Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

ELLY 30-12-2019

GEWELDIG , DUIDELIJKE OMSCHRIJVING , SNELLE AFHANDELING EN VOORAL EEN SNELLE BEZORGING. KORTOM GEEN SPIJT VAN EN DAN HET PRODUKT HEEL ERG BLIJ MEE DOET WAT HIJ ZEGT WAT HIJ MOET DOEN.

Mireille 30-12-2019

Ik had al eerder via Blokker.nl wat besteld en was toen erg tevreden. Ook deze keer kwam artikel op de afgesproken tijd. Ook de site is duidelijk en prijzen zijn concurrerend of lager dan op andere sites.

anoniem 30-12-2019

ze hebben in ieder geval producten die ze in de winkel niet meer hebben en wordt volgens afspraak geleverd

S. 29-12-2019

Vriendelijk ,kundig en behulpzaam personeel in de Blokker in het Hoefplan. Goede reclames.
Wat ik niet handig vind,ik woon om de hoek bij de Blokker. Ik haal alles lopend, deze maand
Slowcooker,strijkplank, airfryer. Nu heb ik n bon van 5 euro korting, deze mag ik alleen online inzetten. Er moet n vrachtwagen naar mijn huis komen om n pakje te brengen van Blokker, terwijl ik om de hoek woon.Anders krijg ik geen 5 euro korting. Dat is niet echt milieu vriendelijk.
Kunt u het niet mogelijk maken, om korting ook in de winkel te laten verrekenen?
Hgr S.

Een tevreden klant 29-12-2019

Hele duidelijke site makkelijk te bestellen en snel antwoord dat de bestelling onderweg is . Zeer aan te bevelen

cindy 29-12-2019

overzichtelijk, een tijd terug via internet een prullenbak gekocht, werd volgende dag netjes
thuis bezorgd

Marijke 29-12-2019

De bestelling die ik wilde hebben was makkelijk, eenvoudig en snel te vinden. Ik heb het laten bezorgen bij een Blokker filiaal en daar lag het al de volgende dag bij de kassa. Easy.

Ad en Lizet 29-12-2019

Goede shop en snelle levering!Netjes verpakt! Ga zo door !Ik zal iedereen jullie shop aanbevelen!

J.Koning 29-12-2019

Een fijne winkel groot asortiment goed personeel, snel en goede service.sAvonds besteld de andere morgen in huis

Tineke 29-12-2019

Omdat de Blokker bij ons op het winkelcentrum het artikel niet had ben ik online gaan bestellen.
Prima service en snelle levering.
Maar liever blijf ik toch de artikel in een fysieke winkel kopen.

Bert 28-12-2019

Een uitgebreid assortiment en goede prijzen.
Daarnaast goed geholpen in de winkel bij het afhalen van het product.

Ruben van Voorst 28-12-2019

Het was erg makkelijk om online te bestellen en kon het de volgende dag gelijk ophalen in de winkel in de buurt. Bij het ophalen was er geen lange rij zoals je bij andere ophaalpunten wel eens ziet. Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is het aanbod van artikelen, dat is niet zo heel ruim. Al met al was het een prettige ervaring en zal ik er zeker opnieuw van gebruik maken.

Peter 28-12-2019

Site is helder en de beschrijving goed. Geleverd is geheel conform de verwachting.

Olyerhoek 28-12-2019

Een duidelijke webshop, snel leverbaar en fijn dat je het ook in een winkel kan afhalen.

Gerrit 27-12-2019

Online is het oke wat betreft het assortiment en de levering, daarentegen redden de winkels fysiek het op deze manier niet, negen van de 10 keer zijn reclame produkten niet aanwezig waardoor je voor niets komt en al gauw helemaal niet meer

Jokeh 26-12-2019

Ik vind Blokker een fijne winkel voor allerlei dingen in de huishouding.
Makkelijk even binnen lopen, rondkijken. Laatst iets besteld via internet. Volgende aanval in huiden perfect!!

Robert 26-12-2019

Mooie tefal gril rooster gekocht, met vele mogelijkheden voor alles te gebruiken.
Snelle levering van blokker volgende dag al in huis.

Lucy Geutjes 26-12-2019

De levering en afhalen in de winkel ging super vlot, ondanks de Kerstdrukte.
Fijn

Geerard de Graaf 26-12-2019

Uitstekend geholpen met omruiling vaneen artikel!! Het was onze eigen fout maar werden zeer prettig en goed geholpen waren er erg blij mee!

Fran Mertens 25-12-2019

Mijn bestelling is goed aangekomen en het artikel is in zeer goede staat, wat ik tot nu toe bij Blokker heb gekocht is allemaal zeer goed verlopen. Voor mij dus kopen bij Blokker via de web site.

Sia Jacobs 25-12-2019

Prettige webshop, eenvoudig en snel je bestelling plaatsen. Ook de levering is goed geregeld, levering binnen tweewerkdagen.

M.P.Ravia 25-12-2019

De snelheid met de levering was boven verwachting. Top hoor. mijn complimenten

W.J. Terlouw 25-12-2019

Makkelijke zoekfunctie, vlotte afhandeling en gemakkelijk op te halen in de winkel

Jan Vugts 25-12-2019

Ik ben gewoon tevreden over Blokker als je in de winkel komt krijg je advies en als het een makkelijk product is bestel ik het online.

paul vonk 25-12-2019

Blokker is belangrijk, zeker nu V&D niet meer bestaat. Een fysieke winkel plus internetkopen, waar je kunt zien wat je koopt, is belangrijk.