Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Anita 30-08-2020

De shop vind ik overzichtelijk. Bestellingen worden snel afgehandeld. Prima!

Margrietha 30-08-2020

Klantvriendelijke medewerkers en snelle levering.... de volgende dag alles al in huis. Ontzettend goede service!

YM 30-08-2020

ik kwam op de laatste nipper binnen voor sluitingstijd en werd keurig, vriendelijk en heel snel geholpen voor het ophalen van een bestelling via internet

WV 30-08-2020

Het product was makkelijk te bestellen. Helaas was de levertijd langer dan de bevestigingsmail vermeldde. Fijn dat er geen verzendkosten gerekend worden bij zelf ophalen in de winkel.

Suzanne 30-08-2020

Moest een nieuw wasrek en vind het jammer dat je het tegenwoordig niet meer gewoon in de winkel kan kopen maar online moet.
Daarna een tuinslang precies hetzelfde

Aletta 30-08-2020

Een vertrouwde winkel waar ik vrijwel altijd slaag. Voor huishoudelijke dingen ga ik als 1e altijd naar Blokker. Ik slaag daar absoluut 9 van de 10 keer.

Gauke Kuiken 30-08-2020

Keurig en netjes op tijd geleverd. spulletjes waren netjes verpakt en we zijn er zeer tevreden mee

a.schreuder 30-08-2020

de online bestelling van de frieteuse Bourgini was zeer goed binnen een dag ontvangen
en en degelijk verpakt wij zijn er blij mee

Ed 30-08-2020

Uitgebreide sortering en aantrekkelijke prijzen. Zou Blokker niet kunnen missen.

Tonnie 30-08-2020

Ik ben zeer tevreden vandaag besteld morgen in huis ,Super.
Ben in de winkel geweest waar ik heel graag kom,maar daar konden zij het niet bestellen.
In de winkel werd mij verteld dat boven de 50€ gratis word thuis bezorgd,maar dat is niet zo.
Maar verder chapeau

Ilse 30-08-2020

Ik bestelde een blender van Blokker en kreeg een mailtje waarin stond dat deze vaak al binnen 2 uur kan worden opgehaald. Ik heb een week gewacht om uiteindelijk de klantenservice te bellen en te horen dat het artikel helemaal niet leverbaar was en dat ze mijn bestelling moesten annuleren.

Ricky 30-08-2020

goede overzichtigtelijke site. Binnen 1 dag het artikel in huis een min puntje er zat geen nota in het pakket ivm garantie , ik zou blokker aanbevelen

Susanne de goeij 30-08-2020

Er was echt een hoop onduidelijk. Ik kreeg maar geen melding van ophalen, dus ik ben naar de winkel gegaan, daar zeiden ze, die komt niet meer, je kan beter nu hier het product kopen want dat andere word terug gestort naar je rekening. Dus ik wederom de producten gekocht, krijg ik een dag later een email voor ophalen. Ik de winkel gebeld... ja dat moet u oplossen met de klanten service... ik de klanten service gebeld... ja daarvoor moet u naar de winkel.... erg onduidelijk allemaal

Esther M 30-08-2020

Ik was op zoek naar een goedgeprijsde Philips Airfryer en vond deze hier. Prima geleverd en ook snel.

Shirley 30-08-2020

De prijs was prima voor het product, de levering en service was niks op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede 30-08-2020

Prima om de Online bestelling af te halen. Het meisje achter de kassa was echter minder service gericht. Wilde weinig tot geen moeite doen om Tandenborsteltjes voor de online gekochte tandenborstel te laten zien, verwees naar het rek in de winkel waar deze zouden hangen. Dat rek was bijna leeg. Had een doos met div achter de kassa maar deed geen moeite om de verschillen uit te leggen. Derhalve deze elders gekocht.

fred 30-08-2020

2x achter elkaar is er een defect of incompleet product geleverd. Een leifheit met een defecte schroefdraad en nu een Philips stofzuiger waarvan de telescoopstang ontbreekt ik heb aangegeven hele te willen omruilen , echter tot op heden heb ik mijn stofzuiger nog niet ontvangen

Ashley 29-08-2020

Slechte service. In een 4 Delige pannenset van Herman den Blijker een kapotte deksel ontvangen. Telefonisch contact gehad met de klantenservice en geven aan dat wij de gehele set terug moeten sturen, terwijl een onderdeel stuk is. Ik vind dit zelf zeer apart. Want ze gaven aan dat wanneer wij niet de set terugstuurde een set zonder deksel kwam te zitten. Dat is toch in ook het geval als wij de set wel leveren. Ik neem zelf aan dat deze incomplete set ook niet opnieuw verkocht kan worden. De manier van inpakken was slecht, waardoor de set niet voldoende beschermd was. Ik vind het dan ook jammer dat de Blokker ons niet tegemoet komt. Je zou meer verwachten van zulk bedrijf... en dat voor een deksel..

Fleur 29-08-2020

Wij hebben een Lego Friends pakket besteld en zouden die ophalen bij een Blokker filiaal. Echter bleek in de winkels ons pakket spoorloos te zijn. Het kon ook niet meer geleverd worden. Jammer!

cobie dusoswa van de wetering 29-08-2020

Ben in winkel leiden bevrijdingsplein geweest op zaterdag.Wilde een stofzuiger die niet op vooraad was.de online bestelservice deed het in de winkel niet.het meisje heeft het voor ons op haar eigen telefoon geregeld voor ons heel lief!

f 29-08-2020

kreeg geen ophaal bericht
er was ook geen communicatie erover geld werd terug gestoord zonder reden.

W.Spronk 29-08-2020

Snelle levering aen bij een misverstand snel opgelost. Verder ben ik alleen maar positive over de webwinkel van Blokker.

Blokker 29-08-2020

Het ging om de bestelling en levering van een Altrex-trap en een Leifheit-vloerwisser. Dat gebeurde zoals mocht worden verwacht. Het merkwaardige was wel dat de vloerwisser werd geleverd in een zeer grote kartons doos voor misschien wel vijftig vloerwissers, waarin die op de bodem ervan lag. Blokker leverde dus veel lucht bij. Gratis, dat wel. Ook heb ik dit luchtig opgevat. Maar het was wel even blokkeren om die doos weg te krijgen.

Hans 29-08-2020

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon die mij goed hebben geholpen.

D. Groen 29-08-2020

Snel ,correct goed geregeld
De terugkoppeling via de mail ging zeer snel en de afhandeling in het filiaal was prima in orde .