Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Ciska Vijn 07-08-2020

Het geleverde product is geleverd precies zo als er op de website vermeld staat.

marja 07-08-2020

Goede omschrijving van het product overzichtelijk en snel geleverd ondanks de drukke tijd nu.

M. de Haan 07-08-2020

Ik had een oplader voor een raamzuiger van Leifheit besteld. Kosten 9,99 euro. Aangezien de kosten van dit product zo laag waren, diende ik er nog een product bij te bestellen, anders zou de bestelling niet doorgaan. Nou, vooruit dan maar. Een elekrische tandenborstel erbij. Totale kosten een kleine 30 euro. Na 2 werkdagen kwam de bestelling binnen. Tja, toen de oplader proberen op de raamzuiger te plaatsen. Na stevig duwen zat de oplader vast. Helaas hij deed het niet. Volgens enkele reviews kwam dit euvel vaker voor. Naar een Blokker filiaal geweest. Zij konden mij uiteindelijk ook niet helpen met een juiste oplader.

Lukas 07-08-2020

Een product is beschadigd geleverd. Kan gebeuren; laten we vooral kijken hoe we het kunnen oplossen. Klantenservice gebeld En werd verteld dat je het product of kan terugsturen of terugbrengen naar de winkel. Hier werd aangegeven dat als je de factuur digitaal hebt ze je in de winkel verder moeten helpen.
Gezien PostNL schuin tegenover de Blokker zit besloten langs de Blokker te gaan.
Blijkt hier uitsluitend met een geprinte factuur te kunnen ruilen.
Al met al veel heisa met rare argumenten van Blokker dat ze zonder geprinte factuur krijgt de winkels boetes (van duizenden euro’s krijgt) en dat klantenservice andere regels heeft dan de winkel.
Ondertussen ook een klacht ingediend zonder reactie tot op heden.
Blokker: zorg dat je processen zijn gestroomlijnd tussen klantenservice en winkel en zorg dat de klant er niet de nadelige partij is in deze.

Chantal 07-08-2020

Blokker hoort bij Nederland. Ik vind het altijd een fijne winkel om door heen te lopen. Van huishoudartikelen tot leuke woonaccessoires. Online bestellen gaat ook super makkelijk.

Marguerite 07-08-2020

Tot nog toe is mijn ervaring met Blokker heel positief.
Het, meest, gratis verzenden is ook een pluspunt!
De snelle afhandeling natuurlijk ook...😊

Nel 07-08-2020

assortiment groot, prijzen op niveau andere webshops, maar belangrijk is dat de bestellingen razendsnel geleverd worden,, ondanks Corona, Een warme douche !

Klantonvriendelijk gedoe 07-08-2020

Het product was niet in de winkel te krijgen. Via de webshop besteld en betaald. Na een ruime dag (product niet ontvangen) werd de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Op de website stond echter nog steeds dat het product op voorraad was. In antwoord op mijn mailtje hierover belde een hele vriendelijke en daadkrachtige dame die mij uitlegde dat het bestelsysteem veranderd was; een onbegrijpelijk verhaal. Zij heeft voor mij ‘mijn’ vestiging gebeld en daar bleek het product weer gewoon aanwezig.
Een hoop gedoe dus, zeer klantonvriendelijk. Ook vind ik veel personeelsleden van Blokker klantonvriendelijk, maar dat was allang zo. tr

wvdh 06-08-2020

Super snelle bezorging. Zondagavond besteld en maandagmiddag al bezorgd. Bestelde artikel ook prima en niet duur.

BlijePuzzelGast 06-08-2020

Uitstekend en helder bestelproces. Bestelde 1000-stukjes puzzel was op het aangegeven tijdstip af te halen in de aangegeven winkel. De puzzel was goed verpakt in een extra doos met beschermend materiaal.

Enig puntje waarom toch geen 10: het cadeau werd met PostNL 'intern' door Blokker aan Blokker verstuurd, maar ik ontving alle correspondentie van PostNL over de bezorging -- voor hetzelfde geld, met meer gemak en minder CO2 had Blokker het net zo goed gelijk aan mij persoonlijk kunnen opsturen.

Judy 06-08-2020

de bestelling ging gemakkelijk. Helaas paste de kleur van de bestelde kussens toch niet bij de bank zodat ik de kussens niet kon houden. Omdat ik las dat je ook in de winkel kon retourneren en ik toevallig in de buurt van een blokker winkel zou komen vond ik dat de gemakkelijkste weg om te kunnen retourneren. Dit was het Sav. Lohmanplein in Den Haag

Liza 06-08-2020

Een fijne, tegenwoordig uitgebreide shop! Wat ik wel jammer vindt, is dat als er een mooie actie aankomt en je op dag 1 daarvoor klaar zit om de producten te bestellen, deze producten in ene van het ene op het andere moment uitverkocht zijn of tijdelijk niet beschikbaar. Dit vind ik wel echt misleiding.

richard 06-08-2020

Zondag laat in de middag de bestelling geplaatst met de verwachting dat ik het dan dinsdag in huis zou hebben. Het werd echter al op maandag geleverd! Ook nog eens goed verpakt. Dat is echt goede service!

Kevin 06-08-2020

webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Alleen jammer van de drempelbestelwaarde van 15€ en vervolgens nog verzendkosten rekenen. Nu krijg je extra producten om aan de drempel te voldoen en vervolgens direct retourneren in de winkel. Lijkt mij meer handelingen en duurder.

Henk Paulus 05-08-2020

Dit is een efficiente en duidelijke webshop. Makkelijk om artikelen te zoeken en bestellen. Hij doet wat hij belooft, 's morgens voor 9 uur besteld, 's middags al af te halen in een Blokker vestiging. Die snelheid is prettig als het om een dagelijks gebruiksartikel gaat zoals een koffiezetapparaat. Goede en precieze communicatie per e-mail, en het winkelpersoneel weet precies wat het moet doen. Ik geef een 9 omdat ik niet weet hoe de bezorging van pakketten gaat.

WillemS 05-08-2020

Strijkplank gekocht die helaas verbogen aankwam. Ik wil hem omruilen voor een goed exemplaar. Lastig om weer in te pakken om terug te sturen. Mag niet bij een Blokker winkel ingeleverd worden omdat de prijs hoger was dan €129,95. Die logica ontgaat mij totaal.
Afgegeven bij een PostNL punt. Komt er een e-mail binnen waar eerst verteld wordt dat ik de aankoopprijs terug krijg. Dan moet ik mijn iban nog wel even opsturen. En oh ja, die informatie is niet van toepassing als ik heb aangegeven dat ik een vervangend item wil ontvangen. Kan er nu echt geen e-mail gestuurd worden die alleen op mijn situatie van toepassing is?
Conclusie: daar koop ik dus niet meer.

Mr. Feekneem 05-08-2020

De site is redelijk gebruiksvriendelijk; productkeuze en bestellen/betalen ging vlot. Ik kreeg met 21 minuten tussentijd twee keer de exact dezelfde bevestiging van mijn bestelling. Daarna een bericht van PostNL dat het pakket ontvangen was, een dag later gevolgd door een bericht dat het was afgeleverd bij de dichtstbijzijnde Blokker vestiging. Toen ik het ging ophalen, bleek het er niet te zijn. Gebeld met klantenservice. "Volgens onze administratie is het nog niet verzonden." Tracking code gegeven -- "Oh, we gaan dit laten uitzoeken. Als u over vijf dagen nog niets gehoord heeft, graag nog eens bellen." Vijf dagen later gebeld. "Nee, u krijgt een mailtje wanneer we aan uw klacht zijn toegekomen. We kunnen geen indicatie geven wanneer dat zal zijn." Ondertussen heb ik geloof ik al wel drie verzoeken gekregen van Blokker om mijn ervaring met hun winkel / klantenservice te delen.

In 't kort: er is ruimte voor verbetering.

BasM 05-08-2020

De webshop is erg overzichtelijk. Maar qua verzending ben ik iets minder enthousiast: een bestelling die ik wilde ophalen in de winkel duurde drie dagen. Dit lijkt mij wel een beetje lang, zeker gezien er op de website werd gerept over 'voor drie uur besteld, dezelfde dag in de winkel ophalen'.
Ook ben ik over een product niet geheel tevreden: ik heb me gesneden aan een metalen rand van een quichevorm (voor het idee even getest en de vorm snijdt met alle gemak door prei). Lijkt me erg gevaarlijk als je (kleine) kinderen hebt. Had graag onder het product zelf een review achter willen laten, maar dat lijkt geen mogelijkheid; wat dat betreft blijft de website ook achter.

Hans-Victor 05-08-2020

Duidelijke, overzichtelijke website. Snelle levering, goed verpakt.. Product voldoet aan de verwachtingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding

R O B 05-08-2020

Artikel is snel geleverd in degelijke verpakking. Het voldoet aan de verwachting

Rob van S 05-08-2020

Online besteld en 1 of twee werkdagen later afhalen in de lokale winkel Werkt prima

Hanny de Waal Malefijt 05-08-2020

fijn snel in huis ,houd zich aan de afspraak met bezorgen .ja ik ben een tevreden mens

Thea Weterings 05-08-2020

Ik vind het een duidelijke shop uit gebreid en fantastische afwerking van het bestelde

Dolby 05-08-2020

Helder , duidelijk , transparant.
Snelle levering en vriendelijke bediening in de winkel

H 05-08-2020

De shop is wel goed, maar de afhandeling slecht, je wilt iets kopen en blijkt het niet voorradig te zijn, je krijgt het geld pas 3 dagen later terug en het artikel is weer/nog steeds in de aanbieding en niet voorradig, slechte zaak en service.