Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

8,3

Linda 26-04-2020

Vanwege een aanbieding een bestelling geplaatst. Zes producten, besteld en betaald. Eerst een mail, 2 producten niet leverbaar, waaronder dat ene product waardoor thuis bezorgen niet mogelijk was (anders had ik daarvoor gekozen). Vervolgens nog een mail, ook product 3 niet leverbaar, dit was een 1+1 aanbieding en ik kreeg 0 euro terug. Moest er zelf achteraan, maar de helft van een ander product werd uiteindelijk vergoed, netjes. Alleen bleven de niet leverbare producten volgens de site gewoon leverbaar, bijzonder.
Eenmaal in de winkel wordt er extra geld gevraagd, want volgens de kassa moet er betaald worden; Huh, ik krijg nog geld van jullie?. Vriendelijk geholpen, dat wel, en na bellen met het hoofdkantoor ook opgelost, maar al met al een heel slechte ervaring. Los van alles wat gebeurd is, wel complimenten voor alle medewerkers, want zij maken duidelijk in de persoonlijke, telefonische en online contacten het positieve verschil!

Baard trimmer 26-04-2020

Baard trimmer gekocht c.q. besteld . Alles correct afgehandeld en goed afgeleverd. Product beantwoord aan de verwachting en met als resultaat een mooie baard op standje 3.

nick 26-04-2020

Na jaren lang trouwe klant te zijn geweest zakte dit de laatste tijd een beetje weg.
Toch maar weer eens een bestelling gedaan via de webshop omdat jullie de Senseo ontkalker voor een mooie prijs aanbieden. Zowel de producttitel, productfoto, productomschrijving als de EAN-code omschreven een set van 24 stuks (6x4 zakjes).
In de winkel kreeg ik slecht 1x4 zakjes. Na niet al te vriendelijk afgepoeierd te zijn in de winkel maar een mail gestuurd naar de klantenservice, Maar na 11 dagen nog geen reactie...
Inmiddels heeft blokker de website ook aangepast en lijkt het er op dat ik kan fluiten naar de Senseo ontkalkingszakjes, laat staan een reactie van Blokker.
Voor mij geen Blokker meer.

Lola 26-04-2020

Snelle levering en goede prijs en kwaliteit verhouding.
Makkelijk en overzichtelijk shoppen!

JoopRood 26-04-2020

op 13-4 bestelling geplaatst op 15-4 terugmelding pakket onderweg . na 9 dagen nog niets .Gebeld naar klantenservice na 10 min. contact en een medewerkster zou het uitzoeken en blijf aan de en na 10 min. wordt de verbinding verbroken. Nogmaals gebeld en na weer 10 min. wachten weer iemand aan de lijn uitgelegd wat en hoe en werd weer uitgezocht en bleek het artikel niet verstuurd en ook niet meer in voorraad te zijn. Dit bevreemd mij ten zeerste want hoe kan je een mail sturen met "het artikel is verzonden" als dat niet zo is.Zou bedrag teruggestort krijgen. Tot nu nog niets gezien. ord.nr . 61670785

DBJ 26-04-2020

Ik heb drie Tefal-koekenpannen besteld om ze op te halen bij een Blokker-winkel. Alles ging goed: het ging snel, ik was goed geïnformeerd en de artikelen zijn echt een aanrader. Heel erg bedankt !!!

Janine 26-04-2020

Ik heb de afgelopen tijd veel bij Blokker besteld en afgehaald in de winkel. Melkschuimer, magnetronstolp (nergens anders te vinden), super leuke spelletjes... Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling en de levering is snel. In de winkel houden ze prima rekening met alle maatregelen en zijn de medewerkers vriendelijk. Ik zal zeker gewoon weer bij Blokker bestellen, bedankt voor de altijd fijne en goede service!

ade rijk 26-04-2020

Levering snel en accuraat .Medewerkers filiaal Looydijk de Bilt uiterst correct en pleziering

Jacqueline 26-04-2020

Prima site om iets op te zoeken. Overzichtelijk en goed gesorteerd. Fijn dat je ook op merk kan zoeken.

M 26-04-2020

Snelle levering, vandaar de 7.
Plafondventilator besteld, maar een droogmolen grondpen ontvangen, kan gebeuren.
Teruggestuurd, maar ik kan na een week nog steeds niet zien of mijn geretourneerde artikel is aangekomen en wanneer mijn bestelde en betaalde artikel opnieuw naar mij opgestuurd wordt. Ik ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan @Blokker?

Frans Ockers 26-04-2020

Prijs was prima aflevering was snel en de ervaring met blokker is ons prima bevallen

Ronald Salfischberger 26-04-2020

Klantvriendelijk en vlotte levering, deze winkel is zeker zeker aan te bevelen met betrekking tot aankoop !

lientje 26-04-2020

een prima koffiezetapparaat gekocht van Philips. Hij voldoet prima! een lekker bakkie gezet

Willeke 26-04-2020

Goed!
Makkelijke goedwerkende site. Op tijd geleverd! De bestelde stofzuiger is top.

Mart 26-04-2020

Goed product, vlugge levering ondanks de corronacrisis. Aan te bevelen bij vrienden.

Ron 26-04-2020

Hou eens op met dit soort verhaaltjes te vragen, wordt je doodziek van. Cijfer met GENOEG zeggen.

Ed 26-04-2020

Prima levering. Goed verpakt. Zending duidelijk te volgen. Is een goede wijze van bestellen. Snel en goed.

Ed 26-04-2020

A.M. de Wilde 26-04-2020

De bejegening van ons als klant was, zowel op internet als bij de bezorging, erg attent. We werden steeds passend op de hoogte gehouden, als er wijzigingen in de oorspronkelijke afspraak waren. Ook via de telefoon werden we vlot en adequaat geholpen.

John 26-04-2020

Alles keurig en perfect geregeld. Vriendelijk personeel in de winkel bij het ophalen van het bestelde goed.

Lianne v Herten 26-04-2020

Goede producten, goede service en snelle levering ook in deze moeilijke tijden. Een aanrader !!!

Jeanette 26-04-2020

Ondanks dat ik eigenlijk veel liever naar een fysieke winkel was gegaan, kwam het bezoek aan de online winkel even beter uit. Plus, wat ik zocht was er ook alleen online...
Snel gevonden, heel snel verstuurd, en veel sneller dan aangegeven op de site, ontvangen in de fysieke winkel. Fijne shop.

Lud 26-04-2020

Het is duidelijk en een snelle en goede levering.
Ben heel tevreden met mijn aankopen.

Alice Bos-Heinen 25-04-2020

Via internet kopen is super handig, maar als je in de winkel ophaalt kost het niks en thuis laat bezorgen moet je betalen terwijl het met de zelfde auto naar de winkel gaat beetje vreemd

Debora 25-04-2020

Ik heb gekozen voor de webshop van Blokker omdat dit een van de weinige webshops was die op korte termijn een handmixer kon leveren en waar er nog een grote selectie beschikbaar was. De bestelling was simpel en werd heel snel geleverd. Heel erg blij!