Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 182 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Safira 15-06-2020

Via de webshop een aantal dingen besteld en opgehaald in de winkel.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Organisatie kan wat beter, hadden blijkbaar geen vaste plek voor bestelde spullen, dus er moest gezocht worden naar de bestelling. Verder alles wel netjes verwerkt.

Hanny 15-06-2020

Online besteld en betaald, daarna produkt opgehaald. Ik moest wel even zoeken waar ik het kon afhalen, dit was bij de Klantenservice. Dit stond er niet bij vermeld. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het heel prettig is, vooral in coronatijd, dat dit zo kan.

Ernie62 15-06-2020

Heb online besteld en in winkel afgehaald. Snel en eenvoudig. Had al eerder in de winkel product kunnen bekijken.

DBe 15-06-2020

De producten waren goed geprijst en snel geleverd.
De communicatie over de verzending kan wel beter, nu kregen we een verzendbevestiging terwijl we de producten al ontvangen hadden.

Piet 15-06-2020

In de mooie winkelstraat van Joure staat deze Blokker precies to zijn zusje de Hema. Attente medewerkster heeft mij uitstekend geholpen, met ook nog aandacht voor de bestelprocedure en dienaangaande te ondernemen actie.

A 15-06-2020

Genoeg keuze, goedkoop tot duur voor ieders portemonnee. Alleen de levering kan wel eens vertragen met een dag. Zouden hem dinsdag brengen en kreeg toen een melding een dag later

Raymond 15-06-2020

Online bestellen ging prima de volgende dag in huis het apparaat was goed verpakt.

Guido 15-06-2020

Door online te bestellen en op te halen in de winkel wist ik in ieder geval zeker dat de artikelen die ik wilde hebben er zouden zijn. Doordat op naam gezocht werd bij de kassa (i.p.v. ordernummer) werd in eerste instantie slechts één van de twee artikelen uit het magazijn gehaald, maar na attendering hierop heb ik beide artikelen meegekregen.

Hanneke den Hartog 15-06-2020

Ik vind de online site van Blokker heel goed. Het is overzichtelijk. Je kunt goed vinden wat je zoekt. De artikelen die ik besteld heb zijn erg goed. Ik ben erg tevreden. De Konig triple A stofzuiger is echt heel erg goed. Hij is heel stil. Dat is erg fijn. De bezorging was snel en de artikelen klopte precies. De stofzuiger zuigt goed. Ook op de deurmat. En de stofzuiger zonder stofzak leegt heel makkelijk. Ik ben echt heel tevreden en blij. Ik kan niet anders zeggen.

Mary Kelder 14-06-2020

Blokker is voor mij altijd een betrouwbaar bedrijf en zal dat ook blijven. Vaak ga ik er gewoon winkelen, maar als je een beetje buiten de stad woont is het ideaal dat je via internet kan bestellen. Vanaf het bestellen tot aan de levering liep alles voortreffelijk. Ben een tevreden klant.

KL 14-06-2020

Goede product informatie, goede en overzichtelijke vergelijking website, snelle levering

Tunahan 14-06-2020

Vind het over het algemeen goed, alleen jammer van geen thuis bezorging. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Woepie 14-06-2020

Wat fijn dat het shoppen zo fijn en makkelijk gaat bij jullie. Ik heb een vliegengordijn besteld. Eén dag na de bestelling kon ik het ophalen
Ben er heel blij mee. Hele vriendelijke en fijne medewerkers in de winkel

Darya 14-06-2020

Curver 50L pedaalemmer is een goed product. Goed bezorgd. Goed ingepakt. Snel geleverd.

Natascha 14-06-2020

ik heb iets besteld op 3 juni en tot op heden niets vernomen en ook nog niets ontvangen
dus slechte ervaring zeg maar

Bart 14-06-2020

Spelletje besteld. Deze werd snel geleverd (met track en trace) en ik heb geen problemen ondervonden.

J.Massar 14-06-2020

Site is goed, maar levering klopt niks van. 3 juni besteld, nu is het 14 juni maar nog steeds niks gehoord of gezien.
J.Massar 14-06-2020

Ik beveel deze shop dus NIET aan.

Norbert Heijne 14-06-2020

Op 3 juni een multi-groomer besteld en ervoor gekozen deze te laten bezorgen bij een blokker bij mij in de buurt. Ik zou van deze winkel een ophaalbevestiging krijgen, maar na 1 week nog niets gehoord te hebben maar gebeld met de klantenservice. Was ergens wat fout gegaan en zou geregeld worden. Niet dus. 13 juni weer gebeld, was nog niets verzonden. Laat het nu thuis bezorgen, a.s. vrijdag wordt het waarschijnlijk bezorgd. Ik wacht in spanning af. Wordt vervolgd.

M. van Lingen 14-06-2020

Her bestellen in de webwinkel ging prima.
Het pakket laten bezorgen in de winkel was een ergernis. De track en tracé code bestond uit alleen maar 0; een email hierover naar de klantenservice leverde geen reactie op. In de winkel was het pakket spoorloos, maar bleek toch aanwezig; was door medewerker niet ingescand, dus niet geregistreerd. Het pakket bij overhandiging aan klant scannen lukte ook niet waardoor pakket niet meegegeven mocht worden! Kan het nog gekker? Uiteindelijk pakket toch meegekregen. 2x nadenken voordat ik weer eens iets bestel bij Blokker!

frank 14-06-2020

Nog steeds geen ophaal bevestiging.
Baal hier enorm van.
Als ik eind deze week nog niks gehoord heb ga ik mijn geld terug eisen.

hoezo 14-06-2020

Ik voel me misleid. De 2 á 3 dagen dat het zou duren voor de bestelling zou worden afgeleverd, laat ivm corona, heeft u bij lange na niet waargemaakt. Nu, 11 dagen later, zit ik nog steeds te wachten op de levering van mijn bestelling. Het zou eerlijker zijn als u gewoon aangeeft dat het minstens 14 dagen duurt en dat moet ik dan nog zien. Nee, op deze manier beveel ik Blokker niet aan.

Ans Laeven 14-06-2020

Ik heb 3 juni een bestelling geplaatst. Het zou 4 juni geleverd worden. Helaas vandaag 14 juni nog steeds niks geleverd. Als men belt voor wanneer de bestelling geleverd wordt, krijgt men een automatisch antwoordapparaat. Ik beveel Blokker niemand aan.

Rob den Hertog 14-06-2020

Een tafeltje besteld met een winkel als aflever adres. Blijkt dat dat net zo lang duurt als wanneer we het thuis hadden laten brengen. 3 juni besteld en 14 juni nog geen enkel teken van een levering ontvangen. Gaan we op vakantie zonder tafeltje van blokker dus een extra gekocht bij de campingshop in Zoetermeer. Bellen werkt niet echt door de lange wachttijden en als je dan per ongeluk toch iemand spreekt, krijgt Post de schuld. Pfffffff

Ria Brandse 14-06-2020

Als je op 3 juni een bestelling plaatst (order nummer 62573718) en je hebt taal noch teken vernomen wanneer je het kunt verwachten, moeten ze niet op 14 juni een beoordeling verwachten. Blokker heeft het in huis, maar ik heb het liever in mijn huis.

Ev 14-06-2020

Bestellen is eenvoudig. Opvolging van blokker is matig. Geen afhaalbevestiging (ook niet in spam) en bellen met service duurt lang. Uiteindelijk na 10 dagen zelf erachter aan om pakket te krijgen