Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Janie 12-11-2019

Overzichtelijke webshop, snelle communicatie en levering en goede kwaliteit

Gerry 12-11-2019

Alles wordt snel en goed geleverd.
Kon een dag na dat ik online een artikel had besteld het product al afhalen.
Prima service.

Jannie Daanen 11-11-2019

Het ging allemaal heel goed, de levering was heel goed en op de tijd die ze mij hebben gemaild.

Rina Reuvers 11-11-2019

In de Blokker winkel had men het artikel niet wat ik zocht. Toen naar Blokker online gegaan en daar was het artikel.
De ene dag besteld en de andere dag geleverd. Super hoor.

Y.Tienhoven 11-11-2019

ik vind het een hele duidelijke site, eerlijk gezegd koop ik graag bij blokker maar dan in een van de winkels maar soms ontkom je er niet aan dat het online moet.

SMP Groenendal 10-11-2019

Ik had een bestelling one line geplaatst. Bij het ophalen werd ik vriendelijk benaderd en geholpen. Bij thuiskomst bleek het een verkeerd product te zijn. Terug naar de winkel en de hulp was echt bijzonder plezierig. Een aanbeveling om deze winkel in de Jodenbreestraat te Amsterdam te bezoeken.

Jan 10-11-2019

Levering van Leifheit artikelen met bezorging via Blokkerwinkel werd snel en correct uitgevoerd. Ook nog tegen concurrerende prijs

Susan 10-11-2019

Eerlijk advies deskundige bediening zondermeer een tevreden klant volgende keer ga ik zeker weer naar blokken vooral om je vaak korting krijg l

Yvonne 10-11-2019

De levering ging prima netjes op tijd
En ja Blokker is toch wel zo vertrouwd in deze hektiese wereld
Duidelijk en eenvoudig

Maria 10-11-2019

Ik heb het als zeer prettig ervaren, het was zeer duidelijk en overzichtelijk,zodat ik heerlijk op mijn gemak alles kon vergelijken en mijn keus kon maken.En ik zal er zeker nog vaak gebruik van maken.Je kon goed volgen waar het pakket was,en bijna op de minuut kwam de bezorger met het pakket.Super.

Marja Kalmeijer 09-11-2019

Produkt makkelijk te vinden, de volgende middag al bezorgd, zag er prima uit.

Joop 09-11-2019

Top zaak komen hun afspraken na goede prijs kwaliteit verhouding !
Correcte bezorging en op tijd.

Ellen 09-11-2019

Strijkplank was in twee winkels niet voorradig vandaar via internet. Makkelijk te bestellen. Goed te volgen wanneer hij bezorgd werd en keurig op tijd bezorgd

anoniem 09-11-2019

Snelle en correcte levering en het geleverde artikel voldoet aan alle verwachtingen

Cornelis Bert Treuren 09-11-2019

Goede winkel
Alleen op de koppen van stellingen wat dozen zetten dan is winkel ook gelijk beter toegankelijk voor rolstoel en scootmobiels
De service is er Prima en vele artikelen

Jan van der Meer 08-11-2019

Het is overzichtelijk en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Ik heb met plezier gewinkeld op de website/

Marijke 08-11-2019

Product en levering prima in orde. Snel bezorgd (al hoef ik echt geen bezorging in één dag).
Minpunt: reusachtige doos, 2x zo groot als produkt.
Bezorging: hoewel ik thuis was, is de doos zonder aan te bellen voor de deur gezet.

Elisabeth 08-11-2019

Ik ben zeer enthousiast over én de website van Blokker (uitgebreide beschrijving van de producten) én de bezorging. Precies op tijd wat van tevoren wordt aangegeven. Plus de mogelijkheid dat het produkt retour gezonden kan worden.

Visser 08-11-2019

Vriendelijke medewerkster die haar best deed om te helpen vinden waar ik naar op zoek was

Laura 08-11-2019

Nette en servicegerichte winkel. Ruim aanbod met veel aanbiedingen, van onder andere Curver, Tefal en Sola. Voornamelijk producten direct in de winkel gekocht (onder andere in Ommen en Nijverdal), met online kopen heb ik nog geen ervaring. Een ideale plek om allerlei producten te kopen!

Ola 08-11-2019

it was a great and smooth experience. totally recommend blokker because they have almost everything we need.

M. Mourits 08-11-2019

Levering was prima op tijd in de winkel, vriendelijk personeel, het werd ook mooi ingepakt aangezien het een cadeau was. verpakkingsmateriaal kon ik in de winkel achterlaten.

Nabben 08-11-2019

Gemakkelijk en overzichtelijk te bestellen. Levering perfect. Dik tevreden. Bestel zeker nog een keer bij Blokker online!!

Coos 08-11-2019

Blokker hier in Baarn wordt bestierd door een uiterst klantvriendelijk jonge dame en ik kom er daarom ook graag, recht door zee, eerlijk en oprecht, dat zijn de kwaliteiten die je eigenlijk alleen in lokale winkels aan kan treffen !!

Chrs 08-11-2019

Makkelijk online shoppen en snel geleverd. Mijn bestelling was in goede orde geleverd en alles was goed ingepakt