!
Steeds dezelfde dooddoener: het is erg druk!

Marel 14-01-2021

Het is niet gek dat het slecht gaat met de Blokker. Als je ee eenmaal iets online besteld hebt doe je het nooit weer. Ik wacht al sinds half november op mijn geld. Ik heb iets retour gestuurd wat ik al betaald had. Nu wacht ik op mijn 180 euro. Om te bellen moet je heel veel tijd en geduld hebben. De “ adviseurs”. Die er zitten ( zo noemen ze die mensen...hahahaha) zijn allemaal in gesprek. Nou, ik denk dat er 2 adviseurs zitten. En het mooiste is dat als je ze belt ze zeggen dat ze er werk van gaan maken en dat het goed komt. Trap er niet in mensen!!!!!!

HAS 11-01-2021

Alles wat fout kan gaan gaat fout bij Blokker.
Echt alles wat fout kan gaan gaat fout bij de webbestelling van Blokker. Ik zal het proberen kort te houden. Na mijn bestelling van 3 besteksets ontving ik er 1 zonder verzendbewijs, pakbon of wat ook maar. Gebeld, na 27 minuten te woord gestaan. Gelukkig stond in hun systeem dat ik er idd 1 ontvangen had. Omdat deze zending niet meer geleverd zou worden moest ik 2 nieuwe bijbestellen en zou het resterende geld van de 1e bestelling teruggestort worden. Rare gang van zaken (waarom niet gewoon 2 nageleverd?) maar toe maar. 2 Nieuwe besteld, binnen een paar dagen ontvangen. Week later wederom deurbel, nogmaals 2 besteksets. Totaal nu 5 ipv 3. Gebeld en weer bijna 30 minuten in de wachtrij. Hun probleem lag nu op mijn bordje, konden ze niks aan doen, sorry. Ik moest retourbon invullen, doos brengen naar de Gamma en vervolgens wachten op mijn geld. Ruim week geleden door PostNL bezorgd bij Blokker, nog niets gehoord. Gebeld (dit keer 20 minuten in wachtrij), antwoord: nog niet verwerkt in magazijn, kan 15 werkdagen duren en vervolgens kan het nog 10 werkdagen duren voordat ik mijn geld ontvang, opgeteld 5 weken!
Wat een waardeloze service, fout op fout stapelen, dit op het bordje van de klant leggen met als enige tegenprestatie sorry, we vinden het heel vervelend en nu wellicht 5 weken op mijn geld wachten en elke keer tot 30 minuten in de wachtrij staan om een antwoord te krijgen.

Joey 07-01-2021

Waardeloze Service. Half december iets aangeschaft waarbij door het systeem het adres is aangepast in de bevestig. Gelijk gebeld waar collegas aangaven dat het wel goed komt. Ik heb inmiddels drie collega's gesproken welke elkaar tegen spreken. Mijn klacht ligt al twee weken zonder reactie en ik heb geen geld en geen producten. Boevenbende. Zelfs een mail waarin ik vraag of de klacht binnen is wordt niet beantwoord...

Alan brotzki 06-01-2021

Hebben op 9 december een badkamer kast besteld, kregen keurig 5 minuten later een mail dat de kast niet meer op voorraad is en het bedrag van € 44,00 binnen 10 werkdagen terug gestort zou worden. Na 3x bellen zitten we nu op 6 januari en het geld is nog niet terug gestort. En elke keer dezelfde verhalen duurt 5 werkdagen voor de betaling is geregeld. Wat een waardeloos bedrijf. Ik zal er nooit meer iets bestellen.

Roos 01-01-2021

Binnen twee maanden dweilstok met dweilsysteem stuk. Blokker beloofd klacht door te zetten naar leifheit en zegt dat ze op korte termijn nieuwe stok opsturen want drie jaar garantie. Twee weken later nog niks gehoord.

R.S 29-12-2020

die blokker is hoed bezig zeg!
complimenten hoor!
vanmorgen een stofzuiger besteld en in de middag al afgeverd.
wat personeel die de handen ineen slaan al niet voor elkasr kunnen krijgen.
directie blokker wees blij met zulk personeel

Peter 23-12-2020

Blokker schuift de problemen tegenover de buitenwereld op PostNL, maar heeft zelf de zaakjes niet op orde is mijn heldere conclusie na contact met klantenservice.....
Het is blijkbaar niet mogelijk om via een ordernummer door klantenservice na te kijken wat de status is van een bestelling die een week geleden gedaan is.... althans in mijn geval niet....
Indien pakketten simpelweg na een week niet klaar staan voor verzending en dit in het computersysteem van Blokker niet inzichtelijk is, dan kan PostNL hier ook weinig aan doen! Uiteraard begrip voor Corona crisis en lockdown, waardoor veel mensen veel meer geduld moeten hebben, net als ik, maar bovenstaande is een probleem binnen de organisatie zelf en dit gaat ongetwijfeld veel klanten kosten.
Andere (web)shops pakken dit in ieder geval serieuzer en beter op.
Ik krijg ook grote vraagtekens op deze manier of ik mijn bestelling überhaupt nog ga ontvangen, of een EERLIJK antwoord van Blokker ga krijgen.....
Succes en sterkte om binnen jullie bedrijf qua organisatie op orde te krijgen!
Afrikaan 10-08-2021

Dat bedrijf heeft niks op orde… de klachten afhandeling word gedaan door een vrouw met een bizar accent die ook nog eens geen verstand heeft met mensen te praten. Alle mails en telefoontjes komen terecht bij dezelfde vrouw die telkens een andere naam voor zichzelf opgeeft. Ik hoop dat dit bedrijf word gesloten definitief door de regering!

Melanie 22-12-2020

Vanmorgen een friteuse besteld..
Gaat me bel om half 4 in de middag!!!
En daar is me frietpan echt top!!

Vdtoorn 16-12-2020

Al mijn DE spaarpunten kwijt door een storing (geen bestelling kunnen plaatsen) en nog steeds niks terug na vaak bellen! Wat belachelijk en wat een service. 😡 Niet eens 1 ster waard!

GB 09-12-2020

Bij Blokker Bergeijk wordt je niet geholpen als je een artikel zoekt. Onvriendelijk personeel.

Sid 09-12-2020

Circa 1 jaar en 8 maanden geleden een stofzuiger van Philips aangeschaft bij de blokker tijdens een actie periode. Helaas begaf de stofzuiger het zich. Op het product staat 2 jaar fabrieksgarantie.

Daarmee begint het spel dan meestal: de verkoper verwijst je naar de fabrikant en de fabrikant verwijst je naar de verkoper.

Echter dit keer met deze aankoop bij de blokker niet. Ik heb de defecte stofzuiger in de oude doos met alle bijhorende onderdelen naar de blokker winkel gebracht waar ik deze destijds heb aangeschaft.

Het personeel deed totaal niet moeilijk en deed het apparaat bekijken en testen en gaf me gelijk. Zij zouden het product naar de fabrikant sturen en ik mocht voor het aankoop bedrag een nieuw stofzuiger kiezen.

Vriendelijk personeel daar in de blokker te Heerlen (woonboulevard).
Het bedrijf hanteert naar mijn inziens een prima garantie procedure voor de aankopen die je daar doet.

Sam 07-12-2020

WAT EEN SLECHTE SERVICE

Ik heb over de afgelopen jaren 10.500 Douwe Egberts punten gespaard.

Nu wilde ik mijn schoonmoeder verassen met een nieuw koffiezetapparaat (de 'Moccamaster').
Tijdens de blackfriday dagen was deze mooi in de aanbieding dus zag ik mijn kans schoon om hem voor een leuk prijsje op de kop te tikken.

Eerst heb ik geprobeerd om hem via de website van Blokker te bestellen met de Douwe Egberts punten.
Alles leek goed te gaan tot het moment dat ik moest betalen, ik werd niet doorgestuurd naar de pagina van mijn bank maar kreeg een error te zien.
Ik heb dit nog een aantal keren geprobeerd maar zonder succes.

Nu laat ik mij niet meteen uit het veld slaan dus ben ik naar de winkel gegaan om hem daar te kopen.
Eenmaal bij de kassa kunnen ze mijn Douwe Egberts punten niet terug vinden.
Dan blijkt dat de punten zijn afgeschreven toen ik het online wilde kopen, terwijl ik niets heb kunnen aanschaffen.

Vervolgens heb ik driekwartier naast de blokker staan bellen om te horen te krijgen dat ze 'gaan kijken' of ze de punten terug kunnen storten. Ze geven aan dat dit meestal vrij snel geregeld is, maar dat het niet meer voor het weekend zal lukken.

De maandag daarop (wanneer de Moccamaster nog steeds in de aanbieding is) bel ik wederom naar blokker om te vragen hoe het ervoor staat. Nu geven ze aan dat ze eerst een screenshot nodig hebben waarop te zien is dat de punten zijn afgeschreven. Ze zouden mij hier over hebben gemaild, echter heb ik in geen van mijn postvakken een bericht van hen ontvangen.
Op hun verzoek stuur ik een screenshot naar info@blokker.nl.

Net zoals tijdens mijn eerdere telefoongesprek kaart ik aan dat ik het product al binnenkort cadeau wilde geven. En dat het op dit moment in de aanbieding is. Hun reactie is wederom dat ik moet wachten tot ik de punten heb en dat het vrij snel geregeld zal zijn.
Ik heb ook in beide gesprekken aangegeven dat ik graag gebeld zou willen worden door de afdeling die hier over gaat om te voorkomen dat ik dadelijk aan het kortste eind trek. (dit is niet meer gebeurd)

Nu een wéék later bel ik weer omdat ik wederom niets van ze heb vernomen. Er word mij verteld dat ze zouden hebben gemaild, maar al vrij snel blijkt dat het gaat over de mail waarvan ik een week eerder ook al had aangegeven hem niet te hebben ontvangen. En dus geef ik aan dat ik al een screenshot heb gemaild op hun verzoek.

Ze gaat het nakijken en dan komt het probleem ineens aan het licht: 'Er is een storing waardoor het veel langer kan duren dat de Douwe Egberts punten er op staan'.
Dat is toch wel erg toevallig, deze medewerkster komt er nu achter dat er al een week een storing is, maar goed.

De medewerkster geeft aan dat ik op de punten moet wachten en dat ze verder niets voor me kan betekenen.

Dan vraag ik tot slot nog hoe we het gaan oplossen met het aanschaffen van de Moccamaster, aangezien deze niet niet meer is afgeprijsd (iets wat ik al vanaf het begin aangeef en waarop continu is aangegeven dat ik moet wachten op mijn punten), en dan vertelt ze mij dat hier niets meer aan te doen is en dat ik het tegen de regulieren prijs moet aanschaffen.

En toen brak mijn klomp, ik heb gevraagd of ik een meerdere kon spreken maar dat ging niet. Een klacht kon ik bij haar indienen en ik kon nog appen of mailen met een andere medewerker als ik wilde (geen meerdere, enkel een andere medewerker die mij precies het zelfde verhaal zou vertellen).

Kortom, BLOKKER maakt een fout, ik heb alles op alles gezet om te zorgen dat dit word opgelost, en vervolgens ben ik als consument gedupeerd.

Ik wilde enkel een leuk cadeau voor mijn schoonmoeder aanschaffen met de punten waar ik al jaren voor spaar.

Ik ben DIEP teleurgesteld in de manier waarop Blokker omgaat met zijn klanten!!!
Dvdtoorn 09-12-2020

Ik heb precies hetzelfde en er is nog steeds niks aangedaan

S. K-J. 02-12-2020

Slechte service ever.
Beloven tijdig te leveren maar pakket is niet bekend bij ppstNL
Slecht Nederlands sprekende mensen bij de klantenservice
Geen idee wanneer de bestelling alsnog komt om als verjaardagscadeau te geven inmiddels is de verjaardag voorbij en dus geen cadeau.
Wordt van het kastje naar de muur gestuurd

Sofia 01-12-2020

Yesterday I swapped my empty gas can for our soda stream to a new one. By accident the cashier gave me an empty one. I didn't take a reciept so I can understand it is not possible to prove that this happened, but I still gave it a try today. When I tried to explain what happened, the two female cashiers gathered up against me and treated me like a thief. When calling the manager the cashier whispered that I come from a different background which made me realize that that was the reason for them treating me like this. This is completely unacceptable!

long story short. Blokker has given me an empty gas can. Which is impossible to prove. However when I go to the shop and discuss it they pretend I'm a thief. Besides that, they discriminate around my back talking to the manager since my mother tongue is not dutch.

. 30-11-2020

Zeer ontevreden! De klantenservice stuurt je naar de leverancier en die weer terug. Tot wel 3 keer toe..

Niemand die de verantwoordelijkheid neemt en wij zitten met een verkeerd product en dus zonder cadeau.

Ik had tuinhandschoenen besteld met blauwe bloementjes. Helaas kreeg ik tuinhandschoenen met andere kleur bloementjes opgestuurd. Kan gebeuren, maar toch jammer. Gelukkig had ik op tijd besteld. Als Blokker mij direct nadat ik dit gemeld had wel de juiste had opgestuurd had ik ze nog op tijd binnen gehad. Maar helaas was het blijkbaar niet zo makkelijk.

Eerst bellen, toen mailen en toen weer bellen. Zoals ik al eerder zei werd ik van de een naar de ander doorverwezen en nog steeds niemand die voor mij de blauwe kon opsturen. Niemand kwam met oplossingen, ze zijn allee maar naar elkaar aan het wijzen. (Lekkere samenwerking)

Hier ga ik dus niets meer kopen of bestellen!

Jaap 30-11-2020

Wij wilden een senioren telefoon aanschaffen, deze was in de de winkel niet aanwezig. De.medewerker bestelde de y telefoon voor ons en de volgende ochtend werd hij thuis bezorgd. Prima service!

Pieter 27-11-2020

Laten me een product bestellen en betalen en sturen dan s-avonds een bericht dat het product niet meer voorradig is. Zorg er voor dat je systemen werken als je online producten aanbied. Zo ben je onbetrouwbaar en kan ik gaan zitten wachten tot ze mijn geld weer terugstorten, want een mail sturen kunnen ze wel, maar meteen terugbetalen dan weer niet.

Tineke 25-11-2020

Traditiegetrouw kijk ik altijd bij Blokker online. Een prachtige manier ook om prijzen met elkaar te vergelijken. Bovendien oriënteer ik mij online gemakkelijker dan in de winkel. De winkelvoorraad is niet zo uitgebreid.